:smitten:Ai IHANAA
Täältä löytyi taas vastauksia omiinkin tuntemuksiini!!Helpottavaa,kun välillä käy jo lääkäri mielessä,kun kovin pahaksi äityy.
Kotiin varmaan passittaisivat,niin on monenkirjavat oireet.
Tuo selkäkipu minulla tuntuu aivan tuolla alaselässä.Välillä ihanan"kuuma"energia virtaa pitkin selkärankaa.
Minulla myös tuo selkäkipu on tuntunut pääasiallisesti alaselässä. Se kipu välillä tulee ja menee. Tuntuu, että jotain "tasapainottumista" tässä on jo tapahtunut. Kun tuo kipuilu on vähentynyt (myös päästä) jossa se on ollut lähinnä sellaista "jomotusta" otsassa ja päälaella (kolmas silmä ja kruunuchakra). Sitten tuota energian virtausta selkärangassa olen jo pidemmän aikaa, ennen tätä "untakin" jo tuntenut. (Kundaliinienergiaa?)
On todella ihanaa kun täällä voi keskustella näistä asioista muiden kanssa. Ja todella, että löytyy ihmisiä jotka ymmärtävät ja ovat kokeneet samaa. Saa selvennystä asioihin ja varmuutta siihen, että ei ole ihan
. Vaikkka kyllähän sen "sydämessään" koko ajan tietää mikä on mitäkin. Epäileväisenä haluaa kuitenkin aina välillä varmuutta asioihin ja muutenkin jakaa niitä...
Nyt vain odottelen mitä seuraavaksi tuleman pitää ja milloin pääsen kunnolla tarttumaan siihen "työhön" jota varten täällä olen... :
Ihanaa kun sekin on vihdoin selkiytymässä/varmistumassa.
Uskon, että Luoja järjestää tästä eteenpäinkin asiat niin, että kaikki "palaset loksahtavat kohdalleen". Voi vain rauhassa todeta: TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI ja luottaa siihen.