Voi,voi,,
Alan jo hidasälyisenä minäkin ymmärtämään mitä kaikkea kätkeytyy tuon sinänsä viattoman vihjauksen taakse toisen foorumin keskusteluista.
Kaikki se mikä joskus on jäänyt käsittelemättä,nousee esiin,kuin mahdollisuutena viedä asia tällä kertaa loppuun,puhdistavasti ja rakentavasti.
Tulin uutena ja innoissani tälle foorumille heti kun tämä uudistus oli tapahtunut.Pitkään vain lueskelin ja etsin josko löytäisin jotain vastaavia kokemuksia,joita itselleni oli sattunut.Olisin kaivannut enemmän tietoa niistä ja halu asioitten ymmärtämiseen oli kova.
Ilmeisesti tupsahdin aikaan jolloin vähän muut asiat olivat esillä ja kiinnostukseni lopahti joksikin aikaa.
Kun sitten palailin oli vähän seesteisempää ja aloinkin löytämään minua kiinnostavia asioita.
Usein kävi kuitenkin niin,että löydettyäni aiheen johon odotin vastauksia,se lopahti alkuunsa.Syy oli useimmiten:"Ei tällaista enää olekkaan tarpeen tietää"!
Se toistui ja toistui ja herätti turhautumista ja ihmetystä.Minulle on tarpeen ymmärtää!Ja kyllä,haluaisin myös tietää asioista joita olen kokenut,mikäli joku niihin osaa vastata.
Varmaan monilla olisi ollut vastauksia antaa,tai ainakin jakaa omia kokemuksiaan.Mutta ehkä pelko tyhmäksi ja ymmärtämättömäksi leimautumisesta lopetti keskusteluhalut.
Se alun into ja ilo,joilla varustautuneena minäkin riensin katsomaan,oisko joku vastannut,on muuttunut lähinnä epävarmuudeksi.Mitähän siellä taas,,,
Miksi emme voi jakaa iloiten niitä kokemuksia,jotka yhteisiltä tuntuvat ja jättää huomiotta ne,jotka eivät tunnu omilta??
Eikö tällöin vältyttäisi ainakin osittain torailulta ja voisimme keskittyä monen kirjaviin mieliä askarruttaviin aiheisiin?
Toki eriäviä mielipiteitä aina on ja pitääkin,niistäkin oppii.Mutta ei tarvitsisi hakemalla hakea aiheita taistoon.
Jokainen tarvitsee oman aikansa ja oman tiensä henkisellä polullaan.Kukaan ei voi mennä sanomaan,että teet näin ja valmiita ollaan.
En myöskään koskaan ajatellut sisäpiiriin liittyessäni,etten saisi mitään muita sivuja enää käyttää tai lukea.Ei ole ollut suurta tarvettakaan,vaan nyt kyllä mielenkiinto heräsi.Varsinkin kun selvisi minne niin monet ilosesti kirjoittavat ovat kadonneet.Mielessäni sitä vain olen pähkäillyt.
Itselläni ei salattavaa ole.Jos joku katsoo aiheelliseksi kirjoituksiani jossain arvostella,siitä vaan.Ne ovat mielipiteitäni joitten takana seison.
Sitä samaa AURINKOISTA PAKKASPÄIVÄÄ KAIKILLE