Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskallatko sanoa mitä todella ajattelet?  (Luettu 150742 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 02.01.2006 00:11:22 »

Cheesy
Puma!

Sisäinen sytytin sulla ainakin on kohdallaan  Cheesy  Grin
Muuta kuin liekki loistamaan!!!!

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 02.01.2006 13:28:49 »

Näin viimeyönä hauskan unen,jota aloin tuossa tutkimaan.
Unessa oli opettaja,niinpä taas katsoin sen tarkempaa merkitystä.

Kaikki ovat opettajia siinä,miten jokin tulee/ei tule tehdä.Oma vastaanottokykysi herättää sisäisen näkemyksesi:vaikka kaikki ihmiset ovat opettajia,vain harvat vaikuttavat sinuun erityisen voimakkaasti matkasi aikana.Kehoitus huomioda sisäistä opettajaa.Muista olla aina oman itsesi guru.

Tuli mieleen jostain tämä aihe.Kaikkien sanoma on ollut tärkeä,opettanut miettimään miten tuo asian näkee,,
Toiset vaikuttaneet voimakkaammin,toiset ohittaa nopeasti.Niin se taitaa ainakin minun elämässäni mennä.
Ja loppupeleissä valinta ,miten minkäkin kokee on oma.

tallennettu

hopeatähti
Vieras
« Vastaus #77 : 02.01.2006 13:48:08 »

Näin viimeyönä hauskan unen,jota aloin tuossa tutkimaan.
Unessa oli opettaja,niinpä taas katsoin sen tarkempaa merkitystä.

Kaikki ovat opettajia siinä,miten jokin tulee/ei tule tehdä.Oma vastaanottokykysi herättää sisäisen näkemyksesi:vaikka kaikki ihmiset ovat opettajia,vain harvat vaikuttavat sinuun erityisen voimakkaasti matkasi aikana.Kehoitus huomioda sisäistä opettajaa.Muista olla aina oman itsesi guru.

Tuli mieleen jostain tämä aihe.Kaikkien sanoma on ollut tärkeä,opettanut miettimään miten tuo asian näkee,,
Toiset vaikuttaneet voimakkaammin,toiset ohittaa nopeasti.Niin se taitaa ainakin minun elämässäni mennä.
Ja loppupeleissä valinta ,miten minkäkin kokee on oma.

Ihmisiä tulee ja menee meidän elämässämme, jotkut ovat läsnä kauemmin ja jotkut vain piiphatavat, mielipiteet vaihtuu, elämämme muuttuu ja kaikilla on oma vaikutus meihin, on vain yksi tekijä jota ei oikein kannata hukata/hylätä tai jättää kuuntelematta -> oma itsesi  Smiley

Vaikka ei tulisi aina toimeen muiden kanssa tai toiset eivät kohtaa itseämme niin kuin haluaisimme ,itseämme emme voi juosta karkuun, joten on ihan suotavaa "tulla toimeen oman itsensä kanssa", niin elämäkin maistuu toisenlaiselta ja muiden ihmisten sanomiset eivät niin paljon hetkauta suuntaan tai toiseen, ja huomaa, että paras opettaja on minä itse ja elämä yhdessä Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #78 : 04.01.2006 14:57:01 »

Nyt on taas"pakko"palata tähän aiheeseen,kun on omalla kohdalla niiiiin ajankohtainen.
Tuntuu,että vaikka miten yrittäisi välttää sanomasta mitään,niin näitä tilanteita vaan tuodaan eteen. Cry

Olen pari päivää ollut sellaisessa tunnemyrskyssä,että on välillä tuntunut lähes mahdottomalta luovia sieltä taas seesteisemmille vesille. Cry  idiot2  tickedoff

Yleensä vetäydyn silloin ulkomaailmasta omiin oloihini ,mietiskelemään mikä saa tuntemaan näin yms.
Olen törmännyt yhä uudestaan ja uudestaan siihen,että läheiset ihmiset eivät halua uskoa ja ymmärtää,että mun tapani työstää asioita itsessäni on tämä.
Pitää kysyä tuhannen kertaa mikä vaivaa.Vaikka sanon,että ei juuri sinussa mikään,anna mulle vähän aikaa ja muuta selitystä,niin ei mene perille  tickedoff  tickedoff

Kun sitten sanon jotain,esim halustani olla vain yksin,niin johan loukkaannutaan.Eli miten tässä nyt sitten piti/pitäis toimia.Kun ei saa olla hiljaa,mutta ei saa sanoa sanoja joita toinen ei halua kuulla??? uglystupid2

Onko täällä muita,jotka erakoituvat silloin tällöin?Jos,miten se teillä toimii?

TULIPAS TAAS PÄÄSTELTYÄ,, Shocked  ANTEEKSI  angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 04.01.2006 15:39:35 »

KIITOS!!! smitten

Yksin oleminen ja yksinäisyys kun ovat kaksi aivan eri asiaa.
Vastauset saan vain hiljaisuudessa,silloin kun vaikeista asioista kysymys.
Hyvä tietää,että muitakin kummajaisia on. Cheesy

smitten  smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 04.01.2006 18:43:33 »

Eli niille, joita sanotaan läheisiksi, koska olemme samaa "Sieluperhettä" kaikki läheiset keskenämme, voidaksemme siten nopeammin kohdata toistemme teot.  :Smiley angel

coolsmiley  JOS, me kaikki olemme kuin maailmanpyörän koreissa olevia

sieluperheitä kaikkinemme, niin onko Keho se napa ?

Jonka ympäri me kaikki pyörimme ?

VALOA JA ILOA  smitten Pietro
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Nefertari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #81 : 11.01.2006 20:00:44 »

Minusta tuntuu, että ajattelen liikaa enkä siis voi sanoa kaikkea koska kovin harva sen ymmärtäisi. Niinpä niin....Toisin sanoen omista tunteistani ja usein myös mielipiteeni jätän sanomatta. Siinä voi olla takana pieni pelko ihan tosissaan siitä, ettei muut pääse samalle tasolle ja katsovat mikä hörhö toikin on. Se on vain pinttynyt tapa että mieluummin olen hiljaa. ja erakoidun. valitettavaa....Mutta toisaalta, minulla on myöskin sellainen ajatus, että kun ei puhu liikaa ei voi muut satuttaakaan ja on heikkoutta olla liian avonainen. No, mutta toisinaan on kaikille erakoituneillekin tarpeen puhua-ihan mistä vaan.  uglystupid2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #82 : 11.01.2006 20:55:00 »

Kattokaa ettei mene kehoismin puolelle..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #83 : 11.01.2006 21:45:48 »

Hei Ystävät

- täälläkös te kaikki luuhaatte
  - olis hengen ravintoa tarjolla  angel   angel

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2400.new#new

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #84 : 11.01.2006 21:53:49 »

Chandralle erakoitumisesta

Metsätonttu erakoitui vuodeksi tänne metsämökkiinsä. Eli otti vuodeksi vuorotteluvapaata. Kun ukon kanssa jutut menevät liian tutuiksi ja tylsiksi, niin pitipähän istahtaa tähän astrofoorumin pöydän ääreen, että pääsis porisemaan.

Näin siinä käy.  Mutta... nautin aihan hirveästi omasta ajasta.
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #85 : 12.01.2006 20:35:24 »

Kattokaa ettei mene kehoismin puolelle..

Heh, näkisitpä vaan... Grin Ei toilaan. ilmaisin ehkä asian yli. En ajattele itseäni millään tavoin muitten yläpuolelle, vaan että itse olen vain...ja ajattelen liian monimutkaisesti että hyvä kun itsekään saan selvää. Keuliminen, pois se minusta. knuppel2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #86 : 12.01.2006 20:49:01 »

Ei sitä aina uskalla kaikkea sanoa ääneen. Niinku vaikka ventovieraalle miehelle että "sulla on mahtavat pakarat" Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 12.01.2006 21:01:23 »

Metsätontulle terveiset  angel

Kun luonto heräilee talviunestaan,meikkä lähtee mökille  smitten  smitten
Kallio,vesi ja metsä,,,Linnut,kukat´perhoset ja mitä kaikkea muuta ihanaa,, Cheesy :
Mökissä ei sähköä,ei mukavuuksia,mutta jotain mitä tästä hyörinästä vaikea löytää.
Sitä ei muuten rahalla saa! Cheesy
Asun nytkin metsän reunalla,vaan ei niin nautittavaa tämä kylmä aika.
Pitkän kaupunkikauden jälkeen päädyin syksyllä tänne hiljaisempiin maisemiin,en kadu!
Mielessäni näen aina maisemat kotisi ympärillä,kun niistä kertoilet.
Onnellisuutesi välittyy tänne asti.

MIELENRAUHAA VAAN KAIKILLE  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 12.01.2006 21:05:32 »

Valonkantaja

Voit sen tietysti sanoa,mutta kun seurauksia kannattaa joskus ajatella.
Ettei ny vaan sattuis mitään. :Smiley  2funny  2funny
tallennettu

aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #89 : 12.01.2006 21:34:10 »

Hmm, riippuu ihan mitä mielipidettä kysytään. Sanon yleensä mielipiteeni välittämättä miten muut reagoivat  ja jos sanon mielipiteen, niin olen kyllä valmis väittelemään asiasta koska tyhjän päiväsiä mielipiteitä en sano! Mutta jos kysytään vaikka "miltäs tää paita näyttää mulla?" niin ehkä sillon en sano mielipidettä suoraan !
Näin mulla!  vesimies
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: