Luin Forum poistumo ketjua,ja siitä kai lähti taas kaikenmoisia ajatuksia yksinänsä kiertelemään avarissa tiloissa.
Sama asia tuli muutaman muunkin ketjun alla.Yksi ketju kait,jossa aiheena turha hermoileminen.Siihen heitin vain tuollaisen hymiöketju kommentin,mutta ainakin"olin lukevinani",että ketjussa kaipailtiin rauhaa.
Tästä syystä tulin tänne taas tuulettelemaan.
Itse asiassa todella YRITIN olla kommentoimatta!!!!Mut minkäs voit,kun pää ei pysy kiinni.
Nuo syyt vain,mitä moderaattorit Ivanille esittelivät,poistaisivat valtaosan kirjoituksista.Ei tämäkään kirjoitteluni kai astro-tai henkimaailmanjuttuihin kuulu.
Tuossa vain yksi syy,kirjoitusten poistamiseen.
Hurma myös jossain turhautuneena peräänkuulutti näitten sääntöjen noudattamista kaikille.
En suhtaudu tähän niin tosikkomaisesti,koska mielipiteitten vaihtoa,erilaisten erityisesti,on kiva lukea.
Asia johon olen kiinnittänyt huomiota on se,että omaan totuuteensa nojaten,saa kyllä avoimesti arvioida toisten henkisyyden astetta.Jopa ilmoittaa,kun te valaistutte,pääsen tästä eteenpäin.Odottelen nyt vain tässä muita.Ne jotka ovat samaa mieltä,ovat kai näitä valittuja,toiset poloiset kai kadotuksen tietä kulkevat.
Kyllä mielestäni nuo kirjoituksetkin aika tavalla henkilökohtaisuuksiin menevät.
Sitä tasapuolisuutta vain modeilta peräänkuulutin!!!