Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskallatko sanoa mitä todella ajattelet?  (Luettu 146257 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #240 : 28.01.2006 03:46:33 »

Grin

        Eeesaun jalat, sanoi jooseffi, ja raapi sukukalleuksiaan !!!

                      2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #241 : 28.01.2006 03:54:16 »

Hellurei ja hellät tunteet - ei tainnut mennä jakeluun oikealla tavalla Smiley Wink Cheesy Grin

 Shocked
         Jos jakamaan alkaa, niin oikea tapa lienee sovittavissa ?

                 2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #242 : 28.01.2006 04:07:02 »

Tottahan toki - vitsiniekka smitten smitten smitten smitten smitten

 :Smiley

I H A N A A    I H A N A A     I H A N A A

                                       Kiss
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Timotheus
Vieras
« Vastaus #243 : 28.01.2006 04:17:07 »

Hellurei ja hellät tunteet - ei tainnut mennä jakeluun oikealla tavalla Smiley Wink Cheesy Grin

Minä olen Kotkansilmämuna.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #244 : 28.01.2006 09:32:01 »

Grin

           Jopas jotakin, jo kaksi munaa!   
                                                           :Smiley
           Ajatuksien vaihto on kovin vaikeaa ja mutkaistakin.
                                                                                    Embarrassed
           Mutta pää, se lienee helpomaa.

B Ä Ä Ä Ä     B Ä Ä Ä Ä      smitten M Ä Ä     E N T Ä     S Ä Ä Ä Ä
                               2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #245 : 28.01.2006 12:59:46 »

Huomenta! coolsmiley

Mikä koira?Mikä kalikka??Mikä kotkansilmä?Huh  Shocked  Shocked

Juu,en ole edes ajatellut kotkapoikaa,kun tuota tekstiä kirjoitin. 2funny
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #246 : 28.01.2006 13:30:38 »

Luin Forum poistumo ketjua,ja siitä kai lähti taas kaikenmoisia ajatuksia yksinänsä kiertelemään avarissa tiloissa.
Sama asia tuli muutaman muunkin ketjun alla.Yksi ketju kait,jossa aiheena turha hermoileminen.Siihen heitin vain tuollaisen hymiöketju kommentin,mutta ainakin"olin lukevinani",että ketjussa kaipailtiin rauhaa.
Tästä syystä tulin tänne taas tuulettelemaan. tickedoff  tickedoff

Itse asiassa todella YRITIN olla kommentoimatta!!!!Mut minkäs voit,kun pää ei pysy kiinni. Wink

Nuo syyt vain,mitä moderaattorit Ivanille esittelivät,poistaisivat valtaosan kirjoituksista.Ei tämäkään kirjoitteluni kai astro-tai henkimaailmanjuttuihin kuulu.
Tuossa vain yksi syy,kirjoitusten poistamiseen.
Hurma myös jossain turhautuneena peräänkuulutti näitten sääntöjen noudattamista kaikille.
En suhtaudu tähän niin tosikkomaisesti,koska mielipiteitten vaihtoa,erilaisten erityisesti,on kiva lukea.
Asia johon olen kiinnittänyt huomiota on se,että omaan totuuteensa nojaten,saa kyllä avoimesti arvioida toisten henkisyyden astetta.Jopa ilmoittaa,kun te valaistutte,pääsen tästä eteenpäin.Odottelen nyt vain tässä muita.Ne jotka ovat samaa mieltä,ovat kai näitä valittuja,toiset poloiset kai kadotuksen tietä kulkevat. Cry

Kyllä mielestäni nuo kirjoituksetkin aika tavalla henkilökohtaisuuksiin menevät.

Sitä tasapuolisuutta vain modeilta peräänkuulutin!!!
tallennettu

hurma
Vieras
« Vastaus #247 : 28.01.2006 13:37:34 »


Sitä tasapuolisuutta vain modeilta peräänkuulutin!!!

AMEN  smitten
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #248 : 28.01.2006 14:15:02 »


Mielemme on sellainen energia kehostossamme, joka tuo ajatuksia joko siltä egoltamme taikka Jumalaltamme ja sen mukaan tulkitsee tekojamme, tunteitamme tai ajatuksemme tuottamia kokemuksia teoillemme.
Joten kumpikohan silloin ollut on ajatuksemme tuojana, jos se yhtään tuo mieleemme sellaisia tunteita, että olemme alempiarvoisia tai huonompia kuin joku toinen? Tai jos se aiheuttaa sellaisiakin negaatioita mielemme teiolle kuin häpeä, syyllisyys, kateus tai pelko siitä, ettemme ole rakastettu jokaiselle, sillä ainakaan Jumalamme se ei koskaan silloin ole!  :Smiley angel

Mielemme teoista on hyviä kertovia tekoja myös uuden Minä Olen lehden sivuilla, joten sieltä voivat lukea tästä samasta aiheesta ne ihmiset, jotka eivät täällä jaksa niitä lukea. Vaan kyllä ne tulevat sieltäkin omaksi kokemuksesi jokaiselle vain sen tähden, että sen valaistuman teot ovat jokaiselle nyt mahdollisia ja on vain siitä omasta valinnastamme kiinni, koska sen tuo näkyväksi tähän fyysiseenkin todlelisuuteemme.  angel

Joten ensin kuitenkin on se alempi mielemme, joka niitä egojemme ajatuksia esiin tuo, saatava tasapainoon sen toisenkin alemman eli Sielumme mielen teiolla ja vasta sen jälkeen ne kaksi yhdentyvät sen Jumaluutemme eli Korkeamman tietoisuutemme ohjaukseen. Eli siitähän täälläkin kyse on ollut aina, kun olemme niitä molempia täälläkin esitelleet ja sen jälkeen muuntaneet ne aidoilla universaalin Rakkauden teoilla ja siten tehneet sen kokemuksen teoilla totuudeksi omalle kasvullemme. Eikä se muuten tulekaan enää näkyviin kuin sellaisilla teoillamme, että luemmepa mitenkä päin tahansa näitä tekstejä niin mitenkään emme reagoi niihin enää tunteella vaan ainoastaan näemme sen jokaisen sanoihin kätkeytyvän teon, sille yhteisen Luojamme teoille.  Smiley
Lainaus

Olen Keho samaa mieltä ja sovellankin tätä nyt Ivanin allekirjoitusasiaan.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #249 : 28.01.2006 14:35:18 »

Löyty liikuntavinkki:

Saako kiviä heittää?
Kivien heittely on aina kiinnostanut lapsia – varsinkin pieniä poikia. Useimmiten kivien heittely kielletään, heittelevätkin kiviä silloin kun aikuisen silmä välttää. Yksi tapa hillitä kivenheittovimmaa on tehdä siitä tiettynä aikana tapahtuva sallittu leikki.

Rannassa, veteen heittäminen on useimmiten turvallista. Mutta aina rantaa ei ole lähellä, siksi kivenheittoleikin voi järjestää myös ihan tavalliselle pihalle. Asettakaa rivi vedellä täytettyjä pesuvateja paikkaan jossa onnettomuuksien vaaraa ei ole. Kun kiviä heittelee pesuvatiin, jokainen loiskahdus on tavallaan palkinto.

Vaikeustaso: *
Osallistujamäärä: ryhmässä
Väline: erikoiset välineet

 Lips Sealed Grin  Embarrassed  smitten :Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
hurma
Vieras
« Vastaus #250 : 28.01.2006 14:50:34 »

Lain kunnioittaminen on AIVAN eri asia kuin tunteidemme purkaus!
Eli tunteilla luetaan kyllä lakiakin toisinaan omille Itseillemme vaan yhteisömme laki on yleensä täydellisesi vailla tunnetta ja perustuu vain todettuihin faktoihin, joten tulkintasi on taaskin yksin vain oman mielesi siitä, miten sitä käytät omien tunteidesi ilmaisuun. Ja myös vastuu siitä omasi on, joten sitä saa mitä tilaa AINA!  Smiley

Aivan eri asia se ei ole, vaan ne ovat liitoksissa toisiinsa. Yhteisömme laki perustuu täysin yhteisön tunteisiin ja se muodostuu niistä, ne eivät ole erillisiä asioita. Laki ei perustu yleensäkään faktaan, vaan on heijastus yhetisön moraalista.

Mitenkäs sitten, kun egomme kokee jotkut egot enemmän uhkaksi kuin toiset, eikö oikeudenmukaisuutta tulisi silti yrittää noudattaa?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #251 : 28.01.2006 15:04:45 »

Tunnen ja koen paljon samoin kuin sinäkin Keho.
Rakkaudessa on kantava voima ja sen uuden ajan maailmankin näen samanlaisena kuin sinäkin,,,kun aikansa joskus on toteutua. smitten
Yksilölle on kuitenkin tärkeää oppia omien kokemusten kautta omat totuutensa.Kun pieni ekaluokkalainen menee kouluun,menee hän sinne oppimaan.Jos opettaja antaa valmiit vastaukset ja peruskoulun päästötodistuksen kouraan,mitä tämä ekaluokkalainen kaikesta voi ymmärtää?

Asioitten itse oivaltaminen omaan tahtiinsa tuo ilon.Oppimisen ja ymmärryksen ilon. Cheesy Myös halun jatkaa etsimistä.Sitä ei voi toinen nopeuttaa,kuin ehkä sellaisten vastausten kautta,jotka oppilas on jo kykeneväinen ymmärtämään.
Oppimisen motivaatio vain saattaa kadota,jos opettaja liian innokkaasti,niskaan hengittäen,haluaa nähdä pelkän valmistumisen.Matkan teko,seikkailu,löytäminen ja välillä hapuileminenkin kuuluvat asiaan.

          smitten  smitten  smitten
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #252 : 28.01.2006 17:55:21 »

:Smiley

    Voi voi KEHO. Lopeta jo tuo toisten kantaminen hennoilla hartioillasi...

        Kiss  Anna meidän taivaltaa polkumme ilman sinun kaikkiallista

                viisauttasi, eli koita edes itse elää niinkuin saarnaat...

                         2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #253 : 28.01.2006 18:38:10 »

...Saako kiviä heittää?...

Siis tuota - kuka sen ensimmäisen kiven heittää?

 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Hanttaralla
Vieras
« Vastaus #254 : 28.01.2006 18:55:31 »

Ilman mitään kivenheittelyä, mutta haluaisin vain sanoa, että Keho, sinulla on paljon viestittävää mitä suuremmassa määrin, mutta välitätkö siitä kuka ja kuinka moni lukee viestisi.

Kirjoittamasi teksti on todella vaikealukuista ja -tajuista. Jos minulla olisi noin paljon kerrottavaa, haluaisin tulla myös ymmärretyksi. Tekstistäsi tulee mieleen lähinnä jokin munkkilatina. Haluatko tuoda viestisi näin meidän tietouteemme?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: