Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #255 : 28.01.2006 18:16:53 » |
|
KIVI, kädessäni joka on, HAAA se onkin Jalokivi. Empäs heitäkkään sitä pois!!!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #256 : 28.01.2006 18:33:19 » |
|
Kuten Mooses kehoitti. Otan kiinni ensimmäisestä kivestä. Kivestä saa päähän. Keho, dont run away. You cant do nothing... Now you get stoned.. (http://www.crumbmuseum.com/stoned.gif) Vitsi vitsinä... Toi on ehkä liikaa että joka päivä.. Mielummin joka toinen päivä
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Inke_1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #257 : 28.01.2006 18:46:55 » |
|
En todellakaan pidä tarpeellisena sanoa sitä kaikkea mitä mieleeni pälkähtelee. Jonkinlaisen suodattimen läpi valikoin sanojani. Ei minun ajatukseni ole mitenkään pahasti ajateltuja, mutta aivostoni yhdistelee ihan omituisesti välillä muodostellen mitä ihmeellisempiä mielleyhtymiä, joita ei todellakaan ole tarpeen saattaa verbaaliseen ilmiasuun.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #258 : 28.01.2006 18:50:08 » |
|
ääh... ei taida olla. Kannatan vihreitä oi jalo, uljaasti foorumilla kehräävä pallaskissa. öhhöh. Taisi mennä small talkit vähän ohi kun otin poliittisen näkemyksen käsiteltäväksi. Puhutaan mielummin seksin vaikutuksista?
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #259 : 28.01.2006 21:14:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hanttaralla
Vieras
|
|
« Vastaus #260 : 28.01.2006 22:58:38 » |
|
Jos vain tämä oli se syy miksi kirjoittauduit tänne foorumille tätä kuulemaan, eli mitä kerroin niin silloinhan se teki jo sen työnsä mikä oli tarkoitettuakin, sillä tämä teksti avaa sydämen ymmärrykselle teot tulevaisuuttamme ajatellen, poistamalla sen egomme luoman eston. Jep, jep! Taidankin olla väärällä foorumilla väärään aikaan. Ei meinaa oikeen aueta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #261 : 28.01.2006 23:09:05 » |
|
Jep, jep! Taidankin olla väärällä foorumilla väärään aikaan. Ei meinaa oikeen aueta Älä hermostu, Keholla kulkee lujaa, lieneekö itsekkään enää kyydissä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #262 : 29.01.2006 00:04:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #263 : 29.01.2006 00:08:58 » |
|
Puhutaan mielummin seksin vaikutuksista? Muuta sulla ees mielessä? Kehoko on sinunkin miehisen mielesi vallannut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #264 : 03.02.2006 19:07:38 » |
|
homma mennä hoonoksi jos alka lika seksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #265 : 05.02.2006 23:38:54 » |
|
Minä ainakin ajattelen näin... JOKAISELLA meistä on sanan- ja mielipiteenvapaus. KUKAAN meistä EI ole toista parempi tai huonompi. JOKAINEN on oma arvokas, ihana persoonansa. KETÄÄN ei saisi haukkua, tuomita tms. koska kun kerran OLEMME KAIKKI ihan yhtä arvokkaita. Ja noista sanoista ja mielipiteistä... Meille on myös JOKAISELLE annettu järki, jotta osaisimme kaikesta huolimatta käyttäytyä fiksusti. Samaa mieltä EI tarvitsekaan kaikesta olla ja jokainen voi henk.koht. ITSEKSEEN olla muista mitä mieltä tahansa, mutta EI nyt hyvät ihmiset sentään käyttäydytä kuin "hölmöt" ! Voisi jokainen hiukan ajatella, ennenkuin toimii, eikä päinvastoin... Luulisin, että suurin osa tällä foorumilla kuitenkin täysi-ikäisiä aikuisia, eli käyttäydytään sitten myös sen mukaisesti, eikä kuin ääliöt. Välillä meno kuin "lastentarhassa" naurettavine nahisteluineen, haukkumisineen yms. Emme kai me ehdoin tahdoin HALUA olla toisillemme, lähimmäisillemme ilkeitä, emmehän !!?? Minä en ainakaan !! Se siitä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #266 : 05.02.2006 23:53:15 » |
|
Ozzette Olen kanssasi suht samaa mieltä. Itselleni on sama,vaikka olisi 10 rinnakkaisfoorumia.Mielipiteeni eivät muuttuisi mihinkään suuntaan. Mutta olenkin vihreä täällä,enkä kaikkea ymmärrä.Toisaalta ihan hyvä niin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #267 : 06.02.2006 19:25:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #268 : 08.02.2006 06:33:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Felisia
Vieras
|
|
« Vastaus #269 : 08.02.2006 13:49:57 » |
|
Ole hyvä
|
|