Hiisitär
|
|
« Vastaus #15 : 27.09.2007 15:45:46 » |
|
Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla. Pikkuveljeni on AU Kauris, mutta ei ainakaan vielä tunnu yhtään vastuuntuntoiselta! Päinvastoin, jos vain hommista pääsee luistamaan sieltä, missä aita on matalin, niin sehän myös tapahtuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #16 : 27.09.2007 19:05:24 » |
|
Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla. Pikkuveljeni on AU Kauris, mutta ei ainakaan vielä tunnu yhtään vastuuntuntoiselta! Päinvastoin, jos vain hommista pääsee luistamaan sieltä, missä aita on matalin, niin sehän myös tapahtuu. Oijoi, jos hänellä on vielä se risti kantamatta!....en sanonut tätä ihan vakavalla mielellä. Vastuuta voi tuntea monella tavalla, emme aina tiedä toisen vastuu- tai velvollisuusmaailmasta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 27.09.2007 19:27:00 » |
|
Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla.
Jes, hyvä kun kysäisit Atha, tämä vaivaa minuakin. Riepotteleeko pluto ulkonäkömme kenties 10v vanhemmaksi, vai luommeko plutomaisesti nahkamme kokonaan uudelleen? Hiukset lähtee? No joo, huonoja vitsejä....Tulipahan mieleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #18 : 27.09.2007 19:48:11 » |
|
Mitähän tämä muutos tarkoittaa nousu-Kauriille? Jotenkin se liittynee Itseen, koska kyseinen merkki seikkailee minulla ihan ykköshuoneen sisärajalla.
Jes, hyvä kun kysäisit Atha, tämä vaivaa minuakin. Riepotteleeko pluto ulkonäkömme kenties 10v vanhemmaksi, vai luommeko plutomaisesti nahkamme kokonaan uudelleen? Hiukset lähtee? No joo, huonoja vitsejä....Tulipahan mieleen. Jos Pluto kerran riisuu kaikesta turhasta, niin miten olisi liikakilojen tiputus? Kelpais meikälle! Harmi että on tuo Nousu Härässä - vielä täytyy useampi vuosikymmen odotella.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 27.09.2007 19:56:56 » |
|
Jos Pluto kerran riisuu kaikesta turhasta, niin miten olisi liikakilojen tiputus? Kelpais meikälle! Harmi että on tuo Nousu Härässä - vielä täytyy useampi vuosikymmen odotella. kelepais miullekin. Laihikselle en ala, mutta jos muuten ovat lähteäkseen, niin suapi lähteä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #20 : 27.09.2007 19:57:43 » |
|
Minulla on sellainen kutina, että asiat alkaisivat rullata ihan uusille raiteille. Intuitiivinen ystäväni on sanonut tätä samaa tyyliin "ensi vuonna ne asiat alkavat varmastikin järjestyä ja kun ne ryhtyvät niin tekemään meno tulee olemaan kova!"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #21 : 27.09.2007 19:59:54 » |
|
Nopea kommentti tältäkin Kauriilta. Pluto todellakin on nahan luonti, varsinkin Pluto AC:llä (eli teillä nousu-Kauriilla). Ehkä jotain tärkeää menee uusiksi. Joskus vaikeiden kokemusten kautta. Mutta itse suhtaudun Pluton tuloon pelonsekaisella kunnioituksella. Jotain tarpeetonta poistuu, mutta parempaa tulee tilalle. (Näin muuten viime yönä unta, että olin Ebenian kanssa jääkiekkobileissä. Meillä oli hurjan hauskaa, välillä meno yltyi niin kovaksi, että yksi vieras, Arto Bryggare, meinasi sammua. )
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #22 : 27.09.2007 21:13:31 » |
|
Kuulin mielenkiintoisia juttuja kauris-merkistä! : Ja paljon kestäneistä ja kovan elämän kokeneista kauriista tulee ihmiskunnan johtomerkkejä, edelläkävijöitä! Tuo kolahti sydämeeni saakka! Kunpa näin kävisi!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #23 : 28.09.2007 10:48:21 » |
|
Jännää mutta totta, omatkin kauris tutut ovat tuntuneet aina "raskas" mielisiltä, heillä ei ole ollut helppoa. Hyvä juttu jos alkaisi helpottamaan kauriilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 28.09.2007 18:20:08 » |
|
2 huoneessa, taitaa tulla riisutuksi kaikesta lisukkeista, joilla ei ole oman sisäisen itsensä löytämisessä merkitystä, siis ulkoinen ei ole ihmistä itseä, mutta sekin on opittava kantapään kautta, ettei tavarat ja talot ihmisyyttä kasvata mutta se kyllä suojelee kun laittaa sen omaan arvoonsa, koska sillä tavaroilla ei saa sitä ihmisarvoa... Myös näyttää miten vahvat on ihmisen tunteet, ne eivät ole pikkujuttuja, käyttääkö valtaa saamiseen/antamiseen, opitaan oman voiman oikeaa käyttöä universaalisesti.
Mateve Lainaus käyttäjältä: Esmiralda - 25.09.2007 21:58:08
Heille koittaa suuri 'valon' ja keveyden ilo elämässään, kun Pluto siirtyy jousimiehestä kauriiseen. Tämä jakso kestänee 10-15 vuotta. Juu, olen kuullut! Merkkejä on jo ilmassa, itselläni on hyvä olo ja olen löytänyt itsestäni ihan uusia ulottuvuuksia joiden avulla vedän seuraavat 15 vuotta niin lujaa että rytinä käy! Jos Pluto kerran riisuu kaikesta turhasta, niin miten olisi liikakilojen tiputus? Kelpais meikälle! Mutta itse suhtaudun Pluton tuloon pelonsekaisella kunnioituksella. Jotain tarpeetonta poistuu, mutta parempaa tulee tilalle. Kiitos Mateve 2. huoneen tulkinnasta! Tästä jo syntyykin looginen kokonaisuus aukkukauriin elämään. Kaikesta turhasta vapautuminen keventää jos ei kaikkia 35:tä kiloa niin ainakin 20 kg lähtee. Elämään tulee valon ja keveyden iloa kilojen karistessa ja kun myös tavarat ja talot menettävät merkityksensä. Rahasta ei tule olemaan huolta, koska kauris muuttuu huolettomaksi veikaksi. Löytyy aivan uusia ulottuvuuksia, kun kauris vihdoinkin kokee elämän sietämättömän keveyden ilman jatkuvaa vastuun kantamista ja turhaa huolehtimista. Luonnollisesti tällainen onni ja ilo aiheuttaa aivan uusia tunnekokemuksia ja pelonsekaista kunnioitusta masennukseen ja pessimismiin tottuneessa kauriissa. JEE! Elämä on Suuri Seikkailu! Odotan jo kärsimättömänä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #25 : 28.09.2007 18:31:20 » |
|
Atomi, sinä ainakin olet todiste siitä että Kauriilla on huumorintajua! Mutta tuli tuosta keventymisestä mieleen, että äitini, nouseva Jousimies, koki tuon Pluton tulon :lle, jonka seurauksena häneltä lähtivät ylimääräiset kilot niin että hän on nykyään liiankin laiha. Ihan totta. Tosin hän koki kovia tuon transiitin aikaan, mutta noiden seurauksina hän laihtui. - Minusta onni kyllä löytyy jostain ihan muualta kuin kadonneista kiloista...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Taikatalvi
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 28.09.2007 20:14:03 » |
|
Ihanaa jos totta tuo on sillä tämän nousukauriin selkä meinaa murheista katketa! Minulla seiskassa, , ja . Esimakua olen saanut kun tämän vuoden ap-kartan AC:llä tuo pallo möllöttää 12h. puolella ja kovasti sisäistä muutosta tullut mutta myös valtataistelua töissä jopa niin paljon että taidan nostaa kytkintä ja häipyä kuvioista kurjista siltikään en pelkää plutoa niinkään paljoa kuin saturnusta jota enemmänkin syytän tämänhetkisistä ahdistuksista..pluto ehkä muuttaa asioita vääjäämättä mutta antaa myös paljon kun taas saturnus vie tuhkatkin pesästä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #27 : 28.09.2007 21:34:06 » |
|
Taikatalvi Vau! että viennyt tuhkasi pesästäsi, itse minä olen ne joutunut sieltä pois viemään, vitsi vitsi... Kyllä tenttaa se on totta, heittää kiviä kuormaan lisää, kunnes sanot että nyt riittää. Muistatko että eivät nämä planeetat tee mitään, ne tuovat vain näkyville niitä "sopimuksia" joita olemme luvanneet suorittaa, uudet ajat antavat mahdollisuuden tietoisen ajatuksen kautta saada muutosta omaan elämään. Kun murehdimme ja syyttelemme niin samalla kutsumme sitä "herkkua" lisää itsellemme. Kun kiitämme ja iloitsemme siitä mitä meillä on, niin laajennamme positiivista energiaa ympärillemme, kiittäen ei vihaten. Kuljet kohti puhdistumista ja se voi ottaa kipeää kun pitää luopua totutuista asioista, kaiva vaan esiin tieto taitosi joka sinulla on käyttöösi, aloita itsestäsi siitä se alkaa...
Ardith Sinullakin on menneillään tosi tärkeä vaihe jos ymmärsin oikein niin , se on uusi alku mutta ennen sitä alkua olisi hyvä miettiä edellistä kiertoa, onko tullut tehtävät tehtyä, vai onko laiskanläksyä tiedossa tulevalle 28 vuoden kierrolle kun siirtyy 1 huoneeseen. Ja niinkuin yllä kirjoitin niin pelkoa ei kannata lisätä, vaan kiitollisuutta että saat korjata ja oppia hyvää elämää...
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #28 : 28.09.2007 22:11:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #29 : 28.09.2007 23:38:33 » |
|
Minä haluaisin muistuttaa kaikkia kauriita nyt siitä, että Plutoa ei kyllä perinteisessä mielessä missään nimessä pidetä minään onnentuojana tai helppona nakkina, en tiedä sitten muista tulkinnoista, mutta itse en todellakaan pomppisi innoissani Pluton takia vaikka kuka sanoisi mitä. Ehkä kaurismaista pessimistisyyttä (?) mutta paremminkin varautuisin pahimpaan kuin mihinkään sateenkaaren päässä olevaan kulta-aarteeseen..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|