Itse Aurinko-Kauriina voin myös allekirjoittaa tuon ylläolevan. Ristiä on tässä ollut riittämiin, vaan se jatkuu koko elämäni - tavallaan......
Kaurishan on tunnollinen, tunnetusti. Jossain määrin tunnollisuus vieläkin on kuvioissa mukana....
Mutta
Kauriin raskasmielisyydestä minulla ei enää ole tunnetta. Onhan aurinkoni siirtynyt Vesimieheen, johon prog-Merk tekee yhtymää, mutta edelleen karttani on hyvin alapainotteinen. Nyt 3.huone, kirjasto täynnä kamaa!!!! Suoranainen stelliumi mielestäni siinä, eli Mars-vaikutusta, käsittääkseni?
?
SEPON TULKINTAA ALLA (Radixkartta)
Suuri risti Sinun
kartallasi planeetat muodostavat erään astrologian eniten väärinymmärretyistä kuvioista. Kun vähintään neljä planeettaa ovat kaikki keskenään neliö-aspektissa ja vielä pareittain oppositiossa niin silloin olet suorittamassa todella suurta tehtävää tämän elämäsi aikana. Joskus tällaisessa tilanteessa tulee miettineeksi, että mikä ihme saa haukkaamaan näin ison palasen yhdellä kertaa, mutta mitä ilmeisimmin sinulla on tässä elämässä valmiudet tämän urakan hoitamiseen. Ehdoton päätehtäväsi on keskittyä vain ja ainoastaan oman elämäsi hoitamiseen ja järjestämiseen. Edellisten elämiesi aikana olet reilusti liian kanssa uppoutunut muiden asioiden hoitamiseen, jolloin oma henkinen ja sielullinen kasvusi on päässyt hetkeksi pysähtymään ihan totaalisesti.
Moisesta kimpaantuneena olet sitten ennen tätä syntymääsi päättänyt käyttää niin monta elämää kuin tarve vaatii päästäksesi jälleen itsesi herraksi. Jos tämä viesti menee jakeluun niin sinulla on hyvät mahdollisuudet hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä suhteellisen nopeassa tahdissa. Edellytyksenä on ehdottoman itsenäisyyden ja horjumattoman itsekkään asenteen omaksuminen kaikkien kohtaamiesi asioiden ja ihmisten kanssa
. Vasta silloin, kun ajattelet aina ensiksi itseäsi ja ainoastaan seuraat mitä muille tapahtuu ja miltä heistä tuntuu, tulet kohoamaan elämääsi rasittavien vastoinkäymisten ja ongelmien yläpuolelle. Mitä enemmän huolehdit muiden asioista ja tunteista, sitä hankalammaksi elämäsi tulee muodostumaan kunnes et enää kerta kaikkiaan jaksa vaan sinun on pakko antaa periksi. Mahdollisesti kohtaamasi onnettomuudet, tragediat ja sairaudet ovat luonnon antamia viestejä siitä että et riittävästi ota itseäsi huomioon. Seuraavat yksittäiset aspektit ovat suuren ristisi osatekijöitä. Nämä tulkinnat on syytä lukea tarkkaan, koska niiden sisältämien ohjeiden avulla voit rakentaa elämällesi niin vankan pohjan ettei sitä pysty mikään mahti maailmassa horjuttamaan. Tämä on ollut suurten ja vaikutusvaltaisten ihmisten aspekti kautta aikojen. Käytä sinä tätä voimaa viisaasti ja ota paikkasi maailmassa.
------ ^Tuon ylläolevan olen ottanut haltuuni - vähän enemmän kuin ehkä, olisi suotavaa, mutta olen päässyt turhista murheista, elämä ja asiat menevät juuri siten, kuten on tarkoitettu.
Ehkpä TR-Pluton aikaansaannosta???
Tätä nykyä huolehdin vain omista asioistani, enkä sekaannu muitten ihmisten asioihin. Lapsenikin täyttää 6.7. 20-vuotta, ja on vain luotettava siihen, että kyllä hän pärjää, jos äitinsä mentalitteettia on vähänkään ominut