Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sekuretto esittäytyy...  (Luettu 4314 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 29.09.2007 01:48:02 »

Hei kaikille!  smitten

Olen tällainen päälle 2-kymppinen astrologiasta kiinnostunut neitokainen täältä Keski-Suomen nurkilta. Vähän aikaa olen keskustelua täällä seuraillut, ja ajattelinpa lopulta liittyä mukaan "kerhoon".

Paljon en astrologiasta vielä tiedä - mitä nyt vähän jonkin verran omaa syntymäkarttaani ja synastriaa tutkaillut, mutta lisää olisi kiva oppia.  Smiley

Aurinko: Vaaka
Nousu: Kaksoset
Kuu: Leijona
Merkurius: Neitsyt
Mars: Neitsyt
Venus: Leijona

Hauska tutustua!  smitten
tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2007 10:04:16 »

Hauska tutustua pikkuhiljalleen  Smiley ja tervetuloa  smitten

Olen vanha foorumilainen, vanha iältäni, mutta nuori sielu  :Smiley   Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 29.09.2007 10:18:45 »

hauska tutustua myös sinuun ja tervetuloa mukaan! smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 29.09.2007 12:50:12 »

Ahaha, avrasin nimimerkistä heti, että sen täytyy olla japanilaista alkuperää! Grin Täällä on nimittäin toinen vuosia, vuosia sitten aasialaiseen popkulttuuriin ja eteenkin kauniiseen japaninkieleen friikahtanut tapaus Wink

Tervetuloa foorumille! Astrologisista taidoista ja tiedoista ei tarvitse olla huolissaan, sillä täällähän niitä oppii, kun seikkailee paikasta toiseen. Foorumilla on paljon muutakin ei-astrologista keskusteltavaa, joten tällaisetkin epäastroilijat kuten minä luovivat ja viihtyvät täällä erittäin hyvin ^__________^
tallennettu
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2007 06:50:34 »

Ahaha, avrasin nimimerkistä heti, että sen täytyy olla japanilaista alkuperää! Grin Täällä on nimittäin toinen vuosia, vuosia sitten aasialaiseen popkulttuuriin ja eteenkin kauniiseen japaninkieleen friikahtanut tapaus Wink

Heh heh...  Grin
Hyvinpä tosiaan arvasit... tässä on toinen friikki.  laugh
Aikoinaan tuli anime/manga-piireissä vähän pyörittyä/irkkailtua, ja eräs japania taitava tuttavani tulkkasi silloisen nimimerkkini japanilaiseen ääntämysasuun. Tykästyin nimen sointiin sen verran että nimi jäi pysyväksi.
Ja edelleenkin tulee animea ja mangaa kulutettua melkein enemmän kuin laki ja järki sallii...  :Smiley Mutta mitäs pienistä... Hupinsa ne on kullakin...  Wink
tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
Atomi
Vieras
« Vastaus #5 : 01.10.2007 14:15:21 »

Tervetuloa foorumille lisäämään Japanihenkisyyttä! Kulttuurit kohtaavat foorumilla!   smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: