Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja hermostuminen..."mitättömistä asioista"  (Luettu 18575 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
faust_
Vieras
« : 29.12.2005 20:43:40 »

Kai hermostuminen liitetään marsiin? Vai merkuriukseen ja kuuhun vai niiden yhteisvaikutukseen...? Mää hermostun muistaakseni ainoastaan vain mitättömistä asioista.........ai niin, siis "mitättömistä asioista", kuten esim. liukuvoiteen loppumisesta jne. Huh Toisaalta osaan olla myös aika pidättyväinen ja hallitsen hermoni tarpeen tullen. Toisaalta joskus haluaisin hakata esim. uutukaisen autotallin paskaksi, ko hermostun...tuttu tunne? Miusta tuntuu, että mars skorpionit osaavat kuitenkin hallita hermonsa melko hyvin? Kertokaa kokemuksia tai jotain?!?! Cry
tallennettu
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #1 : 29.12.2005 21:13:32 »

liukuvoiteen loppuminen hermostuttaisi varmaan koko trooppista astrojärjestelmää Smiley

JupiterPartera  jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.2005 21:17:10 »

Marsin vaikutuksesta temperamenttiin oli pitkiä keskusteluita vanhalla forumilla.

Minulla se on kolmannessa huoneessa (Vesimiehessä) ja yhtymässä Merkuriukseen. Syytänkin näitä tekijöitä terävästä kielestäni..  Cool Enhän minä sille itse mitään voi.  angel

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
JupiterPartera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2005 21:30:44 »

Minun Marsini yhtyy Pluton ja Uranuksen kanssa ja minäkin selitän ajoittaisia ikäviä tuiskahduksia tästä asetelmasta johtuvaksi:)

Tasahuonejärjestelmässä nuo kaikki ovat 12. huoneessa ja ajattelin niiden sijaitsevan alitajunnassa, 'piilossa' mutta Placiduksella ne ovatkin 11.huoneessa. Puhutaanko tällä foorumilla tulkinnoissa yleensä 'placiduaalisesti'?

JupiterPartera  jousimies vaaka rapu
tallennettu

-there is no way to happiness,
happiness is the way-
faust_
Vieras
« Vastaus #4 : 29.12.2005 21:30:53 »

Ai vanhalla foorumilla...kertokaa sitten miten sinne pääsee?

Mars vesimiehet on koviksia tai vähintään hulluja, esim. Howard Hughes.

Ai niin, ja mars härät ja skorpionit harrastavat varmaan kamppailulajeja.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2005 21:34:35 kirjoittanut ~Maniac~ » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2005 22:27:30 »

Mulla Mars toopp.Skorpparissa ja rakastan sitä kun tanssiparketilla mies vie ja mie vikisen. Vai olisiko se Venus neliö Neptunuksen "syy"?!
 :Smiley

Vanha foorum ei taida olla vielä/enää auki...?? Undecided
« Viimeksi muokattu: 30.12.2005 13:01:50 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
enska
Vieras
« Vastaus #6 : 29.12.2005 23:05:31 »

Hep
Mainitsit maniac aluksi että liitetäänkö Mars hermostumiseen vai myös Merkurius tahi Kuu.
Sanoisin ettei kaikki päreidenpalo ole vain Marsin aiheuttamaa, kyllä tuo Kuukin voi räsäyttää tarpeen tullen. Mulla on kumpikin kyllä tulimerkeissä, Mars kolmosessa ja Kuu seiskassa. Mitätöntä tai ei, mutta päässä hitsaa lujastikin sellaiset asiat kuin jonottaminen, odottelu ja muut hidasteet ts. ehkä tuovat kärsimättömyyttä noiden planeettojen tulisijainnit. Ja sitten kun jotkin tavarat ovat kateissa (usein omasta huolimattomuudesta johtuen) jos muutenkin on kiire. Toisaalta sitä yrittää välttää kaikkea ylidramaattista vätkyttelyä, sellaiseenkin meinaa tuskastua.
Toissapäivänä oli puolestaan aika lähellä, etten pimahtanut esimiehelle. Sellaisetkin meinaan ketuttavat, jotka eivät lotakuta korvaansa tvs. vaikka on vähintään kolme kertaa jostain asiasta maininnut. Tekee mieli tiuskaista, että onko tyhymä, hidas vai piittamaton kun mitään ei tapahdu, eikä eväkään heilahda. Ja sitten vaan tuijottaa huuli pyöreenä että miks mulle ei kukaan sanonu mitään, ai että raivostuttaa..
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #7 : 05.01.2006 19:43:58 »

Hei Faust_! 2funny

Tämä ei ole ollut normaali päivä minulle. Olen ollut hyvin hyvin vihainen ja syytä ei ole. Oikeastaan en ole voinut tehdä mitään muuta kuin todeta itselleni tyyliin; "voi kuinka vihainen olen!" Toistin tuota pari tuntia ja poljin lattiaa ja löin itseäni. Cry  Pitsaa tehdessäni rikoin vahingossa pari lasia ja sain haavan käteeni mikä myöskin on harvinaista. Oikeastaan olen vieläkin vihainen, mutta pystyn jotenkuten estämään eläimellisyyteni.

 mars aspect_opp pluto

 angel
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #8 : 05.01.2006 19:50:28 »

Hermostuminen, minulle tyypillistä  :Smiley
Mars oinaassa 11.huoneessa. Marsini on yhtymässä kuuhun oinaassa joten kaiketi voisi ehkä olla syypää mielialan vaihteluihini.
Ja hermostun myös tyhmistä asioista jos sille päälle satun.
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #9 : 05.01.2006 20:17:02 »

Uskon kyllä: te oinasoinaat ootte kaikista kovimpia!!! smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 05.01.2006 21:08:09 »

Geisha, se ei ole kivaa  Embarrassed Aina hermoheikkona  :Smiley
Noh... Ehkä se iän myötä rauhoittuu, on jo vähän rauhoittunutkin  Smiley
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #11 : 05.01.2006 21:12:15 »

No niin, mutta on siitä varmaan jotain hyötyäkin varsinkin naisilla. Minua taas harmittaa se, että aina kun tutustun johonkin oinaaseen niin ajattelin pakonomaisesti itseni siksi Gladiaattori -elokuvan ilkeäksi keisariksi... Sad Siis Joaquin Phoenix. Taidan olla mielenvikainen. Sad
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #12 : 05.01.2006 21:25:17 »

Miksi ihmeessä  Grin  Grin
tallennettu
Geisha
Vieras
« Vastaus #13 : 05.01.2006 21:30:19 »

Niin, hyvä kysymys. Ehkä ollaan samanlaisia. Sad

http://graphics.boston.com/bonzai-fba/AP_Photo/2005/04/13/1113399921_0518.jpg
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #14 : 05.01.2006 21:46:11 »

Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: