Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aiheellista vai ei....  (Luettu 3034 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mariska
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 30.09.2007 19:11:27 »

No joo…

Siis eilen ja tänään on ihmetyttänyt erään , no en sanoisi enää että ystävän, mutta kaverin käyttäytyminen.  Huh

Sovimme hänen kanssaan tapaavamme kun hän tulee käymään lauantaina täällä minun koti kaupungissani. Sovimme että tapaamme klo.17 jälkeen, koska minulla oli saunapäivä ja pyykkipäivä. (Käymme veljeni luona saunassa ja pyykit tulevat siinä samalla pestyiksi.) Kaverilleni kävi tämä. Lauantaina hän soittaa klo 16 että:” no nyt mennään“. Minä juoksin löylyhuoneesta vastaamaan puhelimeen  ja kerron hänelle että olen juuri vasta päässyt saunaan ja että mehän sovimme klo17->. Hän vain ilmoitti että hän haluaa tavata nyt ja häntä väsyttää. Minä vastasin että saunon ja soitan sitten.
Saunassa meni n. 20 min. Soitin hänelle sitten että nyt olisin valmis lähtemään. Hän ilmoittaa huutaen  tickedoff että hänelle riitti tunnin odotus… (Huh) hän on jo ajamassa kotiin ja löi luurin korvaani.

Kysynkin nyt teidän mielipidettä…  Onko hänen suuttumisensa minulle oikein?

Minä myönnän että olen aika äimänä täällä, mutta en asiaa vatvo sen kummemmin. Minun mielestäni en toiminut väärin. Entä teidän?

-Mari-

tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.09.2007 19:18:35 »

No, ei varmasti ole.
Anna hanen soittaa ja pyytaa anteeksi. Turha tuiskiminen kaantyy vain hanta vastaan...
tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 30.09.2007 19:29:06 »

Ei sinun toiminnassasi ollut mielestäni mitään väärää. Sinähän sovit ystäväsi kanssa tapaamisen vasta myöhemmin. Mielestäni hänen suuttumisensa on turhaa.
tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: