Adrith,
tehdään niin, että nostan yhden työtilannettasi varten ja kaksi rakkautta. Tämä siksi, etytä tahdon vastata molempiin, mutta korttien tulkitseminen on viellä työlästä ja hakusessa. En luota täysin oppaaseen, mutta en itseenikään ja etsin symbioosia näiden kahden välillä
Työtilanne, miksi ei muutu: Maljojen ysi (väärinpäin)
Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo päätöksistä, joita ei uskalleta tehdä, itsepäisyydestä ja jopa ehkä ylepydestä. Vastapuolista, jotka seisovat asioidensa takana niin tiukasti, että unohtavat ehkä jopa asian merkityksen. Minusta tämä kortti kehoittaisi laskemaan suojamuuria, puolustusta. Ottamaan askeleen, etsimään ratkaisua, jossa kummankaan ei tarvitse antaa periksi, mutta jossa kummatkin tekevät silti myönnytyksiä. Väärinkäsityksiä, jotka ovat paisuneet, saaneet mittasuhteet, joita ei edes ole. Rehellisyydestä, joka toimii itseään vastaan. Tunnustan, että en tiedä kertooko kortti nykyisestä työstäsi vai työnhaku prosessista, mutta mieleeni nousee kuva työstä, jossa olet konfliktissa kokoajan.
Opus sanoo: Yhdeksikkö kuvaa täyttymytä (nyt kai sen puutetta?). Kun luen tulkinnan väärinpäin, tämä kortti kuvaa tyytymättömyytta sekä onnetonta olotilaa. Luovia mielikuvia, jotka ovat estyneet, itseluottamusta, joka on kadonnut sekä negatiivisuutta. Varoittaa ylimilisyydestä sekä itsensä korottamisesta. Jotta tämän kortin saisi oikeinpäin, mielestäni se vaatii positiivista asennetta, nöyrtymistä. Itsensä asettamista peliin ja nousemista "tuolista" - puolustusasemista. Anna mahdollisuus, senkin jälkeen, kun se on hylätty, ole kärsivällinen, mutta tiukka.
Rakkaus
Nykytila: Sauvojen kymppi (väärinpäin, mutta käänsin sen oikein)
Ilman opusta: Minulle tämä kortti kuvaa täyttymistä, uuden rakentamista. Luottamusta siihen, että mikä on voi myös kantaa. Yrität ehkä liikaa yksin, mutta tarvitset myös toisen siihen. Tehkää yhdessä. Tasapainoa, täyttä lukua. Yhtä, joka on kaksi, kahta joka on yksi. Mutta sinä yksin et ole aivain siihen, avaimia on yhtä monta, kuin ihmisiä.
Opus sanoo: 10 on viimeinen luku, joka edustaa täyttymistä. Kortti edustaa aktiivisuutta, sekä energian viisasta käyttöä. Jos energian ei anna liikkua muodostuu patoutumia (puhu, rakasta, näytä tunteesi). Kortti kehoittaa tukeutumaan myös toiseen vaikeissa tilanteissa, tarkoitus ei ole selvitä yksin. Energiasi on mahtava, opettele vain käyttämään sitä viisaasti.
Oppiläksy: (tässä kortissa oli vaikeuksia, sillä kaksi tahtoi matkaan, mutta valitsin vahvemman, koska en jaksanut kahta tulkita, kummankaan kuvaa en nähnyt, vaan "energialla" valitsin) Lanttien neljä (väärinpäin, käänsin oikein)
Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo opettelusta, olla jalat maassa. Itsensä tuntemusta ja luottamista sekä avoimesta sylistä, sydämestä. Hedelmällisyydestä, en ole varma, ensikatsaus sai sen mieleen, mutta toinen ei ole niin varma..mutta jos kertoo, en osaa snaoa, kertooko lapsista vai hedelmällisestä rakkaudesta, joka tuottaa satoa. Mielenrauhasta ja jostain, jota kaikki eivät pääse kokemaan. Tyyneydestä, harmoniasta. Minulel tämä kortti on puhdas ja kaunis. Niinkuin ensimmöinen kukka hankien keskellä, lapsen itku syntymän äärellä. Jotain suurta ja rauhaisaa, helpottavaa. Tyyneyttä itsessään sekä maailmaa kohtaa, muita ihmisiä.
Opus sanoo: nelonen edustaa tasapainoa. Kortti kertoo tarpeesta olla yksin ja pitää asiat omissa käsissä. Varoittaa omista rajoituksista, mutta myös olemaan ylpeä omista saavutuksista. Kertoo hyvästä taloudenpidosta sekä kyvystä asettaa järkeviä tavoitteita. Myös voimaa sekä tietoisuutta. Liiallinen omistushalu on tuhoavaa ja tappaa luovan toimintakykysi.
Kun nyt katson kortteja (näitä kahta), kertoisivat ne minulle ihmisestä, joka haluaa olla oman itsensä herra ja ehkä muidenkin. Uskalla luottaa muihin ja antaa ohjat toisille. Älä aseta odotuksia, jotka voidaan helposti rikkoa, vaan katso, mitä tuleman pitää ja anna sen tapahtua. Ota avosylin vastaan se, minkä saat. Ota se sellaisena, kuin se tulee, älä sellaisena kuin sen tahtoisit, silloinkaan, kun se mitä tahdot on se mitä saat. Nämä kortit kertovat minulle myös huumorista, joka on maanläheistä. Ihmisestä, joka on voimakas, mutta ehkä joskus hiukan "hirteinen". Pidä itsesi, mutta anna ääriviivojen pehmetä, niiden ei tarvitse olla niin jyrkkiä...sinä et katoa mihinkään.
En tiedä oliko tässä tulkinnassa järkeä. Löysitkö tästä mitään. Jos metsään meni, niin voin sanoa, että olen ollut onnekas tähän asti, jotenkin niin vahvasti nämä kortit minua puhuttelivat. Minulle tämä tulkinta paljastaa myös jotain itsestäni. Olenko vai luulenko vain olevani. Joten toivon, että annat palautetta ja rehellistä sellaista.
Pidä onnestasi kiinni ja nauti, mitä siitä saat! Kaikkea hyvää tulevaisuutesi!
Yöpihla
Edit: Kursosi pomppi, joten poistin alusta pätkän yhdestä sanasta, joka ei sinne kuulunut