Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot harjoittelua (ei kysymyksiä)  (Luettu 53446 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 01.10.2007 21:56:32 »

Hei Tibetan, katsotaan mitä näistä nyt tulee...

Menneisyys: Rakastavaiset väärinpäin.

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoisi, että olet ehkä aloittanut työsi sieltä, vaikeammasta päästä. Minulle tämä kortti kehoittaisi palaamaan alkuun ja katsomaan siellä olevia vaikeuksia, sekä lähestymään niitä uudella tavalla. Olet ehkä aloittanut työn sieltä, mistä se on vaikeampi sattaa loppuun. Et ehkä juurikaan siitä, mistä olisit tahtonut tai mistä olisi pitänyt, hylätyksi tulemisen pelosta. Vaikea alku, vaikka se siltaä ei olisikaan tuntunut, vaikuttaa tilanteeseen.

Tuo on aika hyvä ja pohdinnan arvoinen, tuo vaikea alku. Niinhän se oli. Minä halusin pystyä ja kyetä ja jaksaa, vaikka olosuhteet eivät tukeneet sitä vaihtoehtoa.
Tämähetki: Tähti

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kuvastaa toiveita ja haaveita, mahdollisuuksia, jotka tuntuvat ehkä kaukausilta, mutta ovat lähempänä kuin uskookaan. Sen sijaan, että kurkoittelisi kaukaisuuteen, pitäisi kurkoitella lähemmäksi. Sen sijaan, että tuhlaisi aikaasaansa turhanpäiväisiin asioihin , pitäisi ne kohdentaa paremmin, näin myöskin tulos on hedelmällisempi.

Tässä kohden aikoi naurattaa: "Sen sijaan, että kurkoittelisi kaukaisuuteen...ja tuhlaisi aikaa turhanpäiväisiin..."
Tuli väistämättä mieleen nämä heränneet astrologiakarttani tutkimiseni  Grin
Todella, voisin kurkoitella lähemmäksi ja oikeasti hoitaa itseäni niin, että jaksaisin hoitaa tuon pois päiväjärjestyksestä.

Tulevaisuus: Lanttien ässä väärinpäin

ilman opusta: Koska tämä kortti on väärinpäin ja merkitsee useinmiten menestystä, niin tämä kortti varottaisi sinua tulevasta. Jos lähestyt väärinsyin tavoittelemaasi asiaa, ei tulos tule olemaan se mitä olet tahtonut, vaan tulet pettymään. Portti, joka on avoinna menestykseen ei olekkaan enään käytettävissäsi vaan joudut etsimään uuden portin. Ne mahdollisuudet, mitkä ovat nyt sinulle avoinnaa, voivat kadota, mikäli et ota niitä huomioon.

Opus sanoo: Tämä on onnistumisen kortti. Koska tämä kortti tuli väärinpäin, len minä tämän kortin negatiivisen tulkinnan, joka kertoo siitä, että olet ehkä valinnut helpoimman tien tai meinaat kulkea sitä pitkin tulevaisuuteen. Passiivista otetta, jolloin et ole ponnistellut niin paljon kuin olisit voinut. Jotta tämän kortin saisi käännettyä oikein päin tulisi sinun mennä tulevaisuuttaa kohden posittiivisillä mielin ja löytää asioista niiden valoisimmat puolet. Arvosta asioita, joita olet saavuttanut äläkä ole liian ankara niitä kohden, joita et ole. Älä vaadi itseltäsi liikaa vaan keskity niihina sioihin, joita isnulla on.

En tiedä, ehkä oma turhautumisesi nosti nämä kortit esiin. Tiedän, että on kurjaa lukea varmaan näin negatiivista tekstiä ja olen pahoillani, että tälläistä tähän kirjoitin. Mutta mielestäni rehellisyys on parempi. Mitä tulee opiskeluiden saattamiseen päätökseen, niin siinä tuskin sinulla ongelmaa tulee olemaan. jos vain uskallat jättää turhautumisen ja negatiivisuuden pois. Kortit ovat kaikki vahvoja, ja kertovat minulle sen, että mikäli tahdot, voit ,menestyä. Tulla tähdeksi taivaalla, onnekkaaksi ja onnelliseksi. Minulle nämä kortit yhdessä kertovat palaamista alkuun ja lähestymään ongelmaa sieltä. Katsomaan lähelle ja löytämään vastaukset sieltä, mistä et ole uskonut niitä löytäväsi. Varomaan helppoja ratkaisuja tai järkeviä, pelaamasta varman päälle. Koska silloin et uskalla päästää itseäsi vapaasti toteuttaamaan itseäsi. Tulos myöskin on silloin sen mukainen.

Se miksi nostin nyt näiden väärinpäin olevien korttien merkitystä, johtuus iitä, että minä käänsin joka ikisen kortin oikein päin, ennen kuin ennustin sinulle. Kävin tänään pakan läpi ja käänsin väärinpäin menneet kortit, enkä sen jälkeen ole niihin koskenut. Koska tähti oli kuitenkinoikein päin (nykyisyys) näillä väärinpäin menneillä on merkityksensä. Jos kaikki olisivat olleet värinpäin, olisin ajatellut, että otin pakan väärinpäin käteeni ja silloin en olisi niin paljoa antanut painoarvoa sille, miten kortit olivat sioittuneet.

Toivottavasti tästä löytyi edes jotain oikein. Tsemppiä siihen päättötyöhön! Yritä lähestyä asiaa ilman stressiä, rauhallisin mielin ja ilman suuria odotuksia itseltäsi, silloin se useinmiten on helpompaa Smiley

Tulkintasi oli todella mielenkiintoinen ja minä ihailen rehellisyyttä valtavasti eli älä ole pahoillasi sillä minusta ei ollut kurja lukea tätä. Tuo passiivinen ote on totta. Yritän tsempata ja pohdin tätä vielä muutenkin.

Minä aloitin jo aikaisemmin vastaamaan tähän, mutta satuin potkaisemaan koneen kiinni silloin. Ajattelin, että sillä oli tarkoitus ja ennätinkin miettiä asioita nyt ennenkuin avasin koneen. Kerrankin ennätän ajatella mitä sanon  Wink

Kiitokset sinulle! t. Tibetan
« Viimeksi muokattu: 01.10.2007 22:00:26 kirjoittanut Tibetan » tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
epona
Vieras
« Vastaus #16 : 01.10.2007 22:38:55 »

Yöpihla,

Suuri kiitos sinulle. smitten

Pitää ajatella, että kaikella on merkitys. Ehkä minun pitää itse oivaltaa se, mikä jäi teille tuntemattomille.

Sen minkä kerroit pitää täysin piakkansa. Kyllä sinä aika hyvin homman osaat.

Yritän opetella luottamaan ja avautumaan. Olen jo ottanut pienen pieniä askeleita, mutta huh huh. On vielä matkaa edessä. Minulla on taatusti paljon annettavaa ja kyllä kai minäkin ansaitsen rakkautta.

Kiitos vielä kerran ja *hali*

A

tallennettu
Pupuliini74
Satunnainen astroilija
*

Amor vincit omnia

Profiili
« Vastaus #17 : 02.10.2007 09:12:12 »

Minäkin alan sinulle harjoituskappaleeksi. Ja harjoitushan tekee mestarin myös korttien intuitiivisessa tulkinnassa  Smiley

Eli valaistusta rakkauselämän kiemuroihin haluaisin? Voit katsoa ihan yleisellä tasolla nuita miesasioita tai miten vaan sinulle itselle parhaiten soppii  Smiley
Kohta pitäisi alakaa tietämään mitä tässä haluaa elämänsä suunnaksi asettaa...

smitten *halii*
tallennettu

Nouseva merkki : Jousimies
Aurinko Vaa'assa 28.37
Kuu Kauriissa 21.12
Merkurius Skorpionissa 5.37 R
Venus Vaa'assa 24.46
Mars Vaa'assa 26.03
Jupiter Kaloissa 8.14 R
Saturnus Ravussa 18.49
Uranus Vaa'assa 28.10
Neptunus Jousimiehessä 7.55
Pluto Vaa'assa7.33
nauris
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 02.10.2007 10:16:03 »

Hei Yöpihla Smiley ! Jos jaksat olen mielelläni harjoituskappaleesi Grin.
 :Smiley Millaiselta ajattelisit tulevan syksyn näyttävän rakkausrintamalla?  :idiot2:Onko haaveeni lähelläkään toteutua? Näetkä kovilla olavalle läheiselleni mitään helpotusta Embarrassed? Kiitos ,jos harjoittelelet Grin
T:Nauris
tallennettu
hilkka_k.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 02.10.2007 11:05:49 »

hei yöpihla

jospa saisin täältä vastauksen ongelma kysymykseeni? onnistuuko minun ja hyvän ystävän (mies risteily suunnitelmamme kun oikeasti näyttää nyt siltä että kaikki menee penkin alle.. ystävä on vähän harmistunut ja ei ole muutamiin päiviiin edes soittanut minullea? mitä tapahtuu selkiääkö asiat?
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 02.10.2007 13:02:44 »

Minäkin asetun koekaniiniksi..ihan yleisesti vaan suuntaa  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #21 : 02.10.2007 13:21:34 »

Jos joku haluaa ryhtyä harjoituskappaleekseni ja kysyä jotain taroteilta, laittakaa viestiä alle. Kortiti ovat vielläminulle uusi tuttavuus, joten tulkinta on haparoivaa ja epäluotettavaa. Ainakin alkuun katson kolmella kortilla, menneisyys, nykyisyys, tulevaisuus ja kahdella tavalla. Mitä itse näen korteissa ja mitä opaskirja niistä sanoo. Tämä siksi, että en ole ihan varma, kumpi meistä näitä kortteja tulkitsee paremmin Wink Sekä myös siksi, että uskon opaskirjasta myös olevan apua ja syventävän sitä, mitä korteissa itse näen. Ja näinhän sitä oppii paremmin. Vastauksen saamisessa saattaa mennä päiviä, joten kärsivällisyyttä. Työni vie sen verran paljon aikaa, etten konelle ennätä joka päivä, enkä aina joka toinenkaan. Palautetta myös saa antaa ja se kiitollisuudella otetaan vastaan. Näin myöskin löydän sen tavan, joka on minulle oikea.
Tervehdys Yöpihla http://www.taivaanpeili.com/Tytt%F6%20linnan%20kaiteella%20pienempi.jpg

Mie kanssa ..... tee ihan omalla intuitiolla - " mikä viesti tahtoo tulla kuulluksi" .... laitoin tällaisen lisäyksen tähän 11.10.  angel  smitten t.aaviisu

http://fireraventarot.files.wordpress.com/2007/04/orphalese-tarot-screen-capture.jpg

« Viimeksi muokattu: 11.10.2007 09:38:12 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 02.10.2007 14:40:18 »

Hei!
Kun vilkuilin tätä keskustelua, sain vaikutelman, että olet tosi rehellisesti noudattanut intuitiosi sanomaa ja myös saanut sen hienosti sanoiksi. Siksipä tuli mieleen, että voisit katsoa minulle ja "Mustalle Leijonalle". Pystyisitkö muotoilemaan mistä tässä on kysymys - varmaan aika monestakin jutusta. Älä hämmästy, jos tulee jotain kummallista. Voisitko samalla kuvailla vähän tätä Mustaa Leijonaa henkisesti - ehkä voisin löytää jotain, mitä en vielä ole ymmärtänyt.
Kiitos smitten
AMS,
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #23 : 02.10.2007 16:02:52 »

Moi!

Minä myös haluaisin harjoituskappaleeksi sinulle  Smiley

1. Tuleeko tulevasta yrityksestäni menestyvä?
2. Onko avioliittoni kestävä ja hyvä?
3. Millaisia muutoksia näet elämääni?

Ei mitään kiirettä asian suhteen, katso kun/jos aikasi riittää, Kiittäen

Mörökölli07

tallennettu
höpöhöpö
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 02.10.2007 16:34:43 »

Heippa Yöpihla!

Täällä yksi höpöttäjä joka tahtoisi myös koekaniiniksesi  Cheesy

Nostatko kortin minun avioliitolleni?  Wink

Toisena tuleeko elämääni muutoksia, vai miltä näyttää loppuvuosi/ensikevät?

Paljon kiitoksia, eikä myöskään kiirusta mulla ole..

Terveesin
Höpöhöpö

tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 02.10.2007 18:28:36 »

hei, rakkautta jos katselisit, vaikkapa tämän syksyn osalta.
sinkku olen, tosin eräs nyt mielessä Wink
tallennettu
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 02.10.2007 19:59:26 »

Hei minulle voisi katsoa työtilanetta
Olenko oikeassa työpaikassa jos en mikä neuvoksi.
Onko odotettavissa vakituista työ sopimusta olen tällä hetkellä vuoteen 2009 .
Henkinen tieni on alussa 1 ja 2 käyty reikissä mitä kortit tähän neuvoo. Smiley
En nyt osanut muokata kysymyksiä mutta anna vaistosi ohjata kiitos sinulle.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2007 16:12:30 kirjoittanut belle » tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 02.10.2007 23:43:42 »

Heipä hei Keltaruusu,
katsotaan mitä pakasta nousee Smiley

Nyt alkuun täytyy sanoa, kun kortteja en ole viellä kääntänyt, että en saanut kortteihin sellaista tunnetta,joka yleinsä tulee, kun valitsen korttia kullekkin aikajaksolle. Joten pidän erittäin mahdollisena, että tämä tulkinta on väärä. Joten otathan varauksella ja jos tuntuu menevän metsään, niin oikeassa olet Grin

Menneisyys: ylipapitar

Ilman opusta: Hieman hämmentävää. Minulle tämä kortti kertoo maailmasta, joka on ollut jalkojenjuurella, vahvasta itsetunnosta, mahdollisuuksista, jossa kaikki ovat olleet avoina. Vahva nainen, naisellinen, pyhä. Mutta ehkä myös yksinäinen. Lukisin kortin niin, että menneessä olet kokenut jotain suurempaa, joka sinun tulisi ottaa huomioon, ammentaa. Kortti kertoo minulle samaan aikaan kylmästä ja kuumasta. Ehkäpä rakkaudesta, joka on ollut sekä vihaa että rakkautta. Kortti kertoo myös viisaudesta ja tasapainoisuudesta. Äärettömän vaikea tulkita, koska minulle tässä kortissa on niin paljon. Liekö opus osaa paremmin.

Opus sanoo: Tämä kortti edustaa pitkälle kehittynyttä henkisyyttä, naisellisuutta ja alitajuntaa. Feminiininen ja maskuliininen, postiivinen ja negatiivinen, henkinen ja fyysinen ovat täysin tasapainossa. Tämä kortti kertoo mahdollisuuksista, joita sinulla on sisälläsi ja joita itse et huomaa. Oppaasta, joka on läsnä. Tyyneydestä, viisaudesta ja luovuudesta. Älä turhaan pelkää käyttää niitä, äläkä kadota yhteyttä oppaaseesi (sisäiseen, itseesi).

Nykyisyys: Lanttien ysi

Ilman opasta: Tämä kortti kertoo minulle haavellisuudesta ja vapauden kaipuusta. Ehkä liiallisesta tunnollisuudesta. Kortti kertoo myös luottamuksesta. Minulle tämä viestittäisi sitä, että valinta on tehtävä, haluatko olla vapaa kuin taivaanlintu vai hoitaa satoasi, joka on runsas ja hedelmällinen. Molemmilla vaihtoehdoilla on puolensa. Lintu tuo enemmän seikkailua, mutta hyvinhoidettu puutarhakin tuottaa iloa. En ole aivan varma koskettaako tämä kortti suoranaisesti sinua?

Opus sanoo: Yhdeksikkö symbolisoi täyttymystä. Tämä kortti symbolisoi harmoniaa ja korkeampaa tietoisuutta. Kortista kuvastuu ehdoton luottamus sekä tietoisuus siitä, että olet oikealla tiellä. Kuvaa sadonkorjuun ja työnhedelmien aikaa. Kuvaa menestystä, iloa, elinvoimaa. Tämä kortti käskee luottamaan itseesi, silloinkin kun myrskyää sekä jakamaan rikkautesi muiden kanssa. Pahimmillaan kertoo tyytymättömyydestä ja itsensä aliarvoimisesta.

Tuleva: Voima

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo itsensä löytämisestä, harmoniasta. Vaikeat asiat jäävät taakse, ne "kessyntyvät". Vihollisista tulee ystäviä, vastoinkäymisistä voittoja. Itsensä löytämistä sekä muiden. Ihmiset eivät olekkaan sitä mitä olet luullut, viholliset ystäviä. Voitat itsesi sisäisesti sekä asiat, jotka ovat olleet vastaan. Minusta tämä ei ole huono kortti, ehkä pelottava, mutta ainoastaan positiivinen. Ehkä se mikä oli, tulee myös olemaan, ei ole koskaan kadonnut.

Opus sanoo: Kortti kertoo sisäisestä kauneudesta, voimasta ja intohimosta. Kuvaa herkkien feminiinisten ja voimakkaiden primitiivisten energoiden yhteensulautumista. Kortti muistuttaa olemaan kosketuksissa sisäiseen itseesi, tällöin saat sen kaiken kauniin käyttöösi, mitä sinussa on. Muistuttaa myös olemaan lempeä ja suvaitsevainen.

Kun nyt katson näitä kaikkia kortteja pöydässä, minulle tulee mieleen ihminen, joka on heikko ulos, mutta vahva sisältä. Ihminen, joka ei itse ymmärrä sitä suurta, jota itsessään kantaa/piilottaa. Aivan, kuin olisit hukannut itsesi ja sen mitä olit, mutta tiulisit sen löytämään. Nämä kortit ovat kauniita ja ne kertovat ihmisestä, joka on myös kaunis. Löydä se mitä olit, niin tulet löytämään sen mitä tulet olemaan. Suoria vastauksia minulla ei ole, mutta luulen, että olet jo ne itsellesi antanut. Tie on ehkä kivinen ja pelottavan oloinen, mutta palkitseva. Uskalla asettaa itsesi vaaraan, niin näet, ettei sitä koskan ollutkaan.

En tiedä oliko tässä tulkinnassa järkeä ja pahoittelut, etten voi antaa sinulle suoria vastauksia. Mielessäni kirkuu, että juokse karkuun ja samalla, että kohti. Varsinaisen kysymyksesi taustoja en näe, nämä ovat vain fiiliksiä, joita sain katsoessani kortteja. Jotenkin minulla on tunne, että voisit satuttaa toista ja tehdä toisen onnelliseksi, tämä aiheuttaa todella ristiriitaisia tuntemuksia itsessäni. Mutta koska en saanut kunnon otetta kortteihin, kun yritin niitä valikoida, niin ehkä tämä kaikki on vain mielikuvitustani ja haluani nähdä jotain. Jos siis tämä viimeinen osio meni mönkään, niin tällä tulkinnalla voit täyttää roskakoriasi Wink

Toivon, että asiasi selkiytyvät!
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 03.10.2007 00:41:52 »

Adrith,
tehdään niin, että nostan yhden työtilannettasi varten ja kaksi rakkautta. Tämä siksi, etytä tahdon vastata molempiin, mutta korttien tulkitseminen on viellä työlästä ja hakusessa. En luota täysin oppaaseen, mutta en itseenikään ja etsin symbioosia näiden kahden välillä Wink

Työtilanne, miksi ei muutu: Maljojen ysi (väärinpäin)

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo päätöksistä, joita ei uskalleta tehdä, itsepäisyydestä ja jopa ehkä ylepydestä. Vastapuolista, jotka seisovat asioidensa takana niin tiukasti, että unohtavat ehkä jopa asian merkityksen. Minusta tämä kortti kehoittaisi laskemaan suojamuuria, puolustusta. Ottamaan askeleen, etsimään ratkaisua, jossa kummankaan ei tarvitse antaa periksi, mutta jossa kummatkin tekevät silti myönnytyksiä. Väärinkäsityksiä, jotka ovat paisuneet, saaneet mittasuhteet, joita ei edes ole. Rehellisyydestä, joka toimii itseään vastaan. Tunnustan, että en tiedä kertooko kortti nykyisestä työstäsi vai työnhaku prosessista, mutta mieleeni nousee kuva työstä, jossa olet konfliktissa kokoajan.

Opus sanoo: Yhdeksikkö kuvaa täyttymytä (nyt kai sen puutetta?). Kun luen tulkinnan väärinpäin, tämä kortti kuvaa tyytymättömyytta sekä onnetonta olotilaa. Luovia mielikuvia, jotka ovat estyneet, itseluottamusta, joka on kadonnut sekä negatiivisuutta. Varoittaa ylimilisyydestä sekä itsensä korottamisesta. Jotta tämän kortin saisi oikeinpäin, mielestäni se vaatii positiivista asennetta, nöyrtymistä. Itsensä asettamista peliin ja nousemista "tuolista" - puolustusasemista. Anna mahdollisuus, senkin jälkeen, kun se on hylätty, ole kärsivällinen, mutta tiukka.

Rakkaus

Nykytila: Sauvojen kymppi (väärinpäin, mutta käänsin sen oikein)

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kuvaa täyttymistä, uuden rakentamista. Luottamusta siihen, että mikä on voi myös kantaa. Yrität ehkä liikaa yksin, mutta tarvitset myös toisen siihen. Tehkää yhdessä. Tasapainoa, täyttä lukua. Yhtä, joka on kaksi, kahta joka on yksi. Mutta sinä yksin et ole aivain siihen, avaimia on yhtä monta, kuin ihmisiä.

Opus sanoo: 10 on viimeinen luku, joka edustaa täyttymistä. Kortti edustaa aktiivisuutta, sekä energian viisasta käyttöä. Jos energian ei anna liikkua muodostuu patoutumia (puhu, rakasta, näytä tunteesi). Kortti kehoittaa tukeutumaan myös toiseen vaikeissa tilanteissa, tarkoitus ei ole selvitä yksin. Energiasi on mahtava, opettele vain käyttämään sitä viisaasti.

Oppiläksy: (tässä kortissa oli vaikeuksia, sillä kaksi tahtoi matkaan, mutta valitsin vahvemman, koska en jaksanut kahta tulkita, kummankaan kuvaa en nähnyt, vaan "energialla" valitsin) Lanttien neljä (väärinpäin, käänsin oikein)

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo opettelusta, olla jalat maassa. Itsensä tuntemusta ja luottamista sekä avoimesta sylistä, sydämestä. Hedelmällisyydestä, en ole varma, ensikatsaus sai sen mieleen, mutta toinen ei ole niin varma..mutta jos kertoo, en osaa snaoa, kertooko lapsista vai hedelmällisestä rakkaudesta, joka tuottaa satoa. Mielenrauhasta ja jostain, jota kaikki eivät pääse kokemaan. Tyyneydestä, harmoniasta. Minulel tämä kortti on puhdas ja kaunis. Niinkuin ensimmöinen kukka hankien keskellä, lapsen itku syntymän äärellä. Jotain suurta ja rauhaisaa, helpottavaa. Tyyneyttä itsessään sekä maailmaa kohtaa, muita ihmisiä.

Opus sanoo: nelonen edustaa tasapainoa. Kortti kertoo tarpeesta olla yksin ja pitää asiat omissa käsissä. Varoittaa omista rajoituksista, mutta myös olemaan ylpeä omista saavutuksista. Kertoo hyvästä taloudenpidosta sekä kyvystä asettaa järkeviä tavoitteita. Myös voimaa sekä tietoisuutta. Liiallinen omistushalu on tuhoavaa ja tappaa luovan  toimintakykysi.

Kun nyt katson kortteja (näitä kahta), kertoisivat ne minulle ihmisestä, joka haluaa olla oman itsensä herra ja ehkä muidenkin. Uskalla luottaa muihin ja antaa ohjat toisille. Älä aseta odotuksia, jotka voidaan helposti rikkoa, vaan katso, mitä tuleman pitää ja anna sen tapahtua. Ota avosylin vastaan se, minkä saat. Ota se sellaisena, kuin se tulee, älä sellaisena kuin sen tahtoisit, silloinkaan, kun se mitä tahdot on se mitä saat. Nämä kortit kertovat minulle myös huumorista, joka on maanläheistä. Ihmisestä, joka on voimakas, mutta ehkä joskus hiukan "hirteinen". Pidä itsesi, mutta anna ääriviivojen pehmetä, niiden ei tarvitse olla niin jyrkkiä...sinä et katoa mihinkään.

En tiedä oliko tässä tulkinnassa järkeä. Löysitkö tästä mitään. Jos metsään meni, niin voin sanoa, että olen ollut onnekas tähän asti, jotenkin niin vahvasti nämä kortit minua puhuttelivat. Minulle tämä tulkinta paljastaa myös jotain itsestäni. Olenko vai luulenko vain olevani. Joten toivon, että annat palautetta ja rehellistä sellaista.

Pidä onnestasi kiinni ja nauti, mitä siitä saat! Kaikkea hyvää tulevaisuutesi!
Yöpihla

Edit: Kursosi pomppi, joten poistin alusta pätkän yhdestä sanasta, joka ei sinne kuulunut Smiley

tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 03.10.2007 16:48:39 »

Kiitos vastauksestasi.Luin kirjoittamasi moneen kertaan ja metsään se ei mennyt.Olen todella kadottanut itsestäni sen ihmisen joka ennen olin.Vahva olen sisältä ja näytän heikolta ulospäin.Nyt vain täytyy löytää se kaikki takaisin.Annoit minulle uskoa,että vielä tulen sen löytämään.
Kun sanoit että juokse karkuun.Niin todella tekisi mieli tehdä.Ja kun sanoit ,että toista voin loukata ja toisesta välittää.Minun elämässäni nyt kaksi miestä,joista en tiedä kumman ottaisin.
Kaunis kiitos sanoistasi.Sait minut heräämään kuin unesta jossa olen koko kesän elänyt.Kiitos smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: