Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot harjoittelua (ei kysymyksiä)  (Luettu 53971 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Angellina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 03.10.2007 20:11:09 »

Hei Yöpihla!
Ihana kun teet tätä ja tiedätkö ikkunani takana yön pimeydessä humisee pihlajan oksat! Voisitko nostaa korit sydämen ja rakkauden asiaan? Sydämessäni kannan erästä ,mutta mitä syksy tuo tullessaan?
Jotta tätä jatkossakin jaksaisit niin haluaisitko enkeleiden kautta sinulle energiaa ja lilan sävyjä tähän syksyyn? smitten
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 03.10.2007 22:05:55 »

Angelina, kiitos mielelläni smitten Vastauksessa menee tovi, kun kysymyksiä on niin paljon Smiley
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 03.10.2007 23:12:52 »

Hei Tulikukka,
katsotaan mitä korteista tulee Smiley

Aika erikoista...sekoittaessani kortteja, alkoi hymyilyttämään ja tuli sellainen hiukkasen ilkikurinen, hyväntahtoinen ja lämmin fiilis. Viellä erikoisempaa oli se, että kun menneisyyden korttia otin, valitsinkin sen tulevaisuutena (eli kun kortin sain sormien alle, tuli mieleen tuleva, mutta menneisyyteen sen laitoin) ja kun tulevaa otin, muuttui se menneisyydeksi. Vaihdoin korttien paikkaa, koska uskon, että niin sen kuului mennä. Hieman outoa oli se, että vaikka yhden kortin menneisyyteen (jota yritin tulevana ottaa) valitsin, tuli pöytään kolme korttia. En uskaltanut raakata yhtään niistä pois. Mutta en lupaa suoriutuvani tästä kunnialla, sillä kolmen kortin tulkitseminen yhtäaikaisesti on aika vaikeaa... mutta kokeillaan. Phoittelut, jos saat vain sekametelisoppaa.

Menneisyys:Maljojen kasi, Erakko, maljojen ysi

Ilman opusta: Minusta on jännää, että olet saanut kahdeksikon ja ysin ja molemmat maljoja. En ole koskaan numerologiaa opetellut, joten tämä on vain sitä, mitä pääni sisään tulee. Yhdessä nämä numerot ovat 17, molemmat 1 että 7 parittomia ja yhdessä ne muodostavat kahdeksan. Kaksi ympyrää, jotka sulautuvat toisiinsa, kaksi puolta, ylä ja ala. Maljat kertovat tunteista, asioista, joita on ääriämyöten (minulle). Tämä tulkinta on yhteinen näille kolmelle kortille, joten toivon, että saat edes jostain kiinni..käyn kuitenkin kortit ja tulkinnan siinä järjestyksessä, kuin kortit ova, eli samassa, missä ne tuossa ylhäällä lukee.

Minusta nämä kortit kertovat päätöksestä, jonka olet halunnut tehdä. Et ole halunnut valita joko tai, vaan olet halunnut molemmat samaan pakettiin. Yön liittämistä päiväksi ja päivän yöksi. Mahdotonta mahdolliseksi ja mahdollista mahdottomaksi. Minusta kortit kertoisivat sitä, että olet saanut selvitä tästä yksin, kiivetä vuorelle ja valloittaa sitä. Matkanvarrella, olet alkanut ehkä epäröimään ja kyseinalaistamaan, etsinyt lisää vastauksia ja lisää mahdollisuuksia, viisastunut. Et välttämättä ole itse pitänyt tuloksista, joihin olet tullut, mutta et ole tullut niihin tyhmyyttäsi. Ehkäpä olet myös valaistunut, saanut päämääräsi entistä enemmän selväksi itsellesi. Ja itsepäisesti pyrkinyt sitä kohden Wink Kortit kertovat myös hyvin tunteellisesta ihmisestä, joka tahtoo pystyä, vaikka sitten yksin ja ehkä parhaiten niin? Ihmisestä, joka ei tahdo perääntyä, koska muista se olisi helpompaa. Voi olla, että olet tehnyt niin näennäisesti, mutta et koskaan sisäisesti. Mielestäni nämä kortit myös kertovat siitä, että se mitä tunnet sisälläsi, on oikein. Se mitä olet tavoitellut, sinne myös on mahdollista päästä. Ratkaisuista, jotka eivät ole helppoja, mutta sinun voitettavissa. Jos joskus sinusta tuntuu, että muut eivät tue sinua, se ei ehkä oikeasti olekkaan niin. Voi olla, että he pelkäävät tukemalla aiheuttavan ja osallistuvan haavojen luontiin/epäonnistumiseen. Uskon, että elämässäsi on monta ihmistä, jotka salaa ihailevat päättäväisyyttäsi, mutta joka myös pelottaa heitä yhtäpaljon. Ei niinkään heidän, vaan itsesi vuoksi.

Opus sanoo: Kahdeksikko edustaa uuden alkamista ja yhdeksikkö tietynlaista täyttymystä.

(kasi) Edustaa toimintaa, jossa yhtyvät intuitio, luovuus sekä tieoisuus sinusta itsestäsi. Symbolisoi muuttumista, taakse jättämistä sekä uuden löytämistä. Kyllästymistä nykyiseen, sekä tarvetta löytää elämälle syvempi tarkoitus. Kuvastaa etsimistä niin sisäisesti, kuin ulkoisestikkin (maailmasta). Kehoittaa hyväksymään sen, mikä on jätettävä taakse ja että uutta kohden on mentävä. Ole tietoinen ihmissuhteistasi, sekä siitä, kuinka ne vaikuttavat sinuun ja toimi sen mukaan. Keskity sinulle tärkeisiin asioihin, älä turhaan hajoita energiaasi.

Nykyisyys: Sauvojen neljä

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo juhlasa, onnesta, asioista, joita on saavutettu ja jotka ovat oikein. Portista, jonka läpi on hyvä kulkea, tiestä, joka johtaa onneen. Minulle tämä kortti kertoo asioista, jotka ovat sinulle suotuisia ja edesauttavat asioitasi. Näe nämä asiat, iloitse niistä ja tuo ne esiin! Älä turhaan piilota, vaan uskalla näyttää. Ehkä tämä kortti kehoittaa sinua katsomaan vahvuuksisi, joita sinussa on ja tuomaan ne esiin. Vaatettamaan juhlapukuun ja saamaan muutkin huomaaman nämä. Tietty nöyryys on hyvästä, mutta liiallinen vahingoittaa. Älä nöyrry asioissa, joissa sinun ei pitäisi nöyrtyä. Kortti kertoo myös asioista, jotka ovat vastakkain, mutta yhdessä ne ovat enemmän kuin uskotkaan. Älä epäröi yhdistää näitä, vaikka ne tuntuisivatkin erillisiltä asioilta. Yhdessä ne ovat enemmän, kuin yksinään.

Opus sanoo: Nelonen edustaa tasapainoa. Kortti kuvaa rauhaa ja tyytyväisyyttä sekä uusien asioiden aloittamista. Ennen tätä, sinun on saatettava keskeneräiset asiat loppuun. Kertoo positiivisen vastuun ottamisesta ja muistuttaa tekemään asioita, joista pidät ja jotka ovat sinulle tärkeitä. Tämä kortti myös käskee tekemään aloitteen ja näyttämään, jos jotain romanssin poikasta on meneillään? Älä vaadi itseltäsi liikoja ja muista olla kiitollinen asioista, joita sinulla on, arvosta niitä. Uudet ja jännittävät suunnitelmat, ovat vain poikaa Wink

Tulevaisuus: Maljojen kuningatar

Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo tunteiden tasapainosta, kypsyydestä. Asioista, joiden yläpuolelle olet päässyt sekä ihmisistä joihin sinä vaikutat. Roolisi on iso, mutta myös vastuullinen. Älä käytä sitä väärin! Muista, että myös muilla, kuin sinulla on tunteet, äläkä koskaan aliarvoi niitä. Mikä on sinulle ehkä yhdentekevää,voi olla toiselle elämä. Muista olla hienotunteinen, muista olla ihminen. Kortti kertoo minulle myös menestyksestä, ehkä ei niin rahallisesta, mutta tunnepuolen. Sovellut siihen, mitä teet ja olet hyvä siinä. Pidät käsissäsi asioita, jotka ovat arvokkaista ja pyhiä, mutta käsiisi ne on tarkoitettukkin. Älä vain hukkaa itseäsi, silloinkaan, kun tuntuu liian raskaalta, silloin eniten sinua itseäsi työssäsi tarvitaan!

Opus sanoo: Tämä kortti kertoo omien sisäisten ja ulkoiseten todellisuuksien hallinnasta (unet, näyt, tunteet jne.). Kertoo siitä, että nämä kaksi asiaa pidetään jatkuvasti sopusoinnussa (et pelkää käyttää intuitiotasi, mutta kuuntelet myös järkeäsi samalla ja näin saat paremman tuloksen, kuin toisella pelkästään). Kortti kehoittaa sinua herkistymään ja herättämään sisäisen haltiasi.Näytä tunteesi, se käskee! Kuitenkaan ei ole tarve kohdistaa niihin muihin ihmisiin, kunhan itse ymmärrät ja hyväksyt ne sekä tunnistat. Ole siis rehellinen itsellesi ihmisenä. Ole avoin ja vastaanottavainen ympäristöllisesi, näin myös herkistyt ja saat voimasi paremmin käyttöön, se kasvaa/harjoittuu. Varoittaa kuitenkins iitä, ettet liiaksi antautuisi alitajunnallesi ja irtaantuisi itsestäsi/todellisesta elämästä.

Olen pahoillani, mutta en korttien yhteistulkintaa jaksa, enkä edes pysty katsomaan. Sen verran sanoin, että ennkuin kortit sinulle nostin, niin tunne tuli uudesta..tulet saamaan uutta, jota et odottanutkaan. Käsittääkseni tämä uusi muutos on tuloillaan lähiaikoina.

Jos tämä ennustus meni päin prinkkalaa, niin olen pahoillani. Itselleni tämä oli raskas ja hämmentävä tehtävä, enkä ole varma osasinko tämän "uuden" tilanteen hoitaa oikein, koska kortit sekoittuivat jne. Pyrin kuitenkin kuuntelemaan itseäni (tai siis intuitiotani, muutein menneisyys olisi tulevaisuutesi ja toistepäin), mutta en ole varma kuuluiko sen mennä näin? Ja pahoitelut tästä "koodikielestä" näin minä nämä asiat päähäni saan, enkä uskalla sitä muuksi muuttaa, koska ehkäpä sanoma silloin muuttuisi, eikä tulisi sellaisena, kuin sen pitäisi kohteensa tavoittaa. Ekaa kertaa minun teki mieli myös heittää kirja nurkkaan ja unohtaa sen tulkinnat...mutta vain siksi, että tämä tulkinta oli aika uuvuttava. Joten toivon, että tämä ei ollut ajanhukkaa meille kummallekkaan. mutta jos näin oli, olethan hyvä ja kerrot sen. Virheet etc. ovat asioita, jotka opettavat kuuntelemaan ja näkemään, miten missäkin toimitaan, kuten onnistumisetkin. Virheet vain jäävä paremmin mieleen, kun maistuvat niin kitkeriltä Wink

Mukavaa loppuvuotta!
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 03.10.2007 23:22:06 »

Tältä erää toivoisin, että en saisi enempää kysmyksiä, koska määrä alkaa muuten stressaamaan ja tiedän, että he jotka kysyvät, toivovat vastausta mahdollismman pian, vaikka viestissä lukisi ettei kiirettä ole. Minulle kuitenkin tulee kiire. Ja poden huonoa omaatuntoa, jos en tarpeeksi nopeasti saa vastattua. Itseni on kuitenkin hoidettava työni, kouluni sekä vapaa-aikani tämän korttien katsomisen keskellä. Mutta koulu sekä työ kärsivät, koska ovat persoonattomampia, kuin tämä. Lupaan kertoa heti, kun uusia kysymyksiä otan vastaan ja kiitos ymmärryksestä. Edellisille pyrin vastaamaan ensiviikon loppuun mennessä, mutta luvata en voi. Toivottavasti ymmärrätte.

Pahoitellen Yöpihla
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 03.10.2007 23:30:11 »

Tulikukka!

Jostain syystä erakko ja yski jäivät kääntämättä menneisyydestä, pahoittelen. Kääntäminen apahtui siis opuksesta. Jos tahdot käännän nämä kortit sinulle huomenna. Voi olla, että tälle oli tarkoitus, voi olla että ei. Pahoittelut kuitenkin, että tulkinta jäi "vajaaksi"
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 04.10.2007 15:39:22 »

Hei Yöpihla! Kyllä tuo ihan järkevälle kuulostaa. Paljon olet löytänyt asioita elämästäni, jotka pitävät paikkansa.  Smiley

Jos jaksat ja viitsit nuo puuttuvat tulkita, niin siitä vain!  Wink
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 04.10.2007 16:25:22 »

Eli tästä tulee nuo kaksi puuttuvaa korttia opuksesta

Erakko: Kortti edustaa yksin olemista ja maailmasta pois vetäytymistä. Sisäänpäin suuntautumista sekä viisautta ja täyttymystä. Erakko on viisas ja kokenut tiennäyttäjä, joka auttaa sisäisentien etsiöitä. Meditaation ja valaistumisen kortti. Kehoittaa toimimaan niinkuin sinulle on hyväksi ja tekemään vain sen, mikä on tärkeää.Muistuttaa olemaan myös yksin. Kehoittaa saattamaan keskeneräiset asiat loppuun.

Maljojen ysi: yhdeksikkö edustaa täyttymistä. Edustaa yysistä, että henkistä hyvinvointia. Symboloi ylitsevuotavaa rakkautta sekä lujaa ja tervettä itseluottamusta. Luovaa mielikuvituksen käyttöä sekä kykyä toteuttaa toiveet. Luota omiin kykyihisi, älä ole tyytymätön, siihen ei ole syytä. Tee elämästäsi sellainen, kuin haluat.
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #37 : 04.10.2007 18:01:56 »

Hei Yöpihla, nostaisitko mullekin. Pohdin yhtä työkeikkaa tässä- mitäs kortit sanoo..? smitten
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 04.10.2007 18:25:39 »

Hei Atomi,

Katson työtilannettasi yleisesti, koska kysymyksesi on minulle hankala. Kun vasta harjoittelen , joten...
katsotaanpa mitä sinulle tulee Smiley

Nyt kun olen kortit nostanut, mutta en kääntänyt. En saanut sinulle korttia tulevaan, ainoastaan menneisyyteen ja nykyisyyteen kaksi. En uskaltanut nostaa tulevaan. koska en saanut mitään fiilistä korteista, mutta näistä mitä nostin, niin niistä sain.

Mennyt: Hirtetty

Ilman opusta: Heh..katsoin kuvaa pitkään ja mietin, että tuli väärinpäin, mutta miksi en saa siitä mitään käänteistä fiilistä..kunnes tajusin, että tässä roikutaankin jaloista Smiley

Minulle kortti kertoisi tietynlaisesta turvallisuuden hakuisuudesta, ehkä jopa pelokkuudesta yrittää itse tehdä asioille jotain. Mielestäni kortti myös kertoo siitä, että et ehkä itse ole ymmärtänyt, että vaikka kätesi ovatkin sidotut ja tuntuu, ettet pääse eteenpäin, ei se ole totta. Tärkein työvälineesi on pääsi, ideas, luovuutesi, älykkyytesi. Olet ehkä myös toisinaan ottanut askelia, jotka ovat olleet varsin epävarmoja, etkä ole aina ollut aivan varma tuloksesta. Älä anna muiden pidätellä, luota itseesi. Silloinkin, kuna siat junnaavat, menevät ne oikeasti eteenpäin. Käytä kaikki saatava hyödyksesi, jopa silloin, kun ne tuntuvat vähäpätöisiltä. Mieletäni tämä kortti osoittaisi näitä asioita menneisyydestäsi?

Opus sanoo: Kortti kuvastaa asioiden näkemistä uudessa valossa. Kuvastaa rajoittavien lukkiutuneiden asenteiden murtamista. Kuvastaa oman egon kuolemista. Kehoittaa etsimään syvää luottamusta elämään, sekä pyrkimään eroon rajoituksista, joita olet itsellesi asettanut. Myös antautumista ja hyväksymistä.

Huomaa, että sinä itse olet asettanut rajat. Näe asiat uudessa valossa, löydä uusia näkökulmia ja ratkaisuja. Uuden syntyminen vaatii aina kypysmistä ja odottamista, tiedosta milloin olet valmis. Älä jää paikoillesi junnaamaan. Uskalla!

Tämähetki: Maljojen ässä, kohtalonpyörä, molemmat väärinpäin.

Ilman opusta: Minulle nämä kortit kertoisivat hukatusta suunnasta, turhautuneisuusta sekä asioista, joilla ei ole sinulle merkitystä. Aivan, kuin olisit kadottanut suuntasi, "kohtalosi". Menisit asioitapäin, jotka eivät ole sinulel tarkoitettuja. Kuin et uskaltaisi tehdä sitä, mitä sinun pitäisi, ottaa kohtaloasi omiin käsiisi. Heittäydyt ehkä liikaa muiden tai asioiden vietäväksi, sen sijaan, että veisit niitä itse. Huomaa merkit ja huomaa mahdollisuudet, niitä on kokoajan ilmassa. Tartu niihin, älä anna ym,päristön tai mielipiteiden lannistaa. Älä pelkää konflikteja tai yhteentörmäyksiä, häviöitä. Kaikki mikä tulee on tarkoitettu tulevaksi. Ne valmentavat ja opettavat sinulel asioita, joita tulet tarvitsemaan. Älä masennu tai pety niistä, niille on syynsä, mutta viellä sen aika ei ole, että ne huomaisit. Luota rohkeasti sismpääsi ja kulje sinne, minne se osoittaa. Vaikka päämäärä tuntuisi hullulta ja epärealistiselta. Voi olla, että joudut menemään kiertoteitä, mutta älä turhaannu niistä. jokaisella polulla on tärkeä opetus sinulle. Älä pelkää!

Opus sanoo:

(maljojen ässä) Kortin negatiivinen puoli kuvastaa ristiriitaisia tunteita, itsensä liiallista suojelemista ja asioiden turhaa dramatiosintia. Luota elämään ja uskalla rakastaa. Älä suojele itseäsi liikaa vaan uskalla asettua alttiiksi haavoille, näin voit myös saavutta asioita, joita et ennen ole uskaltanut. Ilmaise tunteesi selkeästi ja puhtaasti, tule tietoisemmaksi sekä sisäisestä että ulkoisesta maailmasta.

(kohtalonpyörä) Elämässä on aina heikkoja hetkiä ja sinusta saattaa toisinaan tuntua, ettei sinulla ole lainkaan energiaa. Jos takerrut noihin hetkiin ja tulkitset ne neagtiivisesti, kertoo tämä kortti silloin rajoittuneisuudesta, epäonnesta ja epäonnistumisesta. Jos toimit niin, että et toimi elämän luonnollista voimaa vastaan, tulee siitä miellyttävämpi ja rikkaampi.

Toivottavasti löysit tästä jotain. Valitettavasti en voi katsoa yleissilmäystä korteista, koska perheeni vaatii nyt kaiken huomioni Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #39 : 04.10.2007 18:57:46 »

Hurjaa vauhtia sinä Yöpihla tätä teet omalla vapaa-ajallasi.
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 04.10.2007 20:05:08 »

Johtuu siitä, että jos en tee, niin sitten alkaa ahdistamaan, kun tiedän, että jotkut odottavat vastauksia kysymyksiinsä. Vie kyllä aikaa muista kiireistä jutuista, mutta kun on uusi, niin se kai normaalia Wink
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 05.10.2007 23:54:16 »

Hei Kultainen sulka,

Yritän katsoa korteista mitä saan. Koska sinulla on kaksi kysymystä samassa, niin en ole varma onnistunko tulkitsemaan kortteja oikein. Olet siis ihan kunnolla harjoituskappalle Wink Jos tämä epäonnistuu, olen valmis vastaamaan sinulle uudestaan eritavoin.

Ja eritavoin sitä sitten tuleekin...Katson menneisyys, , tämähetki ja tuleva. Voi olla, että näissä sekoittuu sekä työ että rakkaus. Ja sitten katson kaksi syliini pudonnutta korttia. Ihan varma en niiden merkityksestä ole, mutta olen aika varma, etä ne ovat yllätyksiä, joita eteesi saat lähitulevaisuudessa...ja aloitan niistä.

Sauvojen ässä sekä miekkojen kuningatar:

Jos tulkitsen nyt oikein: On asioita, joista et ole tietoinen ja nämä asiat tulevat julki. Ne vahvistavat asemaasi sekä suuntaa/päätöksiä, joita teet. Asiat selkityvät, sumu hälvenee ja näet asiat, niinkuin ne ovat. Voi olla, että asiat jotka luulit tosisksi ovatkin muuta ja päinvastoin. Tämä ei kuitenkaan vaikeuta asemaasi tai elämääsi. Ovat oikeastaan ehkä onnekkaita sattumia, jotka vievät sinua eteenpäin ja ovat sinulle suotuisia. Viisastavat, tuovat onnea.

Opas sanoo: Sauvojen ässä merkitsee itsensä löytämistä, energiaa, autenttisuutta (mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan). Valtava potenttiaali on vapautumassa käyttöön, tuli on alkanut palaa ja luovuus sekä intuitio ovat alkaneet heräämään. Anna energian kasvaa ja laajentua itsessäsi ja nauti siitä. Tähän korttiin liittyy myös seksuaalisuus.  Älä aseta itselesi rajoja, äläkä pysäytä tätä energiaa.
Miekkojen kuningatar kertoo nopeista ja intuitiivisista päätöksistä. Elämänkokemuksesta, josta ammentaa viisautta ja voimaa. Ota huomioon tuneesi, mutat älä anna niiden hallita elämäsi. Viileä nasellinen järkevyys ei ole pahasta, koeta löytää se itsestäsi.

Mennyt: Narri

Minulle tämä kortti kertoo haaveista ja toiveista, jotka ehkä eivät toteutuneet, niinkuin olisit tahtonut. Elämän ilosta ja viattomasta lapsekkuudesta. heittäytymisestä elämään ja uskoen, että se kantaa. Myös omanlaisesta herkkyydestä, joka ehkä on sattanut jäädä elämäntuoksinnassa enemmän taka-alalle, eikä ole tullut esille muille ihmisille. Jotkut haaveet ja ajatukset ovat ehkä olleet naiveja, mutta eivät tyhmiä. Jotkut heittäytymiset uhkarohkeita, mutta se ei pelaa, joka pelkää Wink Mielestäni tämä kortti kertoo siitä, että odotit/toivoit elämältä paljon, kun lähdit sitä itsenäisesti elämään. Ehkä sinun kannattaisi katsoa taaksepäin ja asioita, jotka ovat muutteen siitä ja mitä olet saavuttanut?

Opus sanoo: Tämä kortti kertoo viattomuudesta, rohkeudesta seikkaulunhalusta sekä pelkojen voittamisesta. Lapsenomaisesta hulluudesta, elämän ilosta. Ylimääräisiä taakkoja ei ole, tai niitö ei kanneta mukana. Vapaudesta ja sen arvokkuudesta, sekä menemistä sinne, minne elämä vie.

Tämähetki: Lanttien kolme

Minulle tämä kortti on synkkä. Se kertoo asioista sekä ihmisitä, jotka ovat "pimeässä keskenään". Ristiriitoja. Tämä deuraava ota todellakin varauksella! Minulle tämä kortti kertoo kolmiodraamasta. Se joka on lähelläsi, hänellä tuntuisi olevan joku muukin. Yritykset selvittää tilannetta ovat vaikeita, eikä niihin ole helppoa ratkaisua, joudut tekemään paljon niistä yksin, näennäisesti saat apua, mutta konkreettisesti et. Sinun on yksin selvitettävä tilanne. Ratkaisut voivat olla vaikeita, mutta elämä useinmiten on. Et ehkä saa sitä ratkaisua, jonka haluaisit. Kortti kertoo minulle epäilystä, puhumattomuudesta, kuoreenvetäytymisestä sekä ehkä kyräilystä. Minusta tämä liittyisi rakkauteen, mutta en ole varma. TTyönsuhteen tämä kertoisi ponnisteluista, jotka tuntuvat kovin raskailta.

opus sanoo: Kortti edustaa kykyä tehdä yhteistyötä ja suoriutua hyvin käytännön tehtävistä. Symboloi myös ylevyyttä, jaloutta ja henkistä lehitystä sekä mielen selkeyttä. Jos yhdistät tietosi, taitosi sekä luovuutesi ja mielikuvituksesi työhösi, josta pidät saat täyttymyksen jokapäiväiseen elämääsi. Näin siitä tulee kaunis ja juhlalinen asia. Keskustele suunnitelmista toisten kanssa, kysy mielipiteitä ratkaisuihin. Kun tiedostat, miten voit kehittyä henkisesti työsi kautta, arkiset rutiinit saavat henkisen ulottuvuuden. Minusta tämä kortti kehoittaisi sinua ottamaan kaikki sisäiset taitosi käyttöön ja käyttämään niitä asioihin, jotka todella merkitsevät sinulle jotain. Pyri tekemään työtä, joka tuntuu olevan sinua itseäs, äläkä haaskaa voimavarojasi sellaiseen, mikä ei tunnu tärkeältä. Pahimmillaan kortti kertoo kokemattomuudesta, voimavarojen haaskauksesta sekä tunteettomasta käyttäytymisestä. Muistuttaisin siis, että ihmisen ei tarvitse olla rautaa, ollaksene menestynyt ja hyvä jossain. Vaikka nykyisin odotetaankin niin paljon. Jotkut arvot ovat vain paljon enemmän, kuin rahalliset ja tuottoisat Wink

Tuleva: Hallitsijatar

Minulle tämä kortti kertoo ajasta, jolloin löydät oman paikkasi työelämässä. Se ei ole välttämättä se, mitä olit ajatellut, mutta ei kaukana siitä. Pääset sinne..ehkäpä onnekkaiden sattumusten summana, mutta oikeasti omien ponnisteluittesi tuloksena. Löydät paikkasi ja itsesi. Mielestäni kortti myös varoittaa siitä, että et hylkäisi toiveitasi ja tavoitteistasi, silloinkaan, kun ne tuntuvat liian kaukaisilta ja mahdottomilta. Tulet pääsemääns inne, mutta se vie aikaa ja ehkäpä myös hermoja Smiley Kortti kertoo minulle myös vahvasta ja tunnepitoisestä ihmisestä, joka toivoo elämältä paljon kauniita asioita. "Taikaa" ja tulee sen myös saaman, jos vain kuuntelee itseään. Mielestäni tämä kortti kertoo myös sen, että on yksi ihminen (jota en näe sen paremmin), joka on sinulle tarkoitettu ja hänen kanssaan sinun pitäisi olla kärsivällinen. Loppujenlopuksi hän saa sinut tuntemaan itsesi kuningattareksi, vaikka et niin ehkä uskonutkaan. Voi olla, että tämä ihminen on jo nyt elämässäsi, suhteessa kanssasi. Jos ei, niin hän luultavasti on uusituttavuus, joka tuntuu sinusta kaikkea muuta kuin sopivalta. Sopiva hän kuitenkin on. (kuitenkin, tämä vastaus on intuitiolla, mitä kortista näen ja toivon, että otat varauksella sekä tiedostat sen, että voin olla todella väärässä)

Opus sanoo: Kuvastaa ylevää naisellista viisautta. Edustaa ulkoista kuin sisäistä kauneutta. Tässä yhdistyy korkein henkisyys, kuin käytännöllinen maan läheisyys. Pyytteetön vastaan ottavainen rakkaus, hedelmällisyys sekä luovuus. Maaäiti. Opettele nauttimaan elämän luonnollisesta virrasta, sekä anna sen viedä sinua eteenpäin. Opettele antamaan ja vastaanottamaan. Tunne sisäinen kauneutesi ja tuo se esille. Nauti aistillisuudestasi.
Minusta tämä kortti ehkä kehoittaa sinua olemaan naisellinen ja aistillinen (tai jos olet mies, mitä en usko, niin mieheinen ja aistillinen), antamaan vallan tunteille, jotka tekevät sinusta äidillisen ja lempeän. Sinulla ehkä on jo lapsia (minusta ei ja on..tulee niin ristiriitaista viestiä), mutta jos ei, niin kehoittaa ehkä varautumaan, vaikka olisitkin vastaan. Muussa tapauksessa kertoisi ehkä lapsenlapsista? Mutta tämä lapsi juttu on vain omaa intuitiotani. Näen kuitenkin näistä korteista sinut äitinä, jos ei muuta, niin läheisillesi ja työpaikallasi.

Yleiskatsaus: Ehkä olet menettänyt toivon itsesi suhteen ja elämäsi? Se ei välttämättä oel sellainen, kuin luulet muiden olevan, mutta huono se ei ole. Et ole saanut viellä kaikkea kaunista ja nyt saattaa tuntua, ettei sellaista ole. Voit tuntea ehkä itsesi hukassa olevaksi ja vähäpätöiseksi. Vaikutat kuitenkin monen ihmisen elämässä, tietämättäsi. Nyt voi tuntua synkältä, mutta sinulla on ns. "kuoriutumis vaihe", eli luot nahkasi uudestaan.

Toivottavasti emni oikein aj jos ei, niin kerrothan?

Sydämellisesti,
yöpihla
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 06.10.2007 08:21:30 »

Huomenta Yöpihla!

Oletkin jo minussa asti  Smiley

Hienosti olet "löytänyt minut".

Sauvojen ässä sekä miekkojen kuningatar:

Voi olla, että asiat jotka luulit tosisksi ovatkin muuta ja päinvastoin. Tämä ei kuitenkaan vaikeuta asemaasi tai elämääsi.

Mennyt: Narri

Minulle tämä kortti kertoo haaveista ja toiveista, jotka ehkä eivät toteutuneet, niinkuin olisit tahtonut. Elämän ilosta ja viattomasta lapsekkuudesta. heittäytymisestä elämään ja uskoen, että se kantaa. Myös omanlaisesta herkkyydestä, joka ehkä on sattanut jäädä elämäntuoksinnassa enemmän taka-alalle, eikä ole tullut esille muille ihmisille. Jotkut haaveet ja ajatukset ovat ehkä olleet naiveja, mutta eivät tyhmiä. Jotkut heittäytymiset uhkarohkeita, mutta se ei pelaa, joka pelkää Wink Mielestäni tämä kortti kertoo siitä, että odotit/toivoit elämältä paljon, kun lähdit sitä itsenäisesti elämään. Ehkä sinun kannattaisi katsoa taaksepäin ja asioita, jotka ovat muutteen siitä ja mitä olet saavuttanut?

Odotin ja toivoin menneeltä kesältä tosiaankin paljon enemmän. Mätkähdin taas maahan.
Riskit tiesin ja ehkä lopputuloksenkin lähtiessäni tutkimusmatkalle  buck2 En halunnutkaan ylimääräistä taakkaa matkalle,
ajattelin, että ehdin kyllä miettiä asioita myöhemminkin...

Tuleva: Hallitsijatar

Minulle tämä kortti kertoo ajasta, jolloin löydät oman paikkasi työelämässä. Se ei ole välttämättä se, mitä olit ajatellut, mutta ei kaukana siitä. Pääset sinne..ehkäpä onnekkaiden sattumusten summana, mutta oikeasti omien ponnisteluittesi tuloksena. Löydät paikkasi ja itsesi.
Minusta tämä kortti ehkä kehoittaa sinua olemaan naisellinen ja aistillinen (tai jos olet mies, mitä en usko, niin mieheinen ja aistillinen), antamaan vallan tunteille, jotka tekevät sinusta äidillisen ja lempeän. Sinulla ehkä on jo lapsia (minusta ei ja on..tulee niin ristiriitaista viestiä), mutta jos ei, niin kehoittaa ehkä varautumaan, vaikka olisitkin vastaan. Muussa tapauksessa kertoisi ehkä lapsenlapsista?

Työkuvoita olen juuri miettimässä. Tällä hetkellä työni on tosi raskasta (fyysisesti).
Olen saanut todella paljon hyvää palautetta ja kiitosta...
No, nyt lupasin tehdä tätä vuoden loppuun ja katson sitten...

Juu, olen kyllä nainen  Cheesy
Ja minulla on lapsiakin, joista vanhin on juuri muuttamassa pois kotoa ja nuorempikin on paljon isällään...( ehkä juuri siksi et saanut varmuutta  Wink ) Elikkäs käytännössä tällä hetkellä lapset eivät ole kotosalla.

Mutta että lapsenlapsia  Shocked Mitenhään tuon nyt ottaisi. Tuokohaan Upseeriskokelas-poikani
nyytin minulle tullessaan intistä  Cheesy. Sepäs olisikin se yllätys  Cheesy

Tulkintasi oli osuva ja selkeästi kirjoitettu.
Onnea matkallesi ja
suuret kiitokset  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 06.10.2007 14:08:52 »

Yöpihla! Älä sitten minun odotelusta ainakaan ahdistu, kyllä minä jaksan odottaa. Juuri nyt kun tuntuu kaikki olevan pelkkää odotusta.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Atomi
Vieras
« Vastaus #44 : 06.10.2007 14:53:10 »

Hei Atomi,

Katson työtilannettasi yleisesti, koska kysymyksesi on minulle hankala. Kun vasta harjoittelen , joten...
katsotaanpa mitä sinulle tulee Smiley

Nyt kun olen kortit nostanut, mutta en kääntänyt. En saanut sinulle korttia tulevaan, ainoastaan menneisyyteen ja nykyisyyteen kaksi. En uskaltanut nostaa tulevaan. koska en saanut mitään fiilistä korteista, mutta näistä mitä nostin, niin niistä sain.
Lämmin kiitos sinulle Yöpihla!    smitten
Hyvä ettet säikähtänyt sitä, ettei minulle näy tulevaisuutta. Se on enemmän kuin yleistä ja sen vuoksi en oikeastaan käy selvänäkijöillä tai meedioilla yms. Siksi toisaalta olen hyvä harjoituskappalekin.   2funny  Sait oikein hyvin kiinni esim. menneisyydestäni ja junnaamisen tunteesta. Vasta eilen tapasin työpaikalla pitkästä aikaa yhden puolitutun, joka hämmästyneenä sanoi "minä kun luulin, että sinä olisit jo korkealla johtoportaassa". Olen siis duunarina edelleen, vaikka koulutus ja kyvyt riittäisivät paljon muuhunkin. Valitettavasti en halua käyttää julmia kiipijäkonsteja, joten jään aina viimeiseksi. Tottahan tämä usein turhauttaa.   Smiley
Nykyhetkessä osuit myös oikeaan, koska pääni tosiaan pyörii kuin manaajassa, kun etsin kivaa työpaikkaa. Valitettavasti meilläpäin ei ole pilvin pimein mieleisiä töitä ja ukko ei vielä ole suostunut vaihtamaan paikkakuntaa. Mutta ei hätä ole tämännäköinen - asioilla on vahva taipumus järjestyä, joten eiköhän tämä tästä.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: