Hei Tulikukka,
katsotaan mitä korteista tulee
Aika erikoista...sekoittaessani kortteja, alkoi hymyilyttämään ja tuli sellainen hiukkasen ilkikurinen, hyväntahtoinen ja lämmin fiilis. Viellä erikoisempaa oli se, että kun menneisyyden korttia otin, valitsinkin sen tulevaisuutena (eli kun kortin sain sormien alle, tuli mieleen tuleva, mutta menneisyyteen sen laitoin) ja kun tulevaa otin, muuttui se menneisyydeksi. Vaihdoin korttien paikkaa, koska uskon, että niin sen kuului mennä. Hieman outoa oli se, että vaikka yhden kortin menneisyyteen (jota yritin tulevana ottaa) valitsin, tuli pöytään kolme korttia. En uskaltanut raakata yhtään niistä pois. Mutta en lupaa suoriutuvani tästä kunnialla, sillä kolmen kortin tulkitseminen yhtäaikaisesti on aika vaikeaa... mutta kokeillaan. Phoittelut, jos saat vain sekametelisoppaa.
Menneisyys:Maljojen kasi, Erakko, maljojen ysi
Ilman opusta: Minusta on jännää, että olet saanut kahdeksikon ja ysin ja molemmat maljoja. En ole koskaan numerologiaa opetellut, joten tämä on vain sitä, mitä pääni sisään tulee. Yhdessä nämä numerot ovat 17, molemmat 1 että 7 parittomia ja yhdessä ne muodostavat kahdeksan. Kaksi ympyrää, jotka sulautuvat toisiinsa, kaksi puolta, ylä ja ala. Maljat kertovat tunteista, asioista, joita on ääriämyöten (minulle). Tämä tulkinta on yhteinen näille kolmelle kortille, joten toivon, että saat edes jostain kiinni..käyn kuitenkin kortit ja tulkinnan siinä järjestyksessä, kuin kortit ova, eli samassa, missä ne tuossa ylhäällä lukee.
Minusta nämä kortit kertovat päätöksestä, jonka olet halunnut tehdä. Et ole halunnut valita joko tai, vaan olet halunnut molemmat samaan pakettiin. Yön liittämistä päiväksi ja päivän yöksi. Mahdotonta mahdolliseksi ja mahdollista mahdottomaksi. Minusta kortit kertoisivat sitä, että olet saanut selvitä tästä yksin, kiivetä vuorelle ja valloittaa sitä. Matkanvarrella, olet alkanut ehkä epäröimään ja kyseinalaistamaan, etsinyt lisää vastauksia ja lisää mahdollisuuksia, viisastunut. Et välttämättä ole itse pitänyt tuloksista, joihin olet tullut, mutta et ole tullut niihin tyhmyyttäsi. Ehkäpä olet myös valaistunut, saanut päämääräsi entistä enemmän selväksi itsellesi. Ja itsepäisesti pyrkinyt sitä kohden
Kortit kertovat myös hyvin tunteellisesta ihmisestä, joka tahtoo pystyä, vaikka sitten yksin ja ehkä parhaiten niin? Ihmisestä, joka ei tahdo perääntyä, koska muista se olisi helpompaa. Voi olla, että olet tehnyt niin näennäisesti, mutta et koskaan sisäisesti. Mielestäni nämä kortit myös kertovat siitä, että se mitä tunnet sisälläsi, on oikein. Se mitä olet tavoitellut, sinne myös on mahdollista päästä. Ratkaisuista, jotka eivät ole helppoja, mutta sinun voitettavissa. Jos joskus sinusta tuntuu, että muut eivät tue sinua, se ei ehkä oikeasti olekkaan niin. Voi olla, että he pelkäävät tukemalla aiheuttavan ja osallistuvan haavojen luontiin/epäonnistumiseen. Uskon, että elämässäsi on monta ihmistä, jotka salaa ihailevat päättäväisyyttäsi, mutta joka myös pelottaa heitä yhtäpaljon. Ei niinkään heidän, vaan itsesi vuoksi.
Opus sanoo: Kahdeksikko edustaa uuden alkamista ja yhdeksikkö tietynlaista täyttymystä.
(kasi) Edustaa toimintaa, jossa yhtyvät intuitio, luovuus sekä tieoisuus sinusta itsestäsi. Symbolisoi muuttumista, taakse jättämistä sekä uuden löytämistä. Kyllästymistä nykyiseen, sekä tarvetta löytää elämälle syvempi tarkoitus. Kuvastaa etsimistä niin sisäisesti, kuin ulkoisestikkin (maailmasta). Kehoittaa hyväksymään sen, mikä on jätettävä taakse ja että uutta kohden on mentävä. Ole tietoinen ihmissuhteistasi, sekä siitä, kuinka ne vaikuttavat sinuun ja toimi sen mukaan. Keskity sinulle tärkeisiin asioihin, älä turhaan hajoita energiaasi.
Nykyisyys: Sauvojen neljä
Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo juhlasa, onnesta, asioista, joita on saavutettu ja jotka ovat oikein. Portista, jonka läpi on hyvä kulkea, tiestä, joka johtaa onneen. Minulle tämä kortti kertoo asioista, jotka ovat sinulle suotuisia ja edesauttavat asioitasi. Näe nämä asiat, iloitse niistä ja tuo ne esiin! Älä turhaan piilota, vaan uskalla näyttää. Ehkä tämä kortti kehoittaa sinua katsomaan vahvuuksisi, joita sinussa on ja tuomaan ne esiin. Vaatettamaan juhlapukuun ja saamaan muutkin huomaaman nämä. Tietty nöyryys on hyvästä, mutta liiallinen vahingoittaa. Älä nöyrry asioissa, joissa sinun ei pitäisi nöyrtyä. Kortti kertoo myös asioista, jotka ovat vastakkain, mutta yhdessä ne ovat enemmän kuin uskotkaan. Älä epäröi yhdistää näitä, vaikka ne tuntuisivatkin erillisiltä asioilta. Yhdessä ne ovat enemmän, kuin yksinään.
Opus sanoo: Nelonen edustaa tasapainoa. Kortti kuvaa rauhaa ja tyytyväisyyttä sekä uusien asioiden aloittamista. Ennen tätä, sinun on saatettava keskeneräiset asiat loppuun. Kertoo positiivisen vastuun ottamisesta ja muistuttaa tekemään asioita, joista pidät ja jotka ovat sinulle tärkeitä. Tämä kortti myös käskee tekemään aloitteen ja näyttämään, jos jotain romanssin poikasta on meneillään? Älä vaadi itseltäsi liikoja ja muista olla kiitollinen asioista, joita sinulla on, arvosta niitä. Uudet ja jännittävät suunnitelmat, ovat vain poikaa
Tulevaisuus: Maljojen kuningatar
Ilman opusta: Minulle tämä kortti kertoo tunteiden tasapainosta, kypsyydestä. Asioista, joiden yläpuolelle olet päässyt sekä ihmisistä joihin sinä vaikutat. Roolisi on iso, mutta myös vastuullinen. Älä käytä sitä väärin! Muista, että myös muilla, kuin sinulla on tunteet, äläkä koskaan aliarvoi niitä. Mikä on sinulle ehkä yhdentekevää,voi olla toiselle elämä. Muista olla hienotunteinen, muista olla ihminen. Kortti kertoo minulle myös menestyksestä, ehkä ei niin rahallisesta, mutta tunnepuolen. Sovellut siihen, mitä teet ja olet hyvä siinä. Pidät käsissäsi asioita, jotka ovat arvokkaista ja pyhiä, mutta käsiisi ne on tarkoitettukkin. Älä vain hukkaa itseäsi, silloinkaan, kun tuntuu liian raskaalta, silloin eniten sinua itseäsi työssäsi tarvitaan!
Opus sanoo: Tämä kortti kertoo omien sisäisten ja ulkoiseten todellisuuksien hallinnasta (unet, näyt, tunteet jne.). Kertoo siitä, että nämä kaksi asiaa pidetään jatkuvasti sopusoinnussa (et pelkää käyttää intuitiotasi, mutta kuuntelet myös järkeäsi samalla ja näin saat paremman tuloksen, kuin toisella pelkästään). Kortti kehoittaa sinua herkistymään ja herättämään sisäisen haltiasi.Näytä tunteesi, se käskee! Kuitenkaan ei ole tarve kohdistaa niihin muihin ihmisiin, kunhan itse ymmärrät ja hyväksyt ne sekä tunnistat. Ole siis rehellinen itsellesi ihmisenä. Ole avoin ja vastaanottavainen ympäristöllisesi, näin myös herkistyt ja saat voimasi paremmin käyttöön, se kasvaa/harjoittuu. Varoittaa kuitenkins iitä, ettet liiaksi antautuisi alitajunnallesi ja irtaantuisi itsestäsi/todellisesta elämästä.
Olen pahoillani, mutta en korttien yhteistulkintaa jaksa, enkä edes pysty katsomaan. Sen verran sanoin, että ennkuin kortit sinulle nostin, niin tunne tuli uudesta..tulet saamaan uutta, jota et odottanutkaan. Käsittääkseni tämä uusi muutos on tuloillaan lähiaikoina.
Jos tämä ennustus meni päin prinkkalaa, niin olen pahoillani. Itselleni tämä oli raskas ja hämmentävä tehtävä, enkä ole varma osasinko tämän "uuden" tilanteen hoitaa oikein, koska kortit sekoittuivat jne. Pyrin kuitenkin kuuntelemaan itseäni (tai siis intuitiotani, muutein menneisyys olisi tulevaisuutesi ja toistepäin), mutta en ole varma kuuluiko sen mennä näin? Ja pahoitelut tästä "koodikielestä" näin minä nämä asiat päähäni saan, enkä uskalla sitä muuksi muuttaa, koska ehkäpä sanoma silloin muuttuisi, eikä tulisi sellaisena, kuin sen pitäisi kohteensa tavoittaa. Ekaa kertaa minun teki mieli myös heittää kirja nurkkaan ja unohtaa sen tulkinnat...mutta vain siksi, että tämä tulkinta oli aika uuvuttava. Joten toivon, että tämä ei ollut ajanhukkaa meille kummallekkaan. mutta jos näin oli, olethan hyvä ja kerrot sen. Virheet etc. ovat asioita, jotka opettavat kuuntelemaan ja näkemään, miten missäkin toimitaan, kuten onnistumisetkin. Virheet vain jäävä paremmin mieleen, kun maistuvat niin kitkeriltä
Mukavaa loppuvuotta!