Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Egyptiläisiä patsaita?  (Luettu 4555 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 03.10.2007 01:35:34 »

Tietääkö kukaan liikettä, joka myisi egyptiläisiä patsaita ja omistaisi vielä nettisivutkin? Olen yrittänyt etsiskellä tuollaisia suomalaisia liikkeitä netistä, mutta ainoat, jotka löysin, olivat Laulumaan sistusosio ja Lahdessa asuessani tutuksi tullut Kefner, jolla ei ollut nettisivuja lainkaan.

Etsiskelen kuumeisesti itselleni Seth-patsasta ja kaunista Sekhmet- tai Bast-patsasta. En haluaisi tilata niitä ulkomailta, vaikka voisinkin hyödyntää tarvittessa ystäväni Visaa. Rahtikulut tulevat olemaan niin hintavat, että suosin mieluummin kotimaista ostosreissua.

Helsingissä on ainakin muutama liike, jossa on egyptiläisiä patsaita, samoin Tampereella. Yhteystiedot ovat vain hukassa, koska en muista liikkeiden nimiä.

Apuva! Grin
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1 : 03.10.2007 13:39:30 »

Löysin tämmöisen aika monia sisustus-ym. liikkeitä kattavan linkin kuin www.kaupat.com, josko sieltä jotain löytyisi.
Itse jumituin sinne toviksi ihan muuten vaan haaveilemaan uusista sisustustavaroista..... :Smiley
Lisään vielä www.bellart.fi jossa on aivan upeita juttuja myös. Mielestäni heillä OLI jossain vaiheessa myös egyptiaiheita, nyt en äkkiseltään löytänyt...
« Viimeksi muokattu: 03.10.2007 13:44:18 kirjoittanut Aamunkoitto » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2 : 03.10.2007 14:24:28 »

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2008 17:34:29 »

En muista, kuka laittoi minulle YV:nä viestin, että Nokialla on Peliarkku-niminen nettikauppa, josta saa egyptiläisiä patsaita. Eilen tänne tupsahti sitten viimeinkin se kauan etsitty ja toivottu Seth-patsas ja yksi Anubis lisää. Kiitos siis vinkistä!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: