Vajra
|
|
« Vastaus #105 : 06.07.2008 16:09:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #106 : 06.07.2008 16:09:55 » |
|
... p.s 7 kiloa on tullut painoa muuten.. Enää ei mene vanhat housut jalkaan.. Hei "Artemis"
Aineenvaihdunnan hidastumisen aikaansaannostako vai oletko alkanut herkuttelemaan
Liikuntaa, liikuntaa Kehon kuivaharjausta - vauvan harjalla, kuivaharjaus käsineellä Tiibetiläistä tetä Runsaasti veden juomista; - purista 1 sitruuna 1 l vettä ja nauti vettä pitkin päivää - kehosi happamuus muuttuu paremmaksi
Sitruunavesi
sitruuna raikasta vettä
Laita kylmää vettä litran astiaan. Leikkaa sitruunalihasta renkaita, laita veteen. Sulje kannu ja jätä jääkaappiin yön yli. Maku on kevyen raikas sitruuna. Voi käyttää Introvaiheessakin. Sitruunavesi on hyvä janojuoma. Muista että liian vahva sitrushedelmäjuoma saattaa lisätä oireita (varsinkin aamulla juotuna). Siksi juuri sitruunavesi saattaisi olla alkuvaiheessa parempi kuin suoraan hedelmästä puristettu tuoremehu. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #109 : 26.07.2008 16:58:28 » |
|
Noniin rakkaat ystävät, taas tää alkoi.. Viimeksi olin polttamatta 2kk nyt sen jälkeen olen polttanut 2kk ja nyt lopetan JÄLLEEN..
Ei se viimeksi niin pahaa tehnyt, pahin oli ohi 3-5 päivässä. Joo. Mietin mistä saan oikeasti voimia tähän ja ennen kaikkea siihen etten ala jälleen lipsumaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #110 : 27.07.2008 00:19:27 » |
|
Kaylee Bravó! Tässä tulee sulle pieni voimapallero - zemppiä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Atomi
Vieras
|
|
« Vastaus #112 : 04.08.2008 18:16:36 » |
|
Loistavaa Kaylee!!! Se ei ole ratkaisevaa kestätkö tunnin vai viisi kuukautta tai loppuiän, vaan se että yhä on uusi päivä ja halu lopettaa. Jokainen lopetuskerta vahvistaa ja sitten tulee se viimeinen kerta, jolloin savuketta ei vaan enää sytytäkään. Tsemppiä jokaiseen savuttomaan tuntiin elämässäsi. Ei voi tietää joko tämä kerta onkin viimeinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #115 : 22.09.2008 20:41:09 » |
|
Juuri nyt en ole minkään suuren motivaation johdosta ollut kahta päivää polttamatta, vaan siksi että rahat on vähissä ja kurkku on kipeä... Mietin onnistuisiko lopettaminen helpommin, jos esim. päättäisi ensi alkuun että on joka toinen päivä polttamatta, ja joka toinen päivä saa polttaa fiiliksen mukaan.. Lopulta huomais että polttamattomina päivinä on parempi fiilis...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #116 : 15.10.2008 19:25:03 » |
|
TERVE!!!
JA TÄÄLLÄ SITÄ OLLAAN! TAAS! Minä olen lopettanut polttamisen siinä about 2 viikkoa sitten.
Ongelma ei siis ole fyysinen mieliteko, vaan joku hemmetin henkinen ongelma. Rintakehässä on sellainen tunne. Tunne, joka "odottaa tupakkaa"..
Se on sellainen ihme painauma keskellä rintalastaa, vähän niinkuin pieni nälkä tai jano, kaipaus...
Onko tää kaipaus vaan kestettävä, meneekö se joskus pois vai auttaisko siihen jokin? Koska se ei mee pois vaikka mä syön, juon tai juoksen ihan raivona pitkän lenkin, siihen ei auta vaikka mä nauran tai itken.. Se tekee mut hulluksi.. Ajaa ihan pähkinöiksi.
Mutta mä oon päättänyt elää sen kanssa, kunnes se menee ohi.
En halua enää tupakkaa, en usko että enää tarvitsen sitä, vaikka joku osa mussa näköjään vielä luulee niin.
Jotenkin... Ottaisin mieluummin vaikka stnanmoiset päänsäryt ja tärinät, kun tän IKÄVÄN..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #118 : 15.10.2008 19:44:06 » |
|
Hyvä me! Joo, päivä kerrallaan, askel askeleelta... Miks pitää taistella niin hirveesti vaikka tässäkin on vaan kyse että koska mieli "luovuttaa" sen ajatuksen että tarvisi.....? Onko hölmöä? Miksi pitää olla niin vaikeeta, vaikka ei edes ole? Mulla on vaan niin kaksosmaisen hermostunut ja levoton olo.........
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aava1
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #119 : 16.10.2008 06:56:06 » |
|
Oon ollut nyt peräti 10pv;ää "melkein polttamatta" Oon muutamana päivänä sauhuttanut töissä pari tupakkaa. Kaikkein vaikeinta on töissä olla polttamatta Mä oon yrittänyt motivoitua lopettamiseen, et laitan joka päivä 4€ säästöön se tekee jo kuukaudessa 112€ ja vuodessa 1344€ Niillä rahoilla ajattelin sit lähtä käymään ulkomailla Henkinen motivointi on ottanut tosi kovalle mut jos tällä kertaa onnistuisi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|