niin tupakka on täysin turha, eikä se ole koskaan missään oikeasti auttanut. Lisäksi se tuhoaa maailman keuhkoja eli sademetsää se teollisuus.
silloin kun joutuu istumaan tietokoneen ääressä ja jos ei ole "tietokone/toimistotyyppinen" ihminen, tupakka tuo tekosyyn päästä liikkumaan...tosin eikö suositus ole, että muutenkin kannattaisi 1 tunnin välein liikkua jos työskentelee tietokoneella. Olen sen verran liikkuvainen että minun on ollut vaikea sopeutua päätetyöskentelyyn, ellei se vie mukanaan täysin...
niin, jotkut on nuorena typeriä kun aloittaa. Ei olisi tullut mieleenikään silloin liikunnallisina vuosinani polttaa, olin liian tyytyväinen terveyteeni...mutta mielessä oli typerä mielikuva että liikunnaliset ja terveet ihmiset on
tyhmiä, joten asia korjautuu kun muuttuu kirjoja lukevaksi älyköksi joka vetää tupakkaa, ja halveksii kehoaan....
toisilla on typeriä mielikuvia. no kirjoja tuli luettua ja kehoa vähäteltyä ja oltua muka niin hemmetin älykkö
nyt lienee aika poistaa tuollaiset naivit stereotypiat....
ei terveet elämäntavat ja kehossaan hyvinvointi/liikunnallisuus tarkoita yksi yhteen sitä että olisi TYHMÄ. Pikemminkin voi olla jopa päinvastoin...
Ihan totta! Minäkään en ole tietokoneella jumittava toimistotyöläinen ja sitä olen kuitenkin tehnyt jo vuosia, vaikkakin eri aloilla, ja tiuhaan vaihdellut... Tupakka oli pitkään se mikä sai jaksamaan, tai siis, antoi sellaisen kuvan että sen voimalla jaksaa =D
No nyt en pidä edes niitä taukoja, pidän vain ruokatauon, ei ihme että on selkä jumissa koko ajan... Inhoan tätä jökittämistä. Kumpa keksisin mitä työkseni tekisinkään..
Mutta takaisin aiheeseen. Eli monet joiden kanssa olen puhunut, sanovat että jopa vuosienkin jälkeen voi tulla tupakka fiiliksiä, mutta pitää vaan antaa niiden lipua pois. Ei ne jää vaivaamaan jos vain hetken kestää. Ja se helpottuu.
p.s 7 kiloa on tullut painoa muuten.. Enää ei mene vanhat housut jalkaan..