Astrologisesti ajateltuna Venuksen ja Jupiterin yhtymä syntymäkartalla on mitä hannuhanhimaisin aspekti, mitä voi olla olemassa. Omalta kartaltani kyseinen yhdistelmä löytyy, Venus huoneesta 1(2. huoneen kärjeltä + yhtymässä askendentiin) ja Jupiter huoneesta 2. Minulla pitäisi siis olla suunnattoman hyvä onni raha-asioissa, vaan ei todellakaan ole.
Sitten kun aloin miettimään, missä asioissa minulla on ollut helppoa, niin päädyin silti huoneiden 1 ja 2 tematiikkaan.
1. Jos olen tarvinnut asuntoa, olen löytänyt sellaisen aina todella helposti. Asumiskustannukset ovat olleet minulla aina alhaiset, jopa vuokra-asunnossa. Sopii huoneen 2. teemoihin.
2. Olen taiteen ystävä, ja aivan huomaamatta minulle on kertynyt varsin arvokas taidekokoelma. Olen saanut paljon kaikenlaista lahjaksi, mutta olen myös ostanut hyvää tavaraa aivan naurettavaan hintaan - tyyliin ostohinta 20 euroa, todellinen arvo 2000 euroa.
3. Minulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeutta löytää miestä. Jotkut haetaan kirjaimellisesti kotoa töihin, minut haetaan kirjaimellisesti kotoa rakkaussuhteisiin.
Jos muilta löytyy suotuisia Venus-Jupiter-aspekteja, niin kuulisin mielelläni niistä kokemuksia.