Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus yhtymä Jupiter  (Luettu 8745 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 04.10.2007 19:15:34 »

Astrologisesti ajateltuna Venuksen ja Jupiterin yhtymä syntymäkartalla on mitä hannuhanhimaisin aspekti, mitä voi olla olemassa. Omalta kartaltani kyseinen yhdistelmä löytyy, Venus huoneesta 1(2. huoneen kärjeltä + yhtymässä askendentiin) ja Jupiter huoneesta 2. Minulla pitäisi siis olla suunnattoman hyvä onni raha-asioissa, vaan ei todellakaan ole.  tickedoff

Sitten kun aloin miettimään, missä asioissa minulla on ollut helppoa, niin päädyin silti huoneiden 1 ja 2 tematiikkaan.

1. Jos olen tarvinnut asuntoa, olen löytänyt sellaisen aina todella helposti. Asumiskustannukset ovat olleet minulla aina alhaiset, jopa vuokra-asunnossa. Sopii huoneen 2. teemoihin.

2. Olen taiteen ystävä, ja aivan huomaamatta minulle on kertynyt varsin arvokas taidekokoelma. Olen saanut paljon kaikenlaista lahjaksi, mutta olen myös ostanut hyvää tavaraa aivan naurettavaan hintaan - tyyliin ostohinta 20 euroa, todellinen arvo 2000 euroa.

3. Minulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeutta löytää miestä. Jotkut haetaan kirjaimellisesti kotoa töihin, minut haetaan kirjaimellisesti kotoa rakkaussuhteisiin.  crazy2

Jos muilta löytyy suotuisia Venus-Jupiter-aspekteja, niin kuulisin mielelläni niistä kokemuksia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.10.2007 19:53:37 »

Minulla ei ole yhtymää, vaan Venuksen ja Jupiterin sekstiili.  venus vesimies aspect_sex jupiter oinas 12.huoneessa. En oikein tiedä tarkalleen miten tämä elämässäni näkyy muuten kuin että miehet ihastuvat minuun todella helposti, osaan olla todellinen flirtti tarvittaessa ja olen aika humoristinen. Lisäksi kai tämä viittaa suureen auttamishaluuni maailmaa kohtaan - 12.huone ja Venus Vesimiehessä? En oikein tiedä tarkemmin...Tästä on kyllä ollut haittaakin, koska minuun ihastuvat myös ihmiset joista itse en ole kiinnostunut laisinkaan, mikä tuottaa herkälle Kuu-Ravulle aikamoisia tunnontuskia.

Kai sen voisi niinkin tulkita, että minulla on 12.huoneen asioissa usein onnea, eli esim. sairaalassa ollessani on usein asiat menneet hyvin.

Ja lisäksi aina kun tulee transiittina Jupiter sekstiili Venus, niin miehiä oikein tipahtelee joka nurkasta esiin. Näin on esim. nyt, kun tuo transiitti on päällä. Tälläkin hetkellä yhtäkkiä olen menossa kolmille treffeille, vaikka edellisen puolen vuoden aikana olen ollut aivan epäkiinnostunut miehistä kaiken suhteen...Jännää. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2007 16:49:59 »

Jupiter kympissä .. ura aina ok, jos vähän vaivaudun.. Aurinko ja 3 muuta kakkosessa, varat suht ok.. vaikka vaiheessa ollaan vieläkin suurten kuvioiden kanssa.  jupiter

Venus kahdessatoista.. jotain salaperäistä liittyy suhteisiini, kun ekassa suhteessa oli paljon ei-hyväksyttävää (socially) ja nytkin ehkä jotain salaperäistä..  venus

Jupiter sekstiili Venus menossa, heti alkoi tapahtua (kas Ebenialla sama, minullakin olisi noin 3 deittikutsua päällä, joista lasken varteenotettavaksi vain yhden). Samalla Venus yhtymä Aurinko. Pakkokin tapahtua. Venus kolmosessa, katsotaan mikä efekti.

Asumisasioissa onnea suvun takia, tässä maassa; ulkomailla hieman sekavaa.
Mutta nelosessa ei taida olla mitään (radix) paitsi nyt AP kartalla  aurinko  merkurius.
« Viimeksi muokattu: 17.10.2007 07:08:43 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Faust
Vieras
« Vastaus #3 : 19.12.2007 23:23:59 »

Kannattaa myös katsoa oman onnenpisteensä sijainti/aspektit/keskipisteet, sillä eikös sillä ollut myös jotain tekemistä "onnen" kanssa jollakin tasolla?

Yhtymät onnenpisteeseen on todennäköisesti voimakkaimmasta päästä, mutta sekin riippuu minkä kanssa se on yhtymässä. Muistaakseni aurinko, kuu, merkurius tai venus koettiin suotuisiksi tapauksiksi.

Lisäksi onnenpisteen kontaktit akseleihin ja kuun solmuihin kannattaa myös huomioida. Otetaan esimerkiksi Albert Einstein, jonka kartalta löytyy merkurius/saturnus yhtymässä onnenpisteeseen sekä sekstiilissä kuun solmuun. Lisäksi kuvio jatkuu, koska ne tekevät vielä noviilia Mc:en.

Ja jos jupiterin onnen ominaisuuksista puhutaan niin Albertilla on mm. merkurius/onnenpiste jupiterin ja neptunuksen keskipisteessä ja aurinko venuksen ja jupiterin keskipisteessä. 

Keskipistetekniikassakin jupiterin kontakteja pidettiin melko onnea tuovina, ja josta syystä plutollakin on jotain tekemistä tämän aiheen kanssa...

Laitan tänne jälleen kerran linkin Pentin sivuille:

http://www.cosmobiology.se/fi/cosmobiology/cosmobiology4.php

Noita astelmia kannattaa tutkailla. Tämä taisi olla muuten aika vanha aihe, mutta niin olen minäkin.

tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2007 10:49:07 »

Kommentoin tuosta onnenpisteaiheesta hieman ketjuun Onnenpiste - Pars Fortunae.

Venus ja Jupiter eivät tee omalla kartallani mitään aspektia, joten en todellakaan ole hannuhanhi arpajaisissa tai muutenkaan. Sen sijaan onnekkaaksi tai onnelliseksi kyllä olen aina kokenut itseni, asiaa ja sen syitä selittävät kyllä tuo onnenpisteen sijainti ja aspektit. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 22.12.2007 22:24:48 »

Minulla on Venus yhtymässä Jupiterin kanssa, vaan eipä ole ollut merkittävää onnea raha- eikä rakkausasioissa. Ehkä paras on vielä edessä päin, tai sitten karttani optimistisemmat tekijät vain saavat minut toiveajattelemaan. Wink
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: