Minerwa
Aina aukeaa uusia ovia kun on sen aika
Oinas ihminen opettaa sinulle itsenäisyyttä puolustautumista oikeista syistä, kuuluvat uskonto sekä henkiset lait, eli syy ja seuraus asiat. Onko elämässäsi joku ihminen jota arvostat? Hän on myös se joka on aiheuttanut ne haavasi, elämäsi turvallisuudesta, elämänympäristösi muutos voi olla kyseessä.
Kun ei ole huonetta niin en osaa sanoa missä tilanteessa. ihmiset ovat kuitenkin niitä jotka auttavat ja tukevat ja dekanaadissa joten puhumista ja puheen merkitystä.
ehkä nyt saat mahdollisuuden ymmärtää siitä mitä tahdot elämältäsi, jos isäsi elää niin terveys voi vaatia huomiota, ehkä..
Mateve
Kiitos Mateve
Totta, tuon huoneen unohdin mainita.
on 12. huoneessa, jossa minulla muutenkin on planeettoja ja asteroideja yllin kyllin :
Jännä juttu, miten otit samalla kertaa puheeksi isäni ja arvostamani ihmisen aiheuttamat haavat, koska tuossa yhdistelmässä oikeastaan on minun pienen ihmiselämäni perusta. Vasta ihan viime aikoina olen oppinut olemaan kiitollinen haavoistani; juuri niiden ansiostahan olen pystynyt kasvamaan henkisesti siihen mittaan, missä nyt olen. Ilman niitä en edes olisi minä
Olen myös juuri tiedostanut elämäntehtäväni, joka liittyy nimenomaan
dekanaadiin, nousumerkkiini ja sen hallitsijaan
MC:lläni. Radixilla
1+1=
tulollaan...