Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ollaankos jotenkin omituisia?  (Luettu 10665 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.10.2007 10:56:42 »

Usein puhutaan siitä yksinolemisesta/jäämisestä liittojen jälkeen.

Uskon, että siinä on jotakin erilaista kuin siinä, missä minä olin niin pitkään yksin.
Eli olin vasta 33 kun lupauduin asumaan yhdessä toisen kanssa. Sitä ennen pidin tiukasti kiinni omasta vapaudestani ja karistin hyvinkin herkästi kimpustani kiinniroikkujat.

Nautin vapaudestani. Ja kyllähän se huomattiin. Usein minut katsottiin vaaralliseksi seuralaiseksi, varsinkin miesten taholta, jos seurustelin heidän vaimojensa kanssa. Minusta tarttuu heihin vääriä arvoja. Saatikka sitten, jos olin yksin miesporukoissa. Omituiseksi minut leimattiin. Varmaan jotkut kadehtivat, heittivät, että ' että etkö ole saanut miestä vielä' ja sinne päin. Toisinkin päin heiteltiin, 'nirso olet kun ei kukaan kelpaa' ja 'mikäs olet olevinasi'.

Mutta näitä leimoja ei minuun onnistuttu liimaamaan, olin mitä halusin.

Toki nyt sitten jo aika pitkää liittoa kulkiessa, olen vieläkin mitä haluan. Kunnioitan liittoa, mutta tietyssä määrin olen vieläkin pitänyt kiinni omasta 'vapaudestani'. Onneksi ukko on sen ymmärtänyt.

Mutta teillä on kokemuksia varmasti siinä kuinka moni aviomies tai aviovaimo osoittaa tällaiselle arvolle ymmärrystä. Sehän on kuin pois jotakin häneltä.  tickedoff

Ja sitten on hyvä lähteä eri teille. Toki tämä on vain yksi syy.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #16 : 07.10.2007 11:09:41 »

Ah Esmiralda itsenäinen ja vapaa ON "vaarallinen nainen"
niin miehiään vahtivien ystävättärien kuin heidän heitä vahtivien miestenkin mielestä crazy2

Hyvin yleistä semmoinen ajatus, että toisen hyvä ois jotenkin itseltä pois uglystupid2
Mutta ei mitenkään eikä millään lailla toimiva onnellisen parisuhteen elementti.

Epäitsenäisistä ihmisistä tulee ihan eri tason ongelmia kuin itsenäisyyttään vapautuneesti ilmaisevista. Vasta itsenäistyttyään ihminen on oma itsensä Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #17 : 07.10.2007 11:52:52 »

Ippuska, pistähän siihen jumaluuteesi vähän potkua.. konsteja on.
  angel
Tai jos vain annan "jumaluuteni" hoidella seangel

Kiitos kannustuksesta, rakas SA  smitten

Olen myös huomannyt tuon: Vapaa=Vaarallinen  Cool
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #18 : 07.10.2007 15:06:59 »

Olen vaarallinen joka tapauksessa..  2funny meissä on kaikki ominaisuudet.

Korkein toiveesi itsellesi on Jumalan tahto sinulle, minä en ainakaan viitsinyt odotella, se oli tylsää. Tulikin jo kolmet bileet, isoin eilen 3000 ihmistä - ja .. tajusin että onhan niitä ihmisiä. Siis alkoi tapahtua. Olen liikekannalla niin paljon, että ei jää aikaa miettiä ASUUKO sitä jonkun kanssa. Se voi olla hyvä juttu tai ei, riippuen onko kumppani juuri yhteensopiva vai huomaako tylsät puolet kotona. Jotkut miehet muuten viihtyvät nimenomaan kotona, saavat kodin rakentamisesta jotain irti, toiset kiitävät maailmalla.

Mietin siis kotiasiaa kun Aur, Merc 4. Yleensä taistelen maailman kentillä, koti lepoa.
  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.10.2007 16:08:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 07.10.2007 16:44:25 »

Esmiralda!
Tuo on totta.Olen kokenut sen aijempien erojeni jälkeen,silloin kun vielä kuljin tanssimassa jne.
Myös liitoissa.Kaikki kumppanini olivat myös eronneita ystäviäni vastaan.Sain mukamas huonoja vaikutteita ja sen vuoksi halusin yhä mennä.
Pitivätkö minua tyhmänä? idiot2
Eipä minua väkisin kukaan minnekkään vienyt.Ihan omasta vapaasta halustani iloita ystävieni kanssa.

Nyt en ole kokenut enää tätä.Miehet ilmeisesti vaistoavat,etten ole haku päällä ja en ole uhka heidän liitoilleen.
Sellaiset,jotka vielä näin ajattelisivat,eivät todennäköisesti kuuluisi ystäväpiiriini.
Sama koskee naisystäviäni.Olen tervetullut,vaikka mies onkin kotona.
Tosin pyrin menemään silloin,kun ei ole,koska läheskään kaikkien miehet eivät jaksa kuunnella meidän juttujamme. Grin

Nuo vieraat kyläläiset sitä vain päivittelevät,mutta nyt huomio kiinnittyi meidän talossa seinänaapuriini.Vapaa eronnut minun ikäiseni mies,ja onkin nyt yht äkkiä kaikki vkl:t poissa. Shocked
Tiedänkö minä?Olenko huomannut tai kuullut jotain?
En tiedä,enkä ole.Eikä voisi vähempää kiinnostaa. 2funny
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 07.10.2007 17:06:47 »

Chandra!!  Grin Ei kiinnostusta!?  Huh

Aika nyt ja toinen aika nyt! Annas kun se tulee!  Grin Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 07.10.2007 18:49:42 »

Oikeesti Esmiralda,, Grin

Ei sellaista enää ole.Kaiken muun lisäksi katson myös ulkonäköä,etenkin silmiä ja olen aina noihin karuihin ja komeisiin intiaanipoikiin kompastunut,niin ei!
Viimeinen ei vastannut ulkonäöllisesti lainkaan minun tyyppiäni,mutta luulin sisällön olevan silkkaa kultaa.
Kaik o kokeiltu,anti olla. Wink
Toki katson yhä niitä inkkaripoikia. Wink
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 07.10.2007 18:51:45 »

Hymyilen sinulle oikein nätisti!  Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 07.10.2007 19:57:54 »

Minun taytyy paljastaa, etta olen myos ollut hiukan heikkona oikeisiin inkareihin-niiden syvaan katseeseen ja hiukan "villiin"ulkomuotoon..
Onkohan niita enaa  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: