Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkijät ja aika  (Luettu 6408 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Naapurintyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 05.10.2007 23:28:39 »


Olen käynyt usealla selvänäkijällä viimeisen viiden vuoden aikana. Ajattelin jakaa kokemuksiani kahdesta hyvästä, koska hyviä näkijöitä kysellään kovasti. Mukaan on mahtunut jotain puhelinpuoskareita, joita en voisi suositella kenelläkään, mutta hyviä kokemuksia on ollut ainakin kahdesta näkijästä: M-L Harjunpäästä ja Sirkka Arevasta. Hyvin erilaisia näkijöitä muuten, mutta kummankin luona olen käynyt kolmasti ja tarina on ollut aina yhdenpitävä, ehkä uusin näkökulmin tai maustein. Jotain heidän täytyy tietää, jos kerta toisensa jälkeen kertovat minulle samat, hyvinkin yksityiskohtaiset tiedot. Tavallaan olen ajatellut, että heidän näkynsä täydentävät toisiaan. Sirkka kertoo hyvinkin tarkkoja välähdyksiä ja puhuu pidemmällä aikavälillä. Hän on mm. osannut kertoa tulevasta työpaikastani ja mm. allergioistani, entisistä suhteistani hyvin tarkkaan. Suurin osaa asioista kuitenkin vielä odottelen. Jostain syystä kuitenkin on luottamus, että asioita toteutuu.
Marja-Liisa taas puhuu yleensä noin 6 kk tulevaa. Osuu nappiin niissä asioissa, jotka näkee, mutta sanookin ihan suoraan, ettei monia asioita näekään, ja silloin niistä on turha kysyä. Hän kertoi ensimmäisellä soittokerralla hämmästyttävästi luonteestani ja työkuvioistani. Kesti aikansa, ennen kuin osasin tulkita hänen puheitaan. Tuntui, että moni asia oli menossa toisin, ja jopa olin todella kypsynyt moisiin puheisiin, mutta jälkeenpäin ajateltuna, niinhän se meni kuin Marja-Liisa kertoi. Esim. muuttoni nykyiseen asuntoon vesívahinkoepäilyineen ja työpaikan vaidot hän osasi kuvailla tarkkaan, ja aika piti hyvin kutinsa.

 Se, mikä on jännää, ja saanut entisen skeptikon asennoitumaan avoimesti selvänäkemiseen, on että nämä naiset ovat sanoneet samoja asioita samoista asioista. Äitini vakavan sairauden molemmat ottivat heti puheeksi ja molemmilla oli sama näkemys siitä, miten asiat menevät. Kummallekaan en kertonut mitään etukäteen, ja melkein itku tuli, kun ottivat asian puheeksi. Hyvällä tavalla siis, kun huomasi, että joku osaa lukea mieltä painaneen asian. Toinen heistä näki "terveyteen liittyviä ongelmia" jo vuosia sitten, mutta silloin asia ei ollut vielä vakava. Eikä ollutkaan!

Miehistä molemmat ovat sanoneet, että minulla on elämässäni vain yksi avoliitto ja avioliitto saman miehen kanssa. Jotkut pienemmät, irtonaiset yksityiskohdat ovat myös olleet yhteneviä tämän miehen kohdalla. Kuten se, että tapaamme jotenkin sattumalta, kommelluksen ja mahdollisesti pienen haverin kautta. Tai se, että mies on eronnut, ja hänellä on todennäköisesti jo yksi lapsi. Samoin ajankohta, jolloin olisi määrä tavata tämä mies on suurinpiirtein sama.

Siitä pääsenkin kysymykseeni. Kuinka paljon ajat ovat heittäneet omalla kohdallanne? Olisi mielenkiintoista kuulla. Tiedän, että voivat heittää kovastikin, mutta entä kun molemmat tuntuvat olevan ajasta samaa mieltä? Tämä mies on näkynyt korteissa etäisenä jo monta vuotta, ja itse asiassa hänen olisi jo pitänyt tullakin.. Molemmat ovat sanoneet, että mies saattaa ensimmäisellä kohtaamisella mennä ohitsekin, mutta että lopulta päädymme kuitenkin yhteen. Missä lienee sitten.. Aika hurjaa ajatella, että näitä asioita ei todellakaan voi tekaista. En silti jää fatalistisena odottamaan asioiden toteutumista. Alusta lähtien asenteeni on ollut tehdä ratkaisut kulloinkin parhaalta tuntuvalla tavalla. Uskon nimittäin, että näkijät monesti näkevätkin asioita hieman pieleen, vaikka tarkoitus olisi hyvä. Osa pitää paikkansa, osa ei. Toisaalta kyse on kuulijan omasta tulkinnasta, joka voi tietysti osua ihan väärään.

Mites teidän muiden kokemukset? Minulle ainakin viimeinen soitto Marja-Liisalla antoi henkistä tukea vaikeassa elämäntilanteessa ja uskoa, että asiat vielä joskus selviävät.
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #1 : 09.10.2007 14:21:55 »

Itsellä on sellaisia kokemuksia, että aika saattaa heittää jopa vuodella. Vuodenajat pitävät yleensä paremmin paikkaansa. Toisaalta saattaa olla sellaisiakin asioita, jotka kyllä tapahtuvat joka tapauksessa, mutta voit itse vaikuttaa ajankohtaan. Siinä tapauksessahan näkijöiden on hyvin vaikea arvioidakaan aikaa, kun se on sinusta itsestäsi kiinni. Ei siis kannata jäädä sokeasti odottamaan, että asiat vain tapahtuvat vaan joskus ennusteen toteutuminen vaatii itseltäkin ponnisteluja Smiley
Toivottavasti auttoi edes vähän  smitten
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.10.2007 18:57:20 »

[/colo


Tosiaan selvännäössä EI ole AIKAA...

Kaikki selvännäkijät elävät IKUISESTI...

Aikaa Ei muutoinkaan ole..

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: