Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laadut, johtavaa paljon mutta ei halua johtaa  (Luettu 3440 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 06.10.2007 15:32:41 »

Laaduista asiaa.

Kartallani on johtavissa merkeissä melko lailla tavaraa. En kuitenkaan koe olevani "johtaja".
Kotona saatan tehdä paljon päätöksiä (mies parka) ja ystäväpiirissä toimin enemmänkin innostajana ja mukaan vetäjänä mutta en koe olevani johtava.
Työelämässä olen vältellyt parhaani mukaan johtavaan asemaan joutumista vaikka olenkin vastuuntuntoinen ja hoidan hommat pirun hyvin. Nyt ovat kuulema miettineet minua päällikön rooliin ja ahdistaa...
Olen mielummin tehokas rivitekijä kuin se joka sanoo miten menee. Voisiko olla heikko itseluottamus sitten syynä vai mikä?

Eli johtavista löytyvät nämä:

aurinko  kuu  mars  venus  oinas
 askendentti  ceres  rapu
 jupiter  saturnus  pluto  vaaka
DC  kauris
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #1 : 06.10.2007 16:36:45 »

Hei Artemis,
Laaduista en osaa sanoa, mutta voisiko syynä olla perinteinen, johtajista ei pidetä- ongelma? Haluat säilyttää hyvät välisi muihin työntekijöihin etkä halua joutua pomon asemaan, jolloin myös palautteen anto "entisille työkavereillesi" saattaa asettua harteillesi? Mutta, on olemassa myös hyviä johtajia, sinä voisit olla vaikka sellainen!!! Älä ainakaan pelkää vastuunottamista, pärjäät varmasti!  Smiley Ja palautetta voi antaa myös rakentavasti.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 06.10.2007 16:45:07 »

Minulla on vähän sama juttu. Kartalla paljon johtavia merkkejä, mm. johtava T-risti, jonka koen välillä varsin voimakkaasti.

En minäkään halunnut johtotehtäviin, mutta niimpä olen sinne noussut. Esimies huomasi, kuinka tehokas, älykäs, reilu ja hyvä työntekijä olen ( coolsmiley) joten nyt olenkin yritykseni ylimmässä johdossa. Minulla on mm. valta antaa potkuja ihmisille, ja olenkin niin tehnyt. Se on raakaa, mutta oikeudenmukainen pitää olla.

Voisiko olla tuo nousurapu, joka on senverran kiltti, ettei se helposti halua johtajaksi? Eikä muuten varmaan nuorena pystykään. Mutta koko ajan itsevarmuus kasvaa, ja huomaat että hei, minähän todella osaan ja pystyn! Niin siinä sullekin varmaan käy.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2007 17:31:07 »

Kiitos vastauksista. Molempien sanoissa oli järkeä  Smiley
Olen tottunut hoitamaan työni omalla tavallani enkä salli itselleni juurikaan virheitä, toivottavasti en vaadi liikoja muilta. Tahdon olla reilu ja mukava, en mulkvisti  Smiley
Ja haluan toisaalta töissä olla aina kaikkien kaveri, en ole ikinä riidellyt kenenkään kanssa enkä haluaisi että työkaveruus kärsii mistään...
Mutta katsotaan mitä tuleman pitää  Smiley
Tarvitsen varmastikin myös itseluottamusta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: