mc82
|
|
« Vastaus #15 : 12.10.2007 19:17:16 » |
|
Mun mielestä nainen pyörähteli myötäpäivään, eli aivojen oikea puolisko rokkaa täällä. Ja vaikka kuinka yritin tillittää kuvaa, niin en saanut mitenkään suuntaa vaihdettua
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #16 : 12.10.2007 19:20:50 » |
|
Silmillä :
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #17 : 12.10.2007 19:56:19 » |
|
Minulla hallitsee oikeapuoli, tunteet En voi kuvitella miten kukaan voi nähdä sen menevän vastapäivään Selkeä kellonmukaan pyörivähän se oli Mieheni näki toistepäin, mutta hän onkin se järkevä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #18 : 12.10.2007 20:34:46 » |
|
Se pyörii siihen suuntaan kuin HALUAT NÄHDÄ sen pyörivän. Mitään silmäkikkoja tai muita en osannut tehdä - yksinkertaisesti päätin nähdä sen vaihtavan pyörimissuuntaa ja niin tapahtui! Tämä taitaa todistaa jotain maailman mahdollisuuksista :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #19 : 12.10.2007 20:39:47 » |
|
Sitä tanssahtelua katsellessa tuli muutes tosi hyvä olo, hymyilyttää Aivopuoliskojen toimintojen synkronisointiko sen aiheuttaa - tämänkaltaiseenko aivojumppakin perustuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #20 : 12.10.2007 20:43:46 » |
|
Mulla se toimii siten, että kun vilkaisen näytön oikealle puolelle se suuntaa vaihtuu ja kun vasemmalle niin uusi vaihdos toiseen suuntaan ja se vilkaisu on ihan mitätön, kunhan silmät heilahtaa vähän. :
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #21 : 12.10.2007 21:20:24 » |
|
Silmillä : Niipä saakin, sain lopulta tytön tanssimaan niin ettei pyörinyt ollenkaan, puolikas käänös vasempaan ja takaisain oikeaan ja taas vasempaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #22 : 12.10.2007 22:12:39 » |
|
Kun menen sivuille pyörii vasempaan, mutta kun katson lattiassa olevaa jalkaterää, niin pyörii sen jälkeen oikealle , Hauska testi !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #23 : 13.10.2007 15:17:15 » |
|
Tosi hauska, mutta en kyllä saanut suuntaa vaihdettua - minulla tyttö pyöri koko ajan myötäpäivään... Olen vasuri minäkin... Kokeilin kaikkia täällä kerrottuja kikkoja, mut ei...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #24 : 13.10.2007 16:21:35 » |
|
Mulla pyöri enimmäkseen myötäpäivään, mutta välillä hypähti vastapäiväänkin ja minullakin tehosi kahteen otteeseen tuo silmien siirtäminen toiseen laitaan, silloin tuli VÄLILLÄ muutos suuntaan.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Pupuliini74
Satunnainen astroilija
Amor vincit omnia
|
|
« Vastaus #25 : 13.10.2007 20:05:43 » |
|
Nainen pyörähteli minulla myötäpäivään vinhaa vauhtia, aivan kuin rupeli ja olen oikeakätinen
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva merkki : Jousimies Aurinko Vaa'assa 28.37 Kuu Kauriissa 21.12 Merkurius Skorpionissa 5.37 R Venus Vaa'assa 24.46 Mars Vaa'assa 26.03 Jupiter Kaloissa 8.14 R Saturnus Ravussa 18.49 Uranus Vaa'assa 28.10 Neptunus Jousimiehessä 7.55 Pluto Vaa'assa7.33
|
|
|
Bast
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 26.10.2007 20:02:47 » |
|
Jaahas. Olin melko varma että toi testi on joku kikka, koska se vaihto tasasin väliajoin kumpaanki suuntaan. Hidastaa vielä sitä menoansa, kun vaihtaa. Huomasin myös että jalka vaihtuu kun suunta vaihtuu. Jaahas.
|
|
|
tallennettu
|
"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
|
|
|
Bast
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 26.10.2007 20:14:07 » |
|
Jaahas..Minä olen nyt hassusti reagoin nopeasti tähän. Testasin miesystäväni kanssa tätä, ja sanoin, et katoppas kun se vaihtaa suuntaa. Ja se ei vaihtanu, hänelle, mulla se vaihto suuntaa sit koko ajan. Tinkasinki vielä hulluna että älä kuseta, meneehän se vastapäivään ja myötäpäivään. Vaihteli sit koko ajan mulla oikeasti. Miesystävälläni se meni vain koko ajan myötäpäivään. Hassua. Taisi mun logiikka yrittää saada jostain vilpistä kiinni tanssivaa naista. Hieman vain skeptinen tietyissä asioissa..
|
|
|
tallennettu
|
"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
|
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #29 : 16.11.2007 17:33:45 » |
|
myötäpäivään eli onko se vasen vai oikea aivopuolisko joka hallitsee.?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|