Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosten epäluotettavuus?  (Luettu 36453 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 07.10.2007 14:20:05 »

Astrologian kurssilla jäi mieleen tuollainen luonteenpiirre kaksosista!

Miten miellätte tämän?

Minulla on kaksospoika ja ystävä kaksonen, sekä isä.

Kahteen edellämainittuun tämä väite sopii, mutta on tulkinnanvarainen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 07.10.2007 15:25:52 »

Niillä rajoilla, mutta kumma kyllä juuri muutamalle kaksoselle olen kertonut hyvin paljon asioita, ja vaikuttavat luotettavilta. Miksihän luotin? Joukkarin riskinottoa.

Mistä se epäluotettavuusfiilis voisi johtua, heidän elohopeamaisuutensa ja ihmisten seassa pyörimisensä saattaa tuoda tunteen, että pysyyköhän nämä jutut ihan omana tietona. Joukkarikin voi olla epäluotettava tai kehittyneenä versiona pitää kyllä asiat salassa. Riippuu ehkä siitä, mitä kullakin yksilöllä on salaisuuksien huoneessa? Itsekin haluan olla vähemmän avoin kuin  kuu jousimies antaisi odottaa. Joudun pitämään salassa mm erään henkilön matkan, siis minne ja mitä tekemään. Kuulosti aika vaaralliselta.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2007 15:29:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 07.10.2007 15:32:04 »

On jonkun verran kaksoskokemuksia; isä, pari kaveria ja menneisyydessä muutamia poikaystäviä. En ole koskaan käsittänyt tätä syytöstä epäluotettavuudesta sellaisenaan, kaksosten dualismi ja muuntautumiskyky ei ehkä aukene kaikille.

Oma kaksoskuu varmasti painaa tässä myös, olen todella tyytyväinen tähän kuun asemaan. Olen saanut myös syytöksiä kaksinaamaisuudesta, jotkut ei voi sietää sitä, että voin helposti esim. puhua eri ihmisille aivan eri tavoin. Minusta se on rikkaus, eikä tee minusta tuuliviiriä. Totta on, että kaksosten kanssa ei ole syntynyt niin syviä ihmissuhteita, kuin itse haluan, mutta hauskaa heidän kanssaan on  Wink

Kaksonen edustaa viestinviejää ja siinä he todella ovat vertaansa vailla. Ja kaksosmiesten poikamainen charmi on ihastuttavaa!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #3 : 07.10.2007 15:35:20 »

Kaksi kaksosta tunnen, molemmat valehtelijoita. Siis ihan kunnolla..mielikuvituspoikaystävää teininä jne ja toinen selvittää kaikki itselleen tiukat paikat valheella. Molempien kartoilla lähinnä ilmaa ja tulta, nousevia en tiedä, aspekteja en ole vaivautunut katselemaan. Pidän välimatkaa Smiley
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 07.10.2007 15:49:49 »

...vielä tuosta kaksosten valehtelusta, taitaa olla niin, että kaksosilla on monesti paljon venyvämpi ja värikkäämpi käsitys totuudesta, kuin meillä muilla Grin  Mutta pahantahtoisia he eivät ole, joten kysymys on ennemminkin käsite-eroista.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 07.10.2007 15:51:51 »

Lörpöttely, jospa se ominaisuus tuo sitä vääristelyä.. tarinoiden keksiminen.. toimiihan se taiteessa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 07.10.2007 16:11:19 »

Itsellä on tuo kaksoskuu ja vastaani ei ole tullut epäluotettavia kaksosia. Usein pystyn tulkitsemaan hyvin mitä ihmiset tarkoittavat puheellaan, vaikka selittäisivät asiaa epäselvästi.
Oikein tiukassa tilanteessa pystyn kyllä puhumaan itseni pois pälkähästä, vaikka normaalisti en puhukaan paljoa niin silloin sanainen arkku kyllä aukeaa kun on omasta nahasta kysymys  Grin

Paras ystävä opiskeluajoilta oli kaksonen ja hän oli hyvin luotettava.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.10.2007 16:32:53 »

Lainaan tuohon Synapsin ihanaa huomiota kaksosista:

Kaksonen edustaa viestinviejää ja siinä he todella ovat vertaansa vailla. Ja kaksosmiesten poikamainen charmi on ihastuttavaa!

Charmikas poikani ja uskomattoman energinen kaksosystäväni ovat keskenään hyviä kavereita. Ymmärtävät toisiaan ja inhoavat jahkailijoita ja hitaasti kulkevia. Sillä heidän energiansa pulppuaa niin vauhdilla, että he KUVITTELEVAT voivansa tehda tuplaten niin paljon kuin aikaa sitten on.

Ja siinä niiden 'valehtelevaisuus' tulee ilmi. Turhan lupailijoita, innostuvat helposti kaikkeen, mutta eivät pysty lupausta pitämään. Tässä vauhdin lirissä he sitten joskus joutuvat turvautumaan valkoisiin valheisiin pelastaakseen itseään.

Näin olen ymmärtänyt tämän 'valehtelijan' roolin. Muuten ystävinä luotan heihin täysin, eivät ole lavertelijoita.

Sanotaan että kasvaneen kypsän kaksosen suu on täynnä asiaa (viestintuoja) ja ovat todella kovia puhumaan. Puheellaan myös hurmaavat!

Tällaista opin astrokurssilla!  Cheesy

Kunhan ei vakavasti luota heidän lupauksiinsa.... Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 07.10.2007 19:01:32 »

Kaksosia ympärillä enemmän kuin kahden käden sormilla pystyy laskemaan.

Ja kyllä heillä kaikilla omat ketkunsa on, ehdottomasti!
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #9 : 07.10.2007 19:27:55 »

Mulla itsellä on sellanen tunne, että Kaksoset, kun omaavat tuota muuttuvuutta, eivät pahantahtoisesti tahdo ketään loukata. Mutta koska heidän ajatuksensa on salaamaakin nopeampi, niin myös heidän mieltymyksensä vaihtelevat.
He kyllästyvät nopeasti asioihin, jotka eivät etene. Tuttavajoukko saattaa olla sangen runsas ja vaihtelevuutta siinäkin.
Toisaalta he ovat pidetyimpiä ihmisiä porukassa ja osaanevat jutella asiasta kuin asiasta.

Vakavaluontoista Kaksostyyppiä en ole tavannut, hyviä puhujia kylläkin.

Ja ei ole lainkaan outoa, että Kuu-Kaksoset, että noususellaiset ymmärtävät hyvin Aurinko-Kaksosia. Sillä heissä on samaa ainesta hyvinkin paljon.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #10 : 07.10.2007 19:52:59 »

Minulla ei juurikaan ole kokemusta kaksosista. (aikuisista)
Oma piskuinen poikani on  aurinko kaksosetaskendentti jousimies (kuten minäkin) ja  kuu  oinas :ssa.
En kyllä ole tästä pienestä koululaispojasta ainakaan vielä löytänyt taipumusta valheellisuuteen. Melkeinpä päinvastoin. Minusta hänellä on äärimmäisen herkkä omatunto. Ainoa kaksosmaisuutta koen olevan sen, että hän ei osaa päättää kahden välillä. (?) Jahkaa ja jahkaa ja sitten kun on valinnut, pettyy... se toinen olisikin ihan varmaan ollut parempi juttu.  Grin
Siinä olen koittanut tukea, että itse kun valitsee, on siinä tietyt seuraukset. Olen pyrkinyt auttamaan valintojen tekemisessä ja luottamaan siihen, ettei "vääriä valintoja" toisaalta ole. Turha jäädä jahkailemaan....

Sinänsä minusta tuo  aurinko kaksoset  askendentti jousimies yhdistelmä on "hassu" hänellä, koska  askendentti jousimies :sta sanotaan esim näin:
Nousumerkki Jousimiehessä
Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.  :Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 07.10.2007 20:24:15 »

Grin Ruotsiinhan se tämäkin nuori nousujouskari lähti!

Oisko pojallasi tuo jahkailu ja päättämättömyys tuota kuuoinasta? He kun punnitsevat asiat aina viimeiseen saakka.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
dinara
Vieras
« Vastaus #12 : 07.10.2007 20:29:04 »

Taidampa minäkin laittaa lusikkani tähän soppaan ja kertoa, että minä en ainakaan tunne itse olevani perinteinen kaksonen. Omakuvani mielestäni painottuu enimmäkseen nousumerkkiini vaakaan.  Smiley

En ole koskaan ollut hyvä puhumaan enkä ole pidetympiä ihmisiä porukassa. Minulla ei puhuminen luista kovinkaan hyvin.  buck2  Grin Mutta täytyy kyllä myöntää, että joskus mieltymykseni vaihtelevat ja ajatukset törmäilevät päässäni liiankin nopeasti sekä valehtelen pieniä valkoisia valheita (mutta niitäkin todella harvoin).  Embarrassed  Smiley  angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 07.10.2007 22:03:19 »

Asuin ihan ensimmäisessä kodissani tuossa 2000-luvun alussa. Asunto oli alivuokrakämppä suomalais-amerikkalaisen parin yläkerrassa. Pariskunta oli kumpikin omalta taholtaan kiireinen ja eteenkin rouvalla oli paljon töitä, harrastuksia ja peli-iloja (pelasi liigatasolla muistaakseni). Rouva oli Härkä, herra puolestaan Kaksonen.

Noooooh..... aina kun rouva oli poissa Kaksosmies raahasi kotiin eri naisia, jopa useamman yhden viikon aikana. Jos satuin alakerran keittiöön samaan aikaan, kun nainen oli paikalla, mies esitteli naisen siskokseen tai serkukseen tai joksikin vastaavaksi. Haha, harmi vain ettei tyyppi tiennyt, että minulle et pysty valehtelemaan Grin Sen verran tarkka aurasilmä, hehe Cheesy

Miehen yhdenillan siskoja, joiden kanssa harrastettiin sukurutsausta viereisessä huoneessa, riitti paljon tuon 1,5 vuoden asumisen aikanani Grin Nykyisin pari on eronnut ja ihan hyvä. Oli se yhteinen aika kotona, milloin harvoin sitä oli, aika kaameaa riitelyä.
tallennettu
Tanssiva_Kauris
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 07.10.2007 23:24:02 »

"Do you fuck your cousin? Shocked" ois ollu aika hyvä veto, sit takas omaan huoneeseen jännittämään kauanko pysyt alivuokralaisena Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: