minäkin mietin tuota
,
haasteen viejä eikä niinkään valehtelija,
paremminkin
ja luovaa sanailua,
liikaa puhetta,suuria lupauksia,yltiöpäistä kielenkäyttöä,
se kun kävisi niin hyvin erääseen kierrellen kaarrellen sanoja mutkitellen käyttäneeseen ihmiseen ja kartaltansa löyty tuo,
ja
tuo kykenemättömyys valehdella,
oisko puhdas omatunto
,
puhe ilmaisee henkeänsä?
on kuulemma Tanhuan mukaan ehdottoman totuudellinen,
vaatii totuutta esiin,julkituotavaksi
Voihan - nyt vasta huomasin tämän!!
On muuten ihan totta, että en osaa valehdella, enkä edes halua. Olen myös aika hyvä väistelemään pakkovalehtelemista, jos on pidettävä joku asia omana tietona urkkimistilanteessa. Olen kyllä aika haudanvakava tosikko, mutta tosiasioista löytyy kyllä kaikkein parhaat vitsit.
Niin se
löytyy ja
lisäksi Saturnuskin opponoi noita kaikkia. Mutta
Pyrin totuudellisuuten henkilökohtaisesti, mutta en yritä väkivaltaisesti julkituoda totuutta silloin, jos minun puuttumistani asiaan ei kaivata tai tarvita. Toisin sanoen haluan varmistua siitä mikä on totuus, ennen kuin alan vaatia päitä vadille. Ei mitään seiska päivää tai Karpolla on asiaa tyyliä. Minusta asioiden omana tietona pitäminen ei ole valehtelemista, jos se ei vaadi sitä. Olen hyvä kuuntelemaan ja vaikenemaan, vaikka harva sitä huomaa, sillä eksistenssini on jollain tapaa yleensä aika vahva. Minua ei kukaan yleensä ohita huomaamatta, vaikka en tuo itseäni esille - mistähän se sitten johtuukaan - onkohan siihen astrologinen selitys, samasta syystä saan helposti kadehtijoita (jos aurinko olisi pari minuuttia pidemmällä löytyisi selitys 12 huoneen auringosta, mut nyt on 11 puolella) ja minua pidetään kilpailijana, vaikka en ole koskaan sietänyt pelejä tai kilpailemista. Lisäksi kaikki haluavat sälyttää kaiken vastuun minulle ja valitsevat minua kaikenlaisiin johtokuntiin ym. Pitäiskö uskoa siihen numerologian ykköseen vai?
Luovaa sanailua tarvitsen lähinnä pitääkseni suuni, jos joku lypsää, mutta totuudellisuuden lisäksi tärkeimpiä asioita on mulle ollut se, että oikeus tapahtuu - ja kyllä intän vastaan, jos vaikuttaa siltä, että tosiasiallisista tapahtumista annetaan väärä kuva - oikean selityksen on jäätävä lopulta voimaan! (joskus tällainen voi olla hyvin naiivia, jos vastapuoli on kännissä tai asialla ei ole mitään merkitystä millekään).
AMS
Muokkaus: Taisin tajuta
ja
kymppihuoneessa (
MC) vaikuttaa ehkä siihen, että mulle työnnetään tota yhteiskunnallista vastuuta ja johtotehtäviä.
Voimakas velvollisuudentunto ja pakottava totuudellisuuden tarve on aika loppuun polttava yhdistelmä.