Hiisitär
|
|
« Vastaus #15 : 18.10.2007 16:21:48 » |
|
Sain sähköpostia Vaaka Ry:n tilkkuvastaavalta. Lämpöä Viluisille-haasteessa on nimittäin pieniä virheitä. Se ei ole alunperin Vaaka Ry:n kehittämä, vaan joku on sen hyvää hyvyyttään laittanut ilmoille, joskin tietämättömyyttään aiheuttanut hankaluuksia itse Vaaka Ry:lle. Tällainen oli Katja Halisen viesti: Sähköposteissa leviää Lämpöä viluisille -haaste, johon liittyy ongelmia.
Haasteessa on virhe. Vaaka ry ei ole Punaisen Ristin sisäinen järjestö, vaan ihan itsenäinen ry.
Haaste on lähtenyt yksittäiseltä ihmiseltä täysin Vaakan ulkopuolelta, ja se pistettiin liikkeelle jo ennen kuin minuun ja Vaaka ry:hyn oltiin missään yhteydessä. On erittäin ikävää, että näin toimittiin, varsinkin kun haasteessa on vielä tuo virhekin. Ja minun yhteystietoni alla. Olen siis Vaaka ry:n tilkkupeittovastaava, ja tietoni tuohon haasteeseen oli poimittu Vaakan nettisivuilta, eikä niiden levittämiseen kysytty edes etukäteen lupaa.
Hienosta ja kauniista ajatuksesta on kehkeytynyt melkoinen sotku tuon väärän tiedon vuoksi ja olen joutunut tätä asiaa selvittelemään aina Suomen Punaista Ristiä myöden, vaikka minulla ei alunperin ollut koko haasteen kanssa mitään tekemistä.
Korjattuna (siis tuo tieto Punaisesta Rististä pitää ehdottomasti poistaa!) haastetta saa toki levittää, tai jos olette jo ehtineet levittää tuota väärää tietoa, niin asian voi helposti korjaja jakamalla vaikka tätä viestiä edelleen.
Ja otamme mieluiten vastaan valmiiksi yhdisteltyjä peittoja, koska teemme tätä täysin vapaaehtoisivoimin, muun elämämme ohella. Tämän haasteen aiheuttama irtotilkkujen vyöry on ylittänyt jo 100 kappaleen viikkorajan ja resurssimme alkavat olla vähissä.
http://www.vaaka.org/tilkkupeitto.html
Ystävällisin syysterveisin, Katja Halinen, Vaaka ry:n tilkkupeittovastaavaEli tilkkuja saa edelleen lähettää, mutta ilmeisesti suositeltavaa olisi, että tilkut kiinnitetään yhteen jo lähetysvaiheessa, joka helpottaa Vaaka Ry:n puoleista työtä, kun jokaista irtotilkkua ei tarvitse erikseen kiinnittää. Jos kuitenkin neulot vain yhden tilkun, niin sen voinee lähettää erikseen. Jos haaste on lähtenyt teidän kautta eteenpäin, lähettäkääpä tämä korjausviesti heillekin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.10.2007 16:26:36 kirjoittanut AthaMaarit »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|