Elämänilo
|
|
« Vastaus #30 : 26.10.2007 12:48:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #33 : 28.10.2007 10:01:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #34 : 28.10.2007 12:47:07 » |
|
Ei kun sittenkin, heh, korjaus edelliseen viestiin.. Laskin ton mun tilkkujen määrän väärin, kun yksi oli piilossa.. Samoissa mennään Sissis! Kohta on 9 tilkkua..
Voi että tosta tulee hieno!
Huvittaa, kun pari ihmistä on jo sanonut, että en mä raaski lähettää tota mihinkään sitten kun se on valmis, vaan pitäsin sen itselläni..
Ei mulla ole mitään ongelmaa luopua siitä, vaikka kovalla työllä se on tehty..
Koska se on tehty auttamishalun inspiroimana, luovun siitä ilolla ja rakkaudella, ja voin ajatella että se todellakin sitten lämmittää jotain ihmistä, joka tarvitsee lämpöä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #37 : 12.09.2008 21:22:18 » |
|
Hei nostetaanpa taas kissa pöydälle!
Nyt kun illat pimenee, on taas kivaa kutoa. Minulla jäi viime joulukuun jälkeen tuo tilkkujen kutominen jäihin, kun tuli remontti, muutto, ero ja uusi muutto... Nyt vasta muistin että ai niin, se tilkkutäkki jäi kesken!! ........
Hei "Tigris~miau"
Eilen kaappeja inventoidessa muuttoa ajatellen, tilkkupussini tipahti eteeni muistuttaakseen minua kesken jääneestä hyväntekeväisyys projektistani.
Tilkkuja olinkin jonkin verran saanut yhteen ommeltua, joten alan yhdistämään tilkkuja toisiinsa.
Nythän se kylmä aika taas koittaa, joten eikun puikot heilumaan. Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.09.2008 21:42:25 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #38 : 16.09.2008 19:54:57 » |
|
Hyvä, että tilkkutäkkiasia on muistunut taas mieleen! Lisää peittoja saa tehdä ja varmaan niitä otetaan vastaan oikein mieluusti. Ja ei heilu puikot, ei, en omista moisia eikä kyllä lankaakaan ole, mutta lupaan olla hengessä mukana. Nyt riittää, että saa itsensä heiluteltua päivästä toiseen suhteellisen hyvällä energialla ainakin sen koulupäivän ja läksyjen teon ajan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|