Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläinastro?  (Luettu 3456 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
manyback
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 08.10.2007 21:47:11 »

Ihan uunona mutta silti kiinnostunut näistä astro-asioista niin kyselisin sellaista että jos teen kissani syntymäkartan, mitä siitä oikein voi nähdä? Tiedän ajankohdan melko tarkasti ja myös paikan.

Tein sille syntymäkartan astro-sivuillani, ja sain siitä pikatulkinnan. Minusta se sopii suhteellisen hyvin, paitsi ne jutut mitä on selvästi ihmis-aiheiset kuten esim. kommunikaatiotyyli. Kissalla kun ei ole kovin paljon eri tyylejä, minusta Wink

mitäs te kokeneemmat sanotte tästä; mitä voi eläimen kartasta lukea?

tattista avusta!
tallennettu

Reality is the leading cause of stress among those in touch with it.
Lily Tomlin
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 08.10.2007 22:36:14 »

Siirsin ketjun tänne Astro Specialin osastolle, koska täällä se tavoittaa varmasti paremmin asiaan perehtyneitä foorumilaisia kuin Yleistä-osiossa ^__________^

Tässä osastossa onkin aikaisemmin ollut juttua koirien astrologisista kartoista ketjussa Koirien horoskoopeista! Löytyisikö sieltä jotain vinkkiä, apua tai uutta tietoa? Smiley
tallennettu
blix
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 09.10.2007 08:19:46 »

No minä olen tehnyt kartan kissalleni joka on syntynyt 16.4.96 horoskoopin ja tulkinnut niin kuin ihmistenkin koopin, mutta tietysti eläimelle muunnettuna. Olen myös jostain lukenut valmiita tulkintoja ja pitää kyllä paikkansa tähän  oinas kissaan. On voittanut paljon palkintoja ja näyttelyissä on kuin viilipytty. Smiley

Ja kun tulee vieraita tai vaikka talkkari vikoja korjaamaan, niin kissa luulee, että häntä on tultu katsomaan ja touhuaa ensimmäisenä joka paikassa, heittäytyy lattialle rapsuteltavaksi ja ihmettelee jos ei sitten häntä noteeratakkaan.  Grin

Niin lisään vielä, että mulla on ollut elämäni aikana yhteensä seitsemän kissaa, mutta ei yksikään niistä ole ollut tällainen kun tää nykyinen on. Sillä on nousumerkkinä  leijona ja ihan selvästi se tietää olevansa KISSA ja on siitä ylpeä. Mulla on sellainen tunne, että se syntyy seuraavassa elämässään ihmiseksi, en tiedä kauhean vahvana tää tunne mulla on.  angel
« Viimeksi muokattu: 09.10.2007 08:46:17 kirjoittanut blix » tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira

Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.10.2007 09:36:50 »

Myös minä olen tehnyt kissalleni kartan ja tulkinnut sitä aivan kuten ihmistenkin karttoja...
Kuvaavaa varmaan että toivoin ehdottomasti Härkä -kissaa, mutta sain kyllä härkäpäisen kissa.... Ja minusta tulkinta osuu Hamish'in kohdalla nappiin myös ihmismäisissä asioissa, kuten kommunikaatiossa ja tunteiden osoittamisessa... Ai niin ja tietenkin, jotta suhteemme olisi "taivaassa tehty" on kissan Nousu minun Aurinkomerkissäni.

Nousumerkki Neitsyessa
Sinä se osaat katsella asioiden hyötynäkökohtia aina kun olet innostumassa uusiin juttuihin. Mikäli vain on pienikin mahdollisuus parantaa joko omia tai toisten olosuhteita jollakin tavalla niin sinä olet mukana jokaisella solullasi. Olet valmis opiskelemaan ja tekemään töitä uuden ideasi hyväksi, sillä mitään keskeneräistä et ole valmis päästämään käsistäsi. Täydellisyyteen pyrkivänä tyyppinä vedät puoleesi ideaalisia ja sinne tänne päättömästi uiskentelevia Kala tyyppejä, joiden päämäärättömyys ja piittaamattomuus vetävät lopulta pinnasi kireälle.

Aurinko Härässä
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia tekemään elämästäsi mahdollisimman suuri nautinto ilman että asetat materiaalista turvallisuutta liian tärkeään asemaan. Sinun tehtäväsi on löytää juuri sinun juurillesi sopiva maaperä, jossa on hyvä elää.

Kuu Kauriissa
Tunteesi ovat syviä kuin valtameri, mutta toiselle ihmiselle niiden laatu ei ihan helpolla selviä. Olet halutessasi varsinainen kivikasvo, jonka tunteista ei itse pirukaan ottaisi selvää. Sinulle riittää kun tiedät itse miltä sinusta tuntuu. Mitä niistä hölisemään.

Merkurius Oinaassa
Kun on sanottavaa niin se sanotaan suoraan ja kaunistelematta. Joskus sanot asiasi niin nopeasti ettei toinen ehdi asettaa korviaan kunnolla kuunteluasentoon. Ajatuksesi toimivat nopeasti ja tehokkaasti, mutta hienosäätö puuttuu lähes kokonaan.

Venus Kaloissa
Sinulla on hallussasi rakkauden suurimmat salaisuudet ja siksi rakastuminen on sekä sinulle että kulloisellekin kumppanillesi unohtumaton elämys. Eroottisuus tihkuu jokaisesta solustasi silloin kun olet rakastunut.

Mars Ravussa
Tapasi toimia tunteen ohjauksessa ei varmaankaan tee elämästäsi helppoa, mutta minkäs sille mahtaa. Et tahdo saada mitään aikaiseksi ellei tekeminen tunnu hyvältä. Kun suhteet työkavereihin ja esimiehiin ovat kunnossa olet kaikkien pitämä työmyyrä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: