Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #15 : 11.10.2007 17:23:17 » |
|
"Aikuinen tietää mitä tahtoo ja tekee sen"
mainosti ET-lehti jokunen vuosi sitten.
Lyhyen "tuttavuutemme" perusteella sanoisin, että se sopii hyvin sinun motoksi, Sasha.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 11.10.2007 18:26:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 12.10.2007 15:29:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #19 : 12.10.2007 17:11:52 » |
|
Sashallahan on itseasiassa ihannetilanne elämässään, kaksi miestä jotka jumaloivat häntä Itse en tuollaista pystyisi pyörittämään, paitsi päiväunissani Sinänsä en näe tuossa järjestelyssä mitään pahaa/ihmeellistä, jos se sopii kaikille osapuolille niin anna mennä vaan. Erilaisia tapoja elää on niin paljon kuitenkin. Oma mieheni ei suostuisi minua kuitenkaan tuollalailla jakamaan joten joudun tyytymään yhteen Ja hyvä vaan, olisin ihan amatööri Kysymys: eikö miehesi oikeasti ole toisilleen mustasukkaisia? Miehet kun tuppaavat kuitenkin olemaan melko omistushaluisia Hieno juttu jos eivät ole. Ovatko tavanneet? Utelias
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #20 : 12.10.2007 17:41:31 » |
|
SA, ei kaikille sovi kuin se yksi Ja minä taidan kuitenkin olla yksi heistä Leikkileikkinä Jokainen valitsee oman tapansa elää ja mikä ettei jakaisi elämäänsä kahden kanssa jos se toimii, jos sitä haluaa, jos kaikki osapuolet haluavat sitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #21 : 12.10.2007 17:55:27 » |
|
Toinen kauris samaa mieltä. Se joka ei halua leikkiin yhtyä,voi aina lähteä pois. Ei sopisi minullekaan,tosin nyt ei yksikään mies.Paitsi tietysti nuo miespuoliset ystävät,jotka aivan ihania. Mutta jos sopisi,niin toki niin eläisin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #22 : 12.10.2007 18:14:26 » |
|
Niinpä juuri, kyllä siihen tarvitaan aikamoinen nainenkin, hoitamaan kahta miestä ja organisoimaan!!! Mutta kyllä minäkin vähän huokailin, kun kuulin noiden kanariasaarten alkuasukkaiden elämästä. Sielläkin oli naisella kolme miestä, yksi metsästämässä tai vartiossa, yksi pellolla ja yksi kotona hoitamassa häntä. Näitä juttuja miehet sitten tekivät vuorollaan. Kyllä siinä naiseltakin vaaditaan aika paljon eri luonteenpiirteitä ja viisautta! Kun ei tahdo pärjätä yhdenkään miehen kanssa aina!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #23 : 12.10.2007 18:17:08 » |
|
Mutta kyllä minäkin vähän huokailin, kun kuulin noiden kanariasaarten alkuasukkaiden elämästä. Sielläkin oli naisella kolme miestä, yksi metsästämässä tai vartiossa, yksi pellolla ja yksi kotona hoitamassa häntä. Näitä juttuja miehet sitten tekivät vuorollaan.
WAU
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #24 : 12.10.2007 19:24:53 » |
|
Niinpä juuri, kyllä siihen tarvitaan aikamoinen nainenkin, hoitamaan kahta miestä ja organisoimaan!!! Mutta kyllä minäkin vähän huokailin, kun kuulin noiden kanariasaarten alkuasukkaiden elämästä. Sielläkin oli naisella kolme miestä, yksi metsästämässä tai vartiossa, yksi pellolla ja yksi kotona hoitamassa häntä. Näitä juttuja miehet sitten tekivät vuorollaan. Kyllä siinä naiseltakin vaaditaan aika paljon eri luonteenpiirteitä ja viisautta! Kun ei tahdo pärjätä yhdenkään miehen kanssa aina! Mitä mitä, missä noin eletään? Kanarialla? Hasta la vista! *pakkaan jo laukkuja*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #25 : 12.10.2007 20:40:26 » |
|
No mut eiks se toisaalta ole helpompaa kun on eri miehiä täyttämässä eri tarpeita, silloin ei vaadi yhdeltä liikaa. Siitähän ne ongelmat yleensä tulee kun yhdestä miehestä ei vaan ole täyttämään kaikkia naisen tarpeita!!
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #26 : 12.10.2007 20:52:28 » |
|
Täsmälleen niin Milona - eihän yhdeltä mieheltä VOI kaikkea vaatia. Kyllä tuon Kanarian idyllin saa toimimaan Suomenkin olosuhteissa ainakin ihan tyydyttävästi, kun on vaan rehellinen kaikille osapuolille, ja selittää systeemin niille miehille siten, että hekin sen tajuavat: jos meinaavat jotain minusta saada, ei ole muuta vaihtoehtoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 12.10.2007 21:16:45 » |
|
Kysymys: eikö miehesi oikeasti ole toisilleen mustasukkaisia? Miehet kun tuppaavat kuitenkin olemaan melko omistushaluisia Hieno juttu jos eivät ole. Ovatko tavanneet? Utelias Ovat mustasukkaisia, mutta eri tavoin.
Ovat myöskin tavanneet.
Ensimmäisen kerran niin, että molemmat tietävät suhteesta, kun jouduin viime talvena pariksi päivää sairaalaan kovien vatsakipujen vuoksi, toisen kerran myöskin sairaalareissun vuoksi keväällä, koska olin mukana pienessä onnettomuudessa ja jouduin olemaan tarkkailussa muutaman päivän, sitten kolmas tapaaminen oli, kun tappelin Vaa'an kanssa niin rajusti, että soitin itkien Härän hakemaan minut ja neljäs kerta, kun tappelin Härän kanssa niin, että sain pienen mustelman käsivarteeni, kun hän yritti estää minua muuttamasta pois hänen luotaan ja Vaaka tuli hätiin hakemaan itkevän tytön pois. :
Molemmat ovat siis saaneet leikkiä sankaria ja haukkua toisiaan.
Näitä ennen he ovat tavanneet yhteisten ystäviensä vuoksi, mutta eivät ole koskaan olleet tuttavuutta kummempia.
Vaaka-mies on ehdottoman mustasukkainen ja on ensimmäisenä laittamassa suhdetta poikki ja hanskoja tiskiin, jos kokee, että miehiä alkaa olla liikaa ympäristössä.
Hän on epävarmempi charmistaan kuin Härkä. Onhan hän minua 10 vuotta vanhempi ja kolmen pojan isä.
Tosin, tämä kiristyskeino on tehonnut hänen ex-vaimoonsa, minä taas sanon, että hei-hei sitten, hymyillään kun tavataan ja viimeistään parissa viikossa Vaaka ryömii takaisin ja alkaa kilpasille ja kehuman itseään ja aliarvioimaan muita miehiä.
Vaaka on dramaattisempi ja draama-queenimpi kuin Härkä, mutta hän on tottunut siihen ex-vaimonsa kanssa, jolloin jo lusikan väärästä asennosta saadaan syy uhata toista avioerolla.
Härkä taasen tekee sellaista pirullisen älykästä ryöpytystä Vaa'asta ja muista ja jaksaa muistuttaa, että hän on aina se, joka toimii turvaverkkonani, kun maailma kolhii ja pyrkii aina olemaan se romanttisin ja hauskin.
Hän ei jää kiinni negatiivisiin asioihin, vaan pyrkii puhumaan niistä huumorilla. Joskus se on ärsyttävää, koska hänen kanssaan on mahdoton välillä puhua vakavasti jostain ongelmasta, mutta olen oppinut häneltä, että ei se vakavasti puhuminen paranna ongelmaa, vaan positiivinen ja hyvä mieli.
Hän soittaa usein perääni, missä menen, jos unohdan kertoa, että olen menossa maitokauppaan.. :
Härkä on joustavampi ja tietyllä tavalla ymmärtäväisempi syille asioiden takana, joten hänen kanssaan mustasukkaisuus-kohtaukset selviää keskustelemalla. Jos hän laukaiseekin, että haluaa heittää hanskat tiskiin suhteesta ja sanon, että selvä, heippa, niin hän heti peruu ja kysyy, voidaanko asiasta vielä keskustelemalla päästä yli ja aina siitä on päästy.
Vaaka taas on ehdottomampi, hänen päätään ei puhumalla käännetä, -ennemmin hyvällä suihinotolla ja kehumisella. Hänen kanssaan tarvitsee viikko, korkeintaan pari omissa oloissaan mietiskely ja sitten hän ilmestyy taas oven taakse.
Hän on kykemättömämpi kertomaan tunteistaan, mutta suuttuu silmittömästi, jos epäilen tai aliarvioin hänen tunteitaan. Härkä voi kovasta koomikon kuorestaan huolimatta tirauttaa kyyneleet, jos sanon jotain oikein kamalaa. Vaaka menee itkemään jonnekin muualle yksinäisyyteen ja muistaa loukkauksen kauan, noin kuukauden verran!
Vaaka on tasaisempi luonne, eikä tee kovin äkkinäisiä liikkeitä kuin taiteilijaluonteinen Härkä, jonka mielialan vaihtelut joskus käyvät hermoilleni.
Mutta molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa, -taiteilijaluonne on mielenkiintoinen ja hauska, mutta huonoimillaan todella helvetillinen -Vakaa luonne on turvallisempi, mutta huonoimmillaan niiden päätä ei käännetä sitten järkipuheellakaan.
Vaaka on huonompi kestämään vaikeuksia kuin Härkä, mutta hänen ex-vaimonsa tekee niitä riittämiin, joten minulta tulevat ongelmat voivat katkaista hänen selkänsä. Härällähän ei ole moisia riippakiviä menneisyydestään ja hänen kanssaan voi huoletta keskustella mistä vain, -jos kestää hänen vetämänsä tilannehuumorin aroista asioista.
Molemmat mukavia persooniaan hyvine ja huonoine puolineen.
Välillä otan molemmista "lomaa" -Kaksonen tarvitsee hengitysilmaa ympärilleen- -ja sitten taas selitellään molemmille, että missäs sitä ollaan oltu.
No mut eiks se toisaalta ole helpompaa kun on eri miehiä täyttämässä eri tarpeita, silloin ei vaadi yhdeltä liikaa. Siitähän ne ongelmat yleensä tulee kun yhdestä miehestä ei vaan ole täyttämään kaikkia naisen tarpeita!! Juuri näin. Yhdeltä mieheltä ei voi saada 100%, -kahden kanssa se on jo mahdollista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija
Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
|
« Vastaus #28 : 12.10.2007 22:11:12 » |
|
Kun antaa/sitoutuu 100%:sesti, saa myös 100%:sesti. Oma valinta jakaako itsensä osiin vai eikö. Kuka siitä mitäkin sitten itselleen saa ja haluaa. Kipeitä ja vastuullisia kasvunpaikkoja. *sanoo, ihminen, joka on elänyt myös muutakin kuin kaurapuuroa*
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #29 : 12.10.2007 22:15:18 » |
|
Mä oon samaa mieltä et yheltä mieheltä ei voi saada 100 % Tai sit mä en o vaan löytäny sitä, jolta vois. Mut en ainakaan mun Vaakamieheltä, se kun ei o miteskään seksihullu ja mullehan elämän tärkein asia on intohimo Mut mun leijonarakastajalta saan sit sitä täydellistä intohimoo aina välil, mut työhulluna ihmisenä hänenkin aikansa on kortilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|