Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126471 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #45 : 13.10.2007 18:46:32 »

Sasha  Smiley ,

Sun pitää kyl ehottamasti alkaa kirjailijaks, tosi hauskaa lukea sun blogeja  Cheesy

Voi kumpa saisin viettää joskus koko yön mun rakastajan kanssa   Tongue
 smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #46 : 13.10.2007 18:52:32 »

No minä taas putosin tuossa kohtaa jo veneestä.
Aika outo syy mennä ja tekaista lapsi. Undecided
Mitenköhän mahdollisen lapsen perusturvaa takaisi,jos ehdoin tahdoin mennään naimisiin ja tekaistaan lapsi,vain sillä perustein,että "kaikki tulevat niin hyvin toimeen keskenään."

Aikuiset tehköön mitä lystäävät,kunhan lapsen turvaa ei riistetä.
Jokaisella lapsella on tarve tuntea olevansa turvassa ja rakastettu.

En moralisoi,mutta ajatella kyllä kannattaa ennen toimintaa.

Se oli vitsi baby, jota olemme viljelleet keskenämme!
Sorry, jos se ei tullut tarpeeksi hyvin esiin kirjoituksesta. Embarrassed
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #47 : 13.10.2007 18:59:37 »

Taidamme olla joissakin asioissa tosikkoja.
Minä ainakin, sorry siis  uglystupid2
Olihan se selkeästi vitsailevaa kirjoitusta.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #48 : 13.10.2007 19:21:26 »

Kritiikkiketjusta fanikerhoksi  Wink ... Tämähän on sitä negatiivisen kääntämistä positiiviseksi parhaimmillaan!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #49 : 13.10.2007 19:41:36 »

Kun antaa/sitoutuu 100%:sesti, saa myös 100%:sesti.  Smiley

Valtavirrasta poiketen olen Tsuippaduipan kanssa samoilla linjoilla smitten 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #50 : 13.10.2007 19:45:24 »

Kun antaa/sitoutuu 100%:sesti, saa myös 100%:sesti.  Smiley
Valtavirrasta poiketen olen Tsuippaduipan kanssa samoilla linjoilla smitten 

Kah, minä jo tuolla aiheesta omaan blogiini naputtelinkin, etteipä ollut paljon samoin kokijoita tässä aiheessa  Wink . Tänne en jaksanut kirjoitella aiheesta, sillä ketjun alkuperäinen aihe ei juurikaan kiinnosta  Grin

Pst. Mutta sinähän oletkin myös  aurinko vesimies  Cool
« Viimeksi muokattu: 13.10.2007 19:47:08 kirjoittanut Tsuippaduippa » tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 13.10.2007 20:53:41 »

Tsuippaduippa ja Minerwa, minäkin olen  aurinko vesimies ja mielelläni yhtyisin kauniiseen ajatukseenne mutta ainakin minun elämänkokemukseni on osoittanut tuon toiveajatteluksi. Cry
 Tai sitten olen joko liian vaativa yksilö (jota kyllä tunnustan olevani, vaadin kumppaniltani sen minkä itseltänikin...) tai kohdannut vääriä miehiä.

Onnittelen, jos te olette löytäneet sen yhden joka antaa teille 100% kaiken mitä elämässänne haluatte.
Tai olette niin yleviä ja henkisiä  smitten että osaatte tyytyä siihen mitä teillä on, sehän olisi tietysti ihanne... (ja tämä ei ollut kettuilua vaan ihan oikea ihaileva toteamus!)
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #52 : 13.10.2007 21:05:38 »

Tai olette niin yleviä ja henkisiä  smitten että osaatte tyytyä siihen mitä teillä on, sehän olisi tietysti ihanne... (ja tämä ei ollut kettuilua vaan ihan oikea ihaileva toteamus!)

 Grin Minen ainakaan ole ylevä tai henkinen.  Ehkä (muka) sitten tyydyn siihen, mitä minulla on. (tällä hetkellä minulla ei ole näkyvää parisuhdetta, vaan olen irrottautunut kaikista, joita oli) Olen "kantapään kautta" oppinut vain jotain ihmissuhteista ja siitä, että molemmat on 100% itsenään vastuussa ihmissuhteen laadusta.
Ja jos molemmat ovat 110 lasissa, niin myötäillen kuin vaatien, niin ihan varmasti tuo kaikki on mahdollista. Rakkaus kasvaa vuosissa. Eletyssä elämässä. Hauraudessa, vahvuudessa.
Sorry Sasha, etten nyt kirjoita alkuperäisestä aiheesta.  Wink
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Asterix
Vieras
« Vastaus #53 : 13.10.2007 21:51:11 »


Onnittelen, jos te olette löytäneet sen yhden joka antaa teille 100% kaiken mitä elämässänne haluatte.
Tai olette niin yleviä ja henkisiä  smitten että osaatte tyytyä siihen mitä teillä on, sehän olisi tietysti ihanne... (ja tämä ei ollut kettuilua vaan ihan oikea ihaileva toteamus!)

Yhdyn tähän aidosti sydämestäni, eikä mielessäni ole yhtään kettuilua. Smiley
Onnekkaita olette. smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #54 : 13.10.2007 22:11:53 »

Luin tuon lapsenteko jutun kahteenkin kertaan vielä,mutta en vakuuttunut,että olisi pelkässä huumorimielessä kirjoitettu.

Ei varsinkaan eka heitto.
Sitä vaan,että jos sammakko pääsee suusta,niin sitä on melko mahdoton vetää takaisin.
Ehkä ajattelemuutta ja kertomusmielessä,mutta en yleensä naura huumorille,joka kohdistuu lapsiin tai niihin,jotka ovat muuten kykenemättömiä vaikuttamaan toisten itseään koskevia päätöksiä.

Joten en näin ollen pidä itseäni tässä asiassa tosikkona.

Kaikella hyvällä,kunhan sanoin mielipiteeni.
Nyt suuntaan myös taas toisille topiceille,koska luin tätä vain yleisen mielipiteen ja monen ihmisen ajatusmaailman kohtaamis mielessä.

Kaikkea hyvää jatkossa Sasha! Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 13.10.2007 22:40:21 »

Luin tuon lapsenteko jutun kahteenkin kertaan vielä,mutta en vakuuttunut,että olisi pelkässä huumorimielessä kirjoitettu.

Ei varsinkaan eka heitto.
Sitä vaan,että jos sammakko pääsee suusta,niin sitä on melko mahdoton vetää takaisin.


Jaa no siinä tapauksessa pitää kysyä sinulta, että onko sinulla jotain
sitä vastaan, että homoseksuaalinen ihminen voisi, olisi ja haluaisi olla isä/äiti?

Ensimmäinen heittonihan, -jota pidät sammakkona- oli,
että paras ystäväni, joka on homoseksuaali haluaisi lapsen kanssani. Smiley

Ennemmin minä lapsen parhaan ystäväni kanssa teen kuin vahinkona
tai "vahinkona" ihastumisen kourissa jollekin heteromiehelle,
joka ei halua perhe-elämää tai isäksi.  Wink
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #56 : 13.10.2007 22:44:28 »

Onnittelen, jos te olette löytäneet sen yhden joka antaa teille 100% kaiken mitä elämässänne haluatte.

Tämä lause kertaantui edellisissä niin, että aloin oikein ajattelemaan sitä.
En voi kuvitella, että monelle ihmiselle kävisi noin, että joku toinen antaisi 100 % kaiken mitä toinen haluaa. Ei kai  Huh Eikä kai ole tarkoituskaan, että kaikki halut ja haaveet toteutuisivat. Mistä sitä sitten edes haaveilisi? Kaiketi yleisin versio on se, että sitä tyydytään vähempään, joka on se "luonnollisin" vaihtoehto. Eihän satasta tarvi saadakaan kun 70 on kuitenkin paljon ja 50:kin on hirmusti enemmän kuin ei mitään.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #57 : 13.10.2007 22:54:35 »

Miksi tyytyä vähempään, kun voi saada kaiken Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #58 : 13.10.2007 22:57:41 »

Onnittelen, jos te olette löytäneet sen yhden joka antaa teille 100% kaiken mitä elämässänne haluatte.

Tämä lause kertaantui edellisissä niin, että aloin oikein ajattelemaan sitä.
En voi kuvitella, että monelle ihmiselle kävisi noin, että joku toinen antaisi 100 % kaiken mitä toinen haluaa. Ei kai  Huh Eikä kai ole tarkoituskaan, että kaikki halut ja haaveet toteutuisivat. Mistä sitä sitten edes haaveilisi? Kaiketi yleisin versio on se, että sitä tyydytään vähempään, joka on se "luonnollisin" vaihtoehto. Eihän satasta tarvi saadakaan kun 70 on kuitenkin paljon ja 50:kin on hirmusti enemmän kuin ei mitään.

No näinpä, siksi se onkin juhlimisen ja suurten onnittelujen paikka,
jos joku todella saa sen 100% joltakin. Smiley


Luin tuon lapsenteko jutun kahteenkin kertaan vielä,mutta en vakuuttunut,että olisi Ehkä ajattelemuutta ja kertomusmielessä,mutta en yleensä naura huumorille,joka kohdistuu lapsiin tai niihin,jotka ovat muuten kykenemättömiä vaikuttamaan toisten itseään koskevia päätöksiä.

Aika helposti tulee unohdettua sellainenkin tosiasia, etteivät lapsemmekaan ihan sattumalta synny kelle tahansa vaan kyllä jokainen lapsi ITSE valitsee vanhempansa. Jotenka siinä mielessä ehkä turhanaikaista on etukäteen murehtia puolestansa.  Wink smitten

Kaarina.. smitten Sinä olet kyllä yliveto! Cheesy
Totta..  Wink
Tulee, jos on tullakseen ja valitsee sitten itselleen sen kaikista
parhaimman isukin. Wink
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #59 : 13.10.2007 23:02:25 »

Luin tuon lapsenteko jutun kahteenkin kertaan vielä,mutta en vakuuttunut,että olisi Ehkä ajattelemuutta ja kertomusmielessä,mutta en yleensä naura huumorille,joka kohdistuu lapsiin tai niihin,jotka ovat muuten kykenemättömiä vaikuttamaan toisten itseään koskevia päätöksiä.

Aika helposti tulee unohdettua sellainenkin tosiasia, etteivät lapsemmekaan ihan sattumalta synny kelle tahansa vaan kyllä jokainen lapsi ITSE valitsee vanhempansa. Jotenka siinä mielessä ehkä turhanaikaista on etukäteen murehtia puolestansa.  Wink smitten
Grin Sanoo ihmiset, jotka eivät ole kohdanneet oman elämänsä ja ainutlaatuisuutensa yksilöllisyytensä vastuuta. Kasvaneet siksi, miksi oman elämän tarkoitus on täyttää kokonaisuutta.  Wink KYLLÄ vastuu on ensisijaisesti aikuisilla, vaikka meillä olisi tuhannen erilaista ylevältä kuulostavaa "henkistä" (suurilla sitaateilla) teoriaa.
 Smiley Grin smitten
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: