Ippuska
|
|
« Vastaus #90 : 18.02.2008 19:30:23 » |
|
Yhdynpä edelliseen Sasha, olet ilopilleri, myös herkkä ja avoin, avoimuutesi, rehellisyytesi ja verbaalinen ulosantisi hämmästyttää ihailuttavasti (<- oliko tuo sana edes suomea )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #91 : 21.03.2008 10:29:50 » |
|
Täytyy tulla tänne 'temmeltämään', ettei mene ketjut ihan sekaisin... : Sasha, mulle tuli kyselykausi. - Mitä Härkämiehelle on tapahtunut? Oletko päättänyt nyt keskittyä Vaakamieheesi? - Onko sulla ylipainoisia/lihavia ystäviä? Mitä ajattelet läskeistä? - Chandralle hommasit Viktorin - oiskos siellä muita varteenotettavia tapauksia? Mulle sopis semmoinen Javier Bardem - tyyppinen.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #92 : 21.03.2008 11:01:01 » |
|
Ai,luovutitko nyt noin vähällä Paz? En omi Viktoria kokonaan,joten jos Sashalla ei nyt heti sopivaa tarjolla,niin voidaan kyllä seukata molemmatkin hänen kanssaan. Kuhan muistat,että oli minun eka varaus!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #93 : 21.03.2008 11:05:56 » |
|
Kyllä mää diggaan kypsempiäkin miehiä, mutta ehkä toi George Clooney -tyyli ei oo ihan mun makuuni... : Mutta hyvä kun nyt 'paremman puutteessa' lainaat, Chandra!
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #94 : 21.03.2008 16:16:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #95 : 21.03.2008 16:57:59 » |
|
Ah...! Kiva saada seuraa tänne pahus-kahvilaan. Täytyy tulla tänne 'temmeltämään', ettei mene ketjut ihan sekaisin... : Welcome! Sasha, mulle tuli kyselykausi. - Mitä Härkämiehelle on tapahtunut? Oletko päättänyt nyt keskittyä Vaakamieheesi? Härkä-mies on siinä ja tässä sivussa mukana. : Olemme mitä parhaimmat ystävät + luontaisedut. Tapaamme viikoittain ja soittelemme lähes päivittäin.
No joo.. : Koska Vaaka otti avioeron vuokseni ja minäkin ehdin nuo hääni peruuttaa ja hänen lapsensa tuntevat minut hyvin ja hänen kanssaan arki on niin mukavaa ja tietenkin, koska rakastan häntä, niin keskityn häneen tällä hetkellä. Minulla on hyvä olla hänen kanssaan. - Onko sulla ylipainoisia/lihavia ystäviä? Mitä ajattelet läskeistä?
On, -ystävyys ei katso laardeja elopainossa. Heitä rakastaa vain enemmän, -luonnollisesti. Mm. Härkä-mieheni on ylipainoinen tällä hetkellä. Iso masu. : Hän sanookin aina, että hän on kalliimpi kuin Vaaka, koska hän on satsannut enemmän hyvään ruokaan.
Ja mitä ajattelen läskeistä..? : Jos ne eivät ole minkään lääkityksen/sairauden aiheuttamia, niin se on huonoa itsekuria ja elämänhallinnan puutetta ja/tai tunne-elämän heikkoutta. Myöskin perittyä ruokailutottumusta.
Kukaan ei ole täydellinen, en minäkään -eikä tarvitse ollakaan. - Chandralle hommasit Viktorin - oiskos siellä muita varteenotettavia tapauksia? Mulle sopis semmoinen Javier Bardem - tyyppinen. Hmmm... Javier Bardem... : Eräs unkarilais-syntyinen liikemies on hiukan samaa tyyppiä, mutta nuorempi ja nenä on hiukan tylsempi kuin Javierilla. Lyhyet hiukset ja tosi tumman ruskeat, melkein mustat. Ei vielä charmanttia harmaata. Hän on 35 vuotias. Se on vielä energinen kuin nuori koira ja kaipaa koulutusta.
Täytyypä laittaa nuo paritus-hoksottimet päälle, jos vaikka tutkaan osuisi sopiva kohde.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #96 : 21.03.2008 16:59:51 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #98 : 21.03.2008 17:42:46 » |
|
Juu, en aina jaksa! Ja perun heti puheeni "tuvassa", kiusaa vaan jos se on tällaista. Kiva kun aina ei ole "kualeman" vakavaa. Sinä elät rohkeasti ja värikästä elämää, hienoa! Anna mennä ja jaa ihmeessä myös meidän kanssa
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #99 : 21.03.2008 20:32:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #101 : 21.03.2008 21:06:49 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #102 : 21.03.2008 21:24:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #103 : 22.03.2008 10:32:10 » |
|
Vai että näkemys... : Käsittääkseni tässä kohdin viljeltiin huumoria...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #104 : 22.03.2008 13:07:55 » |
|
Sasha muuten, miten miehet sielläpäin suhtautuu sinkkuäiteihin/eronneisiin naisiin? Entä ihmiset noin yleensä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.03.2008 14:30:16 kirjoittanut Paz »
|
tallennettu
|
|
|
|
|