Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #105 : 22.03.2008 14:47:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #106 : 22.03.2008 15:07:23 » |
|
Avioerolla rikastunut nainen on täällä kuumaa kamaa. No voi voi, meillä kun kävi niin päin, että mies vei tuhkatkin pesästä...
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #108 : 16.03.2009 19:04:48 » |
|
Kauhistus Huomasin juuri, että olen käynyt Astro.fi:n foorumilla viimeisten 9 kuukauden aikana vain satunnaisesti, lukien jotakin sieltä, toista täältä Ja mitä sitten näenkään töksyturvat etc ketjussa Sasha puhuu vaaka-miehestä exänään eikä härkä-miestä mainita sanallakaan! Muita merkkejä kyllä vilisee näidenkin edestä Sasha sun oikeesti pitäis aina päivittää vähintään tärkeimmät käänteet blogiisi nimim. *minäkö utelias* :
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #109 : 16.03.2009 20:31:22 » |
|
Kas, tämäkin topic on jälleen herännyt henkiin.
No se vaaka on jo kohta puoli vuotta vanha exä.
Ratsastan erään Vesimies-juristin hevosia harrastuksenani. Tämä juristi on vaa'an ex-juristi nykyisin ja miksi.. :
Putosin hevosen selästä ratsastustunnilla ja jouduin sairaalaan 5 päiväksi. Silloin paljastui Vaa'alle, että taitaa tyttö ratsastaa muutakin kuin näitä hevosia ja Veskarin ja minun suhde paljastui.
No ei se, että minulla olisi ollut maitolasillinen silloin tällöin, mutta kun stana se sattui olemaan Vaa'an juristi, aika hyvä kaverikin ja yhteiset ystävä -ja tuttavapiirit, niin se oli Vaa'alle liikaa ja suuttui aivan stanasti ja alkoi tehdä kaikenlaisa vtumaisia temppuja tunnekuohuissaan, jolloin sitten päätin, että antaa olla, goodbye.
No tuo Veskari on vielä pikkuisen naimisissa, mutta asuu jo erillään vaimonsa kanssa.
Nyt sillä on niin rankka aika menossa, etten jaksa sitä oikein -sääkin on niin huono Wienissä- että lähden tod.näk. viikonlopuksi erään Kauris-herran kanssa Italian puolelle ja ensi viikolla erään Scorpioni-herran kanssa Tunisian aurinkoon viikoksi.
En minä mitään blogia jaksa näistä pitää.
PS. Härkä on hyvä ystäväni edelleen. Vaaka ei paljon puhu minulle -vielä. Veskari on ollut hiljainen myöskin, mutta muista syistä -ja varmaan alkaa puhumaan ainakin hetkeksi ensi viikonlopun, mutta vähintäänkin tuon Tunisian loman jälkeen. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #110 : 17.03.2009 11:25:30 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #111 : 17.03.2009 12:04:53 » |
|
No et ole ainut väriläiskä. Minä olen toisaalla "maustetyttö" Olet sellainen kuin olet. En siis viitsi alkaa ruotimaan kun ei kiinnosta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 12:07:29 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa »
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #112 : 17.03.2009 12:30:08 » |
|
Pikkuisen naimisissa, no sitten se ei liene ongelma Ihanaa Olen kateellinen, itsekin tahtoisin jonnekkin lämpimään juuri nyt. Kesää odotellessa... Mistä tuli mieleeni, tietääkö veskari että olet menossa matkoille kauriin ja skorpionin kanssa? Tuollainen määrä miehiä vaatii paljon energiaa Ihme ettei miehet tosiaan ole enempää draamaa järjestänyt kuin vain tuo vaaka. Jos siis nimittäin ovat tietoisia toisistaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #114 : 17.03.2009 17:19:13 » |
|
No pikkuisen, ei kovin paljoa enään, eikä oikeastaan ollenkaan enään haittaavasti. : Ero on jo oikeudessa, eikä sitä voi enään perua.
Tuo Veskarin oma huono kausi tässä tosin hiukan nyppii, että ei oikein jaksaisi. Sääkin on niin saakelin huono. Taas sataa vettä. -> aurinkoon!
Tosin taisin hiukan valehdella aiemmin, tuosta erosta Vaa'an kanssa ei ole ihan puolta vuotta, joku 3-4 kk, mutta kun se tuntuu sille, kun talvi oli/on niin pitkä ja kylmä. Täytyy kyllä hattua nostaa Sashalle, aikamoinen peli-nainen olet Sinulla taitaa olla melkoinen elämänvirta, kun noin monia miehiä jaksat pyöritellä Minulle tulee uupumus pelkästä lukemisesta p.s. jos vaihdettaisiin työpaikkoja viikoksi niin pääsisin katsastamaan kaikki upeat itävaltalaiset miehet, sinä voisit sitten tulla tänne insinöörien joukkoon - voin kertoa ettei silmänruokaa tarvitse etsiä, kun sitä EI vaan ole vaikka yli 90% miehiä talossa onkin , , ...hmmm.. olen hiukan vilkkaamman puoleinen.
Insinöörit! Tiedän tuon! Ex-Härkäni on pohjiltaan insinööri ja kun se meni Silicon Valleyhyn USA:han töihin, niin se sai varmaan 20-30 kg ylimääräistä ja entinen mallipoika lösähti kerralla ihan järkyn näköiseksi. Ja ei nuo sen työkaverit sen kauniimpia ole.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #115 : 18.03.2009 11:18:17 » |
|
No pikkuisen, ei kovin paljoa enään, eikä oikeastaan ollenkaan enään haittaavasti. : Ero on jo oikeudessa, eikä sitä voi enään perua.
Tuo Veskarin oma huono kausi tässä tosin hiukan nyppii, että ei oikein jaksaisi. Sääkin on niin saakelin huono. Taas sataa vettä. -> aurinkoon!
Tosin taisin hiukan valehdella aiemmin, tuosta erosta Vaa'an kanssa ei ole ihan puolta vuotta, joku 3-4 kk, mutta kun se tuntuu sille, kun talvi oli/on niin pitkä ja kylmä. Täytyy kyllä hattua nostaa Sashalle, aikamoinen peli-nainen olet Sinulla taitaa olla melkoinen elämänvirta, kun noin monia miehiä jaksat pyöritellä Minulle tulee uupumus pelkästä lukemisesta p.s. jos vaihdettaisiin työpaikkoja viikoksi niin pääsisin katsastamaan kaikki upeat itävaltalaiset miehet, sinä voisit sitten tulla tänne insinöörien joukkoon - voin kertoa ettei silmänruokaa tarvitse etsiä, kun sitä EI vaan ole vaikka yli 90% miehiä talossa onkin , , ...hmmm.. olen hiukan vilkkaamman puoleinen.
Insinöörit! Tiedän tuon! Ex-Härkäni on pohjiltaan insinööri ja kun se meni Silicon Valleyhyn USA:han töihin, niin se sai varmaan 20-30 kg ylimääräistä ja entinen mallipoika lösähti kerralla ihan järkyn näköiseksi. Ja ei nuo sen työkaverit sen kauniimpia ole. Ja sitten nämä insinöörit vielä kuvittelevat itsestään KAIKKEA mahdollista. Minua on mm. yksi 25 vuotta vanhempi, todella epämiellyttävän näköinen ja "hiukan" viinaan menevä inssi mies, yrittänyt iskeä Mutta toisaalta täytyy nostaa hattua ihan yleisesti ottaen miehille - he eivät koskaan luovuta Tässä firmassa on yksi mies jota kutsutaan naisten keskuudessa "der schönste Mann der Welt", maailman kaunein mies. Itse en kahta kertaa siihen suuntaan katsoisi jotain näissä inssi miehissä on, mikä ei vaan ole viehättävää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #116 : 18.03.2009 13:06:28 » |
|
hetkonen
onko minulla väärä käsitys, että saksalaiset nuoret miehet voisi olla komeitakin, kuten olen havainnut Tanska-Hollanti-Ruotsi-Viro akselilla? nyt kun ei muista mitä Berlinissä tuli nähtyä- Voi kuules, täällä on PALJON ihania miehiä Paljon enemmän kuin Suomessa Mutta meillä duunissa valitettavasti ei... Jotenkin nämä insinöörit ei oo mun juttu (ei ollut Suomessakaan).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alva
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #117 : 18.03.2009 13:27:12 » |
|
no miksi ne on ihanampia? kyllä skandinaavien ulkonäkö ainakin minulle sopii ja varmaan arvot enemmän kuin ihan etelässä. Olen vähän hassu, mutta tykkään siitä että minua joskus hemmotellaan... Puhun vain omalla kokemuksella ja mistä itse pidän, jokaisella on ihan oma makunsa, ei kaikki voi pitää samoista miehistä kuin minä Suomessa on mielestäni myös komeita ja hienoja miehiä! Mutta miehet täällä on vähän pidempiä ja tummempia, mikä sopii minun makuuni Ja käytöstavat, oih sentään, se on se suurin asia minulle, enemmän romantikkaa (uskokaa tai älkää) ja paljon paljon enemmän puhetta. Elämän arvoissa ei suuria eroja ole, paitsi että esim avioliittoon suhtaudutaan hiukan vakavammin kuin Suomessa. Pitää olla varma kumppanista, koska jos ero tulee, se maksaa miehelle ja PALJON p.s. ex avomieheni Suomessa oli inssi ja siitä jäi traumat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #119 : 18.03.2009 17:31:45 » |
|
Ja sitten nämä insinöörit vielä kuvittelevat itsestään KAIKKEA mahdollista. Minua on mm. yksi 25 vuotta vanhempi, todella epämiellyttävän näköinen ja "hiukan" viinaan menevä inssi mies, yrittänyt iskeä Mutta toisaalta täytyy nostaa hattua ihan yleisesti ottaen miehille - he eivät koskaan luovuta Tässä firmassa on yksi mies jota kutsutaan naisten keskuudessa "der schönste Mann der Welt", maailman kaunein mies. Itse en kahta kertaa siihen suuntaan katsoisi jotain näissä inssi miehissä on, mikä ei vaan ole viehättävää Heh..! Mutta suurin osa miehistä KUVITTELEE itsestään KAIKKEA mahdollista, oli insinööri tai ei.
Minulle soitti yhtenä päivänä 65 vuotias vähän erikoinen juristi, jonka tapasin KERRAN työn kautta eräissä bileissä ja hän oli kysynyt numeroani ystävältäni jollain tekosyyllä, niin ILLALLISELLE.
Hän laittoi sihteerinsä soittamaan minulle, ja sitten kun olin ihan hämmennyksissä, kun se sihteeri sanoi, että Dr. ******* haluaa illastaa kanssasi silloin ja silloin ja kysyin, että helewatto sekin on ja sitten se sihteeri yhdisti puhelun sille papalle ja tajusin kenestä on kysymys.
Samainen papparainen noissa bileissä, jossa tapasin hänet, kyseli ihmisten horoskooppeja ja kertoi olevansa Oinas ja vakuutti hämmentävästi paikalla olevat määkimällä BÄÄ-Ä-ÄÄ, BÄ-ÄÄÄ-Ä:tä horoskooppi merkistään. Hän oli oikein haltioissaan minun , :sta. :
Taisinpa sitten olla varattu tuoksi illallis-kutsulle ja sanoin, että ensi viikolla minulla on varmasti flunssa ja paha päänsärky, etten voi silloinkaan tulla. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|