Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126615 kertaa)
0 jäsentä ja 43 vierasta katselee tätä aihetta.
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #120 : 19.03.2009 12:29:21 »

AI, mun ihana kalainsinööri on 23 vuotias Adonis  Grin TOSIN hän on myös Hankenilla ja suomenruotsalainen, joten se selittänee hyvät käytöstavat  Smiley

Ne suomenruottalaiset ovat ihan oma lukunsa käytöstavoiltaan...   Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #121 : 19.03.2009 16:35:42 »

AI, mun ihana kalainsinööri on 23 vuotias Adonis  Grin TOSIN hän on myös Hankenilla ja suomenruotsalainen, joten se selittänee hyvät käytöstavat  Smiley

Hanken.. smitten
Siellä oli hyvä meininki. Afro Hankenilaiset on muutenkin ihan oma käsitteensä. coolsmiley
Porukka rennompaa kuin muissa korkeakouluissa.


tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #122 : 19.03.2009 20:21:39 »

AI, mun ihana kalainsinööri on 23 vuotias Adonis  Grin TOSIN hän on myös Hankenilla ja suomenruotsalainen, joten se selittänee hyvät käytöstavat  Smiley

Suomenruotsalaiset on kyllä ok.. Kerran vähän heilastelin yhden sellaisen kanssa Grin Cool

Liittyy joukkoon  smitten

Minulla tosin kävi niin, että luulin hänen olevan homppeli, kun se aksentti oli niin hassu  Wink 2funny Paljastin tyypille kaikki kamalimmat salani, heitin tosi härskiä juttua ja olipa siinä sitten ihmettelemistä, kun selvisi ettei hän tykkääkään pojista  Tongue 2funny

Mutta hieno mies hän oli, hienolla aksentilla  coolsmiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #123 : 20.03.2009 12:02:07 »

Minun äiti on suomenruotsalainen...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #124 : 20.12.2009 20:13:39 »

Nostan tätä topicia ihan  muistutukseksi kaikille, joilla mitä tahansa sanottavaa tai ajatuksia
persoonastani tai edes kuvittelee sellaisia, niin tänne antaa palaa täydeltä laidalta,
niin pysyy nuo muut topicit siisteinä. Smiley

Tänne myös kommentoin kritikkiänne, samaista syystä, että nuo muut topicit pysyisivät
aiheessa, miellyttävinä ja keskusteltavina.

Laitan vielä tuon avausviestini lainauksena, mikäli tulee puolella silmällä luettua tätä ketjua.

Koska monet topicit tahtovat kääntyä minun persoonani ja elämäni ruotimisiksi
häiritsevästi pois varsinaisesta aiheesta, niin ajattelin perustaa ihan oman topicin sille. Smiley

Kerro, huuda, itke, naura, ruodi mikä saa sinut kuohumaan, menettämään yöunesi, mielenrauhasi,
-jopa terveytesi ja elämäsi järkkymään, repimään nahkasi ja pelihoususi,
-ehkä myös hiuksesi
ja tuhlaamaan ajatuskapasiteettiasi ja energiaasi, kun en ole persoonana sitä mitä sinä tai muut
ja/tai elämäni on ei ole sitä kuin sinun tai muiden. Smiley

Käytä energiasi tänne. smitten


Sana on vapaa.  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #125 : 20.12.2009 20:21:17 »

Minun mielestä -vaikka itse sanonkin- tämä on loistava topic julkiseen mustamaalaukseen, moittimiseen
ja aiheelliseen kritisointiin, koska harvemmimpa saan YV:tä asiasta,
niin teen tämän Universalin auttamistyön osaltani, että mahdollistan sen julkisuus-arvon niille,
jotka saavat siitä sen tyydytyksen. Smiley

Joten antaa palaa Jack.  Wink
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #126 : 21.12.2009 01:12:46 »

Saanko minä tulla sinun suojelijaksesi?

Minä sitten, joka kerta nautin siitä, että jokaisessa palstalla, jossa olen ollut niin aina toistuu sama kaavio. En tiedä miksi, mutta ehkä se on kohtaloni nähdä nämäkin asiat toisin. Ja aina joka kerta ne henkilöt, jotka ovat olleet samassa asemassa kuin sinä Sasha ovat olleet niitä palstojen timantteja. Heidän kommunikointinsa on kieltämättä aina ollut hieman karhea ja sävynsä pistäviä, mutta se johtuu vain ja ainoastaan heidän suuresta persoonastaan, älykkyydestään ja heidän erilaisesta minäkuvastaan. Sinä olet minun silmissäni kuin hiomaton timantti, kun särmät poistuu syntyy maailman kallein ja arvokkain kivi.

Ajatelkaa ihmiset tätä edelleen valtavana opinpaikkana. Kerron pienen tarinan, jotta ymmärrätte mitä tarkoitan.

Minun pojallani oli ensimmäisillä luokilla hyvin suuria vaikeuksia tulla muiden oppilaiden kanssa toimeen. Yksinkertaisesti samaa puhekieltä ei ollut ja väärinkäsityksiä syntyi. Tuli riitoja ja selvitettävää enemmän kuin laki salli.

Sitten eräänä päivänä päivän päätteeksi opettaja kertoi hänen näkemyksensä jokaisesta oppilaasta erikseen, mikä jokaisen oppilaan tehtävä oli tässä luokassa. Minun poikani kohdalla hän sanoi, että hän on syntynyt tänne maailmaan opettaakseen ihmisille erilaisuutta. Ja totta vie, poika on sopeutunut näiden vuosien mittaan luokkayhteisöönsä erittäin hyvin. Kaikki hänen kiusaajansa oppivat tutustumaan poikaani ja näkemään, kuin lempeä ja ystävällinen poika hän on erilaisuudestaan ja suorasanaisuudestaan huolimatta ja minun poikani puolestaan oppi näkemään, että ihmiset ovat erilaisia persoonia ja sen vuoksi kommunikointikin on erilaista jokaisella eikä se ole sitä, että heidän sanansa olisi tarkoitettu loukkaamaan henkilökohtaisesti.

Ja siitä pojasta, joka aikaisemmin oli väärinymmärretty tulikin luokkansa ystävällisin poika. Hän on juuri se, joka eräässä toisessa tehtävässä oli saanut vain ja ainoastaan positiivisia lauseita vaikka oppilailla oli vapaa mahdollisuus sanoa rehellisesti yksi positiivinen piirre ja yksi negatiivinen piirre valitsemistaan oppilaista. Minun pojastani sanottiin, että hän on aina ystävällinen ja avulias eikä koskaan tarkoituksella hauku toista.

Toivottavasti tämä saa teidät miettimään sydämessänne kuinka lasten maailmassa tähän tilanteeseen päästiin ja kuinka kertomukseni opit voitaisiin siirtää tänne.

Todellisuudessa me itse valitsemme tavan, jolla vastaanotamme viestien sisällön, me lukijoina päätämme, mitä ymmärrämme, mitä otamme sisällemme. Haluammeko luoda tästä palstasta negatiivisuuden tyyssijan, jossa on ristiriitoja, jotka vievät meidän energiaamme vai ajattelemmeko olevamme parempia ihmisiä, sallimme toistemme erilaisen kommunikointitavan ja ajattelemme, että asiat puhuvat ja kenelläkään ei ole henkilökohtaisesti mitään toista vastaan.

Kasvatammeko toimintatavoillamme negatiivista vai positiivista karmaa? Kumman tien valitsemme?
« Viimeksi muokattu: 01.01.2010 13:02:29 kirjoittanut Ulkopuolinen » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #127 : 21.12.2009 01:24:39 »

Olipa loistava kirjoitus! Kiitos!  Smiley

Olen kärsinyt Suomessa erilaisuudesta, mutta mikä ei tapa, se vahvistaa,
vaikka kyllä lähellä sitä kuolemaa olen käynyt ja siksi rakastan nykyistä asuinmaatani
ja sen kulttuuria ja ihmisiä niin kovasti.
koska minä saan olla minä 100%:sti sellainen kuin olen ja olen kaikin tavoin turvassa. Smiley
Se on uskomaton tunne!  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #128 : 21.12.2009 02:10:09 »

Arvelinkin sinun pitävän siitä.

Niin voin allekirjoittaa sanasi täydellisesti, se mikä ei tapa niin vahvistaa, sitä lausetta olen viime päivien aikana itselleni melkoisen monta kertaa toistanut. Seppo tuossa teki minulle astrologisen tulkinnan ja hänen mukaansa minulla on pluton yhtymä kuuhun ja se koulutusprosessi vasta onkin melkoinen. Ei se pluto kuulemma niin helpolla päästä, sitä kuulemma opetaan minua sen verran lujakätisesti, että varmasti menee päähän ja jos ei mene niin kuolema korjaa. Ja siltä se tosiaan on tuntunut. Sitä on viimeisen puolen vuoden aikana aika monta kertaa kolkuteltu kuoleman rajamailla, viimeksi viikko sitten. Mutta toisaalta on sitä melkoiset opitkin saanut. Kaikella on tasapainonsa.

Joten eiköhän tässä jokainen omalla tahollaan etsi sitä omaa turvaansa ja paikkaansa. Niin se, että tosiaan saa olla sellainen kuin on, rakastaa itseään ja tuntea itsensä ehjäksi on melkoinen tunne. Ei sitä mitään muuta tarvitsisikaan. Mutta kun ihminen kerran saa palan onnesta hän haluaa kaiken! Ja niin kuuluu halutakin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #129 : 21.12.2009 03:14:56 »

 pluto muakin on kouluttanut kovalla kädellä, siksi varmaan mua ei enään hetkauta helposti
ja tulee sanottuakin se, mitä mielessä on. Tongue

En mie ole välittänyt kokemuksieni jälkeen mitä muut minusta on mieltä,
noteerannut toki, mutta pluto tehnyt ja opettanut minut itseni itseni parhaaksi ystäväkseni
ja olen tähän luomukseeni niin tyytyväinen ja siitä niin ylpeä, että sitä kritisoidakin.  Smiley

...kunhan nyt tekee esim. vaikka Astrossa omassa topicissaan (vaikka tässä),
niin pysyy miellyttävinä nuo muut topict muille. Wink

Tosin mie en kyllä ihan rehellisesti usko, että nämä Astron meuhkaajat,
joiden mielestä olen niin väärässä elämässäni ja kaikessa, kykenevät mainostamaansa rakkauden
ja yhteyden ideologiaan, jolla se oma mielipaha, julkinen moittiminen ja mustamaalaus puolustellaan,
kun niitä ei ole juuri koskaan näe tarttumassa mahdollisuuteen sanoa sanottavansa
suoraan oikeassa paikassa, kuten tämä topic tai YV.

Aina se Sasha-analyysi pitää olla laittamassa off topicina katkaisemaan ketju
ja luomaan huonoa tunnelmaa kaikkien harmiksi ja moni ei enään osallistu keskusteluun.

Tokihan minä itsetutkiskelua teen, siksi tämän topicin alunperin perustin,
mutta on mulle edelleen arvoitus, mikä minun elämässäni ja siitä puhuminen
vaikka aspekteja tutkiessa, että minulla on  aurinko 8.huoneessa tekemässä aspektia
tuon ja tämän kanssa ja se näkyy elämässäni näin ja noin, on niin oh..! kamalaa.

Toinen arvoitus on se, että jos puhun yleisellä tasolla ja perustuen omaan
vainilaiseen ajatteluuni ja pieneen mieleeni, että esim. olen sitä mieltä, että jotkin ihmiset/ryhmät
ovat puuttuva linkki ihmisen ja apinan välillä, niin mitä henkilökohtaisesti loukkaavaa siinä on,
jos kerran itse tietää, ettei moiseen ihmisryhmään varmuudella kuulu, eikä nimeäkään ole mainittu? Grin

Minä en muuten koskaan mainitse kenenkään nimeä, ellen vastaa minulle kirjoitettuun
julkiseen tekstiin, jossa oma nickini on mainittu nimeltä ja jos mainitsen nimen ilman minulle
kohdistettua viestiä, niin pelkästään aina positiivista tai neutraalia.

Periaate, josta en luovu, joten jos minulta saa henkilökohtaista turskaa sisään,
niin voi katsoa peiliin, mistä se aloite on tullut.  Wink

 askendentti skorpioni  

En koskaan arvostelisi ihmistä esim. sairauden perusteella tms. -ainakin pyhästi pyrin siihen,
mutta valitettavasti mulla ei löydy mitään kunnioitusta idiotismia, jumiutuneita asenteita
ja kapeakatseisuutta kohtaan ja mielestäni sairaat ihmiset ovat sen suhteen
täysin tasa-arvoisia terveiden kanssa.  Wink
« Viimeksi muokattu: 21.12.2009 03:17:03 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 21.12.2009 03:59:31 »

Niin ja mikä hemmetti siinäkin on, että kun minusta kirjoitetaan nimellä se valtavan reilu,
kunnioittava ja kaikin puolin kovasti rakkaudellinen -kritiikki- sinne off topicina muiden viestien
sekaan, niin miksi minä en saisi siihen kommentoida mitenkään,
vaikka on julkisessa mediassa?

Kuvitteleeko tämä porukka ihan oikeasti ja tosissaan,
että minä en kommentoi itseäni koskevia julkisia kirjoituksia ja sanomisia,
vaan heti ollaan vinkumassa, että etkö kestä kritiikkiä ja blah-blah... ja voi nyt,
kun se pilasi kaiken vastaamalla siihen. Tongue

Tämä topic on ollut olemassa 2 vuotta kaikkea itseäni koskevia kritiikkejä
ja julkisia moittimisia, mustamaalausta ja what fucking ever mieleen tuleekaan ja...

...mulla on niin huono kritiikin ja arvostelun sietokyky, että oikein hämmentää.

Myönnän, että välillä olen todella sekaisin, kun olen siihen rakkaudelliseen kritiikkiin vastannut,
että jep, oikeassa olet ja lyönyt vielä kamalampia puoliani siihen lisäksi,
niin sekin ollut loukkaavaa vtuilua, että mikäs oikein kuvittelet olevasi? Grin

 Lips Sealed

Tähän kun saisi näitä topicin torppaajia vastaamaan.. Tongue
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #131 : 21.12.2009 08:21:42 »

Eikö olekin mukava koulu, pääasia, että hengissä selviää. Siitä pitää olla tyytyväinen, kun minun kohdalla alkoi jo sekin olla kyseenalaista. Ei sen jälkeen tosiaan pienet heilauta.

Mutta takaisin sinuun ja voin sanoa, että allaoleva teksti sopii ihan jokaiselle muullekin.

Ongelmat ovat puhtaasti lähtöisin siitä, että alitajunnassasi kirjoitat jo valmiiksi sillä asetelmalla, että saat lokaa niskaasi, et tee sitä tietoisesti välttämättä, mutta vaikutus on sama, jos sinä uskot siihen, että saat kritiikkiä niin silloin sitä saat. Jos unohdat kaiken oman kaunasi ja väärät ajatukset, hyväksyt ja anteeksiannat tapahtumat ja kirjoitat puhtaasti positiivisessa mielentilassa tulet saamaan vastaan pelkkiä positiivisia tekstejä. Minulla on monia eri esimerkkejä siitä, kuinka tämä vaikuttaa uskomattomalla tavalla. Kun tämän ajattelutavan oppii niin ongelmat yksinkertaisesti poistuvat. Jos et usko, niin voin heittää sinulle kirjoittamani seitsemän esimerkkiä yksityisviestinä. Positiivisuuteen vastataan positiivisuudella aina, mutta pienikin epäilys, pienikin ärtymys niin se on välittömästi konflikti.

Tämän lisäksi sinun pitää opetella ehdottomasti oikea lukutyyli, pääset paljon helpommalla. Sinä itse päätät mitä sydämessäsi kannat, vain sinä, ei kukaan muu. Kyse on siitä, miten tekstit luet ja vastaanotat. Sitä voi verrata kiusaamiseen, kun on välinpitämätön eikä lähde kritiikkiin mukaan niin kritiikki loppuu. Jos negatiivisuus ei osu niin sitä ei ole järkevää heitelläkään kymmeniä kertoja aivan turhanpäin. Ota tavaksesi kirjoittaa jokaiseen sinuun kohdistuvaan kritiikkiin vaikka olen pahoillani, jos tekstini loukkasi sinua, niin ei ollut tarkoitus. Ja kun luet viestejä älä ota niitä henkilökohtaisesti, jos tiedät itse, että et ole tarkoituksella kritisoinut toista ihmistä niin älä näe kritiikkiä itseäsi kohtaan. Muista positiivisuuteen vastataan aina positiivisuudella. Poikkeuksetta.

Sinulla on jo valmiiksi ajatuksissasi ennakkoasetelma väärä, nyt muutat tyystin ajatuksesi, tällä palstalla ei kukaan meuhkaa sinulle, kukaan ei ajattele mitään negatiivista sinusta tai elämästäsi, kukaan ei moiti, mustamaalaa tai arvostele sinua. Sasha-analyyseja yksinkertaisesti ei ole olemassa. Tämä palsta ei aiheuta sinulle harmia. Käännä nämä lauseet mielessäsi positiiviseen sävyyn, esim. kaikki tällä palstalla kirjoittavat minua kohtaan ystävällisessä mielessä jne.

Jokohan saarnaaminen riittää, olet upea ja rohkea ihminen, muista se.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #132 : 21.12.2009 14:00:26 »

Hyvää Maailman Pimeintä Päivää teille! Cheesy

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/12/1021313


En mie ymmärrä, mitä sinä höpiset Ulkopuolinen. idiot2
Minä kirjoitan siltä pohjalta mikä minä olen ja mitä tässä työnlomassa tulee mieleen.
Siinä ei ole sen kummempaa tunnedramatiikkaa.

Nauran hauskoille jutuille ja  uglystupid2 idiootimmille, mutta sekin on jo vaihtunut,
kun olen klikannut hiirellä toiseen ikkunaan.

Minä en ole tullut tänne etsimään ymmärtäjiä itselleni tai ystäviä, minulla on niitä normaalielämässä
ihan tarpeeksi, vaikka muutama ystävä tältä saitilta on tullutkin, kun ovat täällä Wienissä käyneet
tai olen Suomessa pyörähtänyt. Vahingossa ovat tulleet, eikä tarkoituksella. Tongue

Häpeäkseni tunnustan, etten vieläkään erota kirjoittajia täällä toisistaan viiden vuoden jälkeen,
elleivät ole tuttuja tai sitten joitain vaki-fanittajia, jotka ovat pitäneet itsestään
mahdollisimman kovaa ääntä suhteeni.
Minulla on jumalattoman huono nimi -ja lähimuisti ja mun pitää tarkistaa
kirjoittajan viestihistoria, että saan jonkinlaisen yhtymäkohdan, olenko keskustellut tyypin kanssa
ja katsoa, onko se lähestynyt YV:llä.

Minä olen egoisti, narsisti, sarkasti, ironisti, sadisti, fasisti, rasisti, hiukan natsikin,
idiootti ja vajaa-älyinen arrograntti ja jolla on vain muutama lahjakkuus,
mutta minä olen kovasti tyytyväinen ja onnellinen ihminen sellaisena kuin olen.
Repikää sitä.   Tongue
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #133 : 21.12.2009 15:12:58 »

sittenhän kaikki on hyvin, jos asenteesi on tuo. Joten älä ota loukkauksia henkilökohtaisesti ja toivo, että ympäristö ymmärtää sinua.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #134 : 21.12.2009 15:29:29 »

sittenhän kaikki on hyvin, jos asenteesi on tuo. Joten älä ota loukkauksia henkilökohtaisesti ja toivo, että ympäristö ymmärtää sinua.

En minä otakaan, siksi tämä topic on olemassa.  Grin
Haluaisin nähdä, pystyisikö yksikään noista vinkujista, jotka ovat ottamassa syylää nenäänsä
jostain yleisestä kirjoittelusta ja nettikirjoittelijan persoonasta,
laittamaan itsestään pystyyn topicin, jonne saa haukkua ja kritisoida ihan vapaasti.  Wink

Mä ihmettelen ainoastaan, miksi jotkin ottaa jostain nettikirjoittelusta,
jonkun vieraan mielipiteestä ja yleisestä kirjoitteluista itselleen jonkin ongelman.

Tämä topic on perustettu, kun Suomessa on ollut pimeintä ja se aktivoituu
aina pimeän aikaan, kun vinkujatkin aktivoituu.

Pimeydessä korostuu kaikki ongelmat ja pelot.
Viime vuoden aikana tänne Astroon on tullut uusia kirjoittajia,
jotka nappaa ensimmäisinä kiinni mun kirjoituksiin sillä negatiivisuudellaan
ja on aivan selvää, että Suomessa eletään todella vaikeita aikoja.

Aikaisimpina vuosina kirjoituksiini tarttui ne muutamat palstan kylähullu,
josta tuli kautta rantain YV:tä, että se tai tuo on jokin latvalaho,
jolla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Ihmisten paha olo tarvitsee jonkun, johon se purkaa.
Minä olen loistava tässä hommassa. Smiley  
Muuten kait ne olisivat siellä kaduilla huutelemassa?
Mie sentään liimaan ne tietokoneen ääreen, missä ne ei ainakaan fyysistä pahaa
pääse tekemään kenellekään ja eikä nolaamaan itsensä omalla naamallaan ja nimellään. Tongue

tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: