muakin on kouluttanut kovalla kädellä, siksi varmaan mua ei enään hetkauta helposti
ja tulee sanottuakin se, mitä mielessä on.
En mie ole välittänyt kokemuksieni jälkeen mitä muut minusta on mieltä,
noteerannut toki, mutta
tehnyt ja opettanut minut itseni itseni parhaaksi ystäväkseni
ja olen tähän luomukseeni niin tyytyväinen ja siitä niin ylpeä, että sitä kritisoidakin.
...kunhan nyt tekee esim. vaikka Astrossa omassa topicissaan (vaikka tässä),
niin pysyy miellyttävinä nuo muut topict muille.
Tosin mie en kyllä ihan rehellisesti usko, että nämä Astron meuhkaajat,
joiden mielestä olen niin väärässä elämässäni ja kaikessa, kykenevät mainostamaansa rakkauden
ja yhteyden ideologiaan, jolla se oma mielipaha, julkinen moittiminen ja mustamaalaus puolustellaan,
kun niitä ei ole juuri koskaan näe tarttumassa mahdollisuuteen sanoa sanottavansa
suoraan oikeassa paikassa, kuten tämä topic tai YV.
Aina se Sasha-analyysi pitää olla laittamassa off topicina katkaisemaan ketju
ja luomaan huonoa tunnelmaa kaikkien harmiksi ja moni ei enään osallistu keskusteluun.
Tokihan minä itsetutkiskelua teen, siksi tämän topicin alunperin perustin,
mutta on mulle edelleen arvoitus, mikä minun elämässäni ja siitä puhuminen
vaikka aspekteja tutkiessa, että minulla on
8.huoneessa tekemässä aspektia
tuon ja tämän kanssa ja se näkyy elämässäni näin ja noin, on niin oh..! kamalaa.
Toinen arvoitus on se, että jos puhun yleisellä tasolla ja perustuen omaan
vainilaiseen ajatteluuni ja pieneen mieleeni, että esim. olen sitä mieltä, että jotkin ihmiset/ryhmät
ovat puuttuva linkki ihmisen ja apinan välillä, niin mitä henkilökohtaisesti loukkaavaa siinä on,
jos kerran itse tietää, ettei moiseen ihmisryhmään varmuudella kuulu, eikä nimeäkään ole mainittu?
Minä en muuten koskaan mainitse kenenkään nimeä, ellen vastaa minulle kirjoitettuun
julkiseen tekstiin, jossa oma nickini on mainittu nimeltä ja jos mainitsen nimen ilman minulle
kohdistettua viestiä, niin pelkästään aina positiivista tai neutraalia.
Periaate, josta en luovu, joten jos minulta saa henkilökohtaista turskaa sisään,
niin voi katsoa peiliin, mistä se aloite on tullut.
En koskaan arvostelisi ihmistä esim. sairauden perusteella tms.
-ainakin pyhästi pyrin siihen,mutta valitettavasti mulla ei löydy mitään kunnioitusta idiotismia, jumiutuneita asenteita
ja kapeakatseisuutta kohtaan ja mielestäni sairaat ihmiset ovat sen suhteen
täysin tasa-arvoisia terveiden kanssa.