Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126610 kertaa)
0 jäsentä ja 40 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #165 : 02.01.2010 22:06:47 »

Kaarina..  smitten

Tuskin maltan odottaa, kun tulet tänne Wieniin! Cheesy  Jos olemme Dubaissa samaan aikaan,
niin käydään kahvilla ainakin.

Laitan viestiä tarkemmin tuossa kun ajankohta varmistuu, mutta Tammikuun toinen viikko ja eteenpäin. Smiley
tallennettu
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #166 : 02.01.2010 22:23:41 »

Kaarina..  smitten

Tuskin maltan odottaa, kun tulet tänne Wieniin! Cheesy  Jos olemme Dubaissa samaan aikaan,
niin käydään kahvilla ainakin.

Laitan viestiä tarkemmin tuossa kun ajankohta varmistuu, mutta Tammikuun toinen viikko ja eteenpäin. Smiley

Tuonne Dubaihin tulen itse vasta 7. helmikuuta, mutta sano tyttärelleni terkut, jos hänet siellä näet. Asuu nimittäin siellä myös.  Smiley
Minäkin innolla odotan tapaamistamme, koska sielujen siskoja olemme - vaikka emme koskaan tuota ennen olekaan maan päällä tavanneet!  smitten

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #167 : 03.03.2010 09:16:59 »

minun mielestä Sashan paras opetus on se, että hän elää niinkuin lystää, ja se opetus muodostuu luonnostaan tästä.

ja häntä ei pysty kukaan wannabe-psykomanipulaattori muokkaamaan mihinkään suuntaan.


eli Sasha on aito, myös valehdellessaan Grin (minä en ole sinänsä koittanut pohtia milloin hän sitä tekee ja milloin ei)

ja sen minkä olen oppinut, on myös se ihana, realistinen ja etenkin luovuutta vapauttava lupa olla ihminen eikä mikään täydellinen enkeli.


Afro



no minusta ihminen on enkelin ja demonin sekoitus. kaikki tekopelottava teinisaatanallisuus tai tekopyhä ylpeä jeesustelu yms muut ääripäät....blah.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 09:19:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #168 : 03.03.2010 09:18:41 »


niin, minusta ei tarvi pelätä saavansa fanittajaa, kun on mulla noi hattumiehet, mutta ihan näin vaan...

-nettituttuna....hihii, eikä minkään sen kummoisempana Cool
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #169 : 03.03.2010 09:31:54 »

 Grin

Kunnollinen valehtelu on kaunista elämän taidetta. coolsmiley
Sillä on pelastettu monta ihmiselämää ja tilannetta. Smiley

Hyvällä valehtelulla on yksinkertaiset säännöt;

-valehtele vain asioissa ja tilanteissa, joissa hyödyt siitä jotain konkreettista.
Muunlaisessa valehtelussa ei ole mitään järkeä.

-jää kiinni vain hyväntahtoisista valeista, kuten "Et tietenkään ole lihava",
"Tekemäsi ruoka oli oikein hyvää", "Ei se mitään haittaa" jne.
sillä jos vastapuoli on fiksu, se ei tee numeroa siitä ja hyväksyy hiljaisesti kuitenkin
tosiasiat, eikä pidä sinua pahana ihmisenä.

-Murphyn laki; mitä isompi ja törkeämpi valhe, sen helpommin muut uskoo sen.

-suunnittele isot valheet hyvin.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #170 : 03.03.2010 09:55:25 »


cool Wink


uudet vinkit kelpaa aina. ja nousu  kaksoset uteliaisuus vie sen vaikka helvettiin jos sitä se sattuu kiinnostamaan.... Grin


mutta tuo valehtelu teema mua on kiinnostanut, koska olen niin surkean huono valehtelija.

ja kun mulla on nyt tarve yhdelle pienelle valheelle, joka ei vahingoita ketään mutta auttaa vaan mua selviytymään olosuhteista, niin aijonpa kokeilla....


sen kyllä osaan, että 'valehtelen' vaan olemalla sanomatta yhtään mitään......


mut mielenkiintoista....


elämässä tarvii kaikkia pieniä taitoja ja niksejä. selviytymiskikka varastoon Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #171 : 03.03.2010 10:06:37 »

Mä olen kanssa surkea valehtelija -jään niistä melkein aina kiinni. Embarrassed

Mun suurin ongelma tehdä loistava vale, tai oikeastaan pitää kiinni siitä valeesta,
on se, että mä en ilmapainotteisena ihmisenä muista, mitä mä olen veistellyt aikaisemmin. Grin 2funny

Sen vuoksi mä olen joutunut kehittelemään useamman hellyyttävän ja hauskan tunnustuksen
niihin kiinni jäämis-tilanteisiin, ettei porukka jää suutuksiin. :Smiley Grin 2funny Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #172 : 03.03.2010 10:15:31 »

no hyvä että sulla on ne tunnustukset valmiina käsikirjotettuna. kaksonen on mun mielestä sellainen 'käsikirjoittaja'....jos ei ammatikseen niin oman elämänsä käsikirjoittaja.


mulla ei taas oo tuota juttua, kun muistiin tarttuu liikaa kaikkea ja se ei lähde sieltä pois. siis kaikkea turhaa ja muistan kaikkien ja itseni sanomiset, vaikka en edes tarkoittaisi. muistan kaikki random tiedot jostain tuntemattomista julkkiksista jotka ei edes kiinnosta.


ja sitten pitää puhdistaa 'kovalevy'....

hmm...unohdustakin voi kai tietoisesti oppia Smiley


päättää vaan, että, unohdanpa tän asian enkä kelaa sitä enää.


varmaan helpottaa käytännön elämäää :Smiley hmm....


tallennettu

~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #173 : 03.03.2010 10:40:14 »

minun mielestä Sashan paras opetus on se, että hän elää niinkuin lystää, ja se opetus muodostuu luonnostaan tästä.

ja häntä ei pysty kukaan wannabe-psykomanipulaattori muokkaamaan mihinkään suuntaan.


eli Sasha on aito, myös valehdellessaan Grin (minä en ole sinänsä koittanut pohtia milloin hän sitä tekee ja milloin ei)

ja sen minkä olen oppinut, on myös se ihana, realistinen ja etenkin luovuutta vapauttava lupa olla ihminen eikä mikään täydellinen enkeli.


Afro



no minusta ihminen on enkelin ja demonin sekoitus. kaikki tekopelottava teinisaatanallisuus tai tekopyhä ylpeä jeesustelu yms muut ääripäät....blah.

Niin, tuollaisiahan me täällä maan päällä kaikki ollaan. Eli ihannoimme sellaista, mitä itsekin olemme, koska se tavallaan tuo turvallisuuden tuteen omaan päähän ja sydämeen. Erilaisuus se on ainoastaan se, mikä ärsyttää, koska sitä ihmiset eivät kykene käsittelemään ennen kuin ovat itsessäänkin sen hyväksyneet.  Cool

Mutta mitä se kertookin ihmisestä itsestään niin se tänne jää nyt kyllä omaan mieleeni sellaisena opetusmateriaalina tulevaan, sillä kaikesta saa aina ammennettua myös jotain hyvää, jos sen aidosti oivaltaa Ja tämäkin foorumi toiselta kantiltaan ei olekaan vain astrolle pyhitetty vaan kyllä täällä näkee sen, mitenkä se käytännössäkin ihmiselle edustaa sitä "hyvää" että "pahaa" eli niitä ääripäitä, jotka toisistaan hakevat turvaa, kunnes näkevät, missä se keskipiste on! Ja toivottavasti se tulee olemaan jokaiselle suuren ilon aihe, kun sen oivaltaa, ettei sen hakemisessa todellakaan tarvitse ketään ihannoida eikä toiselta kantiltaan morkatakaan, koska ne KAIKKI puolet kuitenkin meissä jokaisessa on. Jos senkin oivaltaa ja näkee, missä se nyt jo se keskipisteemme on. Eli hyvässä käytöksessä kaikkia kohtaan!

Nyt lähden "fanittamaan" siis itseäni ainoastaan, koska elämäni sellaista on, kuten tuolla Sashallakin eli täynnä muutosta tulevaan!  Cool angel
Joten "jeesustelijat" älkööt vaivautuko enää vastailemaan tähän, koska en tule tänne enää ja lue teidän vastauksianne mistään!  :Smiley Kiss
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #174 : 03.03.2010 10:54:38 »

Voi Kaarina...


minä suorastaan rrrrrakastan erilaisuutta ja ärsyttävyyttä! pidän siitä kun minua stimuloidaan erilaisuudella, ja minua /)?(`(`=`taa myötäilijät jotka on sitä valheellisesti.


yököttää ajatuskin että muiden pitäisi olla kuin minä, mieluummin pelkään sitä ajatusta kuin erilaisuutta.


oon myös masokisti jossain määrin, kun kipukin kasvattaa. vahvistaa. sitä en pelkää....


tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #175 : 03.03.2010 11:14:42 »


Anteeksi Sasha, kun lainaan sinun ketjua itselleni hetkeksi, mutta nyt kun Kaarina ei enää tule tänne, niin sanonpa vaan että hän ei selkeästi pystynyt hyväksymään minun erilaisuutta.


piti alkaa selitellä kaikkea kaavamaista läppää erilaisuuden pelosta, joka oikein loistaa poissaolollaan minun persoonassa.


mutta otan siis mallia Sashasta ja


unohdan koko jutun.


ei niiden kaikkien kirjoittajien henkilökohtaisia juttuja tai edes nimimerkkejä tarvitse muistaa...


he he..... Grin


seuraavaksi unohdan koko nimimerkin....ja näin olemme molemmat poistuneet toistemme elämistä angel


joskus näin on vain molemmille parasta Cool
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #176 : 03.03.2010 11:33:47 »

 Grin

On se kova paikka, itsellenikin, kun kaikkensa on tehnyt itsensä korottamiseksi
ja kovinkaan moni ei halua olla ja elää kuin minä, tai kuten minä haluan,
joka on se yksi ja ainoa oikea tapa. :Smiley

Damn.. Undecided

Itseensä sairastumista kutsutaan myös narsismiksi, egoiluksi ja itsekeskeisyydeksi.
Sen voi tehdä ja ilmaista monin tavoin.
Kenelle se on maalliset asiat, kenelle henkiset asiat. Tongue

Nim. Sasha de Itsekeskeinen Narsisti ja Egoilija.  Wink
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #177 : 03.03.2010 11:43:55 »

Nii no, mun mielestä se ristiriita tuossa syntyi siitä, että kaarinan näkemys oli käsittääkseni se, että me peilaamme aina toisiemme piirteitä. Jos joku asia toisessa ärsyttää niin se on jollain tapaa osa meitä itseämme, asiat jotka eivät ole osa meitä, eivät meitä häiritse. Itse olen siis samaa mieltä. Mutta ehkä tuossa sitten monilta unohtui, että kyllä sillä, että heitä jollain tasolla häiritsee "maallistuneiden" ihmisten ongelmat ja ihmissuhteet on myös jokin osa heitä itseään.

Itse koen aika usein, että jos minua muiden ihmisten asiat ärsyttävät, niin syy on loppupeleissä omassa epätasapainossa, ei välttämättä siinä, että siinä toisessa vikaa olisi. Mutta asiasta voi olla montaa mieltä. Itse koitan ajatella noin, niin en olisi jatkuvasti aivan järkyttävän ilkeä ja tuomitseva. ^^

Näköjään huomaan olevani en kenenkään kanssa samaa mieltä, enkä osaa ottaa mitään puolta.  merkurius vaaka xD Voihan helveta.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #178 : 03.03.2010 11:49:26 »

minä olen paljon käsitellyt tuota peilaamista ja heijastamista...


ja joitakin tosiaan ottaa se päähän, kuin heidän elämänmalli ja analyysit, pyytämättä annetut sellaiset, ei kiinnosta....



aika harvoin sinä Sasha alat muokkaamaan muita itsesi kaltaiseksi kaiken maailman teorioilla.



minä voisin perustaa 'new-age ärsyttää' ketjun, mutta en jaksa käyttää energiaani siihen, koska mitä se enää minuun kuuluu kun olen ulkona siitä.


ja silti se voi sopia toisille ja heitä yksilöinä haluan kunnioittaa.


niin kauan kuin eivät pakkosyötä sitä muille! siis ainakaan minulle. muiden puolesta kun en voi sanoa.


ainahan siitäkin voi keskustella....



edit. se mikä minua new agessa yleensä ärsyttää on se, että ihmiset ei ajattele itse vaan suoltaa jotain ulkomuistettua mantraa....ja se on aina samanlainen olipa tilanne tai yksilö miten erilainen tahansa.... :Smiley Undecided


« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 11:55:18 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #179 : 03.03.2010 12:32:37 »

Anteeksi Sasha, kun lainaan sinun ketjua itselleni hetkeksi, mutta nyt kun Kaarina ei enää tule tänne, niin sanonpa vaan että hän ei selkeästi pystynyt hyväksymään minun erilaisuutta.
mutta otan siis mallia Sashasta ja
unohdan koko jutun.
ei niiden kaikkien kirjoittajien henkilökohtaisia juttuja tai edes nimimerkkejä tarvitse muistaa...
he he..... Grin
seuraavaksi unohdan koko nimimerkin....ja näin olemme molemmat poistuneet toistemme elämistä angel
joskus näin on vain molemmille parasta Cool

Rakas ystäväni, voi te kaikki voimakkaat naiset. Kaarina tulee olemaan teidän ystävä vielä, tiedän sen. Vielä me kaikki nauramme tälle hassulle asialle. Olen oudossa välikädessä nyt. Kaarina on muodostumassa hyvin läheiseksi minulle aivan kuten Bella Luz. Kemiamme toimivat äärimmäisen hyvin ja siinä samassa sinä aamunsäde olet tulossa läheiseksi minulle ja no Sasha on Sasha vaikka minkälaisessa lemmenliemessä keittäisi ja hänestä tulee aina rakkain ystäväni mieleen. Te olette kuinka kaksoisolentoja.

Ehkä minä olen jälleen ulkopuolinen välikäsi teidän tulevan ystävyytenne kunniaksi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: