Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126513 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #180 : 03.03.2010 12:41:53 »

minä olen paljon käsitellyt tuota peilaamista ja heijastamista...


ja joitakin tosiaan ottaa se päähän, kuin heidän elämänmalli ja analyysit, pyytämättä annetut sellaiset, ei kiinnosta....



aika harvoin sinä Sasha alat muokkaamaan muita itsesi kaltaiseksi kaiken maailman teorioilla.



No jaa, enpä tiedä! Toisaalta mua ei periaatteessa kiinnosta muiden elämät
ja ongelmat ja elämäntyyli paskan vertaa, ellei kysymyksessä ole ihminen,
joka on konkreettisessa käytännön yhteydessä minuun ja sillä on vaikutusta
mun henkilökohtaiseen elämään.
Ja eihän mulla itselläkään ole mikään maailman teoriaa, miten edes mun itseni pitäisi elää,
niin siinä paha antaa neuvoja muilllekaan, mutta.. :Smiley

...mie dominoin muita tuolla teorittomuudella ja vapaalla elämälläni olla, tehdä, tulla,
ajatella ja elää ihan mie itse lystään. Tongue

Se poikkeaa suurimman osan kaiken maailman teorioiden kannattajien ja seuraajien
elämästä, rikkoo niiden (opittuja ja miellettyjä) sääntöjä, ajatusmalleja ja tapaa elää "oikein",
vaikka ne olisivat kuinka "valinnan ja yksilön vapauden" kannattajia.

Suurimmalle osalle se valinnan vapaus ja vapaus olla oma itsensä tarkoittaa,
että se tehdään hänen mieltämiensä ja oppimissa (suhteellisen ahtaissa) puitteissa

Mie otan tuon valinnan vapauden ja yksilön vapauden olla oma itseni kirjaimellisesti
ja olen siis eräänlainen anarkisti, huh..?  Grin



minä voisin perustaa 'new-age ärsyttää' ketjun, mutta en jaksa käyttää energiaani siihen, koska mitä se enää minuun kuuluu kun olen ulkona siitä.


ja silti se voi sopia toisille ja heitä yksilöinä haluan kunnioittaa.


niin kauan kuin eivät pakkosyötä sitä muille! siis ainakaan minulle. muiden puolesta kun en voi sanoa.


ainahan siitäkin voi keskustella....



edit. se mikä minua new agessa yleensä ärsyttää on se, että ihmiset ei ajattele itse vaan suoltaa jotain ulkomuistettua mantraa....ja se on aina samanlainen olipa tilanne tai yksilö miten erilainen tahansa.... :Smiley Undecided




Ja eikä vain new agelaiset, vaan kaikki nuo perkeleen hihhulit, jeesustelijat, ismeilijät
tai muuten vain "rakkauden valossa" ja what ever.

Julistus on, että jokaisella on vapaus olla sitä mitä on vapaasti ja elää,
miten itse näkee parhaimmaksi ja kaikki hyväksytään sellaisina kuin ovat,
niin mikä siinä on, ettei yksikään noista toteudu käytännön elämän tasolla
yhdelläkään noilla hihhuleista, vaan pitäisi elää kuin julistaja,
joka egoilee itsensä jalustalle ja sättien niitä, jotka ei ajattele ja elä kuin hän? Huh idiot2

Mikä tuo egon kuolettaminenkin tarkoittaa?
Sitä, että se tapetaan kaikilta muilta,
että ne alkavat hännystellä ja olemaan ko. tyypin lampaita ja perseen nuolijoita,
mutta itsellä se ego verhotaan sillä "rakkauden valolla"? Huh idiot2
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #181 : 03.03.2010 12:43:05 »

Ulkopuolinen:


ei minusta Kaarinan kanssa ystävää tule koska en tunne häntä kohtaan mitään kiinnostusta siinä mielessä, mutta sinun kanssa voi tulla Wink


ei kaikkien ole pakko kaikkien kanssa ystävystyä.


ei se ole totuudellista.



minä olen muuten samanlainen, että minulla on ystäviä jotka ei edes tunne toisiaan, ja olen 'välikäsi'.....


mutta oikeastaan ei kaikkia tarvi yhdistää....


Kaksoset voi olla sinä-minä vuorovaikutuksessa keiden kanssa vaan, eikä heidän kaikkien tartte kuulua samaan piiriin. Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #182 : 03.03.2010 12:45:35 »


Sasha

Lainaus
..mie dominoin muita tuolla teorittomuudella ja vapaalla elämälläni olla, tehdä, tulla,
ajatella ja elää ihan mie itse lystään.

Se poikkeaa suurimman osan kaiken maailman teorioiden kannattajien ja seuraajien
elämästä, rikkoo niiden (opittuja ja miellettyjä) sääntöjä, ajatusmalleja ja tapaa elää "oikein",
vaikka ne olisivat kuinka "valinnan ja yksilön vapauden" kannattajia.

Suurimmalle osalle se valinnan vapaus ja vapaus olla oma itsensä tarkoittaa,
että se tehdään hänen mieltämiensä ja oppimissa (suhteellisen ahtaissa) puitteissa

Mie otan tuon valinnan vapauden ja yksilön vapauden olla oma itseni kirjaimellisesti
ja olen siis eräänlainen anarkisti, huh..? 


no mutta eihän anarkismi ole kenenkään toisen dominointia!


tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #183 : 03.03.2010 12:46:58 »

Anteeksi Sasha, kun lainaan sinun ketjua itselleni hetkeksi, mutta nyt kun Kaarina ei enää tule tänne, niin sanonpa vaan että hän ei selkeästi pystynyt hyväksymään minun erilaisuutta.
mutta otan siis mallia Sashasta ja
unohdan koko jutun.
ei niiden kaikkien kirjoittajien henkilökohtaisia juttuja tai edes nimimerkkejä tarvitse muistaa...
he he..... Grin
seuraavaksi unohdan koko nimimerkin....ja näin olemme molemmat poistuneet toistemme elämistä angel
joskus näin on vain molemmille parasta Cool

Rakas ystäväni, voi te kaikki voimakkaat naiset. Kaarina tulee olemaan teidän ystävä vielä, tiedän sen. Vielä me kaikki nauramme tälle hassulle asialle. Olen oudossa välikädessä nyt. Kaarina on muodostumassa hyvin läheiseksi minulle aivan kuten Bella Luz. Kemiamme toimivat äärimmäisen hyvin ja siinä samassa sinä aamunsäde olet tulossa läheiseksi minulle ja no Sasha on Sasha vaikka minkälaisessa lemmenliemessä keittäisi ja hänestä tulee aina rakkain ystäväni mieleen. Te olette kuinka kaksoisolentoja.

Ehkä minä olen jälleen ulkopuolinen välikäsi teidän tulevan ystävyytenne kunniaksi.



Kaarina, kuten Bella Lutskakin joskus aikoinaan, valinneet ihan itse oman osansa.

Ja lopeta säkin tuo tekopyhä jeesustelu, kun se ei johda mihinkään,
täyttää vain ketjuja pelkällä tyhjällä sanahelinällä, eikä kuullosta yhtään aidolle sinulle.

Jotenkin mä vielä uskon suhun, että sulla potentiaalia parempaan ajatuksen vaihtoon,
kunhan nuo "turvalliset" laput tuosta silmiltäsi ensin avatutuu. Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #184 : 03.03.2010 12:47:16 »

Sasha:


Lainaus
Mikä tuo egon kuolettaminenkin tarkoittaa?
Sitä, että se tapetaan kaikilta muilta,
että ne alkavat hännystellä ja olemaan ko. tyypin lampaita ja perseen nuolijoita,
mutta itsellä se ego verhotaan sillä "rakkauden valolla"?  


minusta egon kuolettaminen on sairasta.


minä en mun egosta luovu, se on mun työkalu ja instrumentti.


minä käytän sitä, se ei käytä minua.


« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 12:48:56 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #185 : 03.03.2010 12:51:52 »


Sasha


no mutta eihän anarkismi ole kenenkään toisen dominointia!


No siinähän se puzzle onkin, kun sen jotkin ihmiset ottaa sen dominointina.

Kun mä elän ja ajattelen miten elän ja ajattelen, niin ne kokee sen niin,
että minä olen määrännyt ja ottanut heiltä sen pois, mitä itse elän ja ajattelen
ja siten se on heille dominoiva kokemus.

Myöskin se, että elän ja ajattelen kuten teen,
on joidenkin mielestä dominoiva kokemus, koska minä en tee sitä samaa heille (valmiiksi).

Siis jotenkin näin. crazy2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #186 : 03.03.2010 12:53:27 »

Sasha:


Lainaus
Mikä tuo egon kuolettaminenkin tarkoittaa?
Sitä, että se tapetaan kaikilta muilta,
että ne alkavat hännystellä ja olemaan ko. tyypin lampaita ja perseen nuolijoita,
mutta itsellä se ego verhotaan sillä "rakkauden valolla"?  


minusta egon kuolettaminen on sairasta.


minä en mun egosta luovu, se on mun työkalu ja instrumentti.


minä käytän sitä, se ei käytä minua.





Amen.. ups, nythän musta lipsahti hihhuli. crazy2 Lips Sealed :Smiley Tongue
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #187 : 03.03.2010 12:54:08 »


hail satan Grin
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #188 : 03.03.2010 12:59:26 »

 Grin

Sieg heil!  Grin
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #189 : 03.03.2010 13:06:15 »

 2funny

ja shalom  Grin
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #190 : 03.03.2010 13:13:30 »

 Grin

Tasapuolisuuden vuoksi, ettei kukaan loukkaannu,  :Smiley niin..

as-salam alaykum! Tongue
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #191 : 03.03.2010 13:18:26 »

vtu kun en tiedä mitään buddhalaista sanontaa...


muistelee....Vajra....allekirjoitus....jooo:


om tare tuttare soha!

en tiä menikö oikein, nyt loppuu nimittäin mun (tän hetkinen) uskonnollinen sivistys Grin
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #192 : 03.03.2010 16:27:51 »

Tuli tuosta erilaisuuden hyväksymisestä mieleen, että mä olen ainakin kokenut hyökkäyksen mua vastaan tuolta akateemiselta puolelta, koska en vastaa täysin niitä "normeja" ja "piirteitä" mitä näiden korkeasti koulutettujen ihmisten piiriin luetaan...Mulla ei ole ollut ongelmaa hyväksyä heitä (anteeksi yleistys) vaan joillain heistä on ollut mahdottoman vaikeaa hyväksyä esim. se, että näytän "bimboblondilta", oon kiinnostunut kaikenmaailman yliluonnollisista "hihhuli" ilmiöistä ja hengaan kaikenlaisten karvatassujen kanssa ja siltikin pärjään heitä paremmin akateemisella tasolla ja opet tykkää Cool  Kyllä se pistää v*tuttaan, jos oma elämä koostuu tiukoista rajoista ja normeista, miten pitäisi elää ja toinen rikkoo ne täysin ja pärjää silti yhtä hyvin..Suurin osa näistä mua vastaan hyökänneistä sairastaakin erilaisia syömishäiriöitä, mikä kuvastaa hyvin sitä kurinalaisuutta, konservatiivisuutta, hallinnan tarvetta ja tunnelukkoja, mitä he kantavat sisällään..Tietenkin mua loukkaa se, että olen itse aina etunenässä tutustumassa heihin ja yhtäkkiä huomaan, etteivät he jostain syystä hyväksykään mua omana itsenäni, nuorempana olisin vetänyt roolin päälleni mutta nykyään en sitä enää tee: säästyy kaikenlaisilta fyysisiltä vaivoilta ja huonommuuden tunteelta..

Tälläkin foorumilla tuntuu, että kaikkien pitäisi edustaa sitä korkealle kehittynyttä henkistä hyvää ja täydellisyyttä..Sasha puolestaan myöntää suoraan kaikki pahimmatkin puolensa (nöyristelemättä Grin), mikä varmasti saa suuren osan astroporukasta kuohuksiin, koska he eivät osaa käsitellä asiaa, koska heidän arvomaailmassaan on opetettu tietty ulkokultaisuus ja tekopyhyys tai pelkän hyvän korostaminen itsessään.."Pahaa puolta" ihmisessä ei osata käsitellä..Mä voin itse kyllä myöntää, ettei musta saa pyhää tekemälläkään, liekö luonnevikaa vai mitä traumoja, sinne kohti pyritään mutta tuskin koskaan musta mitään pyhimystä tulee...
Joskus Sashan sanat kyllä ovat liiankin teräviä ja loukkaavia mutta ymmärrän sen toisaalta, jos hän saa jatkuvasti törkypostia ja hänen olemustaan vastaan hyökätään alinomaan...On vaikeaa olla erilainen/oma itsensä rehellisesti, monesti ihmisestä tulee ärhäkkä, jos häntä ei ole hyväksytty omana itsenään tai rakastettu puutteistaan huolimatta..
Joskus mietin, että mitenköhän vaikea olisi kasvaa jonkun "pyhän astro gurun" lapsena, jos lapsi sattuisi sitten tutustumaan omaan pimeään puoleensa, mitä lapset hyvin monesti tekevät
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #193 : 03.03.2010 16:36:58 »


Joskus mietin, että mitenköhän vaikea olisi kasvaa jonkun "pyhän astro gurun" lapsena, jos lapsi sattuisi sitten tutustumaan omaan pimeään puoleensa, mitä lapset hyvin monesti tekevät

Niin..  Mä olen miettinyt tätä itsekin ja tulee kyyneleet silmiin, mutta... elämä on.
Kellä se on vanhempana väkivaltainen tyyppi, kellä juoppo ja kellä se itse itsensä
pyhittänyt astro hihhuli.
Kaikki ne tekee hallaa lapselleen /-illeen valheilla ja sokeudella itselleen. Cry
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #194 : 03.03.2010 17:07:20 »

Mun isäpuoli edusti tällaista "pyhää" uskovaista, joka ryyppäsi joka vkloppu itsensä tainnoksiin, haukku, uhkaili ja nälvi mua 17 vuoden ajan, lisäksi pelotteli piruilla, helvetillä ja muulla paskalla..Tämä aiheutti mulle kauheita pelkotiloja yksin ja erityisesti pimeässä ollessa, joista olen vasta nyt pääsemässä eroon..Oiva esimerkki on myös kun pöljyyksissäni lähetin hänelle ketjuviestin kännykällä, jossa oli pikkuinen söpö piru, joka piti tyyliin lähettää seitsemälle, ettei se vainoa ikuisesti..Isäpuolenihan raivostui ja jouduin kotiarestiin ja hän jaksoi vielä kymmenen vuoden päästäkin mainita asiasta mulle..Lisäksi hän väitti, että olen kironnut hänet, että hänen fyysiset vaivansa johtuu musta..Hän myös mainitsi minun olevan lesbo, koska mulla sattui yläasteella olemaan yksi läheinen bestis, mitä nyt tytöillä yleensäkin on..Lisäksi hän sanoi ulkonäöstäni sellaisia kommentteja, mitä ei isän kuulu tytölleen sanoa eikä ollut ikinä tyytyväinen mihinkään mun koulusaavutuksiin tai muihin. En saanut esimerkiksi ikinä edes synttärilahjaa häneltä.

No arvatkaa, mikä musta on tullut läheisessä parisuhteessa: no tietysti isäpuoleni! (ainakin päissään). Tämän asian kanssa nyt kovasti kamppaillaan, en halua elää saman katkeruuden ja tekopyhyyden kanssa kuin isäpuoleni. Onneksi olen edes tiedostanut asian, mutta vaikeaahan se on kun on 17 vuoden ajan kuullut sitä samaa paskaa..


Carmen: tuota en kyllä kannata Sashan enkä muidenkaan osalta 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: