Mutta ethän sinä nyt ollut ilkeä.. Tarkoituksella haluat sekoittaa sanoja ja yhteyksiä. ET KYKENE LAISINKAAN PUREUTUMAAN OMAAN SOPIMATTOMAAN KÄYTÖKSEESI. Sen sijaan, että olisit pahoitellut viestiesi hyökkäävyyttä esim. Suljin nikillä kirjoittajalle, niin hyökkäät minua vastaan ja aloitat pomppimisen ydinasian ympärillä. Et missään vaiheessa myönnä mitään., hyökkäät haukkumalla ja kun vastaan sinulle samalla mitalla, niin ihmettelet miten voin tehdä niin. Sitten koitat huumoria ja vielä vähättelyä ja mitähän vielä... Hmmm...
Miten niin..?
Minä en ole koskaan väittänyt olevani mitään muuta kuin itsekeskeinen narsisti,
egoisti ja mielisairas paska, joka ei osaa käyttäytyä, eikä omaa täysipainoista elämää,
itseasiassa en omaa elämää ollenkaan, hyökkäilen tekemisen puutteen vuoksi ja huvikseni
muiden ihmisten kimppuun ja haukun niitä ja vähättelen kaikkea aiheuttamaani
mielipahaa ja vedän siitä huumoria, enkä pyytele anteeksi sitä.
Miksi pitäisi, tälläisen kuvottavan ihmisraunion, joka ei edes omaa sellaisia
käytöstapoja, ei edes tajua, että anteeksi pyytelisi?
Minulle se ei ole mikään ongelma.
Voit olla ylpeä nykyisestä kotimaastasi, mutta se yhteys ja tapa millä mainitset asuvasi siellä paljastaa sinut.
Kuten niinkuin mitä?
Kerro joku mehevä esimerkki.
Tämä on mun lemppari...
Kysyt mitä vikaa on kirjoitella niin paljon täällä Astrossa ja eikö se ole tarkoituskin?
On, on. Eikä siinä ole mitään vikaa. Haukuit vain juuri, että minulla ei ole muuta elämää kuin kirjoitella täällä Astrossa ja istua netissä. Koita nyt hyvä ihminen pysyä sanojesi takana! Mutta se taitaa ollakin sinun ongelmasi tässä elämässä...
Niin minä pysynkin ja sanon, etten ole moista väittänyt.
Mie sanoin, että sinulla ei ole oikein muuta tekemistä kuin ruotia minun elämääni.
En mie Astrosta puhunut siinä yhteydessä.
Kun sen sijaan, että OIKEASTI myöntäisit virheitäsi etkä jatkuvasti yrittäisi paeta niiden kohtaamista vääntämällä ja kääntämällä sanoja. Ilmoitat kyllä omaavasi sen ja sen huonon puolen, mutta kun lähdetään puhumaan siitä todellisesta ongelmastasi, niin se ei olekaan niin helppoa. Ja tiedätkö mitä Sasha? Sen ei tarvitsekaan olla. Sinun e i tarvitsekaan levitellä todellisia ongelmiasi täällä...jatka vain siinä pintapuolisuudessa missä olet tähänkin mennessä jatkanut.
No kerro minulle minun todelliset ongelmat. Auta tietämätöntä ja sokeaa.
Lupaan heittää kaikki tietosanakirjani pois ja kieltäytyä Wikipedian käytöstä,
koska sinä tiedät parhaiten.
Kunhan JA PYYDÄN TÄTÄ JÄLLEEN KERRAN: ÄLÄ VASTAA IHMISILLE, JOTKA PYYTÄVÄT APUA, JOLLET OLE EMPAATTISELLA TUULELLA TAI KYKENE SIIHEN OLLENKAAN. ÄLÄ YKSINKERTAISESTI VAIN VASTAA. mIKÄ IHME SINUA PAKOTTAA VASTAAMAAN JOS EI OLE MITÄÄN KANNUSTAVAA KOMMENTOITAVAA?! Vai luuletko, että olet niin korvaamaton, että jokainen haluaa kuulla mielipiteesi?
Minulla ei ole minkään valtakunnan empatian kykyä, mutta Astro on edelleen
avoin kaikille kirjoittajille.
mIKÄ IHME SINUA PAKOTTAA VASTAAMAAN JOS EI OLE MITÄÄN KANNUSTAVAA KOMMENTOITAVAA?! Vai luuletko, että olet niin korvaamaton, että jokainen haluaa kuulla mielipiteesi?
En mie tiedä miksi mie teen sitä, mutta mie tykkään teidän hengellisten
(yli-)ihmisten
peiliteoriasta todella paljon!
Siis siitä, missä kuvataan toista joksikin ja jonkinlaiseksi ihmiseksi, mutta todellisuudessa
tyyppi kuvaileekin omaa itseään peilikuvasta.