Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126431 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #195 : 03.03.2010 17:25:33 »

N222: Tarkoitatko myös silloin, kun Sasha pyytämättä kommentoi ilkeällä tavalla ihmisille, jotka pyytävät apua?

Carmen

Hmmm... eikö tämä ole yleinen keskustelupalsta, johon kaikilla on oikeus
ja vapaus vastata? Huh
Missä siellä lukee, ettei Sasha saa vastata? Huh

Mitä..? Onko sinun mielipidettä kysytty..? Huh
Voihan sen ilkeilyn ja kiusaamisen halun verhota vaikka muiden "puolustamiseen",
eikä aina jeesusteluihin.

Ongelmia suvaita muita ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä..?

Niin yleinen, kaikille avoin keskustelufoorumihan tämä oli..? Huh

Ööh..?  idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #196 : 03.03.2010 17:54:51 »

N222: Tarkoititko, että minä olen tällainen "pyhä uskovainen"? Jos näin niin en ole koskaan sellainen väittänyt olevani, enkä todellakaan sellainen ole. Itseasiassa kartan ja kierrän kaukaa tekopyhät ihmiset. Ei vain jaksa sitä kissa ja hiiri leikkiä... Sasha kyllä suuttui kommentistani ja hyökätessään väitti minun olevan MUUN MUASSA tällainen.


Sasha: Pompit jatkuvasti asian ympärillä. Missään ei sanota, ettet saisi vastata, mutta jokaisen omassatunnossa sanotaan, ettei tuolla tavalla voi vastata apua pyytävälle ihmiselle kun sinä olet vastannut täällä muutamalle.


Mitä..? Onko sinun mielipidettä kysytty..? Huh
Voihan sen ilkeilyn ja kiusaamisen halun verhota vaikka muiden "puolustamiseen",
eikä aina jeesusteluihin.

Ongelmia suvaita muita ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä..?

Niin yleinen, kaikille avoin keskustelufoorumihan tämä oli..? Huh

Ööh..?  idiot2

Tässä loistava esimerkki tavastasi kääntää ja vääntää toisen ihmisen sanoja...sitä kutsutaan myös manipuloinniksi.

Carmen


Hmm... mie en kyllä  aurinko kaksoset,  pluto vaaka ja  kuu vesimies :nä
paljon käytä tunteita kirjoitusteni pohjalla. Siis en suuttumustakaan,
joka mun mielestä on typerää jonkun tuntemattoman ihmisen astro-kirjoittelusta,
(tosin olen siihen välillä sortunut, viimeksi Kaarinan kohdalla, mutta hän on vähän
eri juttu kuin joku kasvoton rivikirjoittelija)
mutta ymmärrän, että toisille ihmisille tämä paikka on tunne-paikka.

Joillain ihmisillä ei ole muuta ja se on munkin hyväksyttävä heissä,
vaikka minusta on surullista esim. sinä, jolla menee aikaa ja energiaa niin paljon
mun persoonan ruotimiseen ja mie olen käytännön elämässä Itävallassa,
kaukana sinusta ja sun elämästäsi.

Siis kuka pomppii mun ympärillä ja hemmetti soikoon, onko se nyt sen arvoista? Grin 2funny

Mitä se sinun omatuntosi sanoo ilkeistä ja lähes vainoavista viesteistäsi,
jotka kohdistuu vain ja pelkästään minuun? Smiley

Mitä ne sun henkioppaat ja jeesukset (mitä lie nimeltään ovatkaan) kuiskii sulle asiasta? Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #197 : 03.03.2010 17:57:23 »

N222:

Tuli tuosta erilaisuuden hyväksymisestä mieleen, että mä olen ainakin kokenut hyökkäyksen mua vastaan tuolta akateemiselta puolelta, koska en vastaa täysin niitä "normeja" ja "piirteitä" mitä näiden korkeasti koulutettujen ihmisten piiriin luetaan...Mulla ei ole ollut ongelmaa hyväksyä heitä (anteeksi yleistys) vaan joillain heistä on ollut mahdottoman vaikeaa hyväksyä esim. se, että näytän "bimboblondilta", oon kiinnostunut kaikenmaailman yliluonnollisista "hihhuli" ilmiöistä ja hengaan kaikenlaisten karvatassujen kanssa ja siltikin pärjään heitä paremmin akateemisella tasolla ja opet tykkää Cool  Kyllä se pistää v*tuttaan, jos oma elämä koostuu tiukoista rajoista ja normeista, miten pitäisi elää ja toinen rikkoo ne täysin ja pärjää silti yhtä hyvin..Suurin osa näistä mua vastaan hyökänneistä sairastaakin erilaisia syömishäiriöitä, mikä kuvastaa hyvin sitä kurinalaisuutta, konservatiivisuutta, hallinnan tarvetta ja tunnelukkoja, mitä he kantavat sisällään..Tietenkin mua loukkaa se, että olen itse aina etunenässä tutustumassa heihin ja yhtäkkiä huomaan, etteivät he jostain syystä hyväksykään mua omana itsenäni, nuorempana olisin vetänyt roolin päälleni mutta nykyään en sitä enää tee: säästyy kaikenlaisilta fyysisiltä vaivoilta ja huonommuuden tunteelta..

Tämän olen itsekin huomannut monesti. Mutta tosiaan ei voi yleistää.


Tälläkin foorumilla tuntuu, että kaikkien pitäisi edustaa sitä korkealle kehittynyttä henkistä hyvää ja täydellisyyttä..Sasha puolestaan myöntää suoraan kaikki pahimmatkin puolensa (nöyristelemättä Grin), mikä varmasti saa suuren osan astroporukasta kuohuksiin, koska he eivät osaa käsitellä asiaa, koska heidän arvomaailmassaan on opetettu tietty ulkokultaisuus ja tekopyhyys tai pelkän hyvän korostaminen itsessään.."Pahaa puolta" ihmisessä ei osata käsitellä..Mä voin itse kyllä myöntää, ettei musta saa pyhää tekemälläkään, liekö luonnevikaa vai mitä traumoja, sinne kohti pyritään mutta tuskin koskaan musta mitään pyhimystä tulee...
Joskus Sashan sanat kyllä ovat liiankin teräviä ja loukkaavia mutta ymmärrän sen toisaalta, jos hän saa jatkuvasti törkypostia ja hänen olemustaan vastaan hyökätään alinomaan...On vaikeaa olla erilainen/oma itsensä rehellisesti, monesti ihmisestä tulee ärhäkkä, jos häntä ei ole hyväksytty omana itsenään tai rakastettu puutteistaan huolimatta..
Joskus mietin, että mitenköhän vaikea olisi kasvaa jonkun "pyhän astro gurun" lapsena, jos lapsi sattuisi sitten tutustumaan omaan pimeään puoleensa, mitä lapset hyvin monesti tekevät


Tämä taas ei ainakaan minua saa kuohuksiin. Ensinnäkään en ole hihhuli, enkä' laisinkaan tietämätön tai kokematon tai suvaitsematon ihmisen pimeiden puolien suhteen. Pyhäksi en myöskään pyri ja nimenomaan vastustan ulkokultaisuutta, vaan pyrin ihan tavalliseksi tasapainoiseksi ihmiseksi. Minun kohdallani ei ainakaan ole kyse Sashan yleisestä kirjoittelusta, josta en itseasiassa tiedä juuri mitään. Minut saa kuohuksiin Sashan tarpeeton ilkeys ja hyökkäys joitakin kohtaan ja kuten olen useasti jo sanonut varsinkin niitä kohtaan, jotka pyytävät apua. 

Hmmm... eikö se ollut niin, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa..? Wink

Mie en oikein usko noita sun juttujasi, kun edelleen täällä sä olet kitisemässä,
aiheena Sasha ja "en varmasti ole kouhuksissa!!!!"  Cheesy

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #198 : 03.03.2010 18:00:04 »

Mietin muuten sitä, että voisi olla ilmaa puhdistavaa keskustella kuinka oma karttamme vaikuttaa siihen kuinka toimimme täällä foorumille,  merkurius keskustelut kehiin ja sitä rataa =D Aika paljonhan sitä eri puraa syntyy erilaisten kommunikointityylien takia.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #199 : 03.03.2010 18:14:33 »

Mietin muuten sitä, että voisi olla ilmaa puhdistavaa keskustella kuinka oma karttamme vaikuttaa siihen kuinka toimimme täällä foorumille,  merkurius keskustelut kehiin ja sitä rataa =D Aika paljonhan sitä eri puraa syntyy erilaisten kommunikointityylien takia.

Mun mielestä tuolla on jotain vanhoja topiceja aiheesta,
siis ainakin eri  merkurius -tyyppien keskustelutaidoista.

No, tämä  merkurius kaksoset on  aurinko kaksoset :na keskustelussa mukana,
mikäli aihe saadaan pystyyn. Cheesy

Eli käyttäydyt sopimattomasti joitakin kohtaan ja syytät heitä siitä jos se loukkaa tai satuttaa?  Shocked

Itseasiassa tällä hetkellä sattuu olemaan aikaa ruotia sinun narsistista persoonallisuuttasi.  Smiley Missä välissä ehdit elämään käytännön elämää Itävallassa (joka selkeästi on sinulle itsellesi jokin sulka hattuun, kun se täytyy tuoda esille vähän väliä  Grin ), kun olet Astroholisti ja kirjoittanut melkein 5600 viestiä!!??!!  Grin Et ota mitään vastuuta käytöksestäsi ja auta armias jos joku kehtaa siitä sinulle huomauttaa, niin hän on "hihhuli / kukkuu -tyyppi / vainoaja / ihminen, jolla ei ole muuta elämää"!?

Sanot, että käytökseni on vainoa ja se kohdistuu vain sinuun? En hyväksy sinun ilkeätä kohteluasi toisia kohtaan ja ilmaisen mielipiteeni tästä vääryydestä, jonka pitäisi ola terveelle ihmiselle ihan päivänselvä asia. Se ei ole vainoamista. Sinä haluatkin, että kirjoittelen sinulle kommentteja, sillä et koe eläväsi täysipainoista elämää, ellet saa olla jatkuvasti sekä positiivisen että negatiivisen huomion kohteena. Tämän vuoksi heität jatkuvasti kommentteja ja tällä kertaa sait toivomasi, eli minun huomioni.  Wink Sanoit, että vainoan vain sinua. Kukaan muu ei tällä palstalla ole ollut toisille ilkeä ei siinä sen kummempaa kiinnostusta sinun persoonaasi.  Smiley

Hmmm..

Sanot, että minä olen narsisti, alkoholisti, ilkeä, käyttäydyn sopimattomasti,
Itävallassa asuminen on pröystäilyä, siitä mainitseminen on pröystäilyä (sulka hattuun),
kirjoittanut yli 5600 viestiä (muuten vuodesta 2005!)
mulla ei ole täysipainoista elämää, olen huomionhakuinen negatiivisessa mielessä,
eikä kukaan ole kiinnostunut minusta..?

Ja sinä se vain puolustat avuttomia parkoja minulta,
inhoat kaikenlaista kiusaamista ja ilkeilyä ja ilmaiset mielipiteesi kaikesta vääryydestä,
koska sinulla sattuu olemaan justiinsa nyt aikaa..?

Mitä tämä kertoo sinusta..?  Smiley
Mie suorastaan ihailen sinunlaisia ihmisiä, itse en kykenisi vajavaisessa
inhimillisyydessäni moiseen. Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 18:23:27 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #200 : 03.03.2010 18:27:02 »

Mitä se kaikki kertoo sinusta?  Smiley

Pistäs nyt Karmee parastasi peliin, kun tuntuu, että sulta loppuu juttu hiukan kesken. Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #201 : 03.03.2010 18:42:41 »

Voi kamala, mikä soppa täällä on syntynyt sillä aikaa kun puhuin maratonpuhelun ystäväni kanssa buck2  En jaksa etsiä enää sitä alkuperäistä viestiä, missä kysyit Carmen, että viittasinko sinuun tekopyhänä, mutta tarkoitin sillä lähinnä näitä omassa elämässäni vaikuttavia akateemisia "täydellisiä" ihmisiä, jotka verhoavat itsensä tekopyhyyteen tai muuhun vastaavaan vaikka sisällä olisi se heikko ja haavoittuva ihminen..Mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä parempaa tekemistä kun astroilla ja tehdä lopputyötä Grin

+ välillä nähdä ystäkkeitä ja joskus tuota ukkoakin Wink
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 18:44:13 kirjoittanut N222 » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #202 : 03.03.2010 18:47:10 »

Grin
Sanoin, että olet ASTROholisti, en alkoholisti.

En sanonut, että olet ilkeä täysin, vaan olet käyttäytynyt ilkeästi joitakin henkilöitä kohtaan täällä ja aivan tarpeettomasti. Siinä on ero.

Ja todellakin jokainen terve ihminen tietää milloin käyttäytyy sopimattomasti. Ja se on silloin kun on ilkeä ihmiselle, joka tarvitsee neuvoa tai apua. Olet siis näissä ilkeissä vastauksissasi käyttäytynyt sopimattomasti.

Itävallassa asuminen ei ole pröystäilyä. Se on ihan tavallista, tekeehän sitä jopa n. 8 miljoonaa itävaltalaista ja muutama ystäväni. Sinulle se vain näyttää olevan suuri asia, kun mainitset siitä niin usein ja varsinkin tässä viimeisimmässä esimerkissä.

Minä olen kirjoittanut n. 55 viestiä ja myös vuodesta 2005, eli kumpi meistä on se, jolla ei ole elämää ASTRO sivujen ulkoupuolella. Ei minulla ainakaan ole aikaa kirjoitella tuollaisia määriä viestejä tänne...vaikken Itävallassa asukaan.  Grin Tänään on aikaa kirjoitella..

Joitakin ketjuja luettuani, niin on selvääkin selvempää ettei sinulla ole täysipainoista elämää.

Sinä olet huomionhakuinen ja negatiivisessa mielessä. Itseasiassa jo pelkällä sanalla huomionhakuinen on negatiivinen sointi. Toitottelet elämääsi ympäriinsä ja perustat jopa viha -ketjun itsestäsi. Huh. En usko, että selviäisit kuukautta ilman näitä sivuja ja muiden ihmisten kommentointia sinun elämästäsi ja persoonastasi. Sitten kun joku kommentoi jotakin negatiivista, niin saat oman "hovisi" puolustamaan itseäsi ja voit taas paistatella huomion keskipisteessä. Jos palaute on positiivista, niin sehän vain on mukavaa, eikö?

En muistaakseni väittänyt, etteikö kukaan ole kiinnostunut sinusta. Sanoin, ettei minulla ole sen kummempaa kiinnostusta sinuun. Mutta ottaen huomioon kuinka janoat muiden huomiota, niin ymmärrän, että tuo yksittäinen kommenttini kuulosti sinun korviisi juuri siltä, ettei KETÄÄN kiinnosta.

Ah.. mulla on silmät ristissä vielä jetlagista, kerroinko, että olin USA:ssa kuukauden verran
ja tulin muutamia päiviä sitten pois? Smiley coolsmiley

Minä rakastan Itävaltaa yli kaiken ja olen ylpeä tästä kotimaastani.  Smiley
Miksi en voisi ilmaista sitä?  Huh

Mitä vikaa Astrossa kirjoittelussa on? Eikö se ole sitä varten? Huh
Mulla on sellainen työ, että kone on naaman edessä koko ajan
ja talentit kirjoittamisen ja sähköisen kommunikaation puolella. Smiley

Koita nyt päättää tuosta ilkeilystäni, mitä mieltä olet siitä.

Ja nyt en ole tervekään enään tuon epätäysipainoisen elämän lisäksi..?  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #203 : 03.03.2010 18:50:01 »

Voi kamala, mikä soppa täällä on syntynyt sillä aikaa kun puhuin maratonpuhelun ystäväni kanssa buck2  En jaksa etsiä enää sitä alkuperäistä viestiä, missä kysyit Carmen, että viittasinko sinuun tekopyhänä, mutta tarkoitin sillä lähinnä näitä omassa elämässäni vaikuttavia akateemisia "täydellisiä" ihmisiä, jotka verhoavat itsensä tekopyhyyteen tai muuhun vastaavaan vaikka sisällä olisi se heikko ja haavoittuva ihminen..Mulla ei ole ainakaan tällä hetkellä parempaa tekemistä kun astroilla ja tehdä lopputyötä Grin

+ välillä nähdä ystäkkeitä ja joskus tuota ukkoakin Wink

 Grin

No muuta kuin mukaan vain, oi hovineitoni(?) tässä huonosti käyttäytyvässä,
ilkeässä, sairaassa ja epätäysipainoisessa hovissani.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #204 : 03.03.2010 18:56:31 »

Sitten kun joku kommentoi jotakin negatiivista, niin saat oman "hovisi" puolustamaan itseäsi ja voit taas paistatella huomion keskipisteessä. Jos palaute on positiivista, niin sehän vain on mukavaa, eikö?


Eiköhän Karmee asia ole niin, että ihmisillä on ihan omat aivot, järki, tahto ja itsekunnioitus,
eikä heitä ole syytä loukata sillä, että he jotenkin kuuluisi minkäänlaiseen hoviini
tai puolustajiini. Minä kun en tarvitse sellaista, koskapa mulla on myöskin
omat aivot, järki, tahto ja itsekunnioitus (toivottavasti et ota pröystäilynä, ei ne hääviset ole).

En muistaakseni väittänyt, etteikö kukaan ole kiinnostunut sinusta. Sanoin, ettei minulla ole sen kummempaa kiinnostusta sinuun.

Hmmm...? :Smiley Mielenkiintoista viestintää. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #205 : 03.03.2010 19:40:15 »

Mutta ethän sinä nyt ollut ilkeä.. Tarkoituksella haluat sekoittaa sanoja ja yhteyksiä. ET KYKENE LAISINKAAN PUREUTUMAAN OMAAN SOPIMATTOMAAN KÄYTÖKSEESI. Sen sijaan, että olisit pahoitellut viestiesi hyökkäävyyttä esim. Suljin nikillä kirjoittajalle, niin hyökkäät minua vastaan ja aloitat pomppimisen ydinasian ympärillä. Et missään vaiheessa myönnä mitään., hyökkäät haukkumalla ja kun vastaan sinulle samalla mitalla, niin ihmettelet miten voin tehdä niin. Sitten koitat huumoria ja vielä vähättelyä ja mitähän vielä... Hmmm...


Miten niin..?  Huh

Minä en ole koskaan väittänyt olevani mitään muuta kuin itsekeskeinen narsisti,
egoisti ja mielisairas paska, joka ei osaa käyttäytyä, eikä omaa täysipainoista elämää,
itseasiassa en omaa elämää ollenkaan, hyökkäilen tekemisen puutteen vuoksi ja huvikseni
muiden ihmisten kimppuun ja haukun niitä ja vähättelen kaikkea aiheuttamaani
mielipahaa ja vedän siitä huumoria, enkä pyytele anteeksi sitä.

Miksi pitäisi, tälläisen kuvottavan ihmisraunion, joka ei edes omaa sellaisia
käytöstapoja, ei edes tajua, että anteeksi pyytelisi? Huh

Minulle se ei ole mikään ongelma. Smiley

Voit olla ylpeä nykyisestä kotimaastasi, mutta se yhteys ja tapa millä mainitset asuvasi siellä paljastaa sinut.  Grin

Kuten niinkuin mitä?
Kerro joku mehevä esimerkki.  Cheesy

Tämä on mun lemppari...  Grin  Kysyt mitä vikaa on kirjoitella niin paljon täällä Astrossa ja eikö se ole tarkoituskin?  2funny On, on. Eikä siinä ole mitään vikaa. Haukuit vain juuri, että minulla ei ole muuta elämää kuin kirjoitella täällä Astrossa ja istua netissä. Koita nyt hyvä ihminen pysyä sanojesi takana! Mutta se taitaa ollakin sinun ongelmasi tässä elämässä...

Niin minä pysynkin ja sanon, etten ole moista väittänyt. Smiley
Mie sanoin, että sinulla ei ole oikein muuta tekemistä kuin ruotia minun elämääni.
En mie Astrosta puhunut siinä yhteydessä. Smiley

Kun sen sijaan, että OIKEASTI myöntäisit virheitäsi etkä jatkuvasti yrittäisi paeta niiden kohtaamista vääntämällä ja kääntämällä sanoja. Ilmoitat kyllä omaavasi sen ja sen huonon puolen, mutta kun lähdetään puhumaan siitä todellisesta ongelmastasi, niin se ei olekaan niin helppoa. Ja tiedätkö mitä Sasha? Sen ei tarvitsekaan olla. Sinun e i tarvitsekaan levitellä todellisia ongelmiasi täällä...jatka vain siinä pintapuolisuudessa missä olet tähänkin mennessä jatkanut.

No kerro minulle minun todelliset ongelmat. Auta tietämätöntä ja sokeaa.  Smiley
Lupaan heittää kaikki tietosanakirjani pois ja kieltäytyä Wikipedian käytöstä,
koska sinä tiedät parhaiten.  Smiley

Kunhan JA PYYDÄN TÄTÄ JÄLLEEN KERRAN: ÄLÄ VASTAA IHMISILLE, JOTKA PYYTÄVÄT APUA, JOLLET OLE EMPAATTISELLA TUULELLA TAI KYKENE SIIHEN OLLENKAAN. ÄLÄ YKSINKERTAISESTI VAIN VASTAA. mIKÄ IHME SINUA PAKOTTAA VASTAAMAAN JOS EI OLE MITÄÄN KANNUSTAVAA KOMMENTOITAVAA?! Vai luuletko, että olet niin korvaamaton, että jokainen haluaa kuulla mielipiteesi?

Minulla ei ole minkään valtakunnan empatian kykyä, mutta Astro on edelleen
avoin kaikille kirjoittajille.  Smiley


mIKÄ IHME SINUA PAKOTTAA VASTAAMAAN JOS EI OLE MITÄÄN KANNUSTAVAA KOMMENTOITAVAA?! Vai luuletko, että olet niin korvaamaton, että jokainen haluaa kuulla mielipiteesi?

En mie tiedä miksi mie teen sitä, mutta mie tykkään teidän hengellisten
(yli-)ihmisten  peiliteoriasta todella paljon!  Tongue
Siis siitä, missä kuvataan toista joksikin ja jonkinlaiseksi ihmiseksi, mutta todellisuudessa
tyyppi kuvaileekin omaa itseään peilikuvasta.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #206 : 03.03.2010 19:44:14 »

Vai luuletko, että olet niin korvaamaton, että jokainen haluaa kuulla mielipiteesi?

Luulen, että olen. Ihan oikeastikin.  Smiley smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #207 : 03.03.2010 19:48:33 »

Se on muuten aika jännä, tuo peilausteoria, kun itse olen vasta vähän aikaa sitten tajunnut, että se on jotenkin erityisen suosittu henkisissä piireissä. Itsellä tämä tarttui yläasteaikoina kun lueskelin antaumuksella Hesseä ^^ Toki siis Hesseen ovat vaikuttaneet idän uskonnot, mutta jokatapauksessa. On se maailma vaan jännä. Mutta niin sitä tässä olen lähinnä pariinkin otteeseen sanonut, että kannattaa aina itse toisia kritisoidessaan tuon peiliteorian nimissä muistaa, että samalla se kohdistuu myös itseen. Olen itse hyvinkin tietoinen siitä, että aina kun kritisoin muita niin kalahtaa kyllä omaan nilkkaan, mutta välillä annan vaan mennä. ^^

Hmm, minusta muuten tuntuu, että nämä riidat ovat osittain minun syytä kun annoin innoituksen siihen negatiivinen positiivisuusketjuun haukkuessani jeesustelijoita =/ Hmm, no ehkä ei täysin kuitenkaan. xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #208 : 03.03.2010 19:50:34 »


Hmm, minusta muuten tuntuu, että nämä riidat ovat osittain minun syytä kun annoin innoituksen siihen negatiivinen positiivisuusketjuun haukkuessani jeesustelijoita =/ Hmm, no ehkä ei täysin kuitenkaan. xD

Naa, ei se sun vika ole. Grin Kyllä mie olen ihan itse syypää tähän polemiikkiin täällä. Wink

tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #209 : 03.03.2010 20:05:04 »

*hakee toisen kulhollisen popparia*
Tää on kunnon viihdettä  Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: