Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126413 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #210 : 03.03.2010 20:05:42 »

Ei todellakaan ole In sinun vikasi. Tämä on minun ja Pashkan vika. Me täällä toisillemme kirjoittelemme.   Smiley

On tuo jotenkin surrealistista, kun ihminen ei suostu näkemään omaa tekoaan. Minä näen kyllä sen, etten toiminut mitenköään ylevästi kirjoituksissani Pashkalle, mutta en halunnutkaan. En vain yksinkertaisesti siedä sitä, että toisille ollaan ilkeitä ILMAN SYYTÄ. Se on minusta halpamaista ja ala-arvoista. Liian moni samankaltainen ihminen pääsee kuin koira veräjästä vain kääntelemällä ja vääntelemällä sanoja. Ja liian moni menee siihen lankaan ja pää sekoaa ja unohtuu se todellinen alkuperäinen aihe siinä vaiheessa kun Sashankaltainen ihminen on lopettanut puheenvuoronsa. Sitä on tullut seurattua moneen kertaan...

Ainiin ja arvaan, että seuraavaan Astroilijan palstalla esittämään kysymykseen Pashka vastaa jotenkin seuraavasti: Jospa nyt uskaltaisin vastata, ettei Karmee ole taas niskassa hengittämässä...  2funny



 Smiley Sinun tekosi ja sanasi ovat kaikki hyvin oikeutettuja. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #211 : 03.03.2010 20:33:03 »


Pashka: Jospa sitten alkaisit käyttäytyä sanojesi mukaan. Se on ainoa, mikä merkitsee jotakin. Ihan sama mitä sanoo, teot ne ratkaisevat.



Häh...?  Huh Miehän käyttäydyn ihan justiinsa niin paskasti kuin olen sanonutkin!
Mitä sinä oikein valitat? uglystupid2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #212 : 03.03.2010 21:35:38 »

Ymmärsin näköjään yhden viesteistäsi väärin.



Miten kukaan voi ymmärtää väärin niin suoraa pläkkiä tekstiä? uglystupid2

Sitä paitsi täällä Astrossa on tuota samaista ilmaisuani yli 5600 viestiä paitsi surkeasta elämästäni,
kieroutuneesta, narsistisesta ja rauniomaisesta minästäni,
joka on niin huonossa jamassa, ettei sille ole mitään tehtävissä enään,
niin myös henkisestä kasvustani, jonka olen vuodesta 2005 aloittaessani kirjoittamaan
täällä, tituleerannut sitä aivan oikea oppisesti alkulimaksi tai alkueläimeksi,
koska osaan jo jonnin sortin kommunikaation.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #213 : 03.03.2010 21:40:57 »

Ja mie vielä korostan, että mikään noista kirjoittamastani alkuliman
henkisestä, älyllisestä, tunteellisesta ja sielullisesta kehitystasosta
ei ole kehittynyt minussa eteenpäin, vaikka kaikkeni olen yrittänyt. Smiley

Kun ei se suksi luista, niin se ei luista. Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #214 : 03.03.2010 21:48:55 »

Hei, jos ei löydy suksen pohjaan Empatia -voidetta, niin Älä kommentoi mitään -voide pistää sukset ainakin luistamaan.  Smiley

Hmmm.. tämä on vapaa saitti kommentoida ja kirjoittaa,
eikä siellä sanota, että vain empaattisille ihmisille.
Kaikki ei ole empaattisia, se pitää vain hyväksyä -kaikessa suuressa universaalissa rakkaudessa.  Wink

...vai onko sinusta tullut itse pääjehu, jolla on valta sanoa, kuka täällä saa kirjoittaa
ja kuka ei..? Huh
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 22:02:09 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #215 : 03.03.2010 22:08:48 »

2funny  Siis A-P-U-A!  2funny

Mikä ihme sua vaivaa?!  Grin Edelleen: JOS joku kysyy NEUVOA tai pyytää APUA, niin EI SAA olla ilkeä tälle henkilölle. KUN et kerran ole empaattinen, niin ÄLÄ VASTAA. Jätä se vastaaminen jollekin toiselle, enkä tarkoita tällä nyt itseäni vaan ketä tahansa muuta täällä, kun kaikilla muilla näyttää olevan sitä empatiakykyä vastata loukkaamatta. Täällä on hyvin paljon erinomaiset kommunikointitaidot omaavia ihmisiä.



Ei mua mikään vaivaa. Aika normaalia mulle. Smiley
Onko sulla jokin kramppa, esim. Sasha-pakkomielle tms..? Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #216 : 03.03.2010 22:25:22 »

2funny  2funny  2funny

Rauhallisia yöunia!


Tätä mie kyllä toivon jostain käsittämättömästä syystä sinulle todella.
Selasin tuossa viestihistoriaasi, niin 71 viestiä, joista reilussa 25 :ssä
on mainittu nimeni tai se on kohdistettu minulle. 
Loput on selvänäköpyyntöjä ja osa kitinää, kun henkioppaat eivät vastaile,
vaikka kuinka yrität.
No Sasha sentään vastailee sinulle kaikkiin ajatuksiisi ja kysymyksiisi.  angel

Aikamoinen prosentti omistettu meikäläiselle.  Smiley Ei vedä edes henkioppaat vertoja! Cheesy
Jos alkaisin ennustaa sulle, niin kasvattaisiko se tuota omistautumistasi minulle? Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #217 : 03.03.2010 23:37:48 »

Mutta kuulkaas ihmiset, asiasta tennikseen, niin eikö nämä henkiset ihmiset
ole valloittavia persoonia julistuksissaan universaalista rakkaudesta ja suvaitsevaisuudesta?  Smiley

Tähän keskusteluun on varmasti tullut kanavointi joltain mahtavalta henkioppaalta.
Mie ihan tunnen, että asia on näin.  Smiley

Ja tämä ei ole piruilua ja yritän pitää sarkasminikin kurissa (heikosti),
koska kyllä voi käydä helposti niinkin, että vaikka ravintola mainostaa itseään
viiden tähden syömäpaikkana, niin ruoka saatetaan valmistaa ja tarjota
likaisista astioista. Ruoka on saattanut tippua jopa ennen tarjoilua likaiselle lattialle
tai annokseen on voitu sylkeä.  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #218 : 03.03.2010 23:45:59 »

Mutta kuulkaas ihmiset, asiasta tennikseen, niin eikö nämä henkiset ihmiset
ole valloittavia persoonia julistuksissaan universaalista rakkaudesta ja suvaitsevaisuudesta?  Smiley

Tähän keskusteluun on varmasti tullut kanavointi joltain mahtavalta henkioppaalta.
Mie ihan tunnen, että asia on näin.  Smiley

Ja tämä ei ole piruilua ja yritän pitää sarkasminikin kurissa (heikosti),
koska kyllä voi käydä helposti niinkin, että vaikka ravintola mainostaa itseään
viiden tähden syömäpaikkana, niin ruoka saatetaan valmistaa ja tarjota
likaisista astioista. Ruoka on saattanut tippua jopa ennen tarjoilua likaiselle lattialle
tai annokseen on voitu sylkeä.  Undecided


[/color][/i]

Eihän meistä kukaan ole täydellinen.  Huh En minä, kuten et sinäkään, oli sitten henkinen tai ei.  Wink  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #219 : 03.03.2010 23:58:23 »



Eihän meistä kukaan ole täydellinen.  Huh En minä, kuten et sinäkään, oli sitten henkinen tai ei.  Wink  smitten

Hmmm... :Smiley Mutta mie en tiedä, onko siinä jotain eroa,
kun mie en ole koskaan kertonut olevani esim. Jeesuksen morsiamen Marian inkraatio
tässä elämässä, henkistynyt, henkisesti kehittynyt niin, että sillä voi korottaa itsensä
muiden yläpuolelle, kanavoinut henkioppaita (paitsi kerran pari jääkaapissani olevaa
vanhaa kananmunaa), enkä painottanut omien mielipiteitteni ja kanavointieni
ehdotonta ja ainoata totuutta, kanavoinut itsensä jeesuksen nimissä,
pukenut toisen ihmisen aliarvioimista ja ivaamista mihinkään erityiseen
universaaliseen rakkauteen ja puhunut samaan hengen vetoon, huh, suvaitsevaisuudesta.. Shocked

...vaan ollut minä, Sasha, tavallisena ihmisenä, ihan kaikkine huonoine puolineni
ja inhimillisyyksineni haukkumassa, ivaamassa ja aliarvioimassa muita ihan suoraan
ilman noita universaalisia rakkauksia, kanavointeja ja suvaitsevaisuutta
kääräistynä sen ympärille ja ihan tasaisesti haukken ihan kaikkia? Huh

Ja tämä on itsetutkiskelua. Wink

MUOKS. Mä vielä korostan korostamisen jälkeen, että mä en ole koskaan
sanonut olevani täydellinen, päin vastoin, mie tykkään korostaa huonoja ja pimeitä puoliani.
Katsos, kun mie luotan, että se aitous ja hyvä kyllä tulee esiin tavalla tai toisella
ilman mun omaa mainostamistakin. Wink

Ainakin se on tähän asti toiminut jopa niin hyvin,
että mun suuhun laitetaan aika usein tälläisiä sanoja,
vaikka mie en ole niitä koskaan sanonut
(paitsi sen, että en pidä Suomesta ja suurimmasta osasta suomalaisista);


Kuule Pashka, tässäkö sitä taas kerjätään muita puolustelemaan. Yrität vääntää sanoja irti kontekstista, jotta joku tarttuisi siihen ja saisit taas paistatella:
"Kiitos kaikki rakkaat ystävät kun olette puolellani.  smitten Jotkut vain ovat niin kateellisia siitä kun olen näin kaunis ja menestyvä ja asun Itävallassa. Mutta minkä minä sille voin. Mutta ymmärrän sen oikein hyvin, ihana kun olen, kun se Suomi on niiiiin kamala paikka ja suomalaiset niiiiin kamalia.


 Tongue
« Viimeksi muokattu: 04.03.2010 00:07:11 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #220 : 04.03.2010 00:09:47 »



Eihän meistä kukaan ole täydellinen.  Huh En minä, kuten et sinäkään, oli sitten henkinen tai ei.  Wink  smitten

Hmmm... :Smiley Mutta mie en tiedä, onko siinä jotain eroa,
kun mie en ole koskaan kertonut olevani esim. Jeesuksen morsiamen Marian inkraatio
tässä elämässä, henkistynyt, henkisesti kehittynyt niin, että sillä voi korottaa itsensä
muiden yläpuolelle, kanavoinut henkioppaita (paitsi kerran pari jääkaapissani olevaa
vanhaa kananmunaa), enkä painottanut omien mielipiteitteni ja kanavointieni
ehdotonta ja ainoata totuutta, kanavoinut itsensä jeesuksen nimissä,
pukenut toisen ihmisen aliarvioimista ja ivaamista mihinkään erityiseen
universaaliseen rakkauteen ja puhunut samaan hengen vetoon, huh, suvaitsevaisuudesta.. Shocked

...vaan ollut minä, Sasha, tavallisena ihmisenä, ihan kaikkine huonoine puolineni
ja inhimillisyyksineni haukkumassa, ivaamassa ja aliarvioimassa muita ihan suoraan
ilman noita universaalisia rakkauksia, kanavointeja ja suvaitsevaisuutta
kääräistynä sen ympärille ja ihan tasaisesti haukken ihan kaikkia? Huh

Ja tämä on itsetutkiskelua. Wink

MUOKS. Mä vielä korostan korostamisen jälkeen, että mä en ole koskaan
sanonut olevani täydellinen, päin vastoin, mie tykkään korostaa huonoja ja pimeitä puoliani.
Katsos, kun mie luotan, että se aitous ja hyvä kyllä tulee esiin tavalla tai toisella
ilman mun omaa mainostamistakin. Wink

Ainakin se on tähän asti toiminut jopa niin hyvin,
että mun suuhun laitetaan aika usein tälläisiä sanoja,
vaikka mie en ole niitä koskaan sanonut
(paitsi sen, että en pidä Suomesta ja suurimmasta osasta suomalaisista);


Kuule Pashka, tässäkö sitä taas kerjätään muita puolustelemaan. Yrität vääntää sanoja irti kontekstista, jotta joku tarttuisi siihen ja saisit taas paistatella:
"Kiitos kaikki rakkaat ystävät kun olette puolellani.  smitten Jotkut vain ovat niin kateellisia siitä kun olen näin kaunis ja menestyvä ja asun Itävallassa. Mutta minkä minä sille voin. Mutta ymmärrän sen oikein hyvin, ihana kun olen, kun se Suomi on niiiiin kamala paikka ja suomalaiset niiiiin kamalia.


 Tongue


Sasha, peace and love to you!  smitten angel Ei muuta sanottavaa.  Wink Lips Sealed
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #221 : 04.03.2010 00:13:59 »

Käy rauhassa.  Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #222 : 04.03.2010 12:47:16 »

Nyt menee ohi että heilahtaa, mut...
mun päässä soi tiputanssi kun luin tätä ketjua  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #223 : 04.03.2010 14:34:37 »

Niin no eihän sen monimutkaista tarvitsekaan olla ^^

Mutta niin, itse näkisin sen syntymäkartan vain lähtökohtana. Mikään asia ei mielestäni suoranaisesti määrittele ihmisen polkua. Me vain käytämme niitä lahjojamme ja lähtökohtiamme kuten kukin haluamme, omalla persoonallisella tavallaan. Vaikka olisimme luonnostamme pisteliäitä ja kriittisiä niin eihän se tarkoita sitä, että meidän on pakko toteuttaa tätä osaa luonteestamme tai sen energian voi kanavoida vaikkapa olemalla elokuvakriitikko tms. Kyllä joka kartalla on mielestäni mahdollisuudet vaikka mihinkä. Osalle esimerkiksi runsas määrä  aspect_squ tekee hyvää, vaikka se saattaisi näyttää vaikealta ja osa osaa sitten hyödyntää parhaiten  aspect_tri. Hmm, uskon, että sielunvalintamme ovat vapaat, kunhan vain herää tajuamaan sen, eikä hyväksy sitä, että on vaikkapa luonnostaan laiska. Muutos on elämää ja elämä muutosta.

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #224 : 04.03.2010 22:51:12 »

Kyllä tämä mun oma persoona, luonne ja sen viat ja krampat on selvää pläkkiä
mulle itselleni, tosin ne ei ole teille muille vielä sitä, mutta oikeastaan.. :Smiley
-se taas ei ole minun ongelma. Wink

Jatkakaa ruotimistanne minusta, niin psyyke ja sydän puhdistuu
ja uskomattoman mielenrauhan, -tai nirvanan saavutatte.   Tongue

Mie lähden siippani kanssa illastamaan. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: