Eihän meistä kukaan ole täydellinen. En minä, kuten et sinäkään, oli sitten henkinen tai ei. Hmmm... :
Mutta mie en tiedä, onko siinä jotain eroa,
kun mie en ole koskaan kertonut olevani esim. Jeesuksen morsiamen Marian inkraatio
tässä elämässä, henkistynyt, henkisesti kehittynyt niin, että sillä voi korottaa itsensä
muiden yläpuolelle, kanavoinut henkioppaita (paitsi kerran pari jääkaapissani olevaa
vanhaa kananmunaa), enkä painottanut omien mielipiteitteni ja kanavointieni
ehdotonta ja ainoata totuutta, kanavoinut itsensä jeesuksen nimissä,
pukenut toisen ihmisen aliarvioimista ja ivaamista mihinkään erityiseen
universaaliseen rakkauteen ja puhunut samaan hengen vetoon, huh,
suvaitsevaisuudesta.. ...vaan ollut minä, Sasha, tavallisena ihmisenä, ihan kaikkine huonoine puolineni
ja inhimillisyyksineni haukkumassa, ivaamassa ja aliarvioimassa muita ihan suoraan
ilman noita universaalisia rakkauksia, kanavointeja ja
suvaitsevaisuuttakääräistynä sen ympärille ja ihan tasaisesti haukken ihan kaikkia?
Ja tämä on itsetutkiskelua.
MUOKS. Mä vielä korostan korostamisen jälkeen, että mä en ole koskaan
sanonut olevani täydellinen, päin vastoin, mie tykkään korostaa huonoja ja pimeitä puoliani.
Katsos, kun mie luotan, että se aitous ja hyvä kyllä tulee esiin tavalla tai toisella
ilman mun omaa mainostamistakin.
Ainakin se on tähän asti toiminut jopa niin hyvin,
että mun suuhun laitetaan aika usein tälläisiä sanoja,
vaikka mie en ole niitä koskaan sanonut
(paitsi sen, että en pidä Suomesta ja suurimmasta osasta suomalaisista);
Kuule Pashka, tässäkö sitä taas kerjätään muita puolustelemaan. Yrität vääntää sanoja irti kontekstista, jotta joku tarttuisi siihen ja saisit taas paistatella:
"Kiitos kaikki rakkaat ystävät kun olette puolellani.
Jotkut vain ovat niin kateellisia siitä kun olen näin kaunis ja menestyvä ja asun Itävallassa. Mutta minkä minä sille voin. Mutta ymmärrän sen oikein hyvin, ihana kun olen, kun se Suomi on niiiiin kamala paikka ja suomalaiset niiiiin kamalia.