Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sasha - El espinazo del diablo  (Luettu 126412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #225 : 25.03.2010 15:11:55 »

Taas minä lainaan tätä Sashan ketjua, mutta on minulle myös kommentti Sashaan, ja sitä vartenhan tää ketju on.


siis se, että voisin itsekin pystyttää tälläisen ketjun, mutta en nyt tunne suurta tarvetta tässä suhteen ottaa esimerkkiä ja tehdä sama perässä, siksikin, kun tiedostan henkilökohtaisten voimieni rajallisuuden, ja olen sen verran itsekäs, etten viitsi alkaa ilmaiseksi toimimaan psykodynaamisena terapeuttina, eli


olemaan kohteena, johon asiakas voi vapaasti heijastaa omat tunteensa, myös negatiiviset ja näin läsnäolollaan parantaa asiakasta, tekemättä itseasiassa minkäänlaista muokkaamista itse tuon asiakkaan persoonaa kohtaan.


siis, ilmiö, jota kutsutaan transferenssiksi.



joillekin se toimii, kuten minulle terapiassa, ja toisille sopii paremmin kognitiivinen terapia. ei voi sanoa, että kumpiko on parempi, vaan riippuu yksilöstä.



joten Sasha tässä, liekö pyyteettömästä ihmisrakkaudestaan, toimii ilmaiseksi psykodynaamisena terapeuttina coolsmiley yleensä terapeutit ottaa ihan suolaista liksaa parantavasta läsnäolostaan. kova on se koulutuskin ja täytyy myös olla oma terapia käytynä.





niin, minun henkilökohtainen viestini tässä on, röyhkeästi Sashan ketjun välityksellä, kun en itse ole niin korkealla universaalin rakkauden tasolla, että jaksaisin vastaavan aamunsäde-terapiaketjun perustaa, ainakaan ilman 6.66 euron minuuttiliksaa, niin ilmoitanpa tässä, että



niin kauan kuin minun yksilöllisiä rajoja ei tulla ylittämään pyytämättömillä tulkinnoilla, ennusteilla, pyytämättömillä energiahoidoilla tai kaikenlaisilla psyykkis/henkisillä manipulaatioilla, joita en ole kysynyt ja pyytänyt, niin niin kauan minun mielestä sekä minä, että kaikki erilaiset persoonat erilaisine uskomuksineen mahtuvat kyllä yhtä aikaa samalle foorumille.



kunhan ei mennä HENKILÖKOHTAISUUKSIIN, niin kuin tässä Sashan ketjussa on ideana, että saa juuri mennä.



Kiitos.


kaikki mahdutaan tänne, bittitila on rajatonta, ja huomionsa kohteen valitsee yksilö itse, eikö niin?





*kirjoittelemisiin*





« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 15:14:35 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #226 : 25.03.2010 15:18:13 »


joten Sasha tässä, liekö pyyteettömästä ihmisrakkaudestaan, toimii ilmaiseksi psykodynaamisena terapeuttina coolsmiley


 Shocked Shocked

Mie olen taas ihan ymmärtänyt ja ehkäpä vähäisellä käsityskyvylläni käsittänyt,
että
Sasha
on se asiakas.

 Embarrassed

paljon on meikäläisellä oppimista! knuppel2
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #227 : 25.03.2010 15:26:27 »

Taas henkilökohtainen näkemys, minkä siitä 7 vuoden psykodynaamisesta terapiasta opin, siis ei akateeminen tieteellinen juttu, vaan oma tulkinta.


kyllä se vaan menee niin, että hoitosuhde ja parantamissuhde menee aina kahteen suuntaan, jollakin tavalla. parantaesssan asiakasta terapeutti parantaa myös itseään.


mun terapeutti sanoi mulle, että 'ei ikinä unohda minua'... smitten

ensin otin sen jopa negatiivisena, koska en halunnut että kukaan enää muistelee mun pimeitä puolia, mutta ehkä hän sai muutakin Smiley


ja mulle se oli taas yksi parhaista asioista ja valinnoista, mitä olen tehnyt, siis aloittaa ja läpikäydä se terapia.



Joten minä en näkisi, että Rovattaren näkemys on väärin, vaikka minun näkemys on toinen :Smiley


sen ainakin opin terapiasta, että hih, asiakas on aina oikeassa Wink
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #228 : 25.03.2010 15:33:29 »


kyllä se vaan menee niin, että hoitosuhde ja parantamissuhde menee aina kahteen suuntaan, jollakin tavalla. parantaesssan asiakasta terapeutti parantaa myös itseään.

Joten minä en näkisi, että Rovattaren näkemys on väärin, vaikka minun näkemys on toinen :Smiley


Kun antaa, myös saa, pätee suuntaan, jos toiseen. Smiley

Se, miten asian koen, on minun henk. kohtainen kokemukseni ja perustuu elettyyn elämääni ja siitä oppimiini asioihin.
Toisella voi tuntemus/ kokemus olla toinen.

Aina oikea sille kokijalle.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #229 : 25.03.2010 15:39:02 »

no, ainakin minulle Sashan olemassaolo on ollut terapeuttista.


käsitän sen sanan hyvin laajasti. Ei tässä tapauksessa niin, että olisin itkenyt Sashan olkapäätä vasten ja herkistellyt, vaan pikemminkin terapeuttinen vaikutus on ollut vapauttava ja voimaannuttava esimerkillään.


'hei, voin tehdä näin'

'kukaan ei estä'

'ei tarvitse teeskennellä'


ja monia muita juttuja.



mun yksilöllisyyteen kuuluu suoruus ja se etten anna itseäni hallita. mutta sehän ei tarkoita ollenkaan, että salaperäisyys, ujous tai jokin muu piirre olisi huonompi.



milloin tää suppea ajattelu loppuu ja milloin voin lopettaa noiden lisähuomautusten tekemisen?


ehkä, vaikka NYT.


joten tästä lähin, se mitä sanon ja mitä olen, ei tarkoita että toisenlainen tai erilainen tapa olla olisi huono.


se että olen aina ollut näkyvä persoona, ei tarkoita sitä että ei-näkyvä persoona olisi yhtään huonompi.


EI AINAKAAN MINUN MIELESTÄ!
« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 15:41:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #230 : 25.03.2010 16:03:14 »

no, ainakin minulle Sashan olemassaolo on ollut terapeuttista.

'hei, voin tehdä näin'

'kukaan ei estä'

'ei tarvitse teeskennellä'


ja monia muita juttuja.



Jep, ymmärrän.

Itsekkin monessa asiassa Sashan kanssa samoin elämässä toimineena,
mutta siitä muille kertomatta,
pidän hänen rohkeuttaan tosi hyvänä asiana.

Tavallaan Sasha on vapauttanut minussakin monia puolia,
itse koen sen samankaltaisuuden joissain asioissa johtuvan  meidän  kaksosetaskendentti skorpioni- puolista,
helppo ,ainakin minun ymmärtää Sashaa.

Mutta..

kun minussa on myös vahvana tuo  kauris ja  saturnus-puoli ja
joku tunne, siitä,

että Sasha on vain arka, pelkäävä, rakkaudeton lapsi, Embarrassed

joka yrittää korostaa heikkouksiaan hyökkäämällä,
hakee syitä itsensä ulkopuolelta

( tässä topicissahan sai puhua Sinusta Sasha ) Lips Sealed

niin..

omalla tavallaan  kauris-ihmisenä,
koen,
että hän hakee terapeuttista apua myös itse.
Tällä tavoin.

No kukin tavallaan.
ja tärkeintähän on,
että itse voi hyvin,
Niin hyvin,
että voi olla hyvä myös läheisilleen. smitten

Hyvä pyrkimys,
vaikea toteuttaa,
ainakin mulla.

Mutta olen kehittyvä yksilö ja
pyrin kehittymään.
 smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #231 : 25.03.2010 16:07:12 »

kaikki me ollaan jollain tavalla loukkaannuttu ja haavoittuneet niinä aikoina, kun olimme itse arkoja, pelkääviä ja rakkaudettomia lapsia itse kukin.


jokaisessa tuota pientä lasta pitää vaan rakastaa, ja sen voi aloittaa itse itseään kohtaan.


sen jälkeen meissä jokaisessa on niin monia muitakin 'psyykkisiä hahmoja', kuten Sashassa ja kaikissa.


nuo hahmot ja erilaiset olemuspuolethan ovat samalla loputtoman luovuuden lähde, ja parasta siinä on, että kaikilla on jo kaikki valmiiksi itsensä sisällä, ei tarvitse niitä ostaa ja myydä tai pakottaa toisessa esiin/tai pois esiltä, senkun vaan LÖYTÄÄ ne itsestään.




 Wink


SINÄ OLET ITSE SE LAHJA JONKA JUMALA ANTOI SINULLE.


ups, jäi caps lock päälle. mutta ei se haittaa. rrrrräpätessä rrrroisQuu. Undecided
« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 16:08:52 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #232 : 25.03.2010 16:17:42 »

kaikki me ollaan jollain tavalla loukkaannuttu ja haavoittuneet niinä aikoina, kun olimme itse arkoja, pelkääviä ja rakkaudettomia lapsia itse kukin.


jokaisessa tuota pientä lasta pitää vaan rakastaa, ja sen voi aloittaa itse itseään kohtaan.


sen jälkeen meissä jokaisessa on niin monia muitakin 'psyykkisiä hahmoja', kuten Sashassa ja kaikissa.


nuo hahmot ja erilaiset olemuspuolethan ovat samalla loputtoman luovuuden lähde, ja parasta siinä on, että kaikilla on jo kaikki valmiiksi itsensä sisällä, ei tarvitse niitä ostaa ja myydä tai pakottaa toisessa esiin/tai pois esiltä, senkun vaan LÖYTÄÄ ne itsestään.




 Wink


SINÄ OLET ITSE SE LAHJA JONKA JUMALA ANTOI SINULLE.


ups, jäi caps lock päälle. mutta ei se haittaa. rrrrräpätessä rrrroisQuu. Undecided

Aivan.

Mutta Minä koen ( ei tarkoita että muiden täytyy) Wink
että
pitää mennä itseensä.
Ei hakea syitä toimintaansa ulkopuolelta,
hyökkäämällä toisten toimintatapoja vastaan.

Koska hekin toimivat vain omilla oppimillaan tavoilla.

Antaa toisten olla mitä ovat.
Ei yrittää vaikuttaa heihin, muuta kuin omalla esimerkillä.
Kertomalla vain , että minä toimin näin.

Ei käännyttämällä. Väkisin saarnaamalla. Toisesta virheitä hakien.

Ja kaikista pahinta, minusta, on seurata jotain ns. johtajaa,
joka kerran on sanonut jotain rohkeaa, jota kannatat,
vaan miettiä,
mitä
sinä yksin,
kannatat.

huh..tulipa sitä,
*huokaus'
 2funny

 merkurius jousimies

 2funny Grin


ps. menen tässä asiassa myös itseeni  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 16:19:34 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #233 : 25.03.2010 16:23:27 »

Jos sinulla, Rovatar on mielessä jotain, että voit opastaa, missä kohtaa minä aloin hyökkäämään jonkun toisen olemassaoloa vastaan tai pakottamaan sitä mihinkään muottiin, niin voit ottaa minuun yhteyttä privana, jos haluat NÄYTTÄÄ jotain mitä minä en itsessäni nähnyt.


minkäänlainen psyykinen vallankäyttö tai toisen yksilön muokkaus ei ole minun päämäärä.


mutta epätäydellisenä ihmisenä teen virheitä, ja saatan joskus olla sokea jollekin itsessäni.



eli minä olen samaa mieltä sen kanssa mitä yllä sanoit.


minä en nimenomaan seuraa ketään, enkä suosittele ketään seuraamaan minua, koska se olisi valheellista.


seuratkaa omaa tähteänne.


niin nyt minun on pakko hoitaa päivän hommat, palaan asiaan myöhemin.


ja anteeksi Sashalle hänen ketjun käyttö MINUN asioihini ja kaikille hyvää ja inspiroivaa päivänjatkoa!
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #234 : 25.03.2010 16:36:46 »

Jos sinulla, Rovatar on mielessä jotain, että voit opastaa, missä kohtaa minä aloin hyökkäämään jonkun toisen olemassaoloa vastaan tai pakottamaan sitä mihinkään muottiin, niin voit ottaa minuun yhteyttä privana, jos haluat NÄYTTÄÄ jotain mitä minä en itsessäni nähnyt.


Minulla ei ole mitään tähän asiaan sanottavaa, jota en pysty täällä kaikkien kuullen sanomaan.
Eikä minulla ole muutenkaan tähän enää mitään sanottavaa.

Mielenkiintoista mielipiteiden vaihtamista ollut.  smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Asterix
Vieras
« Vastaus #235 : 25.03.2010 17:21:00 »

Hittolainen, kun mie repeilen täällä teidän jutuille! Grin 2funny

Minähän OLEN (jonkun) lapsi, pelkäävä, epävarma, vailla rakkautta, hyökkäilevä,
terapiaa vailla ja arvatkaa vain mistä karannut? Cheesy

Ei tästä elämästä perkele mitään tule näillä eväillä, mutta minkäs sille mahdan.. :Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #236 : 25.03.2010 17:26:47 »

joo, Sasha kiitos ilmaisesta terapiasta jota olet antanut tietämättäsi, yrittämättäsi ja olemalla just sellainen kuin  olet Wink


mutta toisaalta, mitä siitä kiittelemään, ehkä sekin on turhaa, sehän on vaan elämää....



ei sen enempää *Irwin*


....edit. vai muistinko väärin, oliko se edes Irwinin biisi.....
« Viimeksi muokattu: 25.03.2010 17:29:51 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #237 : 25.03.2010 17:46:50 »

joo, Sasha kiitos ilmaisesta terapiasta jota olet antanut tietämättäsi, yrittämättäsi ja olemalla just sellainen kuin  olet Wink


mutta toisaalta, mitä siitä kiittelemään, ehkä sekin on turhaa, sehän on vaan elämää....



ei sen enempää *Irwin*


....edit. vai muistinko väärin, oliko se edes Irwinin biisi.....

Oho.. Shocked Hupsista saatana, en todellakaan tiennyt antavani terapiaa,
vannon, että se oli vahinko, jonka korjaan samantien!

-laitan mojovan laskun tulemaan postissa! Cheesy

Katsos, kun se vain on elämää...  :Smiley
-siis laskuttaa ja maksella laskuja. angel
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #238 : 25.03.2010 17:56:01 »


niin mutQ et voi enää jälkeenpäin laskuttaa, kun ei me tehty työsopimusta eikä tarjouspyyntöä ja vastausta.



eli ei nyt auta muu kuin skarpata tulevaisuudessa, ettei sama vahinko pääse tapahtumaan uudestaan Cool
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #239 : 25.03.2010 21:17:53 »

Sinänsähän tämä ketju on Sashan kulmasta katsottuna varsin hyvä juttu, koska tässä tulee aika hyvin ilmi se, mitä ihmiset sinusta ajattelevat. Koen ainakin itse sen hyvinkin puhdistavana, sen takia ehkä sitten tykkään olla välillä itse selvin päin humaltuvien ihmisten seurassa. xD Tulee hyviä paljastuksia Wink

No mutta niin, itse ainakin kokisin välillä positiivisena sen, että minulle annettaisiin suoraa palautetta ja sanottaisiin miten minut koetaan. Säästää ajattelemisen vaivan tuossa asiassa, vaikka eipä sillä nyt niin väliä ole loppupeleissä.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: