Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja Venus.  (Luettu 29724 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 22.10.2005 20:40:15 »

Hei,

Olen pahoillani, jos tässä postissani toistetaan joitakin ketjussa jo mainittuja asioita. Luin nimittäin tämän ketjun jo aiemmin tänään, enkä nyt jaksa enää lukea sitä läpi ennen vastaamista  Cool

Ihannekumppanista kertoo käsittääkseni naisilla paitsi Marsin merkkisijainti myös viidennen huoneen kärki (ja siellä sijaitsevat planeetat?). Siitä, kenen kanssa lopulta päätyy vakavammin yhteen kertovat puolestaan DC, seiskahuoneen planeetat ja Juno-asteroidin merkkisijainti. Naisen kartalla Venus kertoo tavasta rakastaa.

Minulla Mars on Vesimiehessä ja viidennen huoneen kärki Kaloissa. Mies_ihanteeni_ onkin liberaali, oikeudenmukainen, herkkä ja taiteellinen. DC:ni on kuitenkin Härässä, seiskassa on Jupiter ja Juno löytyy Skorpionista. Miehet ovatkin sitten tupanneet loppujen lopuksi olemaan maanläheisiä ja perinteisiä (avomieheni on Härkä) tai hulivilejä (myös isäni on Jousimies) tai omituisia hyypiöitä. Tosin yhtään Aurinko-Skorpionia en yhtäkkiä historiastani muista.

Olen rakkausasioissa ja suhteessa hyvin oinasmainen.

Mutta minulla siis pätee hyvin tuo kartalla näkyvä ristiriita miesihanteen ja todellisten kumppanien välillä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Gimmy
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 22.10.2005 21:12:56 »

Auts!

Aika rankkaa leimata joitain ihmisiä tunnevammaisiksi... vesimiehet eivät ole tunnevammaisia, vaan he eivät ole heti huutelemassa tunteitaan julki...
Mulle yksi rakas vesimies sanoi " en minä ole tunteeton..." ja se oli just se juttu, hänen tapansa ilmaista, että hänellä oli tunteita... söpöä!

Kauriit ovat ehkä samaa sarjaa, minulla on pieni kauris-poika, jonka on kamalan hankala ottaa edes äidiltä haleja ja pusuja vastaan... oinas-pikkuveli on taas ihan päinvastainen, halii ja pusii estottomasti.

Vesimiehet ovat upeita kumppaneita, kunhan sellaisen onnistuu ensin valloittamaan! Ihkaoma vesimieheni (kuu ravussa!) on aivan ihanteellinen kumppani myös tunneilmaisultaan!

t: Oinas-skorppari (kuu kaloissa... ymmärtää siis kaikkia "tunnevammaisiakin"!)
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #17 : 22.10.2005 21:26:57 »

Hei Linn Smiley,

Lainaus
Minulla Mars on Vesimiehessä ja viidennen huoneen kärki Kaloissa. Mies_ihanteeni_ onkin liberaali, oikeudenmukainen, herkkä ja taiteellinen. DC:ni on kuitenkin Härässä, seiskassa on Jupiter ja Juno löytyy Skorpionista.

Sattuipa somasti, sillä minun "miesihanteeni" on juuri tuo: liberaali, oikeudenmukainen, vaikkakin 5. huoneen kärki onkin kaloissa. Mutta Todellinen Musta Kuu eli Lillith (en tarkoita asteroida), ja myös tietysti Lilith-asteroidi, molemmat Veskarissa ja vieläpä yhtymässä toisiinsa, Juno myös Veskarissa Shocked Shocked
Lilithän kertoo pimeimmästä puolestamme, niin olen asian ymmärtänyt Lips Sealed

Siksi pidän älykkäistä keskusteluista, tietysti siihen vaikuttaa karttani hallitsija Plutokin, että täytyy ruotia tosi syvältä. Eli meillä on sama AC-DC -akseli Kiss

Mulla taas Ihana Jupiter sijaitsee Geminissä, peräytyen, jossa myös noususolmuni ja Vertexini

Lainaus
Miehet ovatkin sitten tupanneet loppujen lopuksi olemaan maanläheisiä ja perinteisiä (avomieheni on Härkä)

Mulla taas siippa on Aur-Rapu, Mars-Leo, hän on kiinteävesi -elementeiltään, kun minä taas muuttuva-ilma.
Siippani tuo vakautta suhteeseen, joka on hyvä juttu, kun mulla Neptunus on 1. huoneessa ja kuu ja Merkkari jouskarissa, jälkimmäiseen Venukseni tekee sekstiiliä ja kyllä se on korkealentoista väliin tuo meikäläisen ajatusmaailma, johtunee osaltaan juuri tuosta letkeästä Jousimiehestä, mene ja tiedä :Smiley

Siksi minullakin on tuota samaa ristiriitaa kuin sinullakin Linn.
Samassa veneessä ollaan, mutta ei suodeta ja huovata ees taas, eihän Cheesy?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Gimmy
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 23.10.2005 11:00:52 »

*Olettaisin että ihmiset jotka syntyvät kauriiksi, omaavat vanhan karman sellaisena että on huono itsetunto, riittämättömyys, mikä panee ainakin tuttavani paiskomaan töitä kellon ympäri.

Tuon äiti oli nimenomaan sanonut että pojan on vaikea ilmaista tunteita.."

On se jännä juu kuinka paljon nuo vanhat karmat painaa päälle, sillä muksut on todella ihan omia kokonaisia persoonia jo syntymästään lähtien. Mulla on kolme poikaa, joista yksi on kauris, toinen neitsyt ja kolmas oinas. Minä oinas-äitinä olin todella innoissani kun huomasin saaneeni ekaksi lapsekseni tupla-neitsyen (070996)... nuorena tyttönä tuli huomattua että minulla ja neitsyt pojilla oli "aivan erilainen moraali", kuten eräs nuoriherra neitsyt minulle kerran tokaisi. Tongue

Elämän läksyt ovat mielenkiintoisia, jos et tule toimeen neitsyt-miesten kanssa, kasvata sitten itse sellainen...

Mutta itseasiassa neitsyt-muksut ovat ihanan kilttejä! Mutta tämän kauris-pojan kanssa silloin tällöin kalistelemme sarvia.

"Oinas sitten varmaan on onnistunut edellisessä elämässä, kun ne on kuulema itsevarmoja ja menee eteenpäin pioneerin tavoin vaikeisiinkin oloihin"

Oinas-eregian kanssa ei sattuneesta syystä ole ongelmia... Smiley Tämä nuorimmainen onkin sellainen äidin vauva, joka vielä 4-vuotiaana saa olla pikkuinen maailmannapa, sopinee hyvin hänen egoonsa! Itsekin olin oinasmuksuna pahnanpohjimmainen
tallennettu
kamomilla
Vieras
« Vastaus #19 : 23.10.2005 11:31:51 »

Mars naisen kartalla kertoo tosiaan ideaalimiehestä, ei niinkään siitä, minkälaisiin törmää tai oikeasti rakastuu. DC:n olen huomannut kielivän aika rankasti siitä, minkälaisiin miehiin ihastuu. Mars kertoo myös toiminnasta, tavasta tarttua asioihin, siitä, millaisilla energioilla ryhtyy työhön ja käytännössä asioiden toteuttamiseen.

Kauriista vielä - voivat olla viileän oloisia, mutta sisällä sykkii sydän, ihan oikeasti. Kaurius vaan rajoittaa niin voimakkaasti, että vaikuttavat estyneiltä ja viileiltä, mutta osaavat olla hirmu kestäviä ja uskollisia tunteissaan. Smiley Kaurisystävät ovat elämäni suola! Kiss
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #20 : 23.10.2005 11:49:02 »

Heips  Kamomilla  Smiley
Lainaus
Kauriista vielä - voivat olla viileän oloisia, mutta sisällä sykkii sydän, ihan oikeasti. Kaurius vaan rajoittaa niin voimakkaasti, että vaikuttavat estyneiltä ja viileiltä, mutta osaavat olla hirmu kestäviä ja uskollisia tunteissaan. Smiley Kaurisystävät ovat elämäni suola! Kiss

Olen otettu:"Kaurisystävät on elämäni suola!" Kiss Kiss smitten smitten
Niin, onhan Kauriin hallitsija tuo kuriapitävä Saturnus Undecided, siksi kait Kauriit koetaan  rajoittaviksi ja estyneiksi buck2
Allekirjoitan

Sykkivän Sydämen [/b] [/color] Kiss

Lämpöä kaikille Astrolaisille sylikaupalla Kiss Kiss
Toivottaa
Tulisydän Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #21 : 23.10.2005 11:59:34 »

Jaaa!? Huh

Saattaapi pitää paikkansa - siis se että mars kertoo "ihannemiehen"  smitten tyypin.

Minulla vaa'alla ihannemies löytyy leijonasta. Minä jotenkin kyllä ihailen montaakin leijonaa, mutta saattaapi olla että ainut "seurusteluleijona" oli silloin joskus nuoruudessa, enkä ole perään itkenyt.  (voi mikä valehtelija  2funny- eka poikaystävä - mualima lähes pysähtyi  Undecided )

Minun poikani on leijona ja täytyy minun myöntää, että mamman poika on. Ei en myönnä suosivani, mutta automaattisesti meillä on jokin outo yhteys ja aina on ollut helpompaa hänen kanssaan kuin härkätyttären kanssa - jossa merkissä minulla on Kuu!

Minulle vieläkin nämä huoneet sekoittavat - entä kun mars on leijonansa kanssa 9.huoneessa tuoko se tähän mausteita?

Kuinkas se, että minun kartallani ei ole kuin yksi skorpionin merkki - neptunus ja sijaitsee 1. huoneessa ja mieheni on skorppari - en yhtään vähättele ongelmia  Wink mutta suhteellisen hyvin tämä on mennyt. Oppiiko ihminen pitämään erilaisuudesta ja vaikeudesta - masokistin vikaa?  idiot2

Vaikuttaako oman kartan puuttuvat merkit jotakin : minulta puuttuu kokonaan esim kauris - enkä muista että yhdenkään kauriin kanssa olisin ollut sen kummemmin tekemisissä eli ilmeisesti emme hakeudu toistemme seuraan!?Huh
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Aniara
Vieras
« Vastaus #22 : 23.10.2005 12:25:47 »

Kyllä se kartta on taas kokonaisuuksien summa. Wink

Minulla on venus kauriissa ja sen allekirjoitan että tapani rakastaa on sitkeä ja kestävä. Kummasti myös kaurisihmisiä putkahtaa elämääni, mm. kaksi poikaani ovat molemmat kauriita: toinen AC- jousimies jupiter askendentilla, ja mitä välittömin pusuttelija. Smiley Nuorempi on sekä aurinko että kuu- kauris, ja hän selvästi säännöstelee hellyydenosoituksiaan - häntä saa lähestyä vain silloin kun hän itse osoittaa haluavansa halimisia.
Mutta kyllä ne muutkin tunnekuviot sitten vaikuttavat siihen rakkauden ilmaisemisen tapaan kuin vain venus. Esimerkiksi kuumerkki. Smiley

Mars on minulla vaa'assa. Olen aina ihaillut taiteellisia miehiä ja sellaisia, jotka osaavat puhua. Grin DC: ni on härässä ja se merkki tuntuu minusta hyvin vieraalta. KUinka ollakaan, vesimies-miehelläni on kuitenkin venus yhtymässä aurinkoon, elikkä härkä-ominaisuuksia hänessä kuitenkin on , vaikkakin vesimiestemperamentti onkin härkää nopeampi. Hänen kuumerkkinsä on vaaka. Smiley

Omassa toiminnassani ilmenee usein liiallista miellyttämisenhalua ja joskus valinnanteon vaikeutta, mitkä ovatkin vaaka-marsin negatiiviset puolet. Nämä samat ominaisuudet ärsyttävät toisissa henkilöissä suunnattomasti! Elikkä se oma negatiivinen puoli tulee kyllä esille sitäkin kautta peilautuen.  Undecided
tallennettu
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 23.10.2005 14:15:39 »

Mielenkiintoista..
Olen aurinko oinas ja mieheni leijona. Mulla on mieheni nousumerkki (skorpioni) Marsissa ja miehellä on nousumerkkini (neitsyt) Venuksessa. Toivottavasti se ei vain tarkoita, että olemme toistemme ihanne-tyyppejä, mutta rakkaus ei kestä arkielämän pyörityksessä???
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 23.10.2005 14:19:30 »

Miumau, näyttäis ihan kivoilta aspekteilta.  Smiley Specially toi venus-nousu systeemi, mutta myös mars... Tosin mars, siitä huolimatta että teillä on varmasti intohimoinen suhde, niin myös varmasti on erimielisyyksiäkin...
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 23.10.2005 14:54:17 »

Tosin mars, siitä huolimatta että teillä on varmasti intohimoinen suhde, niin myös varmasti on erimielisyyksiäkin...
Lainaus
Pitää paikkansa Smiley riidatkin on sitten intohimoisia..
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Aglaia
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 23.10.2005 16:01:16 »

Joo iik!
Mulla on yksi tuttu mies,jonka venus on tasan tarkkaan samassa pontsissa oman venukseni kanssa skorpparissa. Sitten on vielä tarkka aurinkojen neliö (meikä vaaka, hän kauris). On sanottava,ettätämä mars/venus kontakti ei ole vuosien varrella esiintynyt mitenkään kauniisti tai rakkudellisesti, vaan suoraan sanoen tonkinut meikäläisen sexy-juttuja raa'alla tavalla  uglystupid2. Nyt olen yrittänyt "viisastua" ja pysytellä aiheesta poissa hänen seurassansa.
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #27 : 23.10.2005 16:53:38 »

Minulla mars on vaaàssa 3.h, venus kaksosissa 10.h  ja nämä kolmiossa keskenään.
Flirttailen tahtomattanikin oikealle ja vasemmalle.  Huh Tai pikeminkin ihmiset käsittävät ystävällisyyteni usein väärin... tästä on myös paljon harmia Sad

venus kaks 10., vesta vesim 6.(yht dc) ja pluto vaaka 3.(yht stellium mars, satur, jupit, pallas) tekee suuren ilmakolmion ja joku voisi sanoa mua kevytkenkäiseksi Cheesy mutta useimmiten se konkreetinen seksi jää vain ajatuksen ja flirtin tasolle... useimmiten :Smiley

10.huoneen venus lisää viehätysvoimaa nimenomaan työmarkkinoilla.
mars-vaaka kertonee miesihanteestani sen verran, että älliä pitäisi löytyä...muuten pitkästyn.. se jälkeen tulee vasta koko ja näkö Grin
Miehet on ihanii smitten
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 23.10.2005 17:57:22 »

Tosi mielenkiintoisia juttuja - on ollut kiva lukea kaikkien kokemuksia! (Moi vaan Stareyes  Smiley)

Timotheus,

Venus 10. huoneessa on aika vahva indikaattori siitä, että saattaisit päätyä työskentelemään taiteen parissa - joskin myös siitä, että saatat ajautua suhteisiin työkuvioissa tai käyttää viehätysvoimaasi hyväksesi edetäksesi urallasi  :Smiley..

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Timotheus
Vieras
« Vastaus #29 : 24.10.2005 03:03:54 »

Kylläpä kyllä, työskentelen vaihtuvien kauneusihanteiden parissa...kaiken kukkuraksi mc on härässä. Venus kaksoset ovat hyviä tanssioita ja jotenkin se liitetään liikunnallisuuteen ja kun mulla se on vielä tuolla kymppikerhossa niin musta olisi voinut tulla hyvä ammattitanssija...tosin toi pluton ja vestan kolmio kielisi pikemminkin stripparista Wink
Kaksosvenusten ongelma on vain se, että rakkauden kohde saattaa muuttua parikin kertaa päivässä... Mun läheisin ystävä on niin ikään venus kaksonen ja kun tää parivaljakko lähtee rimpsalle, niin meidän pelkkä läsnäolo saa ihmiset sekoamaan sukkiinsa ja kutsuja piisaa:)

Venus veskareita on mahdotonta miellyttää, ne joko tykkää tai ei ja mielummin ihan vain aitona omana itsenään.

Venus scorpparit ovatkin sitten mielenkiintoisia tapauksia, sen kerran kun sänkyyn erehtyy niin siinä menee sit henki ja sielukin, että heilahtaa. Viimeisimmällä ex.sälläni oli tämä ja hän oikeasti kuvitteli omistavansa minut, mutta seksi on hyvää, siitä ei pääse Smiley kinkyjä pakkauksia...

Venus kalat on ihanii smitten ne on tosi eroottisia ja helliä, mutta vähän hajanaisia rakkaudentunteissaan. Kalat ovat muuten tässä merkkisijainnissa ns. ylennyksessä, kun taas vastamerkissä neitsyessä alennuksessa.

Venus härässä on kans kultainen ja rakastaa koskettamista, hierontaa, hiplaamista eikä koskettamistä pysty huijaamaan. Nämä tietävät kosketuksesta tunteiden aidon laadun.

Venus vaaàt ovatkin sitten runoinensa ja suosion osoituksinensa oikeita rakkauden mestareita. Tässäkin on kaksosten lailla vain se ongelma, ettei ihan jokaiseen vastaantulijaan voi rakastua.

Mun pisin suhde oli venus leijona...iiihana tapaus.. Hänellä oli tapana ostaa upeita,  kuninkaallisia lahjoja ja osoittaa rakkauttaan muutenkin hyvin näyttävästi...serenaadeja, ruusuja, hajuvesiä yms.

Tällaisiä tuli mieleen, jatkaisin, mutta meinasin nukahtaa näppäimistölle Shocked
Mitä muilla tulee mieleen venuksesta tai marssista?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: