Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars ja Venus.  (Luettu 29736 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
punainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.10.2005 20:49:10 »

Minua hämää kun jostain joskus luin, että Mars kertoo naisen kartalla miehen ihannehoroskoopin, miehellä Venus. Mitään perää?
Itselläni Mars on Vaassa, enkä ole koskaan edes ihastunut yhteenkään Vaakamieheen Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 21.10.2005 20:55:11 »

tsau,
samaa olen miekin ihmetellyt.
Miun mars jouskarissa, jouskareita on kyllä ystävänä, mutta en ole ollut ihastunut jousimieheen.
Mieheni venus on taas kaksosissa ja miulla ei ole mitään kaksosta, joten ei nappaa siltäkään osin. Undecided
tallennettu
Saana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2005 20:58:55 »

Paikkansa pitävyydestä en tiedä, mutta minulla on myös Mars vaa´assa, enkä myöskään ole koskaan ihastunut vaakoihin...enkä muutenkaan tule kovin hyvin toimeen tuntemieni vaakojen kanssa...mutta eihän sitä tietty koskaan tiedä Wink
tallennettu

Aur Neitsyt
Asc Skorpioni
Kuu Leijona
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2005 21:05:08 »

ehkä enemmän on kyse miestyypistä.

esim. itse en ole ikinä ihastunut härkämiehiin, vaikka marsini on härässä. kuitenkin toivoisin miehen olevan reilu, rehti, maanläheinen tyyppi. laskeva merkkini on kauris, ja kauriisiin olenkin retkahdellut useamman kerran. nuo mainitsemani piirteet ovat toteutuneet näissä miehissä, joka ei sinänsä ole ihme kun kahdesta maamerkistä on kyse.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
punainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 21.10.2005 21:10:49 »

Minun laskeva merkki on myöskin Vaaka laugh
tallennettu

Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2005 21:19:11 »

Mun venus on ravussa ja mars kaksosissa.

Venus tarkoittaa naisilla "Jumalatarta, johon mies rakastuu" eli sisäistä naista. Mars taas on siäisnen mies, joka kertoo miesihanteestasi. Pieni lainaus luonneanalyysistä: "Naisen kartalla Mars kuvaa sisäistä miestä eli ykseyden kateissa olevaa puolta, varjominää. Tämän varjon voi nähdä vain peilin avulla. Peilinä toimii parhaiten sellainen mies, johon kulloinkin rakastuu. Nainen siis rakastuu miehessä omaan pimeään puoleensa, koska alitajuisesti haluaa jälleen saavuttaa oman ykseytensä".

Ei siis tarkoita suoraan sitä, että rakastuisi siihen merkkiin, mikä on marsissa. Itse olen aina jostain syystä menettänyt sydämeni skorppareille, jotka eivät halua minua... onneksi nyt ei ole yhtään sellaista skorpparia enää näköpiirissä, vaan mielenkiintoiset kohteet lähestyvät merkilleni sopivia tyyppejä, huh.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
punainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 21.10.2005 21:22:18 »

Hyvä, että joku osasi sen sanoa oikein. Kiitos Smiley
tallennettu

Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #7 : 21.10.2005 22:33:40 »

Minua hämää kun jostain joskus luin, että Mars kertoo naisen kartalla miehen ihannehoroskoopin, miehellä Venus. Mitään perää?
Itselläni Mars on Vaassa, enkä ole koskaan edes ihastunut yhteenkään Vaakamieheen Huh

Heips Smiley

Kyllä vain se ainakin osaltaan pitää paikkansa - siis missä merkissä naisen Mars on, se kertoo jotain miesihanteesta. Siitä, mitä kaikkea nainen saattaa ihailla miehessä crazy2
Mutta se ei silti tarkoita, että pitäisi olla ihastunut juuri siihen merkkiin, missä on Mars buck2

Esim. mulla se on Kauriissa, mutta en ole koskaan ollut edes ihastunut Kaurismiehiin Lips Sealed

Mars naisen kartalla kuvastaa myös toimintatapaa, motivaatiota tarttua kulloiseenkin asiaan, mitä nyt sitten on ikinä tekemässä

Ja miehen Venus myös osaltaan kertoo ihannenaisesta.
Mielestäni se kyllä enempi kertoo, miten mies rakastaa - kaikki variaatiot rakkaudesta sallittuja Cool police

Mulla Venus henkisessä Veskarissa :Smiley. Pidän miehistä, jotka ovat henkeviä ja älykkäitä, eivät heti liian tunkeilevia. Humaaneja ja etc.

Veskarissa oleva Venukseni kai myös selittänee sen, miksi koen universaalia rakkautta, kohdistamatta sitä välttämättä yksilöön itseensä, vaan niin, että se on kaikkien ulottuvilla. Olen ryhmäsielu Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 21.10.2005 23:28:31 »

Henkilökohtaisesti olen vallan kyllästynyt siihen miestyyppiin, johon helpoiten retkahdan. Tai no, kyllästynyt ja kyllästynyt, hieman kömpelö sanavalinta. Olen vain tullut siihen tulokseen, että ainakin tähänastisen otoksen perusteella ko. miehet eivät ole minulle hyväksi. En nyt viittaa aikaisemmassa viestissäni mainitsemiini piirteisiin (rehtiyes jne.).

Melkein kaikki elämäni miehet ovat olleet venus vesimiehiä (itse olen venus kaksonen, mc vesimies). Kaikki nuo miehet ovat myös tavallaan olleet hieman tunnevammaisia, rakkaudessa etäisiä, ja heidän perimmäisistä ajatuksistaan on ollut vaikea ottaa selvää. ilmeisesti nuo oman karttani tekijät vetävät venusveskareita puoleensa, mutta olen päätänyt antaa porttikiellon. knuppel2

Sitten dc-kauris-osioon Cheesy Karut, jollain tapaa spartalaiset miehet ovat saaneet minut ovat perinteisesti saaneet minut polvilleen. Usein nämä miehet ovat sattuneet olemaan kauriita. Olen varma, että minulle soveltuviakin kaurismiehiä on (joihin voisin rakastua ja jotka voisivat rakastua minuun), mutta tähän mennessä on seurannut vain sydänsuruja... karu kauris on ollutkin myös valloittamaton, etäinen venus vesimies. on se niin väärin! Undecided

Nyt olenkin julistanut kapinan planeettojani ja akseleitani vastaan: tahdon aurinkoisen miehen, jolla on, jumakautajuunääspäivää...: tunteet!!!
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 22.10.2005 07:14:32 »

Mun venus on ravussa ja mars kaksosissa.

Venus tarkoittaa naisilla "Jumalatarta, johon mies rakastuu" eli sisäistä naista. Mars taas on siäisnen mies, joka kertoo miesihanteestasi. Pieni lainaus luonneanalyysistä: "Naisen kartalla Mars kuvaa sisäistä miestä eli ykseyden kateissa olevaa puolta, varjominää. Tämän varjon voi nähdä vain peilin avulla. Peilinä toimii parhaiten sellainen mies, johon kulloinkin rakastuu. Nainen siis rakastuu miehessä omaan pimeään puoleensa, koska alitajuisesti haluaa jälleen saavuttaa oman ykseytensä".

Jos Venus kuvaa naisella sisäistä naista, ja Mars "ykseyden kateissa olevaa puolta", niin miten tuo nyt pitäisi tulkita kun Mars ja Venus on samassa merkissä? Ja DC kaiken lisäksi Venuksen ja Marsin oppositiomerkissä. Ristiriitaista. En kyllä kummankaan merkkisiin miehiin tiedä ihastuneeni...
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #10 : 22.10.2005 09:09:43 »

Juuh täällä valoisa jouskari joka tapaa taas karun kauriin iltapäivällä. Eihän se kauris ole ottanut tajutakseen, että ei musta ole naista ihailemaan hänen SUORITUKSIAAN jos hän on muuten yrmee. Tulee miehellä varmaan sama keikka muutaman naisen kanssa, joka siihen jäyhyyteen ja "sankaritekoihin" ihastuu. Näen aika tarkkaan miten suhteet hänellä menis. Aktiviteettitaso meillä oli suunnilleen sama, mutta tulen varomaan vesi-ja maamerkkejä vastedes. Ai tällainen miestyyppi on oikeen tunnettu, no niinpä! Mun au ja nousukauriit oli tunnevammaisia vaikka rakkaita, eka kauan, vika lyhimmän aikaan varmaan että pääsisin kirkkaammille vesille. Oli oikeen hyvä kirjata ylös mitä haluan seur. suhteelta, kyllähän tarjokkaita tulee, mutta että tulis sitä onneakin vielä. Lisää sun kauriiseen noususkorppari niin eihän ne ajatukset enää irtoo ollenkaan. Oikeen huvittaa jo etukäteen tääkin "jäähyväistapaaminen"; kun hän tajuaa että olemme ihan eri reiteillä (minulla Mars Vesimiehessä, hänellä Venus, eli siksi toistemme reitit kiehtovat toisiaan ehkä) niin ehkä hän sitten uskaltaa kirjoitella ulkomaan asumuksestaan. Mutta yllätävän kova koulu (tapahtui mulla Pluton neliön aikana tämäkin, neliö loppuu marraskuussa) oppia tietämään MITÄ OIKEESTI HALUAA. Jospa se mun Alkuperäinen haave toteutuisi.

Kaikki nuo miehet ovat myös tavallaan olleet hieman tunnevammaisia, rakkaudessa etäisiä, ja heidän perimmäisistä ajatuksistaan on ollut vaikea ottaa selvää. ilmeisesti nuo oman karttani tekijät vetävät venusveskareita puoleensa, mutta olen päätänyt antaa porttikiellon.

Sitten dc-kauris-osioon Karut, jollain tapaa spartalaiset miehet ovat saaneet minut ovat perinteisesti saaneet minut polvilleen. Usein nämä miehet ovat sattuneet olemaan kauriita. Olen varma, että minulle soveltuviakin kaurismiehiä on (joihin voisin rakastua ja jotka voisivat rakastua minuun), mutta tähän mennessä on seurannut vain sydänsuruja... karu kauris on ollutkin myös valloittamaton, etäinen venus vesimies. on se niin väärin!

Nyt olenkin julistanut kapinan planeettojani ja akseleitani vastaan: tahdon aurinkoisen miehen, jolla on, jumakautajuunääspäivää...: tunteet!!!

*Juuri noin, ja määrittele vielä tarkemmin. Toki haluan miehen joka seikkailee, liikkuu, ei makaa sohvalla kuin au-skorpparini, mutta luulen että oinas/jellona olis enemmän Sitä Jotain. Oppia ikä kaikki!  Cheesy smitten Lopulta tajusin että vika kundi oli oikeestaan merkkeineen yhteenveto edellisistä ja yhteistä oli enemmän exien kanssa kuin minun! sic  :Smiley Vesimiestä en tosiaan etsi, tunnen pari, he ovat olleet ok, tulta kai mieluummin. En muuten tiedä kenekään miestutun olevan au-vaaka? Ja kaiken kaikkiaan opin sen Sisäisen rakkauden, koska ei toisesta ihmisestä koskaan tiedä.

En tiedä, ehkä sellainen jäyhyys tekee yksinäiseksi, siksi pitää olla niin aktiivi ja tunteet solmussa, suorittaen hakea hyväksyntää, tuollakin oli joku vanha rakkaus jota ei ole käsitellyt, ja antaa kaikkien juttujen mennä ohi, näin sen koin.

Life is still to be lived!   angel
« Viimeksi muokattu: 22.10.2005 09:21:10 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #11 : 22.10.2005 10:51:16 »

Lainaus
Melkein kaikki elämäni miehet ovat olleet venus vesimiehiä (itse olen venus kaksonen, mc vesimies). Kaikki nuo miehet ovat myös tavallaan olleet hieman tunnevammaisia, rakkaudessa etäisiä, ja heidän perimmäisistä ajatuksistaan on ollut vaikea ottaa selvää.
Osuit naulankantaan, mutta Venus-Veskarina, voin vakuuttaa ettei välttämättä ole kyse kylmyydestä :Smiley, vaan siitä että on vaikea ilmaista tunteitaan, tiedän, mistä kirjoitan, vaikka olenkin naispuolinen Venus-Veskari angel

Lainaus
Sitten dc-kauris-osioon Cheesy Karut, jollain tapaa spartalaiset miehet ovat saaneet minut ovat perinteisesti saaneet minut polvilleen. Usein nämä miehet ovat sattuneet olemaan kauriita. Olen varma, että minulle soveltuviakin kaurismiehiä on
,
Lainaus
mutta tähän mennessä on seurannut vain sydänsuruja... karu kauris on ollutkin myös valloittamaton
,

Kauriin jämäkkyys puhuttelee, Kauris on niin viileä, ei tuo tunteitaan kovin helposti esille, koska ei rakastu kovin herkästi, ihastuu kylläkin Smiley.
Kaurismiehen luottamuksen voittaminen vie aikaa, se ei tapahdu silmänräpäyksessä.
Mutta ei, Kauris ei ole valloittamaton. Se vaan vie aikaa, joten kärsivällisyyttä vain apache smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
romanssi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 22.10.2005 19:01:57 »

Miten on sitten ihastumiset ja rakastumiset samaan sukupuoleen? Vai kertooko Mars vain siitä, että minkälaisen kumppanin tahtoo, sukupuolesta riippumatta, vai onko se aina sidonnainen miehiin?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, AC Jousimies, Kuu Leijona
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #13 : 22.10.2005 19:02:42 »

Minulla on mars kauriissa ja olen aurinkomerkiltäni myös kauris. Venus on skorpionin merkissä. DC puolestaan vaaka.
Marsin merkitystä en tältä kantilta olekaan kamalan paljon miettinyt. Kauriiden kanssa en ole seurustellut, mutta kieltämättä, rehellisyyttä ja suorasanaisuutta kaipaan kumppanissa. Usein ovat miehet olleet myös ulkoasultaan paljon konservatiivisempia kuin minä.
Venus taitaa kuitenkin kuvata rakkauselämääni paremmin. Tapani rakastaa on intensiivinen ja suhteen täytyy olla todella intohimoinen, että sillä on selviämisedellytyksiä.
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Keho
Vieras
« Vastaus #14 : 22.10.2005 19:25:23 »

Minulla Mars on Kaloissa (myös oma Aurinkomerkkini), vaikka rakastunkin aina vain Vesimiehiin!  Huh
Ja Vesimies oli myös oma isäni, joten jotakin sillä on merkitystä myös ihmissuhteisiini ja sitähän se tietenkin on, että se on se varjopuoli!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: