Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sairaanhoitajat - irtisanomisuhka?  (Luettu 36041 kertaa)
0 jäsentä ja 36 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #60 : 28.10.2007 18:18:15 »

IHANAA ESMIRALDA!!!SINÄ OLET TULLUT TAKAISIN!!! smitten Kiss

Minä lähtisin sellaiseen luostariin ilmaiseksi töihin!Ihan ja heti ja minulla on siihen tarvekin.
Juuri nuorin tytär oli viestittänyt,että muuta äiti heille ja ilmaiseksi,niin saat terveytesi kuntoon.Minulla kun ei ole nyt varaa hoitaa itseäni hoitovirheen takia,vaan odotan mahdollista korvausta potilasvakuutuksesta.Alle 20% se myönnetään,joten ei ole lainkaan varma,että kuulun tuohonkaan joukkoon.Olen odottanut jo kesäkuusta ja nyt oli siirtynyt lääkäriltä toiselle minun paperini.

Olen jo kauan haaveillut tuollaisesta"luostarista".Ruuan ja yhden huoneen kun saisin käyttööni,ni riittäisi.
Kyllä olisi nimenomaan muusikoita,jotka lähtisivät tukemaan.Varmaan muunkin alan taiteilijoita,koska he ovat luojia ja heillä on usein suuri sydän,joskin synkkä mieli.
Johtunee siitä,että ajattelevat maailman asioita.Mistä ovat syntyneet Hectorin laulut?Juicen?Yö tekee paljon nuorien pahoinvoinnista kertovia lauluja.

Mutta et tiedä Esmiralda,miten sinua olen kaipaillut.Ajattelin sinun vaihtaneen nikkiäsi,vaan ei löytynyt sen tyyppistä tekstiä,, Cry
Nyt olet tullut. smitten Mutta tolleen enää saa lähteä,,, knuppel2
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 28.10.2007 18:41:14 »

On ihanaa olla kaivattu!  smitten

Kyllähän tuossa foorumiakin jo ehti kaivata. Viikon olin itseäni hoitamassa Kreetalla. Merivesi, rauha, pieni kylä, vanhat jumalattaret, aurinko ja hyvän ystävän seurassa. Puhumattakaan kreikkalaisten miesten hymyistä, kohteliaisuuksista, palvelusta ja ruoasta!

Mutta poikani saavat itse maksaa opintolainansa. Sillä hommalla 'ratsastan', otan oikeuksiani. Minun moraalia...

Jooo! Jos saisin lottovoiton, sellaisen herkullisen, niin voihan sitä ajatella. Poika on piirtänyt minulle jo 'linnankin' valmiiksi. Ihana järvenrantarinne jokin, hyvä multamaa puutarhalle. Ja sinne sitten vain kaikki ystävät ja samanhenkiset! Astrologejakin tarvittaisiin montakin!

Mutta...se byrokratia olisi heti vastassa määräyksineen jo rakennusta ja maata möyrittäessä viemäreineen kaikkinen eurodirektiiveineen, lupineen. Ehtisin varmaan kuolla ennenkuin rakennus olisi pystyssä!  Embarrassed Sad

Ja sitten...terveysmääräykset, kateelliset nuuskijat, tarkkailijat, tarkastajat. Mitähän ne kaikki veisivät, ainakin hyvän mielen.

Joo, ottaisin ensi sijassa hyvän lehtimiehen tai dokumenttifilmaajan vierelleni tekemään juttua kaiken mahdottomuudesta ja saivartelusta!

No johan nyt vakavasta asiasta meni taas kaikki pyllylleen pelkästä mielikuvavauhdista!

Luettiin ja opiskeltiin astrologiaa Nikulan kirjan kanssa. Ja sieltä löysinkin itseni tällaisena symboliikkamaalarina, herättelijänä, illusionistina.  Grin

Mutta edelleenkin. Seuraan mihin tämä irtisanoutumisuhka johtanee. Onko siinä jo mukana jopa se pluton siirtyminen kauriiseen? Vastuunkantajastakin tässä riidellään!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #62 : 28.10.2007 19:14:01 »

Tuosta 'luostarista': Tiedän prikulleen sellaisen paikan, jossa sentyyppistä toimintaa voisi tehdä! Kyseessä on kartano, joka on toiminut entisenä puutarhakouluna ja puitteet tiloineen ovat erittäin hyvät pyörittämään keskusta, jonka tarkoituksena olisi toimia eräänlaisena energiakatalyyttinä maapallon värähdetason nostossa ja luomakuntien välisessä muunnosprosessoinnissa..

Paikka toimisi kansanparannuskeskuksena, luomutilana sekä henkisenä yhteisönä palvellen pyyteettömästi tätä suurta elämän kokonaisuutta.. Asiasta on ollut suunnitteita ja ideoita jo parisen vuoden ajan, miten homma saataisiin pyörimään ja mitä tarkoituksia tämä veisi eteenpäin ja itse näen, että tällaisien paikkojen olemassaolo olisi kovin suotuisaa rakkaalle maaemollemme ja ihmiskunnan tulevaisuudelle..

Se mikä puuttuu on vain tilan ostoon riittävä rahoitus.. Ihmisiä on ollut kiinnostuneita sijoittamaan tilaan ja työskentelemään siellä, mutta emme ole vielä saaneet kokoon tarvittavaa ryhmää ja tukea, joka saisi asian vietyä yhteisön perustamiseen asti..

Tämä juttu on ollut jokusen aikaa 'jäissä', mutta jos teitä sattuisi asia kiinnostamaan niin pistetään rattaat pyörimään!  Cheesy  smitten
« Viimeksi muokattu: 28.10.2007 19:19:31 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #63 : 28.10.2007 19:27:41 »

Voi LUMOR! Cheesy

Juuri tuollaista samansuuntaista ollaan pyöritelty täälläkin päin ja puute myös rahasta.
EU kyllä tukeekin joitakin tällaisia virkistyshankkeita,ja virkistystähän energiahoidot mitä suurimmassa määrin on.
Oma topic olisi kai hyvä,muuten muuttuu Esmiraldan aihe kokonaan.
Itse olen nyt hieman tukossa,mutta eiköhän taas,kun asiat lähtevät liikkeelle ja päätökset on tehty.
Teen ilmaistyötä muutenkin melko paljon.Ei työttömillä ole varaa kalliisiin hoitoihin.
Vielä tuosta rakennuksesta.Vanha kartano tai koulu olisi hyvä.Mielellään veden äärellä.
GOOGLETTAMALLA löytyy esim.Sipilän kartanon toiminnasta tietoa.Ideana mahtava,mutta liian isot majoitus ja hoitokulut.
tallennettu

Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #64 : 29.10.2007 12:59:28 »

Hei Chandra kiva että innostusta löytyy!  Smiley

Olen käynyt tuossa Sipilän kartanossa ja vaikutti oikein mukavalle ilmapiiriltään..
Paikan omistaja on tehnyt valtaisasti kunnostustyötä siellä ja puitteet yhteisön olemassaololle ovat hyvät, mutta paikan ylläpito vaatisi resursseja ja asialle omistautuneita ihmisiä jos sinne aikoisi keskuksen perustaa.. Kartano kun on sangen suuri.. Olen tuuminut, että kun siellä on isot leivinuunit niin siellähän voisi leipoa sellaista biodynaamista siunattua leipää.. Paikassa on myös oma lähdevesi, joten se puoli on hanskassa!

Taidanpa aloittaakkin tästä aiheen kuhan saan asian muotoiltua mielessäni kuntoon..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #65 : 29.10.2007 19:35:26 »

Nuorempana unelmoin tuollaisesta yhteisöstä - kuulostaa tosi mielenkiintoiselta  Cheesy
*hengessä mukana*

Kerran Ranskassa vierailin sellaisessa: Hyvin toimi  Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 29.10.2007 20:04:44 »

Nuorempana unelmoin tuollaisesta yhteisöstä - kuulostaa tosi mielenkiintoiselta  Cheesy
*hengessä mukana*

Kerran Ranskassa vierailin sellaisessa: Hyvin toimi  Smiley
 smitten



No, perustetaan sellainen?

t.timo angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 29.10.2007 20:09:45 »

Jep, oikeastaan...

minäkin kuulun sellaiseen järjestöön kuin 'Valona ry', joiden toiminta-ajatukseen ja yhdistyksen tarkoitukseen sisältyy juuri tuollainen hoitokoti. Ei vain vielä ole löytynyt sopivaa.

Mutta aletaan lottoomaan! Vai saisko joku perintöjä?!  Cool

Siskoni, ennen kuin meni taas miehen kanssa yhteen, jäi yksin ison talon kanssa ja suunnitteli, että kutsuu sinne kaikki yksinäiset naiset, jotka osaavat käsillä jotakin tehdä...asuu Ruotsissa. Ja tuli mies.  Wink

Eli uskonpa että tällaisia ajatuksia muhii aika laajaltikin.  smitten


tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #68 : 29.10.2007 21:40:57 »

En tiedä mikä tuon Sipilän kartanon nykytilanne on.
Ennen sieltä sai monenlaista hoitoa ja olin kiinnostunut tämän kunnostajan Patrikin hoitomuodosta.
Tapasin hänet Kryon päivillä edellisvuonna ja oli todella miellyttävä persoona.
Olisi ihanaa päästä sinne viikoksi ihan vain tutustumaan,kokeilemaan erilaisia hoitoja,kuuntelemaan kanavointeja ja yhteismeditaatioihin.
Vaan nyt ei kukkaro salli.

Ymmärrän ne hinnat,koska on todellakin käyttänyt paljon varoja saadakseen sen juuri sen näköiseksi kun on halunnut.

Vaan jospa yritettäisiin hieman toisen näköistä?Ei niin luksusta,vaan sellaista kodinomaista. smitten
Lähtisiköhän joku tukemaan,jos perustettaisiin säätiö?
Joku valotyöläinen,jolla varoja,vaan ei käyttöä sille.
Tai ihminen,joka omistaa sopivan tuntuisen paikan ja haluaisi pitää sen kunnossa,vaan ei itse ehdi/kykene.

Porukalla jokainen osaisi jotain rempata ja pensseli pysyy kaikkien käsissä.
Sen vaan olen huomannut,että energioiltaan pitäisi olla aika samantyyppistä porukkaa,tai ei toimi.Niin se vain ylhäältä ohjataan,joten kuulolle. smiley6600
En usko,että lottovoittoa tarvitsemme.Tahtoa luoda se paikka ja yhteen hiileen puhaltamista.Paljon tiedusteluja ja puhelinsoittoja.
Jos tarkoitettu on,niin sellainen nousee kyllä! angel
tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #69 : 29.10.2007 22:01:30 »

Jos tarkoitettu on,niin sellainen nousee kyllä! angel
in ON  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #70 : 29.10.2007 23:44:16 »

Eiköhän tuo sairaanhoitajairtisanomisuhkakin jo ole ohi!

Mutta mukava lukea, että tällaisia ajatuksia se on tässäkin saanut liikkeelle!  smitten

Minäkin olen usein miettinyt, että jossain on hyvin yksinäinen tylsistynyt ihminen isossa talossa ja me kaikki vain odotamme hänen heräämistään. Olemmeko valmiina!

Prinsessa Ruusunen linnassaan on jossakin, eikä tiedä että hyvät haltijat odottavat sitä mitä on tulossa. Jospa tämä foorumi onkin tällaiselle tarkoitettu, tutustutettu oikeat ihmiset toisiinsa!?  :Smiley 

Eikös ole hurjia lentoajatuksia! Tuntuu todella että siivet vain levitän ja lennän.

Hei, näinkin tuolla matkalla unta että nousin joidenkin kanssa ilmaan kuumailmapallolla. Epäilin jopa, se kaikki näytti niin pieneltä ja yksinkertaiselta. Mutta nousi se, liitelimme ilmassa pitkän tovin ja kauniisti laskeuduimme. Olin aivan ihastuksissani. Eihän tuollainen voi tietää muuta kuin hyvää!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #71 : 03.11.2007 19:26:56 »

Eiköhän tuo sairaanhoitajairtisanomisuhkakin jo ole ohi!



Miten niin ohi? Edelleenkin joukkoirtisanoutumispäivä on 19.11.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 03.11.2007 19:39:52 »

Hyväuskoisuutta vain.

Vaistoni sanoo vahvasti, että sovinto tulee!  smitten

Mitä mieltä olette?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #73 : 03.11.2007 22:42:02 »

Toivon että vaistosi on oikeessa. Olen kyllä sitä mieltä, että joukkoirtisanoutumiset tulee ja sovinto 21.11. Näin mun vaisto.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 20.11.2007 13:57:01 »

Saavat 18-26% vai mitä se oli.. rahaa siis on olemassa kaikkeudessa.. se suorastaan lilluu luo..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: