Talo kuvaa minää. Onko minäkuva kunnossa, onko elämään tulossa parannuksia? Onko itsessä jotain sopukoita, joita haluaisi kovasti tutkia? Onko siellä enemmän kuin mitä päällepäin näkyy? Voisitko olla Isompi (talo)?
Tuo oli aika osuvaa! Nimittäin, juuri noin, minussa on enemmän potentiaalia kuin mitä nyt päällepäin näkyy, ja luulempa, että tuo vanha herra, yrityksen omistaja (joka muuten esiintyi unessa omana itsenään) tulee tarjoamaan minulle paikkaa yrityksen ylimmässä johdossa vuoden - parin sisällä. Olen miettinyt, uskallanko tarttua haasteeseen, olla Isompi. :
Jos nyt ei puhuta näistä psyykesi maskuliinisista puolista, niin kovasti suurta muutosta ja romantiikkaa tuntuisit kaipaavan - ainakin 2 miestä unissa, kaikki vetäviä. Se että mies on toisen.. hmm.. pitääkö siinä kuitenkin ajatella, että haet toisesta jotain itsesi osaa, joka on sittenkin mielessäsi/sielussasi?
Sitä romantiikkaa kaipaan, joo... Aika paljon noita miesunia on taas näkynyt. Ja sitä olen miettinyt, että jos / kun uusi mies joskus tulee, niin hänellä on muitakin ominaisuuksia kuin nykyisellä.