Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #15 : 20.01.2008 12:47:13 » |
|
Ihan parasta: itseruskettava suihke kasvoille! Olen toki viimeaikoina pitänyt muutenkin "tehokuuria" kasvojen iholle (ihania naamioita, silmänympärystuotteita jne), mutta tuo on suihke on kyllä nykyään ihan must!
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #17 : 20.01.2008 15:57:06 » |
|
Ulkoiset konstit ovat hätäapu, mutta sisäisesti saadaan pysyviä tuloksia
Juurikin näin! Eli edelleen minuakin kiinnostaa "perussyyiden" selvittäminen ja hoitaminen.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
panacod
Satunnainen astroilija
Avaruusseikkailija
|
|
« Vastaus #19 : 20.01.2008 20:20:54 » |
|
Tuli tv:stä jokin aika siiten lääkäriohjelma...joku kysyi miksi tummat silmänaluset tulee Vastaus oli: Kun vanhemmiten iho ohenee silmien alta, siellä alla oleva lihas on melko tumma ja kuultaa läpi Valokynää täällä laitetaan, mutta varovasti ettei korosta pusseja. Laitan jopa nenänpieliin silmien kohdalla...niin silmät näyttävät olevan kauempana toisistaan Panacod
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS Ac SKORPIONI Kuu KALAT Kiinalainen Kissa/Jänis Omenapuu Keltainen Itsevallitseva Siemen
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #20 : 20.01.2008 21:24:10 » |
|
Mitenkäs Schwarz kümmel-öljyn käyttö: - oletko vielä jatkanut; saitko tuloksia - käytitkö sisäisesti vai ulkoisesti vai sekä että
Olen jatkanut käyttöä sekä että ulkoisesti ja sisäisesti. Pidän joitain taukoja, että teho pysyy ja elimistö ei totu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.01.2008 01:02:51 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 21.01.2008 04:31:52 » |
|
Tuli tv:stä jokin aika siiten lääkäriohjelma...joku kysyi miksi tummat silmänaluset tulee Vastaus oli: Kun vanhemmiten iho ohenee silmien alta, siellä alla oleva lihas on melko tumma ja kuultaa läpi Valokynää täällä laitetaan, mutta varovasti ettei korosta pusseja. Laitan jopa nenänpieliin silmien kohdalla...niin silmät näyttävät olevan kauempana toisistaan Panacod Hmmm.. minulla on ollut tummat silmänaluset lapsesta saakka ja nykyään, 32 vuotiaana, ne ovat vaalentuneet, johtuen kai noista popsimistani lisäravinteista.
Huomattavaa lisätehoa sain tuosta Schwarz kümmel-öljystä ja Hylexinistä.
Silmäpussit taas tulevat nestekertymistä, eikä ilmiöllä taas ole mitään tekemistä tummien silmänalusten kanssa, vaikka ne tulevat usein yhtä aikaa monille tulee juhlimisen ja valvomisen myötä.Kiitos itsellesi. Uskon omaan kokemukseeni perustuen, että elimistön hyvin voinnilla on paljon tekemistä asian kanssa. Esim. kun pystyn pitämään vaikka viikon ruokavalioni ja lisäravinteet tasapainossa, niin tummat silmänaluset ovat kadonneet täysin.
Tämä on tosin vaikeaa minulle, koska työskentelen usein yömyöhään ja työhön kuuluu juhlinta, niin paitsi väsymys, niin myös stressi ja epäterveellinen ruokavalio (tarjoilu ruoat+juomat) kuluttavat ravinteita kehosta aivan mega vauhtia.
Yritän pitää kaiken mahdollisimman terveellisenä ja niin, mutta hankalaa se tässä työssä on.
Hemoglobiinini on aina ollut alhainen ja joudun ottamaan raudan lisänä, reseptillä, vaikka ruokavalionin sisältää joka päivä rautapitoista ruokaa.
Veren virtaus (paine?) heittelee myöskin.
Omaan hyvin kylmät jalat ja kädet, vaikka en tupakoi.
Jalkoihini tulee helposti mustelmia ja nestekertymiä. Käynkin hierottamassa ja ottamassa lymfahoitoja jaloileni säännöllisesti. Se laittaa veren kiertämään, jalkani eivät palele ja en saa niin helposti mustelmia.
Tuo heikko veren virtaus on minulla tod.näk. syynä tummiin silmänalusiinkin. -> Veri jämähtää tiettyihin paikoihin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 21.01.2008 09:28:31 » |
|
Omaan hyvin kylmät jalat ja kädet, vaikka en tupakoi.
Jalkoihini tulee helposti mustelmia ja nestekertymiä. Mielenkiintoista, minulla samat vaivat (niiden silloin tällöin vaivaavien tummien silmänalusten lisäksi). Kiitos Elämänilolle linkeistä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 21.01.2008 20:26:42 » |
|
Mielenkiintoista, minulla samat vaivat (niiden silloin tällöin vaivaavien tummien silmänalusten lisäksi).
Niin.. minulla on sellainen mutu-tunne, että niillä on jotain tekemistä toistensa kanssa. Onhan ihminen kokonaisvaltainen kuitenkin. Esim. kesäisin, jolloin en palele niin paljon ja verenkierto on parempi, en kärsi tummista silmänalusista niin paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #24 : 21.01.2008 20:34:42 » |
|
Mielenkiintoista, minulla samat vaivat (niiden silloin tällöin vaivaavien tummien silmänalusten lisäksi). Niin.. minulla on sellainen mutu-tunne, että niillä on jotain tekemistä toistensa kanssa. Onhan ihminen kokonaisvaltainen kuitenkin. Esim. kesäisin, jolloin en palele niin paljon ja verenkierto on parempi, en kärsi tummista silmänalusista niin paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #25 : 22.01.2008 10:53:23 » |
|
Luin juuri lehdestä, että vähähiilihydraattinen ruokavalio saattaa rasittaa maksaa ja munuaisia... Ja aiemmin joku tässä ketjussa mainitsi, että tummat silmänalusetkin olisivat "tekemisissä" kyseisten elinten kanssa... Olen nyt ollut vuodenpäivät vä-hillä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
vsl
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 22.01.2008 15:24:59 » |
|
Hei,minä kun luulin olevani ainoa joka moisesta kärsii. Minulle ei auta mikään uni,eikä teepussit eikä raaka peruna. Tummuus johtuu laskimosuonista jotka kuultaa ihon läpi. Valokynä on aivan ehdoton juttu,samoin nestemäiset meikkivoiteet. Itse kun en halua meikata tönköksi,töpöttelen hiukan silmien alle häivytän rajat mutta mutta kyllä leikkauskin on ollut mielessä. Että kyllä näistä kärsitty ollaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #29 : 22.01.2008 23:04:48 » |
|
Kilo porkkanoita keitetty tunnin ajan ja siivilöity kahteen kertaan.
Lautasellinen jo syötykin ja toisen lautasellisen syön puolen tunnin päästä - tänään vesijumppa, joten energiaakin kuluu
Hei Ystäväin
Olipa "tuhtia" sosetta - taisin syödä liian paljon kerralla; yksi annos olisi riittänyt
Ensin sain valtaisan vatsakivun ylävatsan alueelle - seuraavaksi alkoivat ilmavaivat - suoliston ilmaa "puhaltaessa" meneekin tämä yö - ilmavaivojen myötä kipu on hävinnyt - ensin tulee ilma ulos suolistosta ja odotettavasti aamulla "mäski". Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|