Hei!
Olen menneisyydessäni ollut koukutettuna samallalailla kuin sinä. Usean eri henkilön kautta ja sitä kesti vuosia ja "hyvän" ja "pahan" toisin sanoen "oikean" ja "väärän" eroa oli vaikea erottaa, kun itsekkäät motiivit verhottiin hyvyyteen.
*Juuri sitä tässä on ollut menossa. Olen havainnut että henkilön voima tosiaan kasvaa ja se näkyy ihastuttavan häntä. Ego luulee että tämä on egosta! Mutta en aio olla kuukausiin yhteydessä, jos vuosiin. Nyt se on mennyt kauas ystävän rakkaudesta jonkinlaiseen henkiseen valtapeliin, ei huvita, minä varmaan voittaisin hänet jos ryhtyisin.. kunnon leikkeihin.. annan mennä, ei ole sen arvoista. Tai hän ei ole arvoiseni. Oikeastaan alussa olin hänen opettajansa ja hän oppi innokkaasti, sitten kuulema meni liian lujaa. Luovuin suhdeajatuksesta ja yritin ystävyyttä.. no lähivuosina näen.. millaista muuta porukkaa tähän alkaa tulla! Yksi tai kaksi piristävää uutta tuttavuutta on kyllä, ainakin yksi sanoo haluavansa löytää hyvän suunnan.
Elämä oli painajaismaista, mutta varsin hyvä koulu minulle henkisesti.
*Minä olen juuri joululoman aikana irronnut, ihan fyysisesti koska en tunne sitä yhteyttä juurikaan. Samoin tunnen lähinnä vastenmielisyyttä, ei ihastusta. Luin jostain että paha on epätodellista, hyvä todellista; mitä kauemmas jumaluudesta menee, sitä epätodellisempi olennosta tulee!
Tunnen vahvasti, että nyt minun tulee todella avata suuni Sinulle ja ehkä muille vastaavassa tilanteessa olevalle. Jokaisella on toki tiensä, mutta en soisi kenenkään kärsivän samallalailla kuin itse kärsin aikoinani sekä henkisesti ja fyysisesti.
*Kiitos! Olkoon tämä opetuksena kaikille.
Ensiksi, mieti tarkkaan, miksi nämä miehet ovat elämässäsi ja miten he ovat sinne päässeet.
Ole rehellinen itsellesi.
Siksikö, että he tekevät vaikutuksen Sinuun karismallaan ja Sinä
luulet tarvitsevasi heitä elämässäsi, sydämessäsi, kasvussasi, oppiaksesi ja koska tunnet olevasi yksinäinen tai heikko vai näitä kaikkia?
*Meillä oli ihan sellainen sielullinen rakkaussuhde tuossa viime talvena..sen jälkeen olen ystävänä miettinyt, mistä oli kyse. Muuten edellinen mies ei ollut tällainen "vampyyri" vaikka kovaksi rupesi lopussa. Se toinen okkultisti on nainen. Ehkä minun piti oppia tietämään suurin pimeyskin, ihan henk koht suhteen kautta, ei teoriassa?
Toinen asia.
Sinä olet Valo, Rakkaus ja Viisaus. Kaikki tieto ja viisaus mitä halajat, on jo sydämessäsi.
Et muuten osaisi epäillä mitään näiden heppujen motiiveista tai/ja tekemisistä.
Ei Sinun tarvitse hakea tietoa ja viisautta ulkopuoleltasi, se on jo Sinussa.
*Näin se on, viisautta en hänestä etsinyt, oli tarkoitus olla rakastettu tai "rakas ystävä" mutta enpä tiedä. Haluan kunnon pesäeron tuollaisesta luokittelijasta, olla omissa oloissani, omassa henkisessä maailmassa, pitää ihmismassat hieman etäällä ja suhteet pinnallisina.
Anna sille tilaa ja kuuntele sydäntäsi tarkoin. Herkistä korvasi, sielusi, mielesi ja ruumiisi kuuntelemaan sydäntäsi. Puhtain Universaali tieto tulee sieltä.
*Näin näkyy sanovan että pois tällaisista yhteyksistä.
Jos Sinusta henkii ripustautuminen tai/ja tietämättömyys omista kyvyistäsi ja voimistasi, tottakai se houkuttelee paikalle kuin raato kärpäsiä tyyppejä, jotka haluavat pitää Sinut tietämättömänä omista voimistasi, viisaudestasi ja valostasi ja hallita Sinua ja/tai imeä itseensä Sinun energiasi.
*Minä en ripustaudu. Hän koki minut muka vahvemmaksi. Olen pitänyt voimaani vähän piilossa mutta nyt näytän sen sillä, etten pidä yhteyttä. Minä todennäköisesti tiedänkin teoriassa ja käytännössä enemmän; olen saanut Mestarilta mantran ja tehnyt palveluksia toiselle Mestarille, sekä minulla on ollut tuo okkulttituttava vuosia. Kovin paljon ei enää tarvita lopulliseen valaistumiseen.
Olethan Sinä voimakas Valo, Rakkaus ja Viisaus.Ei ne muuten Sinua tarvitsisi.
*On totta että jotain tällaista voiman imemistä tuossa on ollut.
Rankkaa, eikö totta?
Voin kertoa, että ei siinä vielä kaikki. Rankkaa on myös irrottautuminen tälläisistä tyypeistä. Kun aikoinani lähdin irtautumaan moisista tyypeistä, niin kyllähän ne perässä tuli ja vielä pitkälle hyvin sinnikkäästi. Totta kai, kun lyhty lähtee pimeässä liikkeelle, niin yökköset seuraavat Valoa.
*Katsotaan, katsotaan! heh! Jos näen hänet vielä, katson mitä sieltä silmistä oikeen paistaa, onko hänessä enää mitään vilpitöntä jäljellä.. ei ole tullut vielä vastinetta viimeiseen postiini jossa olin sovitteleva enkä mitenkään jyräävä. Sitä jää pitkäksi aikaa miettimään tuota voimaa, mikä kummassakin on. Hänessä se kasvaa, mutta kenen hyväksi.. minussa.. kaikkien hyväksi, toivottavasti.
Kuitenkin löysin matkallani muitakin Valoja ja yhdessä olemme kirkkaus ja rakkaus, joka loistaa kauas ja monille ja niin tulet tekemään Sinäkin. Kun vain astelet eteenpäin (eipä Sinulla edes ole muuta vaihto-ehtoa), et voi olla törmäämättä muihin kaltaisiisi ihaniin Valoihin.
*On sellainen yksi olemassa tai kaksi, mutta enemmän pitää löytyä..
Mutta kouluhan tämä kuitenkin Sinulle on. Tosin oppisi Sinä saat aivan muualta mistä sitä haet ja tavalla, jota et ole tullut miettineeksikään.
Ihanaa, että Sinä olet Sinä!
Olen iloinen, että juuri Sinä olet Valo, Rakkaus ja Viisaus niin monille.
*Kiitos itsellesi!
Olkoon Universaaliset enkelit Sinua opastamassa ja suojelemassa.
Lähetän Sinulle Rakkautta niin paljon, että sydämesi tervehtyy kaikista vaurioista ja riippuvuudesta ja alkaa vuotamaan ylenpalttisesti Rakkautta. Sitä todellista.
*Hmm - alan melkein tuntea sitä! Lähetän samaa sinnepäin!
Lisäksi lähetän Sinulle Valoa ja enkeleitä vahvistamaan Sinua henkisesti ja ruumiillisesti ja kuulla ja ymmärtää Sinussa jo oleva voima, rakkaus, valo ja viisaus.
*Olenkin jutellut enkeleistä viime aikoina ystävän kanssa.. odottelen vuoden jatkoa mielenkiinnolla!
Lisää seuraa ja kiitos vielä, joku tietää mistä puhun.. :
: