Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta  (Luettu 92234 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #45 : 14.10.2007 19:37:08 »

sinun tunnetason jumalatareksi nousi MAAT,egyptiläinen totuuden jumalatar

Kaunis Kiitos Coventina  smitten
 kokonaisuudessaan todella osuva minulle tämä MAAT
 Koti on nykyisin minulle tosi tärkeä..
  Smiley
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 15.10.2007 00:40:26 »

Olen menossa Kreetalle, sehän on äitijumalattaren saari.

Mitähän jumalattareni tähän sanoisi?

Kiitos Coventina, jos katsot!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Piia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #47 : 15.10.2007 09:51:10 »

Voi kiitos smitten
Kovin mielelläni kuulisin mitä minulle neuvotaan..... Vaikeuksia parisuhteessa ja vaikeammaksi vain  koko ajan menee. Ohjeet/neuvot olisivat enemmän kuin tervetulleita smitten
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #48 : 15.10.2007 13:02:55 »

Hei Coventina! Voisitko katsoa myös mulle sisäisen jumalattareni. Olisi kiva kuulla, mitä kannattaisi tehdä ihmissuhdekiemuroissani - jatkuvaa vääntöä puolin sun toisin eikä asiat tunnu etenevän/ratkaisua löytyvän..  Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #49 : 15.10.2007 15:07:16 »


 HEI MINÄKIN HALUAISIN TIETÄÄ TÄNHETKEN TUNTEMUKSIANI,- JA NIIHIN

 SELKEYTTÄ "mahdollisesti",- sisäiseltä JUMALALTA? smitten smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 16.10.2007 13:05:31 »

Minäkin voisin haluta tietää, mikä on sisäinen jumalattareni ja hänen viestinsä Smiley
Kiitoksia, jos jaksat katsoa Smiley

jumalatar joka sinussa eniten tällä hetkellä vaikuttaa on MAWU,afrikkalainen kuun jumalatar

hän on paljon tekemisissä rakkauden ja hoivaamisen kanssa jopa hyvinkin maanläheisillä tavoilla. hän auttaa sinua ennen kaikkea huomaamaan millainen rikkaus erilaisuus on joka päiväisissä tilanteissa.anna hänen auttaa sinua käyttämään erilaisuutta suurena voimavarana elämässä.

hän myös pyytää että kaiken kiireesi keskellä anna itselleis lupa pysähtyä jotta voisit todella kuulla sen oman sydämesi äänen ja sen myötä pysyisit oikealla/helpommalla polulla elämässäsi.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 16.10.2007 13:31:49 »

onko sinulla jokin kysymys johon haluaisit vastausta sisäiseltä jumalatareltasi tai haluaisitko tietää mikä jumalatar edustaa eniten sisäisesti sinua?

voin koittaa näihin kysymyksiin vastailla aina kuun homman lomassa vain kerkiän.

Wau, mikä topic! Cheesy

Minkä niminen on kaunis sisäinen jumalattareni?
Mitä hän haluaa juuri nyt minulle viestittää?

Kuka edustaa rakkautta(-ni)?
Kuka kauneutta(-ni)?
Kuka seksuaalisuutta(-ni)?
Kuka edustaa menestystä(-ni) työssä(-ni)?

Miten hellin paremmin sisäistä jumalatartani?

Kaunis kiitos
-ei kiirettä. Wink


rakkauden ja seksuaalisuuden jumalattaresi on CERES,roomalainen viljan ja äitiyden jumalatar

tämän asian osalta sinulle on tulossa voimakas viesti ihmiseltä joka liittyy sekä työhösi että kotiisi hyvinkin voimakkaasti.tätä viestiä sinun myös kannattaisi pysähtyä tarkoin kuuntelemaan.

hän tarjoaa sinulle uutta alkua johonka sinun kannattaa tavalla tai toisella tarttua.asian suhteen on siemnien kylvön aika ja satoa pääset korjaamaamaan myöhemmin.

rakkaudessa hän antaa sinulle paljonkin mahdollisuuksia - on vain sinusta kiinni kuinka paljon uskallat näitä mahdollisuuksia hyödyntää.

kauneuttasi edustaa MINERWA,roomalainen taiteen jumalatar

ole oma itsesi äläkä välttämättä mene kaikissa kauneuteen liittyvissä asioissa ihan sinne kaukaisimpaan ääripäähän. uskalla löytää se kultainen kesikitie mikä tyydyttää juuri sinua.

menestyksen jumalataresi on MAEWE,kelttiläinen itsenäisyyden jumalatar

vain sinä päätät mikä on oman menestyksesi tiellä. uskalla ottaa kaikki ohjat omiin käsiisi niissä asioissa joissa vain menestystä haluat.uskalla keskittyä yhteen asiaan kerrallaan jotta saat parhaan mahdollisen lopputuloksen - liian monta rautaa tulessa saattaa häiritä keskittymistä.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 16.10.2007 16:16:42 »

Suuri, suuri kiitos Coventina! smitten
Paikkansa pitää, tuo ko. viesti tuli itse asiassa tänään. Smiley


tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #53 : 16.10.2007 16:35:11 »

Ihana ketju  smitten

Minäkin mieluusti kuulisin omasta sisäisestä Jumalattarestani, ja olisko jotain viestiä minulle nyt. Mitään erityistä aihetta ei sinällään ole, mutta oma naiseus on kokenut kyllä suuren muutoksen tässä synnytksen jälkeen... coolsmiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 16.10.2007 17:21:27 »

Minkälaisia ohjeita minun sisäisellä jumalattarella on minulle?

Kiitän jo etukäteen!

sinussa vaikuttaa tällä hetkellä eniten ATHENE,kreikkalinen viisauden ja sodan jumalatar

usko omiin voimiisi siinä että sinulla on oikeius juuri siihen vapauteen jota sydämesi eniten haluaa.jos usko tähän järkkyy saattaa myös oma elämänenergiasi joutua kovalle koetukselle.

uskalla taistella rohkeasti sen asian puolesta johon uskot tai jota haluat sisimmässäsi toteuttaa.sinulla on kaikki siihen tarvittava voima.anna sen voiman näkyä ja kuulua.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 16.10.2007 17:32:57 »

Haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta?

Kyllä haluan..

-mikä niistä minua sitten edustaakin..

Kiitos jo etukäteen!

sinua edustaa tällä hetkellä voimakkaimmin ISHTAR,babylonialainen sodan ja seksin jumalatar

sinun ei tarvitse kulloinkin pystyä siihen kun mihin omat voimasi riittävät. toisten ihmisen väärintekeminen jotain kohtaan tai muu syyllisyydentuoto ei aina ole se oikea mottivi auttamiseen.katso sydämeesi ja löyde ne aidot motiivit auttaa.mitään asiaa ei ole nyt hyvä tehdä velvollisuudentunnosta vaan omasta sydämesi halusta.

uskalla antaa itsellesi myös lupa kerätä omia voimiasi ilman minkäälaisia syyllisyydentuntoja ketään muuta kohtaan.


hänen viestinsä voimakkaimmin sinulle tuo mies puolinen ihminen joka on hyvin impulssiivinen ja tekemisessä luonnon kanssa.



tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #56 : 16.10.2007 17:38:53 »

Minäkin haluaisin vastauksen sisäiseltä jumalattareltani. Tällä hetkellä suhdeasiat mietityttävät, mitähän jumalattareni mahtaa tähän asiaan tuumailla...

suhde asioidesi jumalatareksi nousi vahvimmin MAAT,egyptiläinen totuuden jumalatar

rakkaudessa sinun kannattaa muistaa ettei raha materia korjaa aina kaikkea.kultaa ei myöskään ole kaikki mikä kiiltää.pysy kaikessa siinä sydämesi totuudessa äläkä kanna sisälläsi nyt mitään jonka voit selvittää niinkin yksinkertaisella sanalla kuin anteeksi oli se sitten pyytämistä ja ennen kaikkea vastaanottamista. Maat kehoittaa ja auttaa sinua antamaan anteeksi asioita jotta elämä voisi olla helpompaa eikä muuttuisi liian katkeraksi.
tallennettu

Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #57 : 16.10.2007 17:39:36 »

Hei.Haluaisin myös vietin sisäiseltä jumalattarelta elämääni. smitten
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #58 : 16.10.2007 17:49:54 »

Coventina, naisten jonoon asetun minäkin Wink

Nousisiko minulle korttia sisäiseltä jumalattareltani (joka yleisimmin pitää itsensä aika visusti piilossa)

Kiitos, jos vain suinkin hänellä jotain sanottavaa on..
tallennettu
Tuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #59 : 16.10.2007 18:08:13 »

kyllä,kyllä, kyllä. Kiitos,kiitos, kiitos
tallennettu

Vesi-Rotta,
Keltainen Planetaarinen Soturi
Nousu Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Vaaka
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Leijona
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: