Täällä asunnossa, jossa nyt asun, on kuulunut samanlaisia koputuksia viime aikoina. Talo on ystäväni, jonka kämppikseni täällä asun, ikivanha sukutalo. Ystäväni äiti siirtyi rajan tuolle puolelle kesäkuussa yllättäen ja sen jälkeen tuollaiset napsahtelut ja rasahtelut ovat olleet arkipäivää.
Ystäväni sanoi minulle muistaakseni toissa viikolla, että hänen huoneestaan on kuulunut kolme selkeää koputusta useana aamuna. Muutamaa päivää myöhemmin minä hävähduin omassa huoneessani - talon toisessa päässä - samanlaiseen kolmeen koputukseen. Sen viikon viikonloppuna ystäväni isosisko tuli käymään ja häönkin kuuli omassa huoneessaan (yläkerrassa, minun huoneen yläpuolelta) kolme koputusta.
Tuon jälkeen koputuksia ei ole kuulunut, tosin niitä varmasti kuuluu vielä. Uskomme, että nämäkin kopttelut ovat ystäväni äidin aikaansaannoksia
En usko, että kolme koputusta viittaisivat aina kuolemaan. Sillä voi olla mikä tahansa viesti. Viestihän voi olla tässä tapauksessa vaikka teidän herätteleminen näillä henkimaailman asioille. Joku haluaa viestittää teille olemasta olostaan ja kertoa, että on olemassa PALJON sellaista, jota fyysiset silmät ja aistit eivät huomaa. Koputtaja on voinut olla kuollut läheinen, jonkun teidän suojelusenkeli, opas opastava jumaluus. Joku, kuten vaikka jonkun teidän opas, on voinut myös vähän kujeilla kanssanne